دوستای گلم از این تاپیک استفاده می کنم تا برای مدتی از باشگاه خدافظی کنم.....
یه ساله که اینجا عضوم. دوستای خیلی خوبی پیدا کردم که با دنیا عوضشون نمی کنم.
ولی فعلا شرایط طوری شده که باید برای مدتی خداحافظی کنم باهاتون.......
این منو خیلی ناراحت می کنه....
نمی دونم کی برمیگردم ولی می دونم که...