استخدام شرکت ملی گاز ایران [ آزمون کتبی + مصاحبه علمی + مصاحبه عقیدتی + طب صنعتی ]

delpier0

کاربر بیش فعال
کافیه دوتا ازاون موشکهای خوشگل شهاب و نازعات تو سر تفنگداران خوش هیکلشون تو پایگاهاشون بیافته یا تو تل آویو ببین کی باید بهای تحریم بده . الان ایران 1000 برابر سال 68 قوی هستش خووو

ایران 100 برابر قوی شده . کشورای دیگه همون قدرت سابق رو دارن ؟ فقط ما پیشرفت کردیم ؟
 

delpier0

کاربر بیش فعال
سر به دار میدهیم . تن به زلت نمی دیم خووو ما کشور آخر زمانیم .:neutral::w43: ایران را ویتنام دیگر کنیم

داداش اخه واسه چی جنگ باشه وقتی میشه صلح باشه ؟ وقتی میشه تحریم نباشیم ؟ این اجمدی نژاد هر جا رفت گفت ما فلان میکنیم ما میزنیم فلانو نابود میکنیم . اخه گفتن اینا چه دلیلی داشت ؟ میذاشت وقتی موقعش میشد حمله میکرد , چرا از 5 سال قبل حرفشو شروع کرده ؟ فقط میخواستن اینجوری تحریم بشیم ؟ این همه همه چی گرون بشه ؟ اینهمه بیکار باشن ؟ ... اخه عقلم خوب چیزیه ...
 

delpier0

کاربر بیش فعال
هی میخوام تاپیک منحرف نشه بره تو سیا / ست ! اما این حرفت کاملا درسته چون تمام اروپا امریکا و حتی اسیایی ها با ما بد شدن ! رفیق هامون اینان : لبنان سوریه افغانستان ! به قول محسن رضایی دوتا کشور بدرد بخور دوست ما نیستن و همنشین این بدخت ها شدیم !!

هه لبنان و سوریه و افغانستان دوست ما هستن ؟؟؟ برو ببین مردمش اگه بفهمن ایرانی هستی چجوری باهات رفتار میکنن . برو ببین هر جای دنیا بفهمن ایرانی هستی چجوری باهات رفتار میکنن .
 

Yadavaran

عضو جدید
اینجا مدیر نداره؟ و همیشه همینجوری ولنگ و بازه؟و هر کی هرچی بخاد مینویسه؟؟؟؟؟
یکی باید بیاد جمع کنه این علی کنکوری رو. بابا تو هنوز قبول نشدی آقای خوووو که اینقدر تو اونجات عروسیه.

آقا جان چرا هجمه می کنید ما تسلیم شدیم خوووو
راستی آقاجان جناح اصلاح طلب پیروز شد خووووو دیگه برید حال کنید ای سازش طلبان :biggrin:
 

Yadavaran

عضو جدید
اعلام نتایج مصاحبه

اعلام نتایج مصاحبه

آقا جان اینجور که گفته شده این هفته به بچه های قبول شده زنگ می زنند خوووووو
 

Yadavaran

عضو جدید
داداش پیرانا نیست . پیرانیا (piraniha ) هست . همین الانم وجود دارن تو امریکای جنوبی .
آقا جان یک طرح پرورش ماهی پیرانا برای پشت سد کارون دارم خوووو
تا کی آب خوزستان رو میخواند به استانهای دیگه بفرستند خوب پیرانا هم باش بره خوووو

:lol:
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
هه لبنان و سوریه و افغانستان دوست ما هستن ؟؟؟ برو ببین مردمش اگه بفهمن ایرانی هستی چجوری باهات رفتار میکنن . برو ببین هر جای دنیا بفهمن ایرانی هستی چجوری باهات رفتار میکنن .
یعنی اوناهم دوستمون ندارن؟! :( پس کی دوستمون داره آقااا؟ :cry:
اصلا چی شد که اینجوری تارک دنیا و دور افتاده شدیم ؟ چرا کسی مارو نمیخواد ! 130 تا کشور از ما بدشون میاد؟ :confused:
 

