منم وقتی خانواده پرجمعیت می بینم کلی ذوق می کنم دوستایی دارم که همسن و سال من هستن
4تا بچه بهش میگه عمه یکی بهش میگه خاله
منم همیشه آه سینه سوز می کشم یه نی نی بود بهم می گف عمه یا خاله
:(از بعضی لحاظ تعداد بچه زیاد باشه خیلی خوبه ولی از خیلی جهاتم بد
به نظرم حداقل 3الی 4 تا باشه بهتره نه...