کلوپ طرفداران پرسپولیس

red-girl

عضو جدید
امیدوارم امشب یک بازی خیلی خوب رو انجام بدیم که بابرد همراه باشه.انشالله علی کریمی هم به بازی برسه انگار یک مصدومیت کوچیک داشت
دیگه اینکه امشب توورزشگاه هوادارها باید برای کاپیتانی علی کریمی هم شعار بدن چون واقعا نکونام لیاقت این بازوبند رو نداشت ونداره
باتشکر از 3ctorعزیز بخاطر امضاش که منم ازش کپی کردم:gol:
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
باید با بچه ها یه قرار بزاریم همگی بریم ورزشگاه امروز که من میرم .....به امید قهرمانی پرسپولیس
 

red-girl

عضو جدید
بر اساس اعلام مانوئل ژوزه اسامی 19 بازیکن پرسپولیس که در اردوی بازی با گهر حضور دارند به شرح زیر است: شهاب گردان، نیلسون کورآ، حسین ماهینی، محسن بنگر، سید جلال حسینی، رضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، امیرحسین فشنگچی، روبرتو سوسا، سامان آقازمانی، علی کریمی، محمد نوری، افشین اسماعیل زاده، ایمون زاید، غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگری، جواد کاظمیان، کریم انصاری فرد و محمد قاضی. گفتنی است علی کریمی در جریان تمرین دیشب تیمش از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و وضعیت نهایی او برای بازی با گهر بعد از ظهر امروز مشخص می شود اما احتمال حضور کریمی در این مسابقه بسیار ضعیف است.
مهدی مهدوی کیا، مهرزاد معدنچی، امیر عابدزاده، مسعود داستانی، هادی نوروزی، محمد حسین کنعانی، محمدرضا خانزاده و سیف اللهی نفراتی هستند که با نظر کادرفنی از فهرست پرسپولیس برای بازی امشب خط خوردند.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
بینیم فردا چی میشه
فقط پرسپولیس

میبریییییییم;)
امیدوارم امشب یک بازی خیلی خوب رو انجام بدیم که بابرد همراه باشه.انشالله علی کریمی هم به بازی برسه انگار یک مصدومیت کوچیک داشت
دیگه اینکه امشب توورزشگاه هوادارها باید برای کاپیتانی علی کریمی هم شعار بدن چون واقعا نکونام لیاقت این بازوبند رو نداشت ونداره
باتشکر از 3ctorعزیز بخاطر امضاش که منم ازش کپی کردم:gol:


;)......:gol:
باید با بچه ها یه قرار بزاریم همگی بریم ورزشگاه امروز که من میرم .....به امید قهرمانی پرسپولیس

آفرین....جای ماهم تشویق کنید....:D;)
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام: باوجود اینکه گهر دورود در بازی های فصل گذشته خود در لیگ دسته اول از لباسهای آبی رنگ استفاده می کرد اما در این فصل و در رقابت های لیگ برتر در هر دو بازی قبلی خود از پیراهن های زرشکی رنگ استفاده می کند.ظاهرا حضور پرسپولیس ی هایی مثل تارتار ،محمد و نیکبخت در این تیم باعث شده گهری ها تغییر رنگ بدهند و از لباس های زرشکی استفاده کنند.جالب اینکه گهری ها لباس های خود را شبیه لباس های تیم ملی قطر می دانند چرا که قطری ها عنابی می پوشند و رنگ البسه دو تیم به هم نزدیک است.

با این حساب ازآنجا که گهر در بازی امشب میزبان است واز همین لباس ها استفاده خواهد کرد
پرسپولیس نمی تواند قرمز بپوشد.لباس های دوم پرسپولیس هم مشکی است و در کنار زرشکی نمی تواند استفاده شود به همین دلیل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از لباس های سوم خود که سفید رنگ است استفاده خواهد کرد.اتفاقی که سابقه زیادی نداشته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
با وجود سرعت پایین ی چندتا خبری میذارم که آماده ی بازی ه امشب باشیم.
فقط پرسپولیس
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گهر زرشکی – پرسپولیس سفید




ارتش سرخ دات كام:
باوجود اینکه گهر دورود در بازی های فصل گذشته خود در لیگ دسته اول از لباسهای آبی رنگ استفاده می کرد اما در این فصل و در رقابت های لیگ برتر در هر دو بازی قبلی خود از پیراهن های زرشکی رنگ استفاده می کند.ظاهرا حضورپرسپولیس ی هایی مثل تارتار ،محمد و نیکبخت در این تیم باعث شده گهری ها تغییر رنگ بدهند و از لباس های زرشکی استفاده کنند.جالب اینکه گهری ها لباس های خود را شبیه لباس های تیم ملی قطر می دانند چرا که قطری ها عنابی می پوشند و رنگ البسه دو تیم به هم نزدیک است.

با این حساب ازآنجا که گهر در بازی امشب میزبان است واز همین لباس ها استفاده خواهد کرد پرسپولیس نمی تواند قرمز بپوشد.لباس های دومپرسپولیس هم مشکی است و در کنار زرشکی نمی تواند استفاده شود به همین دلیل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از لباس های سوم خود که سفید رنگ است استفاده خواهد کرد.اتفاقی که سابقه زیادی نداشته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال غيبت كاپيتان پرسپوليس مقابل گهر/ چشمه سري: تكليف كريمي بعدازظهر مشخص مي شود




ارتش سرخ دات كام:
علي كريمي كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين يكشنبه شب دچار مصدوميت شد و اين احتمال وجود دارد كه بازي امشب مقابل گهر درود را از دست بدهد. دكتر چشمه سري پزشك پرسپوليس در مورد مصدوميت كريمي مي گويد:« در تمرين يكشنبه شب كريمي هنگام ضربه زدن به توپ از ناحيه همسترينگ احساس درد كرد به همين دليل ديگر اجازه نداديم او تمرين كند و بلافاصله كارهاي درماني را شروع كرديم تا ببينيم وضعيت اين بازيكن براي بازي امشب به چه شكل خواهد شد.»

پزشك پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا كريمي به بازي امشب خواهد رسيد يا خير خاطرنشان مي كند:« از حالا نمي توان در اين مورد نظر داد. ما فيزيوتراپي را آغاز كرده ايم ولي بايد وضعيت كريمي را در مرحله ميداني مورد بررسي قرار دهيم. او الان درد ندارد ولي بعدازظهر بايد از اين بازيكن تست بگيريم تا تكليف او براي بازي با گهر مشخص شود. وقتي ما از كريمي تست استارت و ضربه زدن بگيريم همه چيز مشخص خواهد شد.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره هشتم رادیو اینترنتی پرسپولیس منتشر شد + دانلود


1- کیفیت پایین

دانلود کل برنامه (7.24 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه (3.36 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه (2.39 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه (2.5 مگابایت)


2- کیفیت متوسط


دانلود کل برنامه (28.99 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه (4.7 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه (4.77 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه (5.1 مگابایت)



3- کیفیت بالا


دانلود کل برنامه (28.99 مگابایت)

دانلود قسمت اول برنامه (9.44 مگابایت)

دانلود قسمت دوم برنامه (9.55 مگابایت)

دانلود قسمت سوم برنامه (10 مگابایت)
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندگی علی دایی رمان می شود

قرار است چند تن از نویسندگان مسلمان و غیرمسلمان خاورمیانه به سفارش یونیسف زندگی چهره های برجسته و جهانی را به صورت رمان دربیاورند. مهمترین نکته ای که برای انتخاب این چهره ها باید مورد توجه نویسندگان قرار بگیرد این است که این اشخاص باید برای رواج سلامتی فعالیت هایی کرده و البته میان مردم محبوبیت زیادی داشته باشند. یکی از چهره های ایرانی این طرح، علی دایی است که قرار است چیستا یثربی زندگی اش را تبدیل به رمان کند.
تماشا نوشت: چیستا یثربی درباره اینکه چرا علی دایی را به عنوان چهره ای انتخاب کرده که درباره اش رمان بنویسد گفت: «من اصلا اهل فوتبال نیستم اما علی دایی را می شناسم. او هم نسل من است و در جریان افتخارات جهانی اش هستم. می دانم او تاثیر طولانی مدتی از لحاظ محبوبیت و سلامت روی مردم دارد و اقدامات خیریه زیادی برای هموطنانش انجام می دهد.»






