گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

vida90

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای بابا باشه دختره 14 ساله من داشتم شوخی میکردم............معذرت اگه حرف بدی زدم که ناراحت شدی;)

اگه گذاشتی من برم بخوام
الان خوابم میپره ها
بابا من 14 ساله نیستم
همش دوسالمه
اینوهمه میدونن
دیگه شب بخیل مهردادی کوشولوی الاکی چاقالوی تنبل همیشه خوابالو
 

thamin

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه گذاشتی من برم بخوام
الان خوابم میپره ها
بابا من 14 ساله نیستم
همش دوسالمه
اینوهمه میدونن
دیگه شب بخیل مهردادی کوشولوی الاکی چاقالوی تنبل همیشه خوابالو
شب بخیر دختر 2 ساله خودم
چقدر من عاشق دختر بچه های دوساله ام
برو بخواب تا خوابت نپریده
 

ihih_jimbo

عضو جدید
اگه گذاشتی من برم بخوام
الان خوابم میپره ها
بابا من 14 ساله نیستم
همش دوسالمه
اینوهمه میدونن
دیگه شب بخیل مهردادی کوشولوی الاکی چاقالوی تنبل همیشه خوابالو
یا علی مدد جوون ......................شب خوش;)
 
بالا