کسانی که میگید مرگ بر اسراییل: دومین زیارتگاه اسرائیلیان در همدان...!!!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اول این داستان رو بخونیم با هم:

« در ایام اخشورش (خشایارشاه) كه از هند تا حبشه بر صد و بیست و هفت ولایت سلطنت میكرد.» (تورات كتاب استر صفحه 771)

در هنگام تاجگذاری، خشایار مست میكندو از همسرش میخواهد تا در برابرش عریان شود!
و همچنان عریان در برابر میهمانانش حاضر شود تا همه زیبایی عریان شهبانو را ستایش كنند!
شهبانو از حضور در مراسم خودداری میكند. این امر بر شاه گران میآید و رئیس یهودیان مردخای، كه بعنوان مستخدم و نوكر در دربار مشغول به فعالیت بود، به شاه پیشنهاد میكند تا وی زنی دیگر را به شهبانویی برگزیند تا گوش به فرمان شاه باشد:

« شخص یهودی در دارالسطنه شوش بودكه به مردخای مسمی بود و از اورشلیم جلای وطن شده بود با اسیرانی كه همراه یكنیا پادشاه یودا جلای وطن شده بودند… و او هدسه یعنی دخترعموی را تربیت مینمود زیرا كه وی را پدر و مادر نبود و آن دختر خوب صورت و نیكو منظر بود و بعد از وفات پدر و مادرش مردخای وی را بجای دختر خود بگرفت.
پس چون امرو فرمان پادشاه (برای گزینش بانویی جدید) شایع گردید و دختران بسیار در دارالسلطنه شوش جمع شدند استر را نیز بخانه پادشاه زیر دست هیجای كه یهودی الاصل و مستحفظ زنان بود آوردند.» (تورات كتاب استر صفحه 773)

باهمدستی مردخای و هیجای (كه هردو اسراییلی بوده و در دربار نفوذ كرده بودند) استر به شاه نزدیك میشود و به همسری او در میآید. اما استر
موظف است كه هرگز خویشاوندی خودرا با مردخای و یهودی بودنش را افشا نكند.

استر كه از كودكی توسط مردخای برای نفوذ به دربار شاه پرورش یافته بود خیلی زود موردتوجه خشایار قرار گرفته و نخستین بانوی یكصد و بیست و هفت كشور شاهنشاهی ایران میشود.

هامان نخست وزیر خشایار كه از نفوذ یهودیان در تمامی ارگانهای دولتی نگران بود و طرح یك كودتا را كشف میكند…
به خشایار پیشنهاد میكند تا همه یهودیان را از پستهای حساس بردارد.
شاه با پیشنهاد هامان موافقت نموده و حكمی صادر میكند تا در یكصد و بیست و هفت كشور شاهنشاهی ایران، یهودیان از پستهای حساس بركنار شوند. اما مردخای كه مستخدم دربار و یكی از رهبران بزرگ یهودی بود به كمك استر نقشه‌ای میكشند و هامان را بهمراه تمامی اندیشمندان ایرانی به قتل میرسانند.

مردخای به همراه گروه منظم و متشكل یهودیان دو نفر را برای ترور شاه سر راه وی می گمارد و استر را ازین امر آگاه میسازد. استر به شاه میگوید كه اگر فلان روز از فلان مسیر عبور كنی موردسوء قصد قرار خواهی گرفت . شاه بدل خود را به آن مسیر میفرستد و متوجه می شود كه برای كشتن وی كمین كرده اند.
وی از استر شاد میشود و استر به شاه میگوید كه مردخای وی را از این خیانت و پاپوش آگاه نموده است. استر و مردخای طرح ترور را به هامان نسبت میدهند و ورق برمیگردد.
شاه به تبعیت از مردخای و استر، دستور میدهد تا هامان را به همراه فرزندان و تمامی استاندارانش قتل عام كنند در پی این قتل عام تمامی كتابخانه‌ها و دیوانهای ایرانی نیز نابود میشود و تمامی دانسته ها و اندیشه‌های ایرانی از بین رفته و تفكر سامی حاكم میشود و یكبار دیگر تمامی كتابهای اوستا نابود میشود.
«در آنروز اخشورش (خشایار) خانه هامان، دشمن یهود را به استر ارزانی داشت و مردخای در حضور پادشاه داخل شد زیرا كه استر اورا از خویشاوندی كه با وی داشت آگاه نموده بود.
و پادشاه انگشتر (نخست وزیری ) را كه از هامان گرفته بود بیرون كرده و به مردخای(نوكر دربار) داد و استر مردخای را برخانه‌ هامان گماشت (هامان بازداشت شد) .. خشایار به استر و مردخای یهودی گفت:

« اینك خانه هامان را به استر بخشیدم و هامان را به سبب دست درازی بر یهودیان به دار كشیده اند، و شما آنچه را كه در نظرتان خوش آید به نام پادشاه به یهودیان بنویسید و به مهر پادشاه مختوم سازید…»

