:Dرابطه من با مامان و بابام خوبه
درسته هر از گاهی سر موضوعی بحث می کنیم ولی در کل خوبه:)
من اکشم مامان و بابامه:heart::heart:
و از بچگی باهام جوری برخورد کردن که حس یه دوست صمیمی رو دارم باهاشون:redface:
مخصوصا مامانم:heart::heart::heart:
من خودم به تنهایی تو خونه اون همه سر و صدا می کنم و...