نتایح جستجو

  1. rahajo0on

    [IMG]من که یه بار نشستم دیگه لوس نمیشه؟

    [IMG]من که یه بار نشستم دیگه لوس نمیشه؟
  2. rahajo0on

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  3. rahajo0on

    [IMG]فکر خوفیه هااااااااااااا ولی امتیازا چی میشه؟(شکلک دختر خفن پرو) یا دستیار مسیارم قفوله...

    [IMG]فکر خوفیه هااااااااااااا ولی امتیازا چی میشه؟(شکلک دختر خفن پرو) یا دستیار مسیارم قفوله هاااااااااااااا[IMG]
  4. rahajo0on

    آیا حاضرید یه نفر دیگه به جمعیت دنیا اضاف کنید ؟

    منم وقتی خانواده پرجمعیت می بینم کلی ذوق می کنم دوستایی دارم که همسن و سال من هستن 4تا بچه بهش میگه عمه یکی بهش میگه خاله منم همیشه آه سینه سوز می کشم یه نی نی بود بهم می گف عمه یا خاله :(از بعضی لحاظ تعداد بچه زیاد باشه خیلی خوبه ولی از خیلی جهاتم بد به نظرم حداقل 3الی 4 تا باشه بهتره نه...
  5. rahajo0on

    [IMG]من عیدی موخام

    [IMG]من عیدی موخام
  6. rahajo0on

    نه من با معدم طی کردم اون مشکلی نداره شما امتیازو رد کن بیاد[IMG]

    نه من با معدم طی کردم اون مشکلی نداره شما امتیازو رد کن بیاد[IMG]
  7. rahajo0on

    یاخجی پس هاواخ گئدماغیمیز اولسا منی خبر ائله[IMG]

    یاخجی پس هاواخ گئدماغیمیز اولسا منی خبر ائله[IMG]
  8. rahajo0on

    خيرررررررررررررررررر ايجازه يؤخدئ به قول اوغلانار بح نوکرم[IMG] [IMG][IMG][IMG]

    خيرررررررررررررررررر ايجازه يؤخدئ به قول اوغلانار بح نوکرم[IMG] [IMG][IMG][IMG]
  9. rahajo0on

    من حاضیرم دو توشاخ یولا[IMG] [IMG][IMG][IMG]

    من حاضیرم دو توشاخ یولا[IMG] [IMG][IMG][IMG]
  10. rahajo0on

    [IMG]بالام جانی بوردیم

    [IMG]بالام جانی بوردیم
  11. rahajo0on

    [IMG]ممنونم [IMG]هر چی آق مدیر کرمته یه 60000000000000005 تا امتیاز ناقابل هم بدی من راضیم

    [IMG]ممنونم [IMG]هر چی آق مدیر کرمته یه 60000000000000005 تا امتیاز ناقابل هم بدی من راضیم
  12. rahajo0on

    [IMG]سلام داش بولوی خودم خوفی؟ [IMG]کم خوردی بازم باید برات نگه دارم

    [IMG]سلام داش بولوی خودم خوفی؟ [IMG]کم خوردی بازم باید برات نگه دارم
  13. rahajo0on

    [IMG]سلام مرمری جوونم خوفی؟ کوجا بودی آجی ناز نازیم؟ آره آجی خوفه فقط عیدیه منو نمی ده[IMG]

    [IMG]سلام مرمری جوونم خوفی؟ کوجا بودی آجی ناز نازیم؟ آره آجی خوفه فقط عیدیه منو نمی ده[IMG]
  14. rahajo0on

    [IMG]خوب باباییت پر ابهت هر کی بود حساب می برد

    [IMG]خوب باباییت پر ابهت هر کی بود حساب می برد
  15. rahajo0on

    [IMG]پس اوزوموز آپاراخ باجیمین قاپیلارینان ویراخ گئلاخ دا یاخجی؟

    [IMG]پس اوزوموز آپاراخ باجیمین قاپیلارینان ویراخ گئلاخ دا یاخجی؟
  16. rahajo0on

    [IMG] باشه آجی جوونم نوش جوونت

    [IMG] باشه آجی جوونم نوش جوونت
  17. rahajo0on

    [IMG]خانیم یادیمدا دییر دی الله سنی منه یتیریب یوخ بابا بیدانا بوری چئکئروخ جعبیه اونان نفس...

    [IMG]خانیم یادیمدا دییر دی الله سنی منه یتیریب یوخ بابا بیدانا بوری چئکئروخ جعبیه اونان نفس چئکر[IMG]
  18. rahajo0on

    شکایت که می کردی عید سال بعد رو نمی دیدی[IMG] دیگه چیکال میشه کرد نوه خودمی نمیشه درست و درمون...

    شکایت که می کردی عید سال بعد رو نمی دیدی[IMG] دیگه چیکال میشه کرد نوه خودمی نمیشه درست و درمون دعوات کرد و کتکت زد قلبونه نوه جوون[IMG]
  19. rahajo0on

    [IMG]آجی کوشی؟

    [IMG]آجی کوشی؟
  20. rahajo0on

    خوب اولماز بایرامنیغین پست ائلئسن؟[IMG][IMG]

    خوب اولماز بایرامنیغین پست ائلئسن؟[IMG][IMG]
بالا