یثربی می گوید پدرش خیلی فوتبالی بوده و بازیکن محبوبش هم علی دایی بوده است و اضافه می کند: «شبی که علی دایی یکی از گل های به یادماندنی اش را در بازی های مقدماتی جام جهانی به ثمر رساند، هیچ گاه از یاد نمی برم چون دقیقا در همان روز پدر من از دنیا رفت. پدرم دکترای اقتصاد داشت و همیشه درباره دایی می گفت او یکی از بهترین بازیکنان ایران است به خاطر اینکه او برای شهرت فوتبالیست نشده و تحصیلات آکادمیک دارد و برای رشد شخصیت ورزش را انتخاب کرده است.

از آنجایی که من همیشه دوست دارم دنبال ناشناخته هایم بروم علی دایی را انتخاب کردم که درباره اش کتاب بنویسم.»

او همچنین درباره نحوه جمع آوری اطلاعات در این باره می گوید: «تمام اطلاعات من از علی دایی از طریق مجلات و روزنامه های قدیمی از روزی که او فوتبال را شروع کرده تا به الان است. اما حلقه گمشده ای وجود دارداین است که علی دایی قطعا چند ساحت و بعد دارد و نمی توان به این اطلاعات بسنده کرد.

به خاطر همین باید با او مصاحبه های پی در پی ای داشته باشم تا به یک تحلیل شخصیت درباره او برسم. در حال حاضر از طریق چند دوست خبرنگار در پی ملاقات با ایشان هستم تا بتوانم هم اجازه کتبی ایشان را برای نوشتن این کتاب داشته باشم و هم بتوانم یک رمان جامع و کامل درباره ایشان بنویسم.»

بناذ به گفته یثربی دیگر نویسندگان همراه او هم قرار است درباره چهره های شاخص بنویسند. مثلا باسمه بنت صالح از کشور امارات قرار است درباره زین الدین زیدان بنویسد. علی ابن سعود عزیز درباره بسمه بنت عزیزالحکیم، شاهزاده عربستانی که در بازپسگیری حقوق زنان در عربستان نقش بسزایی داشته می نویسد و همینطور مریم قره گوزلو از ترکیه درباره کوفی عنان رمان می نویسد.

او همچنین می گوید: «این رمان قرار است با همکاری انتشارات نامیرا و پارمیدا منتشر شود. البته ناشران دیگری هم برای چاپ این کتاب ابراز تمایل کرده اند. می خواهم این کتاب را برای عرضه در نمایشگاه کتاب سال 92 آماده کنم. تنها مشکل من در حال حاضر این است که فصل اول رمان را تمام کردم و درباره اخلاق در ورزش نوشته ام اما برای ورود به زندگی علی دایی در این کتاب تنها راهی که دارم این است که بتوانم از خود ایشان اطلاعات شایانی بگیرم و مصاحبه داشته باشم. همینطور با تمام کسانی که در زندگی ایشان تاثیر داشتند چه دوستان فوتبالی و چه مدیران و حتی خانواده و معلمان.»

یثربی می گوید که گزینه های دیگری هم برای نوشتن این رمان داشته که هر یک به دلایلی برای او منتفی شده شده است: «من ابتدا می خواستم رمانی درباره عباس کیارستمی بنویسم اما دیدم که آثار زیادی درباره او نوشته شده است. از طرف دیگر به اصغر فرهادی هم فکر کردم که بعد به این نتیجه رسیدم که ایشان خیلی جوان است و فرصت زیادی باقی مانده تا درباره ایشان کتاب نوشته شود. مهتاب کرامتی هم گزینه دیگری بود که البته آن زمان که به ما پیشنهاد نوشتن این کتاب داده شد او تازه وارد یونیسف شده بود و طبیعتا یونیسف دنبال چهره با تجربه و جهانی تری بود، به همین خاطر علی دایی می توانست بهترین گزینه باشد.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرغ فدراسیون یک پا دارد / همه چیز به جلسه کفاشیان ضرغامی بسته است




