You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام مهسا.مرسی. آره خاموشه بیشتر.
-
اوممممم.... چی بذارم خو؟! بگم نقاش بیاد رنگش کنه؟؟
-
واقعا؟؟ خو دوسش دارم ینی عوضش کنم؟ :(
-
مرسی عزیزم :redface:
خوبه یا عوض کنم؟
-
:دی
خو امروز روز استراحتمه آجی..... یه مدت نه خوابیدم نه باشگاه اومدم خو استراحت کنم دیگه یه روز
تازه دلمم کللی تنگیده خو :redface:
-
:دی بهتر تر تر.... سوسکم لود شدن داره؟؟ :biggrin:
واسه من زود میاد!!
-
:confused:
چرا آخه ناصر؟؟؟
ایییی.... چندشه
ناصر چطوره پیجم؟ آواتارم چی؟
-
-
-
مرســی.... واسه من درس بود شدم 56
-
دوبار :دی
چشم به خاطر شما عوضش می کنم.
اینو گذاشتم چون می خنده :پی
-
-
-
-
مرسی عزیزم..... نظرت چیه؟ خوبه یا عوضش کنم؟
-
-
سلام.... ندیدم پیامتونو! یه پیام جدید دارم ولی نشونش نمی ده!!! رفتم تو کنترل پنلم دیدم شما پیام فرستادی!!! کجا رفته ینی؟!!! :surprised:
-
مرسی عزیز دلم
خوشحال شدم. فعلا
-
-
دیگه نبودیم دیگه :D
خوبم مرسی عزیزم