میدونم کلافه ای...ولی کاری نمیشه کرد.الان همه منتظر نتایجن...توکل به خدااره عالیم از این بهتر نمیشم.
بووووووسراستشو بگم؟؟؟؟؟؟؟؟
آری دیدم.
ولی چون کسی نبود خجالت کشیدم بیام!!
امتحانام از جمعه شروع میشه!!
اینجا که متعلق به خودته جیگل
ااا من گفتم حتما تا حالا تموم شده....ایشالا همشو 20 میگیری

(در هر صورت ما هر کاری بکنیم از پس بارسلونا بر نمیایم))