كاتبان پادشاه را احضار كردند و موافق هرآنچه مردخای (رهبر یهودیان) امر فرمود به یهودیان، ایران، والیان و روسای ولایتها یعنی یكصد وبیست و هفت ولایت كه از هند تا حبش بود نوشتند…

به یهودیانی كه در همه شهرها بودند اجازت داد كه جمع شده به جهت جانهای خود مقاومت كنند و تمامی قومهای ایرانی را در تمامی ولایات (یكصد و بیست و هفت كشور) با اطفال و زنان ایشان هلاك سازند و بكشند و تلف نمایند و اموال ایشان را تاراج كنند.
همه این قتل عامها در یك روز یعنی روز سیزدهم از ماه دوازدهم در همه ولایتهای اخشورش پادشاه (انجام پذیرفت) و مردخای از حضور پادشاه با لباس مولوكانه لاجوردی و سفید و تاج بزرگ زرین و ردای كتان نازك ارغوانی بیرون رفت.. و برای یهودیان روشنی و شادی و سرور و حرمت پدید آمد…

و بسیاری از قومهای زمین بدین یهود گروید زیرا كه ترس یهودیان بر ایشان مستولی گردیده بود. » (تورات كتاب استر صفحه 781)
آری چنانچه در كتاب عهد عتیق و تورات با صراحت كامل آمده است، پس از قتل عام اندیشمندان ایرانی آیین و تاریخ نویسی سامی جای اندیشه‌های هزاران ساله اوستا را گرفت و قتل عام ایرانیان حتی فرزندان و زنانشان همچنان ادامه داشت.

« یهودیان در دارالسلطنه شوش پانصد نفر را به قتل رسانیده و هلاك كردند… و پنج پسر هامان … را كشتند…
در آنروز عدد آنانی كه در دارالسلطنه
شوش كشته بودند به حضور پادشاه عرضه داشتند و پادشاه به استر گفت كه یهودیان در دارالسلطنه شوش
(یعنی فقط در دربار شاه! از سربازان و وزرا و خدمتگذاران) پانصد نفر و ده پسر هامان را كشته و هلاك كرده اند. پس در سایر ولایتهای پادشاه چه كرده‌اند؟ …

و یهودیانی كه در شوش بودند در روز چهاردهم ماه آذار نیز جمع شده سیصد نفر را در شوش كشتند…
و در سایر ولایتها یهودیان هفتاد و دو هزار نفر ر ا كشته بودند..
و یهودیانی كه درشوش بودند در سیزدهم و چهاردهم آن ماه جمع شدند و در روز پانزدهم ماه از قتل عام و كشتار ایرانیان آرامی یافتند و آنرا روز بزم و شادمانی نگاه داشتند بنابراین یهودیان روز چهاردهم ماه آذار را روز شادمانی و بزم و روز خوش نگاه میدارند وهدایا برای یكدیگر میفرستند.»
(تورات كتاب استر صفحه 783)
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اين واقعه که در کتاب مقدس يهود نيز آمده جنايت هولناکي است که يهود هر سال آن را جشن ميگيرد و با پوشيدن لباسهاي شخصيت هاي اين داستان اين جنايت را طي نسل ها زنده نگه مي دارد.

حال شما قضاوت کنيد ، هولوکاست چیست و کجاست؟
چرا قبور استر و مردخای مورد قداست قرار گرفته است و...؟

تمام اینها به کنار
به نظرتون چرا آرامگاه اینها در همدان همچنان برقراره؟؟ و توسط خود یهودیان اداره میشه؟ و این قدر برای اسراییلی ها مهمه؟
جالبه که لفظ زیارتگاه واسه اینجا استفاده میشده که برخی دانشجویان آگاه باعث برداشته شدن تابلوی زیارتگاه از سر در این عمارت شدن...
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
1- پوریم یکی از بزرگترین جشن های یهودیان است . یهودیان در جشن پوریم در دو نوبت به قرائت کتاب استر می پردازند . آنان واقعه کشتار 75800 نفر از ایرانیان را معجزه الهی می دانند و به همین مناسبت سیزدهم ماه ادار را روزه می گیرند . چهاردهم و پانزدهم ماه ادار را به رقص و پایکوبی می پردازند .


2- استر نام آخرین دفتر از کتاب تورات است در این دفتر نامی از یهوه ، خدای بنی اسرائیل برده نشده . این کتاب در اواخر عهد هخامنشی و یا پس از آن نوشته شده است . بنابر نوشته د. جوینی مطالب کتاب استر تماما در خدمت مصالح رباخواران حاکم بر جهان ، یعنی صهیونیستها و فراماسونها است .

این کتاب عمق نفرت و انزجار تند یهود نسبت به غیر یهودیