کلوپ طرفداران پرسپولیس

moseu

عضو جدید
شیث رضایی از نظر فنی و معنوی به پرسپولیس آسیب زد/نمی‌توانستیم جریمه را ببخشیم
خبرگزاری فارس: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: جریمه نقدی اعمال شده در ارتباط با شیث رضایی یک حکم انضباطی است که با توجه به اجرای آن قابل بازگشت نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمود سالارکیا در پی اظهار نظرهای شیث رضایی، گفت: به نظر می رسد برای روشن شدن ذهن افکار عمومی نیاز به یادآوری بعضی مطالب باشد. جریمه نقدی اعمال شده در ارتباط با آقای شیث رضایی یک حکم انضباطی است که با توجه به اجرای آن قابل بازگشت نبود. حتی مدیر عامل هم در این ارتباط به کمیته انضباطی باشگاه دستور بررسی مجدد دادند و بعد از بررسی مجدد، حکم قبلی تائید شد. اینگونه نبود که ایشان خود نسبت به اعمال این جریمه اقدام کرده باشند.
وی ادامه داد: کمیته انضباطی باشگاه حکم خود را بر اساس دو محور صادر کرد. یکی جرائم انضباطی که در آئین نامه دیده شده است و دیگری آسیب هایی که از جهت فنی و معنوی به باشگاه پرسپولیس و بویژه روح و روان هواداران آن وارد شد. آنچه روی داد منجر به آن شد که تیم پرسپولیس در حساس ترین شرایط با فقدان مهره های تاثیرگذار خود روبرو شود. این مساله تاثیر مستقیم بر نتایج بازی ها بویژه بر سرنوشت تیم در جام حذفی گذاشت.
سالارکیا افزود: جدای از این مسائل که باشگاه را از نظر فنی و مالی متضرر کرد، حاشیه ها و نتایج این حوادث بر رتبه تیم در لیگ، جام حذفی و حتی کسب سهمیه آسیایی تاثیر گذاشت. جدای از این موارد باید به آسیب های معنوی و روحی و روانی که به باشگاه و هواداران وارد شد، اشاره کرد.
معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اشاره به اینکه اجرای حکم اولیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می توانست تبعات بسیار سنگینی برای شیث رضایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: بعد از رای صادره، باشگاه در جهت عفو و تخفیف آقای شیث رضایی اقدامات بسیاری انجام داد. این در شرایطی بود که باشگاه و شخص مدیر عامل تحت فشار زیادی قرار داشتند اما سردار رویانیان نگران تبعات اجرای آن حکم سنگین برای این بازیکن بود. هدف این بود که این بازیکن از سوی جامعه فوتبال طرد نشود و ضمن بازگشت این سرمایه به فوتبال شانس و فرصت دوباره ای برای نجات خود و آغاز رویه ای جدید داشته باشد.
وی ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که در بازی رفت پرسپولیس مقابل داماش روی داد، به رغم آسیب فراوانی که به مجموعه باشگاه و هواداران آن وارد شد، باشگاه پرسپولیس و شخص سردار محمد رویانیان تلاش های بسیاری انجام دادند تا بازیکنان خاطی برای همیشه از جامعه فوتبال طرد نشوند و شانس دوباره ای داشته باشند. در این راستا کمک شایان توجهی به این بازیکن شد که البته محصول تلاش های دیگران و حسن توجه مسئولان فدراسیون فوتبال نیز بود.
سالارکیا در پایان در ارتباط با ابراز دلخوری شیث رضایی از اینکه برای فصل جدید گزینش نشد، گفت: قرارداد باشگاه پرسپولیس و شیث رضایی با پایان فصل گذشته به اتمام رسید. دو طرف تعهد حقوقی نسبت به یکدیگر نداشتند. انتخاب حق طبیعی و قانونی باشگاه و بازیکن است. باشگاه پرسپولیس هم هیچگاه اعلام نکرد، برنامه ای برای جذب این بازیکن دارد. آقای رضایی در انتخاب آزاد بودند، آنچه باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن می توانستند انجام بدهند، این بود که بعد از آن اتفاقات، شانس دوباره ای را برای بازگشت این بازیکن به میادین فوتبال بوجود آوردند. اکنون از حضور آقای رضایی در تیم شهرداری تبریز خوشحالیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]نامه باشگاه لس آنجلس بلوز آمريکا به پرسپوليس[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه لس‌آنجلس‌بلوز آمريکا از باشگاه پرسپوليس درخواست کرد که وضعيت اميرعابدزاده را هر چه سريعتر مشخص کند.[/h]

منصوري مديرعامل باشگاه لس‌آنجلس‌بلوز در نامه‌اي خطاب به مسئولان باشگاه پرسپوليس ازآنها خواسته است با توجه به نزديک بودن پايان مهلت نقل و انتقالات درليگ يواس‌ال آمريکا هر چه سريعتر وضعيت دروازه‌بان ايراني اين تيم را مشخص کند.

