You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
منم حسابی مشغولم
موفق باشی عزیزم
-
فدات بشم عزییییییییییییییزم.... بووووووووووووووووووووووس
نمی دونی چقد خوشحالم
-
-
:biggrin:
در شان من نبود ولی دیگه جاش بود بگم :دی
آخه جراتشو نداری!!!!
-
سلاااام عزیییییییییییییزم..... مرسی خیلی خوشحالم کردی. دلم براتون تنگ شده بود.... یه عالمههههه
-
-
-
ممنون خوبم فقط یکم سرما خوردم از دیشب. خیلی هوا سرد شده.
چه خبرا؟ پایان نامه خوب پیش میره؟
-
خواهش می کنم عزیزم. آره یه مدت نبودم
این نی نیه چه جیگره!! خیلی با نمکه
-
-
مرسی عزیزم واسه عکس قشنگت.... البته با کللللللللللللللللی تاخیر
کجایی ساناز دلم برات تنگولیده
-
مرسی عزیزم تو لطف داری. مرسی که بهم سر زدی
خوبم تو خوبی؟ چه خبرا؟
-
سلام ستاره جون
تولدت مبارک عزیـــــــــــــزم..... ببخشید دیر شد نبودم باشگاه :redface:
-
سیلام
کاری داشتی گفتی بیام اتاقت؟
-
سووووووووووووووووووووووووووسک
چرا سوسک انداختی تو پیجم هاااان؟؟؟؟ هوم؟؟؟؟ زود جواب بده ناصر تا نکشتمت:mad:
-
سلام عزیزم. ممنون هم واسه تاپیک تولد ناصر هم واسه عکس قشنگت :gol:
-
ممنون امیرعلی جان واسه متن قشنگت لذت بردم :gol:
-
سلاااام سپیده جونم
مرسی واسه عکس یلدایی قشنگت. البته با تاخیر :redface:
-
سلام بارونی
خوبی عزیزم؟
ببخشید دیر شده ولی تولدت مبارک عزیز دلم
-
مرسی عزیـــــز دل خاله
بووووووووووووووووووس