Yadavaran

عضو جدید
یعنی اوناهم دوستمون ندارن؟! :( پس کی دوستمون داره آقااا؟ :cry:
اصلا چی شد که اینجوری تارک دنیا و دور افتاده شدیم ؟ چرا کسی مارو نمیخواد ! 130 تا کشور از ما بدشون میاد؟ :confused:
نه گلم نبی نم غمتو خو اگر تنها ترین هم شوم خدارا مه دارم خوووو نهههه:biggrin:;)
 

Yadavaran

عضو جدید



داوطلبان محترم جهت چاپ کارت ورود به جلسه آزمون روانشناختی اینجا را کلیک کنید
لازم به ذکر است کلیه افرادی که اسامی آنها در چند برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی اعلام گردیده است (مشمول افراد دارای ابهام مدارک نیز می باشد) بایستی پس از دریافت کارت در آزمون روانشناختی شرکت نمایند.



بدین وسیله نتایج آزمون استخدامی مورخ 17/12/91 در چند برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی اعلام میگردد.
برای مشاهده لیست افراد روی یکی از حروف جدول زیر کلیک کنید.
همچنین برای اطلاع از زمان مصاحبه فنی و تخصصی و سایر جزئیات از طریق منوی پیگیری و رویت مشخصات وارد سیستم شوید.


تاريخ هاي مهم
1391/11/19
تا
1391/11/30
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری و اصلاحات احتمالی
1391/12/14
تا
1391/12/15
مراجعه به سايت و دريافت كارت ورود به جلسه و برگه راهنماي آزمون
1391/12/16
مراجعه جهت رفع نقص
1391/12/17 برگزاری آزمون کتبی
1392/02/15
تا
1392/02/16
مراجعه به همین سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون روانشناختی
1392/02/19 برگزاری آزمون روانشناختی
1392/02/22 آغاز جلسات مصاحبه فنی و تخصصی
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد






آقا جون خبری نشد به کسی زنگ نزدند خووو ما منتظریم خووو کی این نتایج میاید خوووو:cry:
 

Yadavaran

عضو جدید
آقا جان با توجه به اعلان نتایج دورنمای سیاست کشور نوید بخش شد بنابراین من به هتون قول می دم الان شرکت گاز عین بنز داره کارهای نتایج مصا حبه رو آماده میکنه همچنین شرکت نفت هم عن قریب نتایج آزمونو میزنه خووو .:thumbsup2::w16::w32::w23::w33::w31::w36::w14::w42:
 

Yadavaran

عضو جدید
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب ۱۸میلیون ۶۱۳هزار و ۳۲۹رأی از مجموع ۳۶میلیون و ۷۰۴ هزارو ۱۵۶ رای ماخوذه، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.


به گزارش افکارنیوز، مصطفی محمدنجار وزیر کشور گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب ۱۸میلیون ۶۱۳ هزار ۳۲۹ رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

نجار تاکید کرد: در مجموع ۳۶ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۵۶ نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور ۷۲.۷ درصدی مردم در انتخابات است.

زندگینامه

«حسن فریدون روحانی» ۲۱ آبان ۱۳۲۷ در سرخه از توابع استان سمنان دیده به جهان گشود؛ وی تحصیلات ابتدایی را در شهرستان محل تولدش گذراند و تحصیلات حوزوری را از سال ۳۹ در حوزه علمیه صادقیه سمنان آغاز کرد.

او در سال ۱۳۴۰ وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر اساتیدی چون حضرات آیات سید محمد محقق داماد، شیخ مرتضی حائری، سید محمدرضا گلپایگانی، محمد فاضل لنکرانی، شیخ محمد شاه‌آبادی و سلطانی بهره برد.

روحانی همزمان در سال ۱۳۴۸ به دانشگاه تهران راه یافت و در سال ۱۳۵۱ دانشنامه لیسانس خود را در مقطع کارشناسی در رشته حقوق قضایی اخذ کرد.

وی با ادامه تحصیل در انگلیس مدرک کارشناسی ارشد (M.Phil) در رشته حقوق عمومی و دانشنامه دکتری (Ph.D) در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونیان گلاسکو دریافت کرد و با کسب پروانه وکالت از کانون وکلا در سال ۸۶، وکیل پایه یک دادگستری شد.