در نامه منصوري به باشگاه پرسپوليس آمده است:


جناب آقاي نجفي، مشاور آقاي رويانيان در باشگاه پرسپوليس

بر اساس مکاتبات مديرعامل باشگاه لس‌آنجلس‌بلوز و مقامات رسمي ليگ يو‌اس‌ال آمريکا، دوشنبه اين هفته آخرين مهلت براي رسيدن توافق ميان دو طرف است. اگر با عابدزاده قراردادي نبسته‌ايد لطفا به او اطلاع دهيد که هر چه سريعتر به تمرين‌هاي تيمش بازگردد.

همچنين منصوري در نامه ديگري عنوان کرده است: امروز آخرين مهلت نقل و انتقالات در ليگ USL بود. بنابراين ما نمي‌توانيم بازيکن يا دروازه‌بان ديگري را جايگزين عابدزاده کنيم. اگر نتوانيم تا روز 24 جولاي با باشگاه پرسپوليس به توافق برسيم، اين باشگاه و USL مي‌توانند به طور رسمي به فيفا شکايت کنند.

اين در حالي است که باشگاه پرسپوليس هفته گذشته اعلام کرده بود عابدزاده با قراردادي 3 ساله به اين تيم پيوسته است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 19:30

باشگاه پرسپوليس:
[h=1]دلال‌ها انتقال عابدزاده را پيچيده کرده‌اند[/h]
[h=2]باشگاه پرسپوليس امشب مذاکرات نهايي را براي جذب امير عابدزاده با باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمريکا انجام خواهد داد.[/h]


مديرعامل اين باشگاه آمريکايي امروز در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس اعلام کرده بود آخرين مهلت آنها براي توافق با لس‌آنجلس‌بلوز دوشنبه اين هفته است.

يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس در همين زمينه گفت: متاسفانه برخي دلال‌ها وارد اين قضيه شدند و موضوع را پيچيده کردند. عابدزاده تحت هجوم دلال‌ها قرار گرفته اما باشگاه پرسپوليس به کسي باج نمي‌دهد.

وي ادامه داد: ما توجهي به اين دلال‌ها نداريم و تا پايان امشب آخرين مذاکرات را براي جذب عابدزاده انجام خواهيم داد و تلاش ما اين است که مستقيما با باشگاه آمريکايي مذاکره کنيم نه به وسيله دلالها.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 19:50


[h=1]رويانيان بامديرعامل باشگاه آمريکايي واردمذاکره شد[/h]
[h=2]باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمريکا براي صدور رضايتنامه امير عابدزاده درخواست 200 هزار دلار کرد.[/h]


امير عابدزاده چند روز پيش با نظر کادر فني و محمد رويانيان با عقد قراردادي 3 ساله به پرسپوليس پيوست اما اين در حالي بود که اين دروازه‌بان رضايتنامه ندارد.

باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمريکا اعلام کرده براي رضايتنامه امير عابدزاده 200 هزار دلار مي‌خواهد.

رويانيان با مسئولان اين تيم آمريکايي وارد مذاکره شد تا تکليف امير عابدزاده را مشخص کند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 19:55


[h=1]قرارداد ژوزه فردا ثبت مي‌شود[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه پرسپوليس براي ثبت قرارداد ژوزه مانوئل با اين مربي به توافق رسيدند.[/h]


مانوئل ژوزه هنوز قراردادش را پرسپوليس ثبت نکرده است.وي ابتدا قرار بود قرارداد اصلاح‌شده‌اش را روز شنبه يا امروز در هيئت فوتبال به ثبت برساند اما به دليل برخي مشکلات اين کار انجام نشد. با توجه به نشست‌هايي که بين رويانيان و ژوزه برگزار شد، اين مربي به توافق کامل رسيده و قرار است فردا قراردادش را در هيئت فوتبال ثبت کند. همچنين ژوزه از پرسپوليسي‌ها درخواست کرده آپارتمان براي خودش و دستيارانش گرفته شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلااااااااااااام

به همین خیال باشید !!! دیشب هم که باختید ههههههههه.............:biggrin:

واقعا چرا ؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟اخه خجالت نمیکشید با این همه پول خرج کردن بازم میبازید

واقعا که...............!!!!!!!!!!!!!!!هههههههههههههههههه:biggrin::w07::w33:

فرهادههههههههه مجیدیییییییییییییییییییییی
باز این تاجیای سوراخ دور ورداشتن پررو ها ...ب شما چ آخه...
وقتی تو دربی آسفالتتون کردیم اونوقت میفهمین چ خبره!

