سلام Baw ....
چطوری داش شهرام...
وقتی نیستی انگار هیشکی نیست...
ای بابا خجالت زدمون نکن خودت یه دنیایی
سلام Baw ....
چطوری داش شهرام...
وقتی نیستی انگار هیشکی نیست...
سلام...........................
سلام داداش شهرام..............
سلام داداش وحید ..................
سلام seabride عزیز.............
دلم خیلی واستون تنگ شده بود.......................
خوبین؟
اوهومسلام ممنون بد نیستیم.
شوما بهتری؟
سلامسلام...........................
سلام داداش شهرام..............
سلام داداش وحید ..................
سلام seabride عزیز.............
دلم خیلی واستون تنگ شده بود.......................
خوبین؟
اوهوم
خیلی لطف داری............مخلصیم داداش منم دلم تنگ میشه واسه همتون
خیلی لطف داری............
چه خبر ؟
نبودم چه گذشت؟
سلام آقا حامد خوبي؟؟؟سلام به همه
سلام آقا حامد خوبي؟؟؟
بد نيستمسلام مریم خانوم گل...ممنون شما خوبی؟روزای اول دانشگاه خوش میگذره؟
بد نيستم
نه بابا اون ماله ترماي اول بود
البته خيلي وقت بوددوستامونديده بودم ازاين نظرخوب بود
سلام بر همه ی دوستان مهندس...
كييييييييييييييييييه!!!بچه ها یه مهمون عزیز دعوت کردم الان میاد اینجا
كييييييييييييييييييه!!!
كيييييييييهههههههه!!!
خوشبخت کسی نیست که مشکلی نداردكييييييييييييييييييه!!!
كيييييييييهههههههه!!!
من به شما دو زوج نوشكفته افتخار ميكنم
خدا بکشت حامد
فدا فدا

| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |