[خلاقیت معماری] خلاقیت ایده هنر زیبایی و ... معماری !

Seti.Star

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]خانه متحرک و مدولار[/h]

این وسیله ( Campervans ) برای جاده های عریض بسیار مناسب است و با کانسپت متغیر خود ، شامل یک ماشین قابل اتصال می باشد که به شما اجازه می دهد ، به راحتی در خیابان های شهر گشتی بزنید . این خانه متحرک ، توسط کریستین سوزانا طراحی شده که توجه زیادی به جزئیات داشته ، از چگونگی یگانگی و جدا به نظر رسیدن قسمت های قابل حمل ، تا چگونگی نشان دادن آنها به عنوان یک کل ، زمانی که به هم متصل هستند . دو بخش صندلی کوچک ماشین ، قطعأ برای سفرهای کوتاه ساخته شده . در قسمت عقبی این وسیله نقلیه ، با قرار دادن محیط خواب در بالا و طراحی فضاهای ذخیره سازی قابل دسترس ، مساحت فضا به حداکثر آن رسیده است . خطوط منحنی ، یاداور تریلرهای سنتی ایراستریم Airstream هستند که باعث حداکثر استفاده از فرم های ساده و براق بیرونی می شوند .
خانه متحرک و مدولار

خانه متحرک و مدولار

خانه متحرک و مدولار

خانه متحرک و مدولار




 

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیمکت مخصوص پیله ای شکل

نیمکت مخصوص پیله ای شکل

در اینجا به شما طرح‌هایی معرفی می‌شوند كه می‌توانید به آنها پناه ببرید و حس خود را بازیابید. این مجموعه دست‌ساز ساخته شده از توری مرغی و كاغذ بازیافتی، مبلمان‌هایی هستند كه در هركجا باشند محیطی مجزا از آن فضا برای شما یا با دیگران ایجاد می‌كنند.

Nacho Carbonell ابتدا كاغذهای بازیافتی را به تفكیك رنگ جدا كرده و سپس خمیر درست می‌كند و آن را بر روی اسكلت آهنی كه با توری مرغی پوشیده شده، می‌كشد.

مجموعه تكامل شامل سه طرح است. «صندلی یك نفره» كه بیانگر تفكر شخصی است؛ «نیمكت» با پیله چسبیده به آن، مكانی برای فرار از محیط پیرامون؛ «صندلی عشاق» كه می‌توان از دنیا جدا شد و به عشق پیوند خورد.


 

baran270

عضو جدید
کاربر ممتاز

[h=1]پلی به شکل مکعب های خانه سازی[/h]


پلی در شهر Wuppertal آلمان که خط آهن از آن عبور می کنیدبوسیله رنگ آمیزی، به شکل پلی که با مکعب های خانه سازی ساخته شده،تبدیل شده است.این طرح جالب توسط هنرمند خیابانی Martin Heuwoldدر مدت 4 هفته به انجام رسیده است.














 

baran270

عضو جدید
کاربر ممتاز
تعاریف مختلف از خلاقیت:
- فرآیندی که در بر گیرنده تفکر و واکنش است و انسان با تجارب گذشته اش ارتباط برقرار می کند، به محرک ها (اشیاء، نشانه ها، مفاهیم، افراد، موقعیت ها) و معمولاً دست کم یک مجموعه منحصر به فرد واکنش نشان می دهد.
- آفریدن، به وجود آوردن.
- بیان عقاید اصیل، بخش ذاتی بشر.
- توانایی ساختن آن چیزی که تصور می کنیم وجود دارد.
- تولید چیزی که به انسان الهام می شود.
- با هوش بودن و طراح بودن.
- جرئت متفاوت بودن.
- توانایی یا قدرت ذهنی یا بدنی برای ساختن یا باز سازی واقعیت به نحوه ی منحصر به فرد.
- انگیزه برای یادگیری.
- به فعل در آوردن توانایی ها
 

Seti.Star

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنرمند برزیلی، ویک مونیز، با استفاده از مجله های پاره شده و قدیمی آثار هنری بسیار جالبی خلق می کند.







برترین ها: هنرمند برزیلی، ویک مونیز، با استفاده از مجله های پاره شده و قدیمی آثار هنری بسیار جالبی خلق می کند. وی به تازگی کلکسیون جدیدی از آثار خلاقانه خود را به نمایش گذشته است. مونیز در سری جدید کارهای خود از چندین مجله استفاده کرده و آثار نقاش های برجسته ای چون ون گوگ و سزان را بازسازی کرده است.

استفاده از مجله ها برای خلق کارهای هنری کار جدیدی نیست ولی آقای مونیز آن را در سطحی بالاتر با پیچیدگی بیشتر انجام داده است.