تاج چیه بابا ...فکرکردی اینا مثل مان ....اینا سرتقلالن که یادشون رفته اسم تیمشون چی بوده مثل ما که نیستن بعد از سالها هیچکس نتونست مانع از این بشه که بگیم "پرسپولیس" و اون اسم تقلبی رو نگفتیم تا اینکه پرسپولیسمون برگشت ...
سایپا سوسکشون کرد......:D
اونوقت میان واس ما شاخ میشن:D

ما واقعا به خودمون باختیم نه به فجر ...چه موقعیتایی نیمه اول داشتیم باید همون نیمه 4 تا گل میزدیم ....دفاع اونا هم یه ریز به بازیکنای ما پاس میدادن اصلا تیمشون افتضاح پراستباه بود .....فقط شانس آوردن که تو بهترین موقعیت به ما خوردن بازیکنامون هنوز متچ نیستن ....اما سرتق افتضاح بازی کرد و با اینکه داور هم طبق معمول همراهشون بود 12 نفری جلو سایپا هیچکاری نکردند ....
اما چیزی که واضحه اینه که این فصل هم میخواد فصل قبل همه چیز به نفع سرتقلال باشه و به ضرر ما ....داور و فدارسیون و ........
تو بازی ما گلر فجر باید اخراج میشد تو بازی اونا گل درست رو داور و کمکش مثلاً ندیدن !!!
 

MEHRDAD.RAPID

عضو جدید
اخ دیشب چقد خندیدم این ابی های رنگپریده باز ضایع شدن

از اینکه با سایپا مساوی کردن کلیییییییییییی خوشحال بودن ولی همش 30 ثانیه بود

تاز شانس اوردن که سه یک باختن
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من نمیدونم دیگه فدراسیون چه کاری باید بکنه که استقلال قهرمان بشه ...فقط همین مونده لیگ رو تعطیل کنند و استقلال رو قهرمان اعلام کنن .... عسکری خیرندیده گفته تنها "اشتباه" داوری هفته دوم گل درست سایپا بوده اصلا انگار نه انگار که بازی پرسپولیس فجر گلر اونا باید اخراج میشد .... حالا این مهم نیست هر چند مطمئنم کل لیگ رو قراره به همین روال سپری کنیم اما برام جالبه که گفتن بازیای سایپا و گهر با سرخابی ها باید تو تختی باشه... اما بازی سایپا با استقلال تو آزادیه ولی پرسپولیس گهر، تختی ... این یعنی دشمنی آشکار با پرسپولیس که فدراسیون بارها و بارها اثباتش کرده .... همه میدونن قرار بود برای این بازی تماشاگرای زیادی بیان و تختی که نصف آزادی هم جا نداره و احتمالا فدراسیون دوست داره اتفاقات گهر ملوان اینبار تو تختی تکرار شه و اینطوری بتونه باز هم برای پرسپولیس حاشیه درست نکنه و مری و تماشاگر محروم کنه .... فقط میتونم بگم واگذارتون کردیم به خدا ................................
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]اختصاصي كانون:تصمیمات ضد پرسپولیسی فدراسیون تمامی ندارد!![/h]
كانون هواداران پرسپوليس :انگار تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون بر ضد محبوب ترین تیم اسیا و در حمایت مطلق از ابی ها دومین تیم پایتخت ودیگر تیمهای زیر چتر فدراسیون تمامی ندارد. حال این سوال پیش می اید فلسفه ی برگزاری لیگ در ایران چیست؟وقتی همه ی عوامل دست در دست هم میدهند تا تیم دوم پایتخت قهرمان شود و در پایان هم نمی شود بهتر نیست لیگ را تعطیل کرده تیم دوم پایتخت را قهرمان اعلام کرده و با احساسات طرفداران فوتبال بازی نکنید؟این حرف دل تنها هواداران پرسپولیس نیس همه ی تیمها در این دو سال از تصمیمات انچنانی فدراسیون رنج دیده اند البته به موقعش با لابیهایی که داشته اند سود هم برده اند اما این وسط تیم پرسپولیس به جرم مردمی بودن یک محکوم همیشگی است.