حسن روحانی فعالیت سیاسی خود علیه رژیم ستمشاهی را از دوران جوانی آغاز کرد؛ عمده فعالیت‌های وی در همراهی با نهضت امام خمینی (ره)، سفرهای تبلیغاتی و سخنرانی علیه رژیم پهلوی از سال ۴۴ و نتیجه آن حبس و ممنوع‌المنبری بود.

وی در آبان ۱۳۵۶ در مراسم بزرگداشت شهادت مصطفی خمینی در مسجد ارک تهران برای نخستین بار لقب «امام» را برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کار برد و پس از آنکه تحت تعقیب ساواک قرار گرفت، به توصیه شهید بهشتی و استاد مطهری از کشور خارج شد و مدتی نیز آن‌سوی مرزها به سخنرانی و تبلیغ برای دانشجویان خارج از کشور پرداخت و پس از تبعید حضرت امام (ره) به فرانسه، به جمع یاران همراه ایشان پیوست.

حسن روحانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اولین اقدام در سال ۵۸، به ساماندهی وضعیت ارتش و پادگان‌های نظامی پرداخت و در سال ۵۹ ردای نمایندگی ملت در مجلس شورای اسلامی را بر تن کرد و پنج دوره قانونگذاری (به مدت ۲۰ ‌سال) را در کارنامه خود ثبت کرد.

عضویت و ریاست شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۶۲ از دیگر مسئولیت‌های وی در دوران پس از انقلاب بوده است.

روحانی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‏های متعددی از جمله عضویت در شورایعالی دفاع، عضویت در شورایعالی پشتیبانی جنگ، معاونت فرماندهی جنگ، ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و فرماندهی پدافند هوایی کل کشور را برعهده داشت و بین سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۶۸ نیز به معاونت جانشین فرماندهی کل قوا منصوب شد.

وی به پاس سال‌ها حضور در مسئولیت‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، از سوی مقام معظم رهبری مفتخر به دریافت نشان درجه دو فتح و نشان درجه یک نصر شد.

روحانی پس از بازنگری قانون ‏اساسی جمهوری اسلامی ایران و تشکیل نهاد شورایعالی امنیت ملی سمت نمایندگی مقام معظم رهبری در این شورا را بر عهده گرفت و ۱۳ سال نیز به عنوان مشاور امنیت ملی رؤسای جمهور سابق انجام وظیفه کرده است.

وی از سال ۱۳۷۰ به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد و تاکنون نیز در این سمت فعالیت دارد و علاوه بر ریاست کمیسیون سیاسی و امنیتی و دفاعی مجمع، ریاست مرکز تحقیقات استرتژیک این نهاد نیز بر عهده اوست.

حسن روحانی در انتخابات میان‏دوره‏ای سومین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۲۹ بهمن ۱۳۷۸ از حوزه انتخابیه استان سمنان به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد و در سال ۱۳۸۵ نیز از استان تهران به این مجلس راه یافت و در حال حاضر ریاست کمیسیون سیاسی و اجتماعی این مجلس را بر عهده دارد.

اگر چه روحانی به صورت همزمان به فعالیت‌های علمی اشتغال داشته، اما حضور مستمر وی در دانشگاه، موجب دوری او از مسئولیت‌های کلیدی نبوده و روحانی با تصدی ۱۶ ساله مسئولیت دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی مسئولیت پرونده هسته‌ای کشورمان را بر عهده داشت.

پس از تشکیل دولت محمود احمدی‌نژاد، مسئولیت پرونده هسته‌ای به علی لاریجانی واگذار شد و روحانی که همچنان در مقام نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی قرار دارد، با نگارش کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» به ثبت خاطرات خود از دوران مسئولیتش در شورا و پیگیری پرونده هسته‌ای پرداخت.

حسن روحانی در ۲۲ فروردین ۹۲ در یک گردهمایی با حضور جمعی از هوادارانش در مجتمع آدینه تهران و با شعار «دولت تدبیر و امید» برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد.

ریاست ستاد انتخاباتی وی بر عهده محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنایع و معادن دولت‌های اول و دوم هاشمی رفسنجانی قرار دارد و اکبر ترکان وزیر دفاع و راه دولت‌های اول و دوم سازندگی قائم مقام و معاون ستاد انتخاباتی روحانی است و سخنگویی وی بر عهده محمدباقر نیکبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه قرار دارد.
 

abdol1987

عضو جدید
نه عزیز، من اصلا دنبال عذر خواهی کسی نبودم. فقط دلم نمیخواد این تاپیک حذف بشه ;)

به نظرم تاپیک حذف بشه بهتره. میای میبینی علی کنکوری 200 تا پست غیر مرتبط از ماهی گوشتخوار تا انتخابات و اخبار از پانا و شانا گذاشته.
 

