اثری از انسان در سال 6535 بر روی زمین نبود!!!

mohammad sadegh

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان نميدونم اين ايميل براي شما هم ارسال شده يا نه ...
ولي براي من خيلي جالب بود، واسه همين گفتم كه توي يه تايپيك مطرحش كنم و طي يه نظرسنجي نظر شما دوستان رو درباره اين ماجرا بدونم كه آيا واقعيت داره؟ نداره؟ امكانش هست يا نيست؟
دوستان ازتون خواهش ميكنم كه حتما سعي كنيد علمي بحث كنيد تا به يه نتيجه كلي برسيم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیش از جنگ جهانی دوّم و در طول آن، نیروی دریایی آمریکا دست به آزمایش‌هایی برای نامرئی کردن کشتی‌ها و هواپیماها زد (در سال 2010 نیز ارتش بریتانیا به آزمایش مشابهی دست زد که مستند آن از صدای امریکا پخش شد). این نامرئی کردن باید به گونه‌ای باشد که رادارها دیگر قادر به ردیابی این وسایل نبوده و حتّی با چشم غیرمسلّح هم نتوان آنها را دید. به این منظور کل جرم وسیله مورد نظر باید به طور کامل وارد بعد دیگری از زمان-فضا می شود تا جرم آن قابل ردیابی و بمباران شدن نباشد. در نتیجه زیر نظر بزرگترین فیزیکدانان قرن از جمله «نیکلاس تسلا» و «جان ون نیومن» این پروژه در مساحتی بیش از ۵۰ هکتار در کنار بندر فیلادلفیا شروع به کار کرد.

453798_fGzHfow5.jpg

تصویر بالا در حال نشان دادن نیکلاس تسلا در میان امواج الکتریسیته است. به گفته بسیاری از اطرافیان وی، زندگی نیکلاس پر از رمز و راز بوده و نحوه اعلام مرگش توسط دولت آمریکا نیز بسیار شک برانگیز است.
با این که مرگ او در سال ۱۹۵۷ اعلام شد، ولی جسدش هیچگاه به کسی نشان داده نشد (حتّی به بستگان درجه یک او). این مسئله با توجّه به این که نیکلاس تسلا هرگز در هیچ جنگی از نزدیک حضور نداشته و بیشتر در محیط‌‌های آزمایشگاهی به سر می‌برده بسیار شک‌برانگیز است.
چرا باید جسد یک دانشمند را حتّی به خانواده‌اش نیز تحویل ندهند، مگر آن که اتّفاقی عجیب برای او افتاده باشد؟
قضیه هنگامی جالب‌تر می‌گردد که برخی شاهدان عینی و شماری از همکاران سابق وی ادّعا کرده‌اند که او را در سال ۲۰۰۱ نیز زنده دیده‌اند، در حالی که همچنان دست به آزمایش‌های بسیار خطرناک، غیرقابل بخشش و قربانی کردن انسانها می‌زند.

453798_EbTanCes.jpg

در پروژه فیلادلفیا جان فوون نیومن، همکار تسلا که مسئول پروژه فیلادلفیا و سپس مونتاک بود، به همراه بیش از۴۰۰ دانشمند روی این پروژه کار می‌کردند که آلبرت انیشتین نیز در میان آنها بود.
در آزمایش‌های اولیه با کمک دستگاه‌های بسیار عجیبی که تسلا ساخته بود تیم پژوهشی قادر بود وسایل کوچکی مثل میز و صندلی را ناپدید کند، در واقع به بُعدی ناشناخته وارد کرده و سپس آنها را بازگرداند.
این آزمایش‌ها پیش از آغاز جنگ جهانی دوم آغاز شده بود. طبق برخی از مدارک، شمار زیادی از یهودیان مخارج این پروژه عظیم را می‌پرداختند!
پس از آزمایش‌های اولیه که زیر نظر نیروی دریایی آمریکا صورت می گرفت، تصمیم بر آن شد که تعدادی حیوان از جمله گوسفند و بز را در داخل یک کشتی قرار دهند و آن را به بُعد دیگری بفرستند. این حیوانات داخل قفس‌های فلزی و در عرشه کشتی بودند. کشتی برای چند دقیقه کاملاً ناپدید شد، ولی پس از بازگشت شماری از حیوانات گم شده بودند و بقیه هم آثار سوختگی روی بدنشان دیده می شد. تا آنجا که مدارک نشان می‌دهند، قرار بر آن شد که تا کامل شدن پروژه هیچ انسانی مورد آزمایش قرار نگیرد
ولی عطش انسان برای دانستن سیری ناپذیر است.
در نتیجه در ۱۲ اوت ۱۹۴۳ کشتی USS Eldridge با تمام خدمه‌اش مورد آزمایش قرار گرفت.
هیچ کدام از ملوانان خبر نداشتند که چه اتفاقی قرار است بیفتد. پس از حرکت کشتی به آب‌های آزاد، دستگاه‌ها شروع به کار کردند. کشتی با کلیه افراد درونش از جلوی چشم دانشمندان ناپدید شد... تا چهار ساعت بعد که دوباره در بندر فیلادلفیا ظاهر گشت. طبق گفته شاهدان ماجرا، یک هاله سبز فسفری در هنگام ناپدید شدن تمام کشتی را احاطه کرده بود.