 

baran270

عضو جدید
کاربر ممتاز
طرح درب هاي شيشه اي شيك و منحصر به فرد



در کشور ایتالیا شرکتی با نام OTCDoors دست به طراحی مجموعه درب های کشویی زده است که بسیار زیبا و جالب ساخته شده اند.هر یک از این درب های شیشه ای با طرح های منحصر به فردی تزئین شده است که طراح می تواند در کنار این زیبایی با کمک گرفتن از تکنولوژی های روز در هر چه مدرنیته شدن خانه ها قدمی بردارد.









 

baran270

عضو جدید
کاربر ممتاز
كمدهاي بسيار جالب و عجيب غريب



کلکسیون بسیار جالبی از کمدهای لباس و کفش و ..



کمد آکاردئونی


کمدهایی به شکل دست و نارنجک دستی


کمدی بسیار جالب که دارای طبقه بندی خاص خود می باشد برای بهتر پیدا کردن وسایل


پله های کشودار


کود معلق در هوا







كمد پله اي



کمد بسیار جالب شبیه پشته ای از چوب

کمد به شکل لباس مجلسی زنانه
 

sheshpar

عضو جدید
لوازم اشپزخانه

برای کار با تخته‌ی آشپزی، دیگر نگران انگشت‌های دستتان نباشید!! این تخته طوری طراحی شده که داخل سوراخ‌هایش مهره‌های پایه‌دار محافظی قرار می‌گیرد تا شما سیب‌زمینی یا هرچیز دیگری را که می‌خواهید خُرد کنید، بین مهره‌ها بگذارید و خیالتان راحت باشد دستتان از محل فرودآمدن چاقو دور است. ضمناً چند نوع چاقوی مخصوص هم جایی زیر تخته تعبیه شده است.
دکور شناور

برای مستاجرهایی مثل ما که صاحبخانه‌شان گفته حق ندارید دیوارها را سوراخ کنید اما دلشان ضعف می‌رود برای این‌که چیزهایی را روی دیوار وصل کنند! این قفسه‌های آزاد و رها با نخ نازک اما بسیار محکمِ ماهیگیری به هم وصل شده‌اند تا شما بتوانید هرچیزی دوست دارید را روی انها بگذارید یا به دیوار تکیه بدهید.
منبع :http://ideaz.ir
 

فرهيخته

عضو جدید
کاربر ممتاز

ساعتی ذوب شده طرحی خلاقانه، یاد آور یک اثر معروف نقاشی:gol:





.

.

.

.

.






این ساعت ذوب شده با الهام از اثر معروف "دالی" در نقاشی "تداوم حافظه" ،طراحی که در قفسه کمد یا با کمک حلقه های آویز در روی میز کار دفتر شما بسیار چشم گیر خواهد بود و بدون استفاده از دست کاربری و استفاده راحتی را بوجود می آورد.این ساعت زیبا و نرم که ترکیبی شناخته شده از ایده نقاشی سورئالیست همراه دارد یک هدیه بسیار عالی خواهد بود.





 

پیوست ها

  • Creative Melting Clock.zip
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 0

baran270

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]نقش روشنایی در دکوراسیون منزل[/h]لامپ های آویز نیز می توانند نقشی در تزیین دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشند.در اینجا ایده ای را می بینید که سعی دارد با طراحی یک حباب لامپ متفاوت که یک لامپ ساده را پوشش می دهد,دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار دهد.












 

baran270

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پارکینگ ساخته شده از ته بطری های پلاستیکی[/h]
اثری از گارت بریزمن با بطری های پلاستیکی. اثر او با استفاده از ته بطری های مصرف شده طراحی شده است که درون هریک مایعی رنگی ریخته شده است.

این عمل او و استفاده از طیف رنگ های مختلف باعث شده تا اثر خارق العاده ای بوجود بیاید.
یک سقف برای پارکینگ با طیفی از رنگها و زیباییهای بی نظیر.











 

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
روم به دیوار:D



یک شرکت رنگ‌سازی، نوعی رنگ تولید کرده که روی هر دیوار و سطح چوبی قابل استفاده است. این رنگ به محض اینکه خشک شود، مانند یک تخته‌ی وایت‌برد عمل می‌کند. به طوری که شما می‌توانید روی آن با ماژیک مارکر بنویسید و نقاشی کنید و بعداً به آسانی پاک کنید. این ایده برای دیوار اتاق بچه‌ها، کلاس درس، یا حتی دیوارهای خاصی در خانه به درد می‌خورد. عکس‌های ادامه را تماشا کنید.
طراح: IdeaPaint
نام تجاری محصول: Clear


















 

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
کافه نرده


اسم این محصول "میزآسمانی" است. یک ایده خلاقانه و ساده برای ایجاد یک میز موقت بر لب نرده.برای کافه‌هایی که فضای کافی ندارند ولی در عوض یک نرده جلوی کافه دارند، بسیار مناسب است. با چوب ساخته شده و با پیچی تنظیم و محکم می‌شود. به نظر ساختن آن سخت نیست نمی‌خواهید امتحان کنید؟












 

Similar threads

بالا