کلوپ طرفداران پرسپولیس

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیمه اول خوب بود..... خیلی خوب بازی کردیم ... کریم هم گل زدددد..... :w38:
تماشاچیا هم خیلی خوب تشویق میکنن دمشون گرم.......;)
 

Z.Mehran

عضو جدید
پــیـــکــان غــصــه نخـــور.....

اســتقــلالــــم شـــیـــشــتایـــیه!!!








 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
تبریک تبریک تبریک به تمام پرسپولیسی های عزیز
تبریک به همه هوادارای واقعی که تا الان صبر کردن و از ژوزه و سردار حمایت کردن...
تبریک به خاطر تمامی دل های شکسته
تبریک به خاطر تمامی اشک های ریخته

تسلیت به همه اونایی که دوست داشتن پرسپولیس نتیجه نگیره تا ژوزه برکنار شه تا سردار خراب شه.....تسلیت به بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس..و
.
.
.
.
.تبریک به خاطر پیوند جدید
استقلال و پیکان
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پیوند استقلال که تبریک نداره دیگه ..تکراری شده ..
ما هر ماه کاری میکنیم استقلال بازم تجدید فراش کنه ..:biggrin:
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تبریک تبریک تبریک به تمام پرسپولیسی های عزیز
تبریک به همه هوادارای واقعی که تا الان صبر کردن و از ژوزه و سردار حمایت کردن...
تبریک به خاطر تمامی دل های شکسته
تبریک به خاطر تمامی اشک های ریخته

تسلیت به همه اونایی که دوست داشتن پرسپولیس نتیجه نگیره تا ژوزه برکنار شه تا سردار خراب شه.....تسلیت به بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس..و
.
.
.
.
.تبریک به خاطر پیوند جدید
استقلال و پیکان

ایول حال کردم با همه چیت...
هم رشتت-هم تیمت-هم محل سکونتت....
 
آخرین ویرایش:

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژوزه: متاسفم که باعث استعفای ویسی شدم/در مورد کریمی حرف نمی زنم [h=4]سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به تعطیلی دوباره لیگ باید کارش را برای ساختن این تیم مجدد آغاز کند.مانوئل ژوزه در پایان دیدار تیمش برابر پیکان که با پیروزی 6 بر صفر همراه بود، اظهار کرد: قبل از هر چیز متاسفم که کمک کردیم این اتفاق برای عبدالله ویسی بیفتد. امیدوارم هر جای دیگری که کار می‌کند موفق و خوشبخت باشد. این مسئله خوب نیست اما بخشی از زندگی یک مربی است. نتیجه 6 بر صفر چیزی بود که همان طور دیدید در زمین اتفاق افتاد و ما شانس‌های بیشتری هم داشتیم. نیمه اول حریف ما یک شانس داشت که به تیر دروازه خورد و در آن صحنه کار نیلسون خوب بود.بازیکنان ما به خاطر اتفاقات بازی آخر ابتدا عصبی بودند اما کار نیلسون باعث شد بازیکنان اعتماد به نفس‌شان به دست بیاورند.
ژوزه ادامه داد: به جز یک گلی که به صورت تک به تک زدیم، سایر گل‌ها روی جریان بازی و با نظم زده شد و این نشان دهنده رشد تیم ما است. بازی قبلی ما یک قدم عقب رفتیم و فکر می‌کنم نتیجه نگرفتن ما در آن دیدار به خاطر آن بود که ما در ارتفاع بازی کردیم و آن شرایط روی بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود. ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم اما متاسفانه دوباره تعطیلات طولانی را در پیش داریم و باید باز هم از صفر شروع کنیم. ما نیاز داریم که بازی‌هایمان ادامه‌دار باشد. با این شرایط بازیکنان ما شرایط خوب خود را از دست می‌دهند و این مسئله نه برای تیم ملی و نه ما و نه هیچ کس دیگری خوب نیست. من از حرف زدن درباره این موضوع خسته نمی‌شوم چون تمام بازی‌ها افتضاح است.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه کریمی برمی‌گردد یا خیر و همچنین تشویق او در پایان بازی گفت: در این مورد صحبت نمی‌کنم. من چیزی که از تماشاگران خواستم این بود که اگر می‌خواهند اعتراض کنند به من اعتراض کنند اما تیم را حمایت کنند مانند کاری که امروز کردند. بعد از اینکه هفته گذشته باختیم دیدم که هواداران با ما بودند و در آن شرایط بد جدولی از ما حمایت کردند وا ز آن‌ها به دلیل حمایت‌شان تشکر می‌کنم. در شرایط بدی که داشتیم این برد 6 بر صفر بسیار خوب بود. نمی‌دانم چه بگویم اما تاسف می‌خورم به خاطر شکست 6 بر صفر پیکان چون شکست بسیار سنگینی بود.
:)