ارتش سرخ دات كام:
با وجود اینکه بازی های هفته دوم لیگ برتر هم بعد از جلسه فوری مسوولانفدراسیون و تلویزیون پخش شد و همه فکر کردند که این مشکل کلا حل شده اما عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال طوری صحبت می کند که این هفته هم باید برای تماشای بازی ها از تلویزیون تا دقیقه آخر در اضطراب بمانیم . به نظر می رسد بعد از توافق اولیه طرفین برای پخش بازیها امضا نشدن قرارداد رسمی مشکل ساز شده واگر طبق گفته آیت اللهی بر اساس آنچه فدراسیون حق خود می داند ازورود دوربین ها به ورزشگاه های لیگ برتر ممانعت به عمل آید.

آیت اللهی در خصوص قرارداد فدراسیون فوتبال با سازمان صدا و سیما می گوید:«كفاشیان نامه رسمی را به ضرغامی داده و منتظر پاسخ است. هنوز حتی هیچ قرارداد داخلی با صدا و سیما امضا نشده و تمام تصمیم گیری ها به پس از برگزاری جلسه بین كفاشیان و ضرغامی موكول شده است.» وی درخصوص اینكه آیا بازهم احتمال پخش نشدن بازی های لیگ وجود دارد،می گوید:« ما همان ابتدا هم به طور موقت پذیرفتیم كه بازی ها پخش شود و اطمینان داشته باشید اگر به توافق نرسیم بر روی حرف خود خواهیم بود و این بازی ها پخش نمی شود.این حق فدراسیون فوتبال و باشگاه ها است و اگر ما از این حق كوتاه بیاییم باید پاسخگوی باشگاه ها باشیم.»

ظاهرا قرار است جلسه علی كفاشیان وضرغامی درهفته جاری برگزار شود و تصمیم گیری نهایی در خصوص حق پخش انجام شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
یکصد توپ لوگودار در اختیار پرسپولیس و استقلال




ارتش سرخ دات كام:
در بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل فجر سپاسی یکی از نکات ریزی که کمتر دیده شد توپ های مورد استفاده در میدان بود. روی توپ های این بازی لوگوی باشگاه پرسپولیس خودنمایی می کرد و به این دیدار جلوه ای خاص بخشیده بود.

شرکت آل اشپورت که توپهای لیگ برتر را تامین می کند به هر دو باشگاهپرسپولیس و استقلال 100 عدد توپ جدید لیگ داده که روی آنها لوگوی باشگاه شان حک شده است.بنابراین هر دو تیم دربازی های خانگی شان از این توپ ها استفاده خواهند کرد و به توپ های خودشان عادت می کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رقابت جانانه گردان و نیلسون برای حضور در ترکیب پرسپولیس




ارتش سرخ دات كام:
رقابت شهاب گردان و نیلسون کورآ برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پرسپولیس در تمرین دیشب پرسپولیس جالب توجه بود. شهاب گردان هر چند در بازی مقابلفجرسپاسی شیراز 3 بار توپ را از درون دروازه اش بیرون کشید اما به گواه احمد ناجی روی هیچ کدام از گل های حریف مقصر نبود. او البته در بازی مقابل نفت هم دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته بود.

حالا با حضور قدرمند نیلسون در تمرینات پرسپولیس ، گردان یک رقیب جدی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس دارد. اتفاقی که باعث می شود هر 2 نفر با تمام وجود در تمرینات شرکت کنند و آمادگی آن ها باعث رضایت احمد ناجی شود. نیلسون البته هنوز به طور کامل با جو فوتبال ایران آشنا نیست اما تجربه و آمادگی بدنی قابل توجهش مانوئل ژوزه را برای انتخاب دروازه بان اصلی پرسپولیس مقابل گهر مردد کرده است.