پس از ظاهر شدن دوباره کشتی، افراد درون آن در وضع فجیعی بودند. خدمه کشتی در آتش می سوختند ..تعدادی دیوانه شده بودند..تعدادی دچار حمله قلبی بودند…تعدادی در بدنه و دیوارهای کشت
ی ذوب شده بودند و زنده جان می دادند. بقیه خدمه مرده بودند. گزارش‌های افشا شده نیروی دریایی حکایت از این دارد که چند ملوانی که زنده مانده بودند در عرض چند هفته در جلوی چشم حاضران ناپدید شدند (احتمالاً یا بخار شدند یا به بُعد دیگری انتقال یافتند).
سوال این بود که در این چهار ساعت کشتی به کجا رفته بود؟
دو بازمانده‌ای که در این کشتی حضور داشتند ادعا می کنند که در این چهار ساعت کشتی در یک تونل زمانی ۴۰ ساله وارد شده بود. به بیان دیگر از سال ۱۹۴۳ به سال ۱۹۸۳ و دقیقاً در زمان آزمایش مشابهی به نام «پروژه مونتاک» وارد شده بود. آخر چرا و چگونه؟
قضیه از این قرار است که ۴۰ سال پس از آزمایش فیلادلفیا همان دانشمندانی که نامشان ذکر شد، دست به آزمایش مشابه دیگری در مکانی نزدیک فیلادلفیا زدند. نام این پروژه در پرونده های نیروی دریایی «پروژه مونتاک» است. کشتی ای که در سال ۱۹۴۳ ناپدید شده بود در تونل زمان به سال ۱۹۸۳ و در زمان انجام پروژه مونتاک جهش کرده بود.
در این میان دو نفر از خدمه کشتی به نام‌های «دانکن» و «بیلک» به دلایلی از کشتی بیرون پریدند و در سال ۱۹۸۳ باقی ماندند در حالی‌ که خود کشتی و سایر خدمه به سال ۱۹۴۳ بازگشت و تمام افراد آن جان باختند.
این دو بازمانده
کشتی ناپدید شده، عضو نیروی دریایی نبودند بلکه دو پژوهشگر و دانشمند فیزیکدان و از دوستان «جان فون نیومن» و «نیکلاس تسلا» به شمار می‌رفتند که به هر دلیلی آن روز در عرشه کشتی Eldridge حضور داشتند و در زمان مناسب به ۴۰ سال در آینده سفر کردند.
طبق گفته‌های «دانکن» و «بیلک»، «جان فون نیومن» که اثری از آنها در کشتی ظاهر شده مشاهده نکرد، دو قایق نجات را از پیش برای گرفتن آنها از آب در سال 1983 و در همان مکان آماده کرده بود!!!!
به گفته بیلک: «وقتی آنها ما را از آب گرفتند و پیش فون نیومن بردند او پیر شده بود و به ما گفت که چهل سال است منتظر رسیدن ما است!!». پس طبق این گزارش‌های افشا شده، این سفر ۴۰ ساله در زمان با موفقیت انجام شده است.
به گفته «دانکن» و «بیلک» یک نفر سوم نیز همراه آنها بوده است، ولی به سبب اشتباهی که در ساعت زمانی بدن او روی داد، او پس از ورود به سال ۱۹۸۳ در هر ساعت به اندازه یک سال پیر می شد و ظرف چند روز مُرد.
«دانکن» و «بیلک» هم اکنون در سال 2010 در نیویورک زندگی می کنند و چندین مصاحبه خصوصی بدون ذکر نام نیز انجام داده‌اند. به گفته آنها پس از ایشان، این اولین و آخرین باری نبود که سفر در زمان صورت گرفت. «دانکن» با دادن مشخصات و مدارک بسیاری بیان می‌کند که برای سفر در زمان تنها به سه وسیله نیاز است و پس از گشوده شدن تونل زمان و رفتن به بُعد به گفته او «بی‌زمان» می‌توان به هر زمانی سفر کرد.
در اظهاراتی دیگر از دانکن که برای ما که چیز زیادی در این باره نمی‌دانیم بیشتر جنبه علمی- تخیّلی دارند، پس از موفقیت او در انجام سفر در زمان، دولت ایالات متّحده امریکا او را در یک پروژه بسیار محرمانه دیگر نیز شرکت داد.
به گفته دانکن، او و یک تیم مجرّب 20 نفره از راه تونل زمان به آینده و سال 6535 میلادی فرستاده شدند. به گفته آنها، در آن زمان و در آنجایی که آنها بر روی همین زمین (البته در زمانی دیگر) حضور داشتند، اثری از انسان نبود. در عوض آنها از یک میدان عظیم که یک مجسّمه‌ طلایی غول‌پیکر از اسب در آن قرار داشت،‌بازدید کردند (شاید آن مجسّمه ساخت انسان‌ها بوده باشد).
البته گویا این آزمایش چند بار دیگر و با گروه‌های دیگری نیز انجام شد که هر بار همان نتیجه را داشت: اثری از انسان در سال 6535 بر روی زمین نبود!!!


 

hamecheedoon

عضو جدید
کاربر ممتاز
ظاهرا عکس سوم فتوشاپ بود. خطوط قوس الکتریکی معمولا خیلی نورانی میشن و تو عکس معلومه که این خطوط واقعی و نورانی نیست.

من هم در مورد آزمایش سری فیلادلفیا چیزایی خونده بودم اما اگه سری بود که نباید در حضور اون همه آدم انجام میشد. چند جاش تناقض داره.

ضمنا فکر کنم یک تغییر کوچک در زمان اثرات غیر قابل کنترلی داشته باشه. یعنی اگه کسی را که باید 40 سال دیگه در این بعد می بود، انتقالش بدیم به زمان دیگه اونوقت دیگه در این زمان و آینده اثری از اون و بچه های آیندش و نواده هاش و تاثیراتی که بر محیط داشته باقی نمیمونه و معلوم نیست خلا اینها در آینده چه میشه.
 

Similar threads

بالا