قربونت داداش وحید........
ینی سربازی اینقدر بده؟؟!!!!
از اینم بدتره بخدا...
کاری به سختیش ندارم ...مرد تموم زندگیش باید سختی بکشه...
سربازی جاییه که آدمو دو سال از اهداف مهم زندگیش عقب میندازه...از جوونی از آزادی و ازدواج و کار و استقلال و ...
کلمه ی سربازی واسه من شده کابوس...