مربی پرتغالی بعد از ظهر امروز تصمیم نهایی اش را خواهد گرفت که شهاب گردان باز هم فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش داشته باشد یا ، پشت خط دروازه بان برزیلی و با تجربه قرار بگیرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دست یاعلی سلطان با مانوئل ژوزه برای قهرمانی پرسپولیس + عکس

مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین شب گذشته به قول خودش با «آقا مانوئل» دست یاعلی داد تا حواشی یک هفته اخیر پرسپولیس به فراموشی سپرده شود.

علی پروین که با انتقاداتش بعد از بازی پرسپولیس و فجر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند مانوئل پرتغالی و مدیرعامل پرسپولیس روبرو شده بعد از تقریبا یک هفته با مانوئل دیدار کرد و به گفته خودش: «با آقا مانوئل دست یا علی دادیم برای قهرمانی پرسپولیس.»

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از ساعت 19:30 شروع شد و تا 21:15 طول کشید. در این جلسه مصوب شد حمید درخشان به عنوان نماینده کمیته فنی، گزارشی از تیم*های پایه تهیه کند و راهکارهای احیای تیم*های پایه را پیشنهاد دهد. همچنین ابراهیم آشتیانی به درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس مامور شد تا یک برنامه استراتژیک برای توسعه فوتبال پرسپولیس تهیه کند. آشتیانی و درخشان باید گزارش*های خود را تا دو هفته دیگر تحویل مدیرعامل باشگاه بدهند. ضمن این*که قرار شد اعضای کمیته فنی هر دو هفته یک بار با مدیرعامل باشگاه جلسه داشته باشند و نظرات خود را بگویند.

بعد از جلسه، اعضای کمیته فنی با رویانیان و شیرینی سرپرست تیم عکس یادگاری گرفتند. آن*ها به نشانه اتحاد دستشان را روی همدیگر گذاشتند تا نشان دهند هیچ مشکلی بین*شان وجود ندارد. سپس آن*ها به رستوران هتل اوین رفتند و با بازیکنان که در حال شام خوردن بودند، خوش و بش کردند.




پس از صرف شام، رویانیان اعضای کمیته فنی را به ژوزه مانوئل سرمربی تیم معرفی کرد. اعضا هم تک تک حمایت خود را از مانوئل اعلام کردند. درپایان تعداد زیادی عکس هم به یادگار گرفته شد که در آن اعضای کمیته فنی و مانوئل حضور داشتند. علی پروین دست در دست مانوئل و اینگونه زندگی تا مدتی برای پرسپولیسی ها شیرین می شود.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چشمه سری: کریمی مشکلی برای بازی با گهر ندارد مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که مصدومیت علی کریمی رفع شده است. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وجیه الله چشمه سری در خصوص مصدومیت علی کریمی گفت: در آخرین تمرین پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و گهر درود، علی کریمی از ناحیه همسترینگ عضله دچار اسپاسم شد. از همان لحظه کادر پزشکی پس از یخ درمانی اقدامات لازم را برای رفع این مصدومیت به کار بست. این اقدامات در محل اردوی سرخپوشان از روز گذشته تا امروز ادامه یافت و طی سه مرحله روی پای کریمی فیزیوتراپی صورت گرفت. پزشک پرسپولیس تصریح کرد: با تلاش دکتر علیپور و کادر پزشکی تیم، این بازیکن بدون هیچ مشکلی در اختیار کادر فنی قرار گرفت.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازی رو مساوی کردیم اما نسبت به بازی قبل بازیکنامون هماهنگ تر بودن ...بازی به بازی بهتر میشیم .. باید به تیممون زمان بدیم آینده برای ماست ...
مرسی ازسخن....مرسی از امضا....:D;)

بچه ها بیاین همگیمون امضای 3ctor رو کپی کنیم و امضامون بزاریم .... با اجازه خودش من الان عوضش می کنم ...
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام.
من سر وعده ی خودم بودم و از اول بازی تا الان سعی کردم بیام.اما متاسفانه تا الان سایت باز نمیشد
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام.
من سر وعده ی خودم بودم و از اول بازی تا الان سعی کردم بیام.اما متاسفانه تا الان سایت باز نمیشد

