گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

mahz

کاربر حرفه ای
رقصیدن با پریدن فرق داره
بله اون از بچگیش رفته کلاس ما که چنین امکاناتی نداشتیم
ما باید دزدکی به اسم ایروبیک می رفتیم کلاس ر ق ص :D

شما ها چه جاهایی رفتید
امکانات ما یه ضبط تک بانده بود
که بابام همش اهنگای شاهرخ باهاش گوش میکرد
خیلی از مشکلات الانم مال اون موقع ست:cry:
 

mahz

کاربر حرفه ای
:biggrin:اما من نخندیدم .خب پیش میاد دیگه تو هم نخند سرت میاد ضایع میشیاااااا.

یه بار برف اومده بود سر خوردم رفتم تو در یه مغازه کرمره ای از این قدیمیا بود
یه صدای داد تا قم فهمیدن خوردم زمین
هیچکی صداش در نیومد تا رفیق خودم خندید
بعد خیابون منفجر شد
ای خجالت کشیدم
 

DANDY GIRL

عضو جدید
شما ها چه جاهایی رفتید
امکانات ما یه ضبط تک بانده بود
که بابام همش اهنگای شاهرخ باهاش گوش میکرد
خیلی از مشکلات الانم مال اون موقع ست:cry:
خب من جایی که زندگی میکنم در مقابل طرف های شما اروپاست
البته دوره ما دزدگی بود الان علنی شده ماشالله
اییییییییییییییی امان از بد شانسی:D
 

fbarani67

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوباره سلام...........
تکلیف منو روشن کنید بابا.........
کی ب کیه؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن جان الان دقیقا شما هدفتون چیه؟؟؟؟؟؟دختر قدبلند؟؟؟؟یا کوتاه؟؟؟؟؟:D
 

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوباره سلام...........
تکلیف منو روشن کنید بابا.........
کی ب کیه؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن جان الان دقیقا شما هدفتون چیه؟؟؟؟؟؟دختر قدبلند؟؟؟؟یا کوتاه؟؟؟؟؟:D

دوباره سلام...
محسن 194 قدشه دختر 180 به بالا میخواد...
گرچه به نظر من دخترا نصف بیشترشون زیر زمینه!!!!:biggrin:
 

DANDY GIRL

عضو جدید

mahz

کاربر حرفه ای
خب من جایی که زندگی میکنم در مقابل طرف های شما اروپاست
البته دوره ما دزدگی بود الان علنی شده ماشالله
اییییییییییییییی امان از بد شانسی:D
اره غار ما هنوز کوچیکه و بوی نم میده
هفته ای هم یک دفعه با چند تا خرس سر نگهداشتن غارمون در گیر میشیم:razz:
 
بالا