سال گذاشته باشگاه پرسپولیس در اکثر بازی ها از تصمیمات اشتباه داوری ضربه خورد و تیم دوم پایتخت مثل همیشه بدون اینکه اشتباه داوری علیه این تیم شود بازی های مهمی مثل بازی با تراکتور را با اشتباه داوری پیروز شد! سال قبل تر هم دوپینگیها هر دو دربی را با استفاده از اشتباهات داوری به سود خود به پایان رساندند!! سال گذشته باشگاه استقلال بعد ازینکه با انجام لابی دربی حذفی را جلو کشید در یک اقدام ناجوانمردانه با دوپینگ دسته جمعی بازیکنانش تیم قرمز پوش پایتخت را شکست داد و در پایان به خاطر منافع ملی بدون هیچ گونه جریمه ای کثیف ترین جام تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص داده تا حدااقل در این زمینه نام ایران را پر اوازه کند! اما این پایان کار نبود باشگاه پرسپولیس به خاطر تخلف تماشاگران منصوب به این تیم در بازی با داماش بارها جریمه شده است.یک بار بعد ار ان بازی که 2 امتیاز از این تیم کسر شد و این تیم به قعر جدول رفت تا با این کابوس شروع توفانی در اسیا را هم به فراموشی سپرده و از این رقابتها حذف شود و بار دوم برگرداندن این دو امتیاز در پایان لیگ که دیگر به ان امتیاز نیازی نبود و اجرای حکم محرومیت از حضور تماشاگران در دوبازی!مسوولین فدراسیون چنان هوشمندانه برنامه ی خود را تنظیم کردند تا بازیهای تشریفاتی خانگی پرسپولیس در فصل قبل مقابل راه اهن وسایپا به اتمام رسیده باشد تا محرومیت پرسپولیس در شروع فصل جدید اعمال شده و پرسپولیسی ها باز هم ازین حکم متضرر شوند. همه ی اینها در حالیست که بعد از گذشت 6 ماه از بازی تراکتور استقلال هنوز که هنوز است حکمی برای ان بازی صادر نشده و اصلا هم قرار نیست صادر شود! فقط در ایران است که تماشاگران یک تیم برای فحاشی با سنگین ترین محرومیتها مواجه میشوند ولی یک تیم دیگر حتی به خاطر فحاشی شعارهای سیاسی پرتاب سنگ گلوله برفی و صندلی جریمه نمی شود. اما اخرین شاهکار فدراسیون!سایپا و گهر هر دو در ورزشگاه تختی کرج میزبانی از حریفانشان را به عهده میگیرند شورای تامین کرج هم برگزاری دیدارهای این دوتیم با استقلال پرسپولیس را در کرج بر عهده نمیگیرد حال استقلال که در خوشبینانه ترین حالت تنها 40 هزار هوادار برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه میرود باید در ازادی میزبان حریفش باشد و پرسپولیس صد هزار نفری در تختی تهران....جالب است نه؟ از قرعه کشی بازی های لیگ هم فاکتور گرفتیم چون قرعه کشی های سازمان لیگ و نتایج ان تمام احتمالات علم ریاضی را زیر سوال برده ومعلوم نیست ایا انچه در مورد احتمالات تا حالا میخواندیم درست بوده یا فقط در حد یک ادعا بوده است.
اقایان فدراسیون نشین هوادار پرسپولیس می فهمند پس دست از این بازی های کثیفتان بردارید....
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
در ستایش تصمیم سردار رویانیان / به خاطر پرسپوليس برو، سلطان!

کانون هواداران پرسپولیس : پرسپوليس در اين سال‌ها حتي يك مربي خوب هم پرورش نداده كه حالا با تكيه به او براي ژوزه‌ها ناز كند. دست‌هاي پرسپوليس كاملا خالي است و اتفاقا بخش زيادي از گناه اين دست‌هاي خالي به گردن شخص پروين است.
خبر كوتاه بود؛ مديرعامل پرسپوليس با اعلام اين‌كه اين باشگاه ديگر نيازي به «مدير راهبري» ندارد، دامنه نفوذ علي پروين در اين باشگاه را تا حد زيادي كاهش داد. اين اقدام كه به احتمال زياد در واكنش به مصاحبه عجولانه پروين بعد از بازي با فجر انجام شده است را بايد يكي از بهترين تصميمات رويانيان در دوران مديريتش برشمرد. تصميمي كه مي‌تواند از همين ابتداي كار، راه را بر همه آن‌هايي كه به اسم «احساس مسئوليت» براي پرسپوليس «سنگ‌اندازي» مي‌كنند مسدود كند.
البته بر هيچكس پوشيده نيست كه پست «مدير راهبري» در باشگاه پرسپوليس صرفا يك پست تشريفاتي و سمبليك بود. سپردن اين عنوان به علي پروين دامنه اختيارات او را افزايش نداده بود، بلكه صرفا معناي «احترام» مي‌داد و بر «اعتبار» اين پيش‌كسوت قديمي پرسپوليس مي‌افزود. بنابراين خلع علي پروين از اين پست را هم بايد به معناي كاهش احترام و اعتبار او در اين باشگاه دانست. اتفاقي كه با توجه به واكنش عجولانه و غيرمنتظره پروين در قبال اولين شكست پرسپوليس، اصلا غيرمنطقي نيست.