سلام ...نتیجه خوب نبود اما نسبت به بازی قبل هماهنگ تر بودن بچه ها ....ضمن اینکه گل کریم محشر بود ... آینده مال ماست ..
امضاتو عوض کن
 

MEHRDAD.RAPID

عضو جدید
سلام منم اومدم
ای بد نبود.........................
تنها بدشانسی ما اینکه هر تیمی که هیچ جای عددی نیست میاد جلو پرسپولیس اروپایی بازی میکنه
چکار میشه کرد بزرگترین تیم اسیا بودن این دردسرارم داره دیگه
ولی حساس میکنم گردان واسه اشتباهی که کرد خیلی ناراحت بود و دیگه اعتماد بنفس نداشت
از همین جا به گردان میگم ناراحت نباش از این اتفاق ها همیشه پیش میاد دادا ما طرفدارای پرسپولیس با این اشتباهات جزئی ازت دلگیر نمیشیم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
انصافا باید برنده می شدیم حقمون این نبود .... دقیقه 57 پنالتی 100 درصد ما رو نگرفت داور ...اگه اون پنالتی رو میگرفت بازی 2 صفر میشد و دیگه گهر نمیتونست برگرده به بازی و بچه های ما هم روحیه شون خیلی بیشتر میشد و شاید گل های بیشتری میزدن و مهم تر اینکه اینقد با عجله و سراسیمه بازی نمی کردن که درنهایت پولادی اخراج شه ...
داور بدترین ظلم رو در حق ما کرد و باید به کمیته داوران تبریک گفت که چه دسته گلایی رو تحویل لیگ امسال داده ..سالی که نکوست ....



امسال باید با خیلی ها بجنگیم که یکیش همین داوران گرامی هستن ....خدا ازشون نگذره 2 بازیه که دارن بازی ما رو خراب میکنن .....
گلر گهر رو دیدید؟ همینکه داور سوتو زد همچین داورو بوسید و خوشحالی کرد که انگار قهرمان آسیا شده بودن این تساوی برای اونها از برد مقابل استقلال شیرینتر بود ساید اصلا فکرشم نکردند که این نتیجه رو بگیرن .... گل کریم هم واقعا قشنگ بود من خیلی بهش امیدوارم این اولین بازی بود که توپ کمی به مهاجما می رسید و کریم تونست استفاده کنه و گل هم زد ... ان شالله بازیای بعدی چنتا چنتا بزنه به قول خودش موتور گلزنیش روشن شده ..

سرتقلال هم قطعا بازیشو میبره به بدترین ذوب آهن عمرش خورده ...ذوب آهن داره منحل میشه و اصلا وضع خوبی نداره ... در ضمن یار دوازدهم استقلال رو هم گذاشتن که شدید به کمکش نیاز دارن و هر وقت نیاز دارن میاد ... همونی که قلعه نوعی برای قهرمانی فقط اونو کم داره ... فدراسیون نمیزاره استقلال تنها بمونه ..مثل همیشه ..
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
تحلیل خودم که از نزدیک بازی دیشب رو دیدم :

