گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

student.sh86

عضو جدید
سلام بر دوستان...سلام بر مهندسان..سلام بر دانشجویان...سلام بر فارغ التحصیلان...سلام بر پشت کنکوری ها...سلام بر بیکارها..سلام بر شاغل ها


سلام بر حامد خان مجهول
اسلام و علیک و رحمته الله
ان شاالله که امشب بچه های باشگاه خسته نیستن و مثل دیشب نمیشن رفیق نیمه راه;)

سلام خوبید.....راستی من سر زدما اما خبری از متن برای ترجمه نبود :)
:gol:سلام سپیده من اومدم ولی امشب سرعت خیلیکمه

سلام ویدا جون...خوبی؟
 

vida90

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ویدا خانوم[/QUOTE]
سلام آقا محسن






سلام ویدا جون...خوبی؟[/QUOTE]

سلام مرسی عزیز
 

panjareh_hossein

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به سلامتی بهاریا که برای داشتنشون لازم نیست که با سیاست باشی یا نقش بازی کنی، همین که یک رنگ باشی کافیه..(خودم رو میگمااااااااااا)
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
سلام بر دوستان...سلام بر مهندسان..سلام بر دانشجویان...سلام بر فارغ التحصیلان...سلام بر پشت کنکوری ها...سلام بر بیکارها..سلام بر شاغل ها
سلام داداش حامد
اسلام و علیک و رحمته الله
ان شاالله که امشب بچه های باشگاه خسته نیستن و مثل دیشب نمیشن رفیق نیمه راه;)

سلام مهندس
احیانا منظورت به من که نبود؟:surprised:
 

student.sh86

عضو جدید
سلام دوستان

اوضاع شرکت چطوره؟من یه مدت ماموریت بودم

سلام بهنام خان....در نبود شما صادراتو متوقف کرده بودیم
مرسی ممنون خوبم شما خوبید
گفتم که جزوه مهمی فعلا تو سایت نمیزارمش
ولی 2تا از صفحه هاشو واسه امتحان میزارم
راستی کدوم تالار بزارم.؟

کی گفتید؟؟؟؟
یعنی سریه؟ نکنه در مورد دانش هسته ای باشه؟ نکنه تررمون کنن؟ :دی
همون تالار پرسش های مهندسی شیمی خوبه.
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
محسن جان فدات شم تو کجای چیکار میکینی؟
قربونت داداش بد نیستم
دارم دوران دانشجویی رو میگذرونم دیگه :D
سلام محسن

محسن پس کی فارغ التحصیل میشی ؟ :دی
مامان بزرگ...........
میگم تو که اینقدر مشتاقی فارغ التحصیل شم به بیکاری بعدشم فکر کردی؟:biggrin:
اصن بعد عید بیا بریم دانشگاه ما بگو مدرک فارغ التحصیلیم رو بدن خیالم راحت شهbiggrin:biggrin:
 

student.sh86

عضو جدید
قربونت داداش بد نیستم
دارم دوران دانشجویی رو میگذرونم دیگه :D

مامان بزرگ...........
میگم تو که اینقدر مشتاقی فارغ التحصیل شم به بیکاری بعدشم فکر کردی؟:biggrin:
اصن بعد عید بیا بریم دانشگاه ما بگو مدرک فارغ التحصیلیم رو بدن خیالم راحت شهbiggrin:biggrin:

آخه دوست دارم بیام جشن فارغ التحصیلی با کلاه منگوله دار ببینمت. این آرزوی هر مادربزرگیه. باور کن.
باشه میام به زور ازشون میگیرم.....کار هم فراوون ..نگران نباش....پس برای چی شرکت زدیم؟
 

panjareh_hossein

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یکی اینو نوشته بود جالب بود میگم :من هیچی نمیگم
خواهرزادم کلاس اوله تکلیفشون اینه از ۱تا ۹۰ بنویسن حالا این خواهرزاده ما...یه عددمی نویسه درازمیکشه یه غلت میزنه یه عدد دیگه یه کارتون می بینه یکی دیگه گرسنه میشه... میگم دایی اینجوری تا صبم تموم نمیشه میگه خسته ام میفهمی خسته!!
 
بالا