به درد نمي‌خورند، اما قهرمان مي‌شوند!
علي پروين به عنوان عضو بانفوذ هيات‌مديره، رئيس كميته فني و مدير راهبري پرسپوليس، با كوله‌باري از تجربه حاصل از سال‌ها حضور در اين باشگاه، بايد بداند كه در روزهاي سخت و حساس، توقع از او اين است كه در نقش آرام‌كننده اوضاع ظاهر شود و راهكارهاي منطقي ارائه كند؛ نه اين‌كه بر آتش حاشيه‌ها بدمد و احساسي‌ترين واكنش ممكن را از خودش بروز بدهد.
از يك هوادار معمولي پرسپوليس مي‌شود پذيرفت كه بلافاصله بعد از شكست تيمش، با اعصابي لرزان جلوي دوربين تلويزيون بايستد و فرياد بزند: «من مي‌دانستم با اين مربي شكست مي‌خوريم... با ادامه اين روند دوباره بدبخت مي‌شويم...» اما اينكه علي پروين باشي و لقب سلطان را يدك بكشي، و مضمون حرف‌هايت كوچكترين تفاوتي با هوادار يقه‌دريده و عصباني روي سكوها نداشته باشد، گناهي نيست كه به سادگي قابل چشم‌پوشي باشد.
چه خوب مي‌شد اگر علي پروين در مصاحبه سه‌شنبه‌شب خود، دقيقا در لحظه‌اي كه داشت فرياد مي‌زد «مربي خارجي به درد نمي‌خورد»، سرش را 90 درجه به چپ و راست مي‌چرخاند و مي‌ديد آخرين نفري كه جام قهرماني ليگ برتر را به عنوان سرمربي بالاي سر برده يكي از همين خارجي‌هايي است كه به قول او «به هيچ دردي نمي‌خورند»! و از قضا همين سرمربي قهرمان، دوره كوتاهي را هم در باشگاه پرسپوليس سپري كرده اما پيش از آن‌كه به فصل برداشت محصول برسد بركنار شده است. مي‌دانيد چرا؟ چون آن روزها هم ردپايي از اين تفكر سلطاني در باشگاه پرسپوليس بوده كه فرياد بزند: «مربي خارجي به درد نمي‌خورد.»
ژوزه نه، پس كي؟
نكته ديگر –و البته مهم‌تر- سوالي است كه گوشه ذهن ما جا خوش كرده و بد نيست اگر علي پروين (و هواداران تفكر پرويني) پاسخ مناسبي به آن بدهند: به فرض كه حرف شما قبول؛ به فرض كه اين خارجي‌ها همه‌شان «به‌دردنخور»اند! به فرض كه پرسپوليس به مانوئل ژوزه و بقيه‌ي ژوزه‌ها مي‌گفت «نه!» خب آن وقت «بله» را نثار كدام مربي ايراني بايد مي‌كرد؟ مي‌شود لطف كنيد و همين الان از آن آستين پربركت سلطاني، اسم يك مربي ايراني را بيرون بكشيد كه صلاحيت نشستن روي نيمكت پرسپوليس را داشته باشد؟
انگار فراموش كرده‌ايد كه در روزهاي نقل و انتقالات، همكاران شما در پرسپوليس چطور فانوس برداشته بودند و به دنبال يك نام مناسب براي نيمكت پرسپوليس به هر كنجي سرك مي‌كشيدند. انگار فراموش كرده‌ايد حقيقتي را كه امسال بيشتر از هميشه براي پرسپوليس (و البته براي فوتبال ايران) روشن شد. حقيقت تلخي كه نشان مي‌دهد پرسپوليس در تمام اين سال‌ها حتي يك مربي خوب و قابل تكيه از ميان پرسپوليسي‌ها تربيت نكرده است. بي‌دليل نيست كه خود شما هم هرازگاهي زبان به ستايش امير قلعه‌نويي باز مي‌كنيد اما هرگز از يك مربي پرسپوليسي ستايش نكرده‌ايد. چون مي‌دانيد پرسپوليس قلعه‌نويي ندارد. پرسپوليس حتي قلعه‌نويي هم ندارد
گل‌هاي پرسپوليس، همه پوچ‌اند!
پرسپوليس در تمامي اين سال‌ها در پرورش يك سرمربي مقتدر و بادانش ايراني ناكام بوده است. اينجا هيچكس به آقاي گل جهان ياد نداد كه در زمان بازيگري ممكن است توپ‌ها با زور تعصب وارد دروازه شوند اما براي مربيگري غير از بازوي ستبر و بازدم پرفشار(!) چيزهاي ديگري هم لازم است. اينجا هافبك دوست‌داشتني بعد از آويختن كفش‌هايش، سال‌ها دستياري مربيان ريز و درشت را مي‌كند اما با همه آنها درگير مي‌شود و چيزي از كسي ياد نمي‌گيرد كه در روز سرمربيگري به دردش بخورد و بعد از يك نيم‌فصل سياه براي هميشه خانه‌نشين نشود. اينجا آنكه بار فني‌اش از همه بيشتر است سر كلاس اخلاق حرفه‌اي ننشسته تا ياد بگيرد كار سرمربي خريد لباس و تقسيم دستمزد بازيكن‌ها نيست. اينجا ما حتي يك مربي كارنامه‌دار، فني، بااخلاق و خوشنام هم نداريم.
تقصير شما هم هست، آقاي سلطان
پرسپوليس در اين سال‌ها حتي يك مربي خوب هم پرورش نداده كه حالا با تكيه به او براي ژوزه‌ها ناز كند. دست‌هاي پرسپوليس كاملا خالي است و اتفاقا بخش زيادي از گناه اين دست‌هاي خالي به گردن شخص پروين است. روزهايي كه همين علي پروين روي نيمكت پرسپوليس مي‌نشست و جام‌هاي قهرماني در ليگ ازادگان را يك‌به‌يك بالاي سر مي‌برد، صندلي‌هاي كناري او بايد نصيب مربيان جواني مي‌شد كه به مرور آبديده شوند و امروز باري از روي دوش پرسپوليس بردارند. اما پروين اين فرصت را نصيب چه كساني كرد؟ يادتان هست؟
ناصر ابراهيمي، ناصر محمدخاني، وحيد قليچ،... اينها كساني بودند كه صندلي‌هاي كنار دست سلطان را روي نيمكت پرسپوليس اشغال مي‌كردند. ناصر ابراهيمي كه نيازي به توضيح اضافه ندارد. او همان روزها هم مرد سپيدمويي بود كه قرار نبود به درد آينده‌ي پرسپوليس بخورد. براي ابراهيمي «آينده» خيلي وقت بود كه گذشته بود! ناصر محمدخاني هم كه چند سالي به صلاحديد سلطان روي نيمكت پرسپوليس نشست و رفت و هيچ اثر خاصي از او ديده نشد. همان روزها هم از چشم‌هاي شهلاي ناصر مي‌شد فهميد كه فوتبال و مربيگري جزو اولويت‌هاي اول زندگي‌اش نيستند و آينده او آبستن حوادث ديگري است!

