نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    آره خو گاهی می رفتم....! پیجت که خوشگل شده ولی این عکسه بد آموزی داره

    آره خو گاهی می رفتم....! پیجت که خوشگل شده ولی این عکسه بد آموزی داره
  2. pari khano0m

    اهوم..... یاهو که نمیای اصلا. چیکارا می کنی؟ چه عکسیه گذاشتی آخه اینجا حسین بد آموزی داره!!

    اهوم..... یاهو که نمیای اصلا. چیکارا می کنی؟ چه عکسیه گذاشتی آخه اینجا حسین بد آموزی داره!!
  3. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    اعتراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااض به مدیریتتتتتتتتتتتتتتت........ چه وضشه حمید بشون دیگه یکیو!!! ابهت و مدیریتت کجا رفته؟؟؟؟ هااااان؟؟؟؟؟ :w06: صندلی داغ خونم افتاده........ :w47:
  4. pari khano0m

    تعریفم اینه که....... حضور نداشتی کلا دیگه درگیرم. امروزم به خودم استراحت دادم. سرماخوردم یکم

    تعریفم اینه که....... حضور نداشتی کلا دیگه درگیرم. امروزم به خودم استراحت دادم. سرماخوردم یکم
  5. pari khano0m

    منم خوبم. آره دیگه درگیرم. یه مدت نبودم.... بی معرفت یه سرم نمی زنی ببینی مردیم، زنده ایم؟!! چه...

    منم خوبم. آره دیگه درگیرم. یه مدت نبودم.... بی معرفت یه سرم نمی زنی ببینی مردیم، زنده ایم؟!! چه کارا می کنی؟ خوبی؟ خوشی؟ چه خبرا؟
  6. pari khano0m

    سلام حسین . چطوری؟

    سلام حسین . چطوری؟
  7. pari khano0m

    مرسی یکتا جون تو هم موفق باشی گلم

    مرسی یکتا جون تو هم موفق باشی گلم
  8. pari khano0m

    فدات بشم عزیزم درگیرم دیگه یکتا جون چه کنیم

    فدات بشم عزیزم درگیرم دیگه یکتا جون چه کنیم
  9. pari khano0m

    mash.

    mash.
  10. pari khano0m

    ازین بیشتر نمیشه آخرشه :دی

    ازین بیشتر نمیشه آخرشه :دی
  11. pari khano0m

    پرروو هستم :دی یالا تعریف کن.... بدو بدو بدو بدو

    پرروو هستم :دی یالا تعریف کن.... بدو بدو بدو بدو
  12. pari khano0m

    :دیییییییییییییی از پیجمم تعریف کن :D

    :دیییییییییییییی از پیجمم تعریف کن :D
  13. pari khano0m

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام محسن خوبم :D

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام محسن خوبم :D
  14. pari khano0m

    نچچچچ.... نمیشه.... خوب نمیشه. سر فرصت درستش می کنم

    نچچچچ.... نمیشه.... خوب نمیشه. سر فرصت درستش می کنم
  15. pari khano0m

    باشه.اگه خوب بشه کامل میدم.....!

    باشه.اگه خوب بشه کامل میدم.....!
  16. pari khano0m

    الان دارم پیجمو درس می کنم بعدش میام حتما

    الان دارم پیجمو درس می کنم بعدش میام حتما
  17. pari khano0m

    هیمممم همینو میگه

    هیمممم همینو میگه
  18. pari khano0m

    تو که مکانیکی!! نقاشیم می کنی؟؟؟ اوخی..... زندگی سخته ناصر می دونم..... خرج داره :cry:

    تو که مکانیکی!! نقاشیم می کنی؟؟؟ اوخی..... زندگی سخته ناصر می دونم..... خرج داره :cry:
  19. pari khano0m

    میگه برو درستو بخون :D

    میگه برو درستو بخون :D
  20. pari khano0m

    باشه :دی نقاش بیارم ببینم چیکا می کنه!

    باشه :دی نقاش بیارم ببینم چیکا می کنه!
بالا