MANO TO

عضو جدید




.به پايگاه اينترنتي آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران خوش آمديد
شركت ملي نفت ايران به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود جهت خدمت در مناطق عملياتي و خارج از كلانشهر تهران از بين داوطلبان واجد شرابط مرد و زن در مقاطع تحصيلي كارداني و بالاتر از طريق برگزاري آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی، گزینش و طب صنعتی استخدام می نماید.
نکات مهم در خصوص آزمون کتبی
1- به اطلاع شركت كنندگان در آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران مي رساند كليه اطلاع رساني در خصوص آزمون صرفاً از طريق همين پايگاه اينترنتي صورت مي پذيرد. 2- نتايج آزمون كتبي و اسامي پذيرفته شدگان اعلام نمی گردد و اونجارو نگاه کنین شما در مقابل دوربین مخفی هستین!!!!
 

delpier0

کاربر بیش فعال
آقا سینا پس چی شد؟!! گفتی قالی باف که !! ما رو حرفت حساب کرده بودیم دادا !

اره , باور کن سر خودمم کلاه رفته ... یه عالمه پیش بینی دیگه بود که اگه این درست در میومد بقیه هم ... خالی بستن دیگه . با اعتقادات مردم بازی میکنن :d: . همین یه چسه دینو ایمانی که داشتیم هم به باد دادن ...
 

sajjad_fx

عضو جدید
امروز با چند تا شماره ی شرکت گاز تماس گرفتم،هم شماره ی پاسخگویی که زمان آزمون اعلام کرده بودند،هم منابع انسانی و هم استخدام،ولی هیچ کدوم گوشی رو برنداشتن...!!!
دوستان کسی خبری نداره ؟ تماسی؟ گفته ی آشنایی چیزی؟:redface:
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز با چند تا شماره ی شرکت گاز تماس گرفتم،هم شماره ی پاسخگویی که زمان آزمون اعلام کرده بودند،هم منابع انسانی و هم استخدام،ولی هیچ کدوم گوشی رو برنداشتن...!!!
دوستان کسی خبری نداره ؟ تماسی؟ گفته ی آشنایی چیزی؟:redface:
من یکی چشم آب نمیخوره این برج اعلام کنن ! نمیدونم چرا حسم میگه فعلا زوده و تابستون اینکارو میکنن
 

Yadavaran

عضو جدید
من یکی چشم آب نمیخوره این برج اعلام کنن ! نمیدونم چرا حسم میگه فعلا زوده و تابستون اینکارو میکنن
این 31 خرداد که جمعه است .:biggrin: اینجوریکه بوش می آید نتایج رفت تو تیر ماه خو راستی شماره های ستاد جذب اینها هستش زنگ بزنید پیگیر شید خووو
داوطلبان مي توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد استخدام از ساعت 9 الي 16 با شماره هاي ستاد جذب 81315780 ، 81315781 ، 88344695 و 88328364 (021) تماس حاصل فرمايند
 

Yadavaran

عضو جدید
امروز با چند تا شماره ی شرکت گاز تماس گرفتم،هم شماره ی پاسخگویی که زمان آزمون اعلام کرده بودند،هم منابع انسانی و هم استخدام،ولی هیچ کدوم گوشی رو برنداشتن...!!!
دوستان کسی خبری نداره ؟ تماسی؟ گفته ی آشنایی چیزی؟:redface:
آقا جان یکی امروز صبح علی طلوع زنگ زده گفتند تا آخرماه نتایج اعلام میشه شما هم فردا صبح علی طلوع زنگ بزنید پیگیرشید خوووو
 

sajjad_fx

عضو جدید
من یکی چشم آب نمیخوره این برج اعلام کنن ! نمیدونم چرا حسم میگه فعلا زوده و تابستون اینکارو میکنن