مي‌ماند وحيد قليچ كه انگار فقط وظيفه داشت سبيل داشته باشد و در هنگام مصاحبه‌هاي پروين پشت سر او بايستد! لابد توقع نداريد كه بعد از اولين شكست ژوزه، او را بركنار كنيم و وحيد قليچ را به جايش بنشانيم آقاي پروين؟ آن وقت چه كسي بايد پشت سر قليچ بايستد و به دوربين‌هاي تلويزيوني زل بزند؟!

نه آقاي پروين! نه شما و نه امثال شما در سال‌هاي اوج‌تان كسي را براي پرسپوليس تربيت نكرديد كه امروز به او تكيه كنيم. پس بگذاريد تكيه‌مان به همين خارجي‌هاي به‌دردنخور باشد و تكيه‌گاه‌مان را سست نكنيد. شما چيزي به پرسپوليس اضافه نكرده‌ايد سلطان! پس لطفا چيزي هم از آن كم نكنيد.
پي‌نوشت
از بهر خداي مخوان!
در گلستان سعدي حكايت شيريني هست كه مضمون آن همخواني عجيبي با داستان اين روزهاي پروين و پرسپوليس دارد: ناخوش‌آوازی به بانگ بلند قرآن می‌خواند. صاحب‌دلی بر او بگذشت و گفت: تو را مشاهره چند است؟ (براي خواندن چقدر مزد مي‌گيري؟) گفت هیچ... من از بهر خدای می‌خوانم. گفت: از بهر خدای مخوان!
حالا حكايت ماست. شكي نيست كه اگر از علي پروين دليل اظهار نظرهاي حاشيه‌سازش را بپرسيد خواهد گفت: «من دلم مي‌سوزد... به خاطر پرسپوليس اين حرف‌ها را مي‌زنم.» پس به خاطر پرسپوليس بيا و اين حرف‌ها را نزن! از بهر خداي مخوان، سلطان!
 
