نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    یکتا جووووووووووووووووووونم.... تولدت با کللللللللللللللللی تاخیر مبارک...

    یکتا جووووووووووووووووووونم.... تولدت با کللللللللللللللللی تاخیر مبارک عزیــــــــــــــــــــــــزم ببخشید دیر شد نبودم باشگاه عزیزم
  2. pari khano0m

    مرسی واسه عکس قشنگت عزیزم

    مرسی واسه عکس قشنگت عزیزم
  3. pari khano0m

    سلام اومدم محسن. مرد گنده چرا گریه می کنی؟؟؟ :biggrin: مرسی بهم سر زدی

    سلام اومدم محسن. مرد گنده چرا گریه می کنی؟؟؟ :biggrin: مرسی بهم سر زدی
  4. pari khano0m

    سلام ثمین جونم. دلم برات تنگولیده بود. مرسی واسه گلای قشنگت عزیزم

    سلام ثمین جونم. دلم برات تنگولیده بود. مرسی واسه گلای قشنگت عزیزم
  5. pari khano0m

    سلام پارمهر جون مرسی از تاپیکایی که برام گذاشتی عزیزم شرمنده نبودم یه مدت. امیدوارم حال غزاله...

    سلام پارمهر جون مرسی از تاپیکایی که برام گذاشتی عزیزم شرمنده نبودم یه مدت. امیدوارم حال غزاله جونم زود خوب شه
  6. pari khano0m

    سلام آجی سونیای خودم اومدم عزیزم. یکم درگیر بودم مرسی عزیزم روز تو هم با کللللللی تاخیر مبارک

    سلام آجی سونیای خودم اومدم عزیزم. یکم درگیر بودم مرسی عزیزم روز تو هم با کللللللی تاخیر مبارک
  7. pari khano0m

    مرسی عزیزم از عکس قشنگت البته با تاخیـــــــــر ;)

    مرسی عزیزم از عکس قشنگت البته با تاخیـــــــــر ;)
  8. pari khano0m

    مرسی عزیـــــزم خیلی قشنگه عکست

    مرسی عزیـــــزم خیلی قشنگه عکست
  9. pari khano0m

    ممنون

    ممنون
  10. pari khano0m

    حمییییییییییییییییییییییید سیلام :دی صندلی و راه بنداز اومدم نوبت کی بود؟؟؟؟؟؟ محسن :D

    حمییییییییییییییییییییییید سیلام :دی صندلی و راه بنداز اومدم نوبت کی بود؟؟؟؟؟؟ محسن :D
  11. pari khano0m

    خواهشششش از من؟!! من که سوژه ندارم! :biggrin:

    خواهشششش از من؟!! من که سوژه ندارم! :biggrin:
  12. pari khano0m

    سلاااام عزیییییییییییییییزم فدات بشه خاله درگیر بودم عزیز دلم چشم بهشون سر می زنم خاله جون

    سلاااام عزیییییییییییییییزم فدات بشه خاله درگیر بودم عزیز دلم چشم بهشون سر می زنم خاله جون
  13. pari khano0m

    مرسی فدات شم..... آره یه مدت نبودم عزیزم

    مرسی فدات شم..... آره یه مدت نبودم عزیزم
  14. pari khano0m

    بـــــــــــــه.... تولدتم که بوده ناصر!!!!! اولد تنها تنها؟؟؟؟؟؟ شیرینی بده :دییییی تولدت مبارک...

    بـــــــــــــه.... تولدتم که بوده ناصر!!!!! اولد تنها تنها؟؟؟؟؟؟ شیرینی بده :دییییی تولدت مبارک ..... یه دنیا سلامتی و خوشبختی نصیبت بشه جوون
  15. pari khano0m

    تولد بهترین داداش دنیا داداش ناصر گلم just mechanic

    تولدت مبارک آقا ناصر
  16. pari khano0m

    بــــــــــــه..... آجی فاطمه خودمون. چطوری عزیزم؟ خوبی؟

    بــــــــــــه..... آجی فاطمه خودمون. چطوری عزیزم؟ خوبی؟
  17. pari khano0m

    سلام عزیزم.... اومد آجی ;)

    سلام عزیزم.... اومد آجی ;)
  18. pari khano0m

    تولد رضا صالحیه بدو جا نمونیا....

    تولدتون مبارک. ببخشید دیر شد
  19. pari khano0m

    :gol::gol::gol::gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  20. pari khano0m

    یلدای شما هم پیشاپیش مبارک

    یلدای شما هم پیشاپیش مبارک
بالا