اگر بخوان مثل اعلام نتایج آزمون کتبی به وعدشون وفا کنن قطعا تا آخر ماه خرداد اعلام میکنن.ولی کاش میگفتن درست روز 31 خرداد اعلام میشه مثله آزمون کتبی که اعلام کردن 8 اردیبهشت اعلام میشه درست هم همون موقع اعلام شد.ولی متاسفانه یا خوشبختانه اعلام کردن تا تاریخ 31 خرداد اعلام میشه که باعث این انتظار و سردرگمی ما شده که هر لحظه امکان داره نتایج بیاد....:cry:
 

Yadavaran

عضو جدید
اگر بخوان مثل اعلام نتایج آزمون کتبی به وعدشون وفا کنن قطعا تا آخر ماه خرداد اعلام میکنن.ولی کاش میگفتن درست روز 31 خرداد اعلام میشه مثله آزمون کتبی که اعلام کردن 8 اردیبهشت اعلام میشه درست هم همون موقع اعلام شد.ولی متاسفانه یا خوشبختانه اعلام کردن تا تاریخ 31 خرداد اعلام میشه که باعث این انتظار و سردرگمی ما شده که هر لحظه امکان داره نتایج بیاد....:cry:

آقا جان هیجانش همین که عن قریب نتایجو رو اعلام کنند خووو
 

Yadavaran

عضو جدید
اعلام نتایج آزمون استخدامی نفت تا 2 هفته آینده

آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران روز پنج شنبه و جمعه با حضور بیش از 128 هزار داوطلب در چندین حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد و فرصتی بود تا دانش آموختگان دانشگاه های کشور، در رقابتی تنگاتنگ و نفسگیر بخت خود را برای ورود به صنعت نفت بیازمایند.


به گزارش پانا نیوز به نقل زا شرکت ملی نفت، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران پنج شنبه و جمعه گذشته (پنجم و ششم اردیبهشت ماه) برگزار شد و طی آن بیش از 128 هزار داوطلب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این آزمون در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار شد و در نخستین روز از برگزاری آن، کریم سلحشور؛ معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت و عباس خنیفر؛ مدیر توسعه منابع انسانی و مدیریت شرکت ملی نفت ایران برای نظارت بر اجرای صحیح آزمون در محل دانشگاه امیرکبیر تهران حضور یافتند.

کریم سلحشور معاون وزیر نفت پس از بازدید از نحوه برگزاری آزمون، گزارش کمیته برگزاری آزمون را به دقت مورد بررسی قرار دادند و جزئیات مراحل تهیه، تکثیر و توزیع سوالات و همچنین حفظ امنیت آنها را طی مراحل مختلف برگزاری آزمون، مورد ارزیابی قرار دادند.

با برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و طی مراحل گزینشی در نهایت 2676 نیروی متخصص برای فعالیت در شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت انتخاب می شوند که از این تعداد 667 نفر سهمیه فرزندان معظم شهدا (25درصد از کل سهمیه) و 134 نفر فارغ التحصیلان بورسیه دانشگاه صنعت نفت خواهند بود و نهایتا 1841 نفر از برگزیدگان آزمون اخیر انتخاب می شوند.

از میان 128 هزار و 871 داوطلب آزمون، 31 هزار و 54 نفر در مقطع کاردانی، 87 هزار و 464 نفر در مقطع کارشناسی، 9832 نفر داوطلب کارشناسی ارشد، 439 نفر دکترای درمانی و 82 نفر دارای دکترای تخصصی هستند. همچنین از میان شرکت کنندگان6901 تن خانم و 121 هزار و 970 تن آقا هستند.

برای نوبت بعد از ظهر پنجشنبه، حوزه های امتحانی تهران پذیرای بالاترین تعداد شرکت کننده یعنی 15 هزار و 886 داوطلب بودند و در آزمون صبح جمعه نیز 8564 داوطلب و در آزمون بعد از ظهر 5226 داوطلب حضور داشتند.

کمترین تعداد داوطلبان حاضر در آزمون مربوط به حوزه بندرعباس با 1037 داوطلب برای نوبت عصر پنجشنبه و 1075داوطلب برای صبح جمعه و همچنین715 داوطب در نوبت عصر روز پایانی آزمون بوده است.

این تعداد داوطلب در 5 رسته شغلی به رقابت می پردازند: رسته اداری، مالی و بازرگانی با 19 هزار و 801 داوطلب، رسته تعمیرات 26 هزار و 488 داوطلب، رسته تولید 24 هزار و 396 داوطلب، رسته عملیات حفاظتی 708(HSE) داوطلب و در رسته مهندسی علوم که بالاترین تعداد داوطلب را به خود اختصاص داده است 53 هزار و 672 داوطلب حضور داشتند.

در مورد حوزه امتحانی اهواز نکته جالب توجه حضور بیشتر بانوان نسبت به داوطلبان آقا است که بر این اساس 2552 تن داوطلب خانم در این حوزه حضور داشته اند.

به گفته کمیته برگزاری، این آزمون بزرگترین آزمون استخدامی در کشور محسوب می شود و برای این آزمون 340 هزار دفترچه آزمون به چاپ رسیده است.

از میان شرکت های متقاضی نیروی کار، شرکت ملی حفاری با جذب 835 تن بیشترین سهم استخدامی را به خود اختصاص داده و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز با جذب 751 داوطلب برگزیده در رتبه دوم جذب نیرو قرار گرفته است.

بنا به گفته کمیته برگزاری آزمون، تصحیح اوراق آزمون از بعد از برگزاری آخرین آزمون در روز جمعه آغاز شده و طی حداقل 10 روز کاری و در نهایت تا دو هفته آینده به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت در مورد نحوه برگزاری این آزمون گفت: همکاران در شرکت ملی نفت ایران همه تلاش خود را برای برگزاری آزمون به بهترین نحو ممکن انجام دادند.

سلحشور ادامه داد: اگرچه از ابتدا بخش های اساسی برگزاری این آزمون از طرح سوالات گرفته تا تصحیح آنها توسط تعاونی دانشگاه امیرکبیر انجام می شود، اما همکاران ما به وظایف خود به خوبی عمل می کنند و تلاش همه ما برگزاری صحیح و سلامت آزمون ها است تا کسانی که شایستگی خدمت به نفت را دارند در این شرکت جذب و استخدام شوند و رفتار ما عادلانه و شایسته سالارانه باشد.

وی درباره اینکه بعد از آزمون چقدر زمان برای جذب این افراد نیاز هست، توضیح داد: البته جزئیات کار را همکاران ما در شرکت ملی نفت ایران به زودی از طریق رسانه ها به اطلاع داوطلبان خواهند رساند اما تلاش همه ما تسریع مراحل جذب و استخدام افراد است.

عباس خنیفر؛ مدیر توسعه منابع انسانی و مدیریت شرکت ملی نفت نیز با ابراز خرسندی از نحوه برگزاری آزمون گفت با توجه به وسعتی که این آزمون داشته و بزرگترین آزمون استخدامی کشور محسوب می شود، طبیعتا حجم کار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است که از آن جمله می توان به هماهنگی اساتیدی که سوالات را طراحی کرده اند و حفظ امنیت این سوالات حین برگزاری و نیروی کاری که برای انجام این آزمون به کار گرفته شده اند، اشاره کرد.

خنیفر افزود با توجه به تمامی مسائل و دشواری ها و حجم این پروژه به نظر من برگزاری این آزمون به بهترین نحو ممکن صورت گرفته است و بعد از این هم تمامی مراحل به سرعت انجام می شود و نتایج به زودی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت نفت در رابطه با مراحل بعد از آزمون کتبی گفت: بعد از انجام آزمون کتبی و اعلام نتایج، تعداد دوبرابر نیاز به عنوان قبولی مرحله اول اعلام می شود و پس از آن برنامه ریزی برای آزمون شفاهی این افراد انجام می شود که به صورت مصاحبه شایستگی و نیز مصاحبه شرکت های گیرنده نیرو انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام این مراحل پذیرفته شدگان برای طب صنعتی و سایر مراحل به گزینش اعزام می شوند و پس از قبولی در مراحل فوق، استخدام این افراد مسجل شده و برای دوره های آموزشی اعزام می شوند.

گفتنی است آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کل کشور پنج شنبه و جمعه گذشته ( پنجم و ششم اردیبهشت ماه) در 3 نوبت برگزار شد
نمردیم معنی دوهفته دیگرو هم فهمیدم دوهفته شد5 هفته خووو هنو خبرینیست خووووو:biggrin::evil::wallbash::w00:
 
بالا