آخرین ویرایش:

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
اخ دیشب چقد خندیدم این ابی های رنگپریده باز ضایع شدن

از اینکه با سایپا مساوی کردن کلیییییییییییی خوشحال بودن ولی همش 30 ثانیه بود

تاز شانس اوردن که سه یک باختن
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
یعنی جوری چسبید که وصف کردنش سخته

سایپا سوسکشون کرد......:D
اونوقت میان واس ما شاخ میشن:D
یه همکاری داریم ما تو انتظامات جلوی در شرکته اون روز که پرسپولیس باخته بوده عین برج وایساده بود جلو شرکت تا من بیام که بخنده و این کارو هم کرد منم گفتم شب بلند است و قلند بیدار جون تو استقلال باخت گفتم برم یه حالی ازش بگیرم رفتم دیدم کز کرده کنج کیوسک انتظامات میگم چته میگه جون تو حالم خیلی از صبح بده فک کنم رو دل کردم میگم نه اینا تاثیرات باخت دیشبتونه حالا داره خودشو نشون میده:w15:
:w15:
من نمیدونم دیگه فدراسیون چه کاری باید بکنه که استقلال قهرمان بشه ...فقط همین مونده لیگ رو تعطیل کنند و استقلال رو قهرمان اعلام کنن .... عسکری خیرندیده گفته تنها "اشتباه" داوری هفته دوم گل درست سایپا بوده اصلا انگار نه انگار که بازی پرسپولیس فجر گلر اونا باید اخراج میشد .... حالا این مهم نیست هر چند مطمئنم کل لیگ رو قراره به همین روال سپری کنیم اما برام جالبه که گفتن بازیای سایپا و گهر با سرخابی ها باید تو تختی باشه... اما بازی سایپا با استقلال تو آزادیه ولی پرسپولیس گهر، تختی ... این یعنی دشمنی آشکار با پرسپولیس که فدراسیون بارها و بارها اثباتش کرده .... همه میدونن قرار بود برای این بازی تماشاگرای زیادی بیان و تختی که نصف آزادی هم جا نداره و احتمالا فدراسیون دوست داره اتفاقات گهر ملوان اینبار تو تختی تکرار شه و اینطوری بتونه باز هم برای پرسپولیس حاشیه درست نکنه و مری و تماشاگر محروم کنه .... فقط میتونم بگم واگذارتون کردیم به خدا ................................
همیشه همین بوده و با اینکه میبینن داره به پرسپولیس ظلم میشه ولی سکوت میکنن حالا بعد هر بازی باید اهد اربده کشیدن قلعه نوعی باشم که ای سر تیممون رو بریدن با نا داوری . بابا جان وقتی تیمت 3 تا خورده و یکی هم داور براتون به سودتون گرفته دیگه این کارا چیه قباحت داره.....:D
 

mahdi 2

عضو جدید
فرهادههههههههه مجیدیییییییییییییییییییییی


تاج چیه بابا ...فکرکردی اینا مثل مان ....اینا سرتقلالن که یادشون رفته اسم تیمشون چی بوده مثل ما که نیستن بعد از سالها هیچکس نتونست مانع از این بشه که بگیم "پرسپولیس" و اون اسم تقلبی رو نگفتیم تا اینکه پرسپولیسمون برگشت ...


ما واقعا به خودمون باختیم نه به فجر ...چه موقعیتایی نیمه اول داشتیم باید همون نیمه 4 تا گل میزدیم ....دفاع اونا هم یه ریز به بازیکنای ما پاس میدادن اصلا تیمشون افتضاح پراستباه بود .....فقط شانس آوردن که تو بهترین موقعیت به ما خوردن بازیکنامون هنوز متچ نیستن ....اما سرتق افتضاح بازی کرد و با اینکه داور هم طبق معمول همراهشون بود 12 نفری جلو سایپا هیچکاری نکردند ....
اما چیزی که واضحه اینه که این فصل هم میخواد فصل قبل همه چیز به نفع سرتقلال باشه و به ضرر ما ....داور و فدارسیون و ........
تو بازی ما گلر فجر باید اخراج میشد تو بازی اونا گل درست رو داور و کمکش مثلاً ندیدن !!!

