You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
[IMG]سلوم شیتیلی چطولی؟
خبلی از رهایی نمی گیری
-
خوب عمو جوون بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن
بسم ا...... خودت بزار دل برادرزاده هاتو شاد کن[IMG]
-
[IMG]من رو عکس بابک تعصب دارم دوست ندارم بزارم ملع عام
-
[IMG]عمو جوون بعد از یه مدت دوباره اونو می زارم
-
[IMG]انگی بورنوم گوروموشدی اونا خاطیر
[IMG]بونان آواتاریم ست اولدی
-
سلام عمو جوون خوفی؟
[IMG]عمو مگه این زشته؟
-
-
[IMG]خوب الان میگی سرم شلوغ شده فردا میای منو میزاری خونه سالمندان
هی روزگار
-
سلوم ملسی تو چطولیایی؟
[IMG]آره عکس بچگی هامه
[IMG]
-
[IMG]سلام گل پسر بی معرفت خودم خوفی؟
ملسی ممنون[IMG]
-
سلام داداشی ملسی تو چطولی؟
[IMG]شبیه خودمه
-
[IMG]کوجا بودی این همه مدت؟
خودت خوفی؟
هییی یاد فدیما بخیر
-
-
[IMG]ملسی باشه الان بزرگترشم میزالم
-
سلومممممممممممم آیدین چطولی؟
-
[IMG]آجی این دندوناش بزرگه ولی ماله من کوچلوه
-
[IMG]ملسی ایشالا برا شما هم بهترین سال باشه
-
[IMG]هیچی آجی من دیگه شیطنت رو گذاشتم کنار
[IMG]نه آجی جوونم این یدونه دندونش افتاده
منم مثل این یدونه دندون ندارم[IMG][IMG]
-
-
[IMG]یادش بخیر فیلیم جن گیر