مانوئل ژوزه هنوز ترکیب اصلی تیم رو پیدا نکرده :
در ابتدای بازی که پرسپولیس بازی رو شروع کرد با ترکیب 1-3-2-4 بازی استارت خور و مثل بازی های قبل با تک مهاجم خودمون یعنی کریم بازی رو شروع کردیم نقطه عطف بازی که همون ابتدای امر تماشاگرا رو خوشحال کرد حضور محمد نوری بود که به حف خیلی خوب بازی کرد و دومین چیزی که تماشاگران رو به وجد آورد حضور علی کریمی بود که بودن یا بودنش در هاله ای از ابهام بود . از شروع بازی حضور بی ثمر سوسا به وضوح به چشم می اومد . بد بودن سوسا دو دلیل داره البته به نطر من شاید هم اشتباه باشه : یکی اینکه با جو و فوتبال ایران اصلا آشنا نیست و دوم اون پستی که داره بازی میکنه اصلا بازیش به چشم نمیاد . و مورد بعد اصرار به بازی کردن سامان آقا زمانی که این خودش یه توضیح کامل میطلبه که بعدا میگم و و مورد دیگه ای که میشه بهش اشاره کرد تک مهاجمی بازی کردن تیممونه در حالی که ما بهترین های لیگ رو تو مهاجم ها داریم مثل کاظمیان ، زاید ، قاضی ، رضایی ، انصاری فرد و باز هم ژوزه ترجیم میده با یه مهاجم بازی کنه که این اصلا خوب نیست و در بازی های قبل شاهدش بودیم که بازی با نفت 1 گل کلا زدیم و بازی با فجر هم که خودتون دید و این بازی هم تنها به همون یک گل زدمون اکتفا کردیم و با اتفاقاتی که داشت میفتاد حتی نزدیک بود بازی رو هم واگذار کنیم به نظر من مربی نباید ترسو بازی کنه باید در حد نام پرسپولیس ظاهر بشه در بازی های بد این نقد منم تو این باب نیست که ناراحت باشم از مساوی ها یا شکست تیمم فقط به این خاطره که تیم از شکست ها و اشتباهاتی که میکنه درس بگیره و دوباره تکرار نشن در مورد گردان هم باید بگم شهاب تو دروازنی بهترینه ولی یه کم باید شش دانگ تر حواسش باشه و تو خروج هاش مطمئن ظاهر بشه در واقع اشتباه جزئی از فوتباله در طول 90 دقیقه همه بازیکنان اشتباه میکنن ولی دروازبان حساس ترین نقطه یه تیمم و یه اشتباه کوچولو باعث میشه مثل دیشب خیلی راحت گل مساوی رو دریافت کنیم ولی در آینده گردان حتما شایستگی های خودش رو نشون میده و اگه بخوام در مورد خط دفاع هم صحبت کنم فک میکنم عالی و کم اشتباه اهر شد و گل سر سبدشون حسینی بود که تموم توپ ها رو زد و عالی بود و البته از بازی خوب بنگر و پولادی هم نمیشه گذشت اونها هم خوب بود ولی با خروج علی کریمی در نیمه دوم که واقعا یه شوک بود واسه تماشاگر ها خط میانی ما واقعا ضعیف شد و علنا میانه بازی در اختیار بازیکنان گهر بود که تونستمن از این فرصت به خوبی استفاده کنن و حملاتی رو دروازه ما پیاده کنن . مورد بعدی هم که یه مرحمی بود به دل هواداران خوشحالی نکردن پس از گل مجتبی بود که حتی تماشاگران ضلع شرقی این بازیکن با تعصب رو هم تشویق کردن از این دسته بازیکنان کم پیدا میشه . امیدوارم با یه سیر سعوی تیم به روزهای آمادگی خودش برسه و بتونیم به اون چیزی که حق تیم برسیم .
 

m.a.r.y.jooon

عضو جدید
حق تیم !!!!!!!!! مگه تیمتون حقی هم داره !!!!!
اخی بازم که گند زدید !:biggrin: خوبه داور کمکتون کرد و الا بازم میباختید :biggrin:
هههههههههههههههههه


استقلال رو عشقه .....هههههههههه:smile::w32:
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
حق تیم !!!!!!!!! مگه تیمتون حقی هم داره !!!!!
اخی بازم که گند زدید !:biggrin: خوبه داور کمکتون کرد و الا بازم میباختید :biggrin:
هههههههههههههههههه


استقلال رو عشقه .....هههههههههه:smile::w32:
آقای مولتی اکانت عزیز که آمارتو هم به زودی به همره آی پی میدم خدمت مدیران عزیز یه بار دیگه هم عرض کردم خدمتتون تایپیک سرتقلال یه جا دیگه است تشریف ببرید با اکانت هاتون اونجا اینجا جای کل کل نیست برو برو آ قربون پسر ...
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ...نتیجه خوب نبود اما نسبت به بازی قبل هماهنگ تر بودن بچه ها ....ضمن اینکه گل کریم محشر بود ... آینده مال ماست ..
امضاتو عوض کن

سلام.تیم عالی بازی کرد.فقط دقایقی ضعف داشت.اونم بعد از اخراج اشتباه پولادی.
چندین تا گل نزدیم
 

Similar threads

بالا