اخه دوست عزیز 1/ شمل تو ازادی با تماشاچی باختید2/فعلا پایین مایید3/10 دقیقه 3 گل به همین زودی یادتون رفتت؟؟البته با اون تیم
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
من نمیدونم دیگه فدراسیون چه کاری باید بکنه که استقلال قهرمان بشه ...فقط همین مونده لیگ رو تعطیل کنند و استقلال رو قهرمان اعلام کنن .... عسکری خیرندیده گفته تنها "اشتباه" داوری هفته دوم گل درست سایپا بوده اصلا انگار نه انگار که بازی پرسپولیس فجر گلر اونا باید اخراج میشد .... حالا این مهم نیست هر چند مطمئنم کل لیگ رو قراره به همین روال سپری کنیم اما برام جالبه که گفتن بازیای سایپا و گهر با سرخابی ها باید تو تختی باشه... اما بازی سایپا با استقلال تو آزادیه ولی پرسپولیس گهر، تختی ... این یعنی دشمنی آشکار با پرسپولیس که فدراسیون بارها و بارها اثباتش کرده .... همه میدونن قرار بود برای این بازی تماشاگرای زیادی بیان و تختی که نصف آزادی هم جا نداره و احتمالا فدراسیون دوست داره اتفاقات گهر ملوان اینبار تو تختی تکرار شه و اینطوری بتونه باز هم برای پرسپولیس حاشیه درست نکنه و مری و تماشاگر محروم کنه .... فقط میتونم بگم واگذارتون کردیم به خدا ................................


جالب اینجاس با دوزو کلک همه کار میکنن هیچیم نمیشن!!...
بخدا اگه جای ما بودن با این همه ناحقی تیمشون خیلی وقت پیش ازفوتبال حذف شده بود.....! :D
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها میخوام ی قرار بگذاریم.
وعده ی ما دوشنبه بعد از بازی ه پرسپولیس در همین!!به صرف شام و شیرینی و جشن و پایکوبی!!!

میخوام پیج را ببریم رو 500 به بالا.میخوام اتحادمون چشم هرچی طرفداره در بیاره.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اخه دوست عزیز 1/ شمل تو ازادی با تماشاچی باختید2/فعلا پایین مایید3/10 دقیقه 3 گل به همین زودی یادتون رفتت؟؟البته با اون تیم

داداش من سرتخلالی نیستمااا ..:D
جالب اینجاس با دوزو کلک همه کار میکنن هیچیم نمیشن!!...
بخدا اگه جای ما بودن با این همه ناحقی تیمشون خیلی وقت پیش ازفوتبال حذف شده بود.....! :D
خدا خیرشون نده از همین اول فصل باندبازی و تقلب رو شروع کردند .... قلعه نوعی هر جا بره "علی" ها + دارودستش که فدراسیون + داورا + .... همراشن ... واقعا در حق ما ظلم زیاد میشه ... سال قبل استقلال یه جلسه هواداراش محروم بودن تعلیقش کردن اما امروز استیناف گفت امکان نداره محرومیت پرسپولیسیا لغو شه ...واقعا چه فکری کردن ؟ فوتبال ایران رو بدون هواداران پرسپولیس میشه تصور کرد؟ پرسپولیس اگه از فوتبال ایران حذف شه خودبخود کل فوتبال ایران حذف خواهد شد ...
بچه ها میخوام ی قرار بگذاریم.
وعده ی ما دوشنبه بعد از بازی ه پرسپولیس در همین!!به صرف شام و شیرینی و جشن و پایکوبی!!!

میخوام پیج را ببریم رو 500 به بالا.میخوام اتحادمون چشم هرچی طرفداره در بیاره.

چشم منم میام

بچه ها منم پرسپولیسی هستم .
میخوام با پرسپولیسی های باشگاه آشنا بشم .

سلام همپرسپولیسی ...خوش اومدی ..:gol:
 
آخرین ویرایش:

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
فردا قدرت اصلی پرسپولیس رو مقابل گهر میبینیم هر چند که همیشه تیم های کوچیک و جویای نام میان جلوی پرسپولیس میشن بارسلونا ولی ما اونا رو به یمن حضور بزرگانی چون علی کریمی شکست خواهیم داد و پس فردا هم شاهد ذوب شدن سرتقلالی های پولکی و دیپورتی خواهیم بود .....
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
فردا قدرت اصلی پرسپولیس رو مقابل گهر میبینیم هر چند که همیشه تیم های کوچیک و جویای نام میان جلوی پرسپولیس میشن بارسلونا ولی ما اونا رو به یمن حضور بزرگانی چون علی کریمی شکست خواهیم داد و پس فردا هم شاهد ذوب شدن سرتقلالی های پولکی و دیپورتی خواهیم بود .....

مرسی ازسخن....مرسی از امضا....:D;)
 

Similar threads

بالا