:)سلام داداش سعید گل خودم
:redface:داداشی امیدوارم که خوش گدشته باشه بهت:gol::gol::gol:
:redface:بابا این چه حرفیه داداش جوونم
تو داداش عزیز خودمی:gol::gol::gol:
نئینیم دا
دئیرم نیه آغلئسان ، دئمیر
همیشه رها منی زئرئلدادئر بیر سری ده بو زئرئلداسئن داااااا :دی
[IMG]من هاواخ سنی زیریلدادیم بااااااااااااااا؟
ولی ایندی که بوجو ر اولدی بی زیریلدادماخ بورجوم اولسون[IMG]