[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
مانوئل ژوزه:حیف که باشگاه گفته دهانم را بسته نگه دارم [h=2]مانوئل ژوزه می گوید به دلیل درخواست باشگاه از او نمی تواند خیلی از حرف هایش را بزند.[/h][h=4]در روزی که همه اهالی فوتبال اطمینان داشتند با باخت پرسپولیس پیرمرد پرتغالی ساکش را روی دوشش می اندازد و بر می گردد به کشورش اما او توانست با درخشش خیره کننده بازیکنان تیمش به پیکان 6 گل بزند تا همه چیز عوض شود. پرسپولیس که از 5 بازی آخرش 10 امتیاز گرفته اگرچه حالا در پله یازدهم جدول است ولی تا صدر 8 امتیاز فاصله دارد که خیلی هم فاصله ای غیر قابل جبران نیست. مانوئل بعد از برد برابر پیکان درباره چنین بردی می گوید:« در سال های مربیگری ام از این بردها خیلی داشتم و خیلی خوشحالم که در پرسپولیس هم به این نتیجه رسیدیم. البته برای تیم حریف متاسفم چون باخت 6 بر صفر خیلی سخت است. روی نیمکت که بودیم ، یحیی برایم گفت که این برد 6 بر صفر چقدر برای تماشاگران تیم مهم است و داشت شعار آنها را برایم ترجمه می کرد. به هر حال برای طرفداران مان خوشحالم.»
او درباره کروش سکوتی معنادار داشت. چون واقعا نخوانده بود بیانیه ای را که از سوی مربی تیم ملی صادر شده. با این وجود وقتی از اصرار خبرنگار برای گفت و گو با او آگاه شد ، تنها گفت:« متاسفانه نمی توانم حرفی بزنم . حیف که باشگاه گفته دهانم فعلا بسته باشد!»
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد نوری؛ سومین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر


[h=2]سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:[/h][h=4]محمد نوری هافبک ملی پوش پرسپولیس که در بازی مقابل پیکان برای اولین بار در این فصل گلزنی کرد، مجموع گل هایش در لیگ برتر را به 42 رساند.محمد نوری با 42 گل زده سومین هافبک گلزن در تاریخ لیگ برتر است. نوری تاکنون 18 گل برای پرسپولیس زده است و قبل از حضور در جمع سرخپوشان نیز 18 گل برای صبای قم و 6 گل هم برای سپاهان زده بود.
در بین 30 گلزن تاریخ لیگ برتر ایران،داود حقی با 50 گل زده در صدر قرار دارد. محمد نوری بعد از عباس آقایی سومین هافبک گلزن است. آقایی 48 گل زده است که 8 گل اول نیز با پیراهن پرسپولیس بوده است. با توجه به عدم حضور آقایی در لیگ برتر، نوری 7 گل تا شکستن رکورد او فاصله دارد و می تواند عنوان گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.
[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
افشین قطبی در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی در فوتبال ژاپن

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس فردا در فینال جی‌لیگ کاپ به مصاف کاشیماآنتلرز خواهد رفت.

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن برعهده افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است در ورزشگاه ملی شهر توکیو به مصاف کاشیما آنتلرز خواهد رفت.

شیمیزو اس‌پالس که در هفته‌های اخیر پیروزی‌های ارزشمندی را بدست آورده است و با کسب 48 امتیاز در مکان چهارم جی‌لیگ قرار دارد فردا باید به مصاف تیمی برود که هفته گذشته در لیگ ژاپن مقابل آن به برتری دست یافته است.

کاشیما آنتلرز در آخرین بازی خود در جی‌لیگ مقابل شیمیزو با نتیجه 2 بر یک شکست خورده و درصدد گرفتن انتقام آن باخت خانگی است. این تیم در لیگ ژاپن 10 امتیاز کمتر از شاگردان قطبی کسب کرده‌ و با 38 امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داده‌ است.

در نقطه مقابل شیمیزو با توجه به پیروزی مقابل این تیم پرافتخار و قدرتمند لیگ ژاپن با روحیه‌ای مضاعف به جدال با کاشیما خواهد پرداخت و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها است.

شاگردان سابق قطبی در مرحله نیمه نهایی، توکیو را با نتیجه 4 بر 2 شکست داده‌اند و کاشیماآنتلرز هم 5 بر 4 کاشیواریسول را مغلوب کرده است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تنها 90 دقیقه فرصت دارد تا بتواند با پیروزی مقابل کاشیما، یکی از جا‌م‌های معتبر موفق‌ترین لیگ فوتبال آسیا را کسب کند.

-----------------------------------------------------------------

امیدوارم تیم امپراطور قهرمان بشه ..
یه چیز جالب اینکه شیمیزو ارزانترین و جوانترین تیم جی لیگه ...میانگین سنی بازیکناش 22.8 .....و طرفداراش اصلا فکرشو نمیکردن تیمشون به اینجا برسه ...که با افشین قطبی داره قهرمان میشه ..
تو کشورمون قدر اینا رو نمیدونیم که ... همون بهتر برن کشورایی که فوتبالشون از ما خیلی بهتره اینطوری جام بیارن ..
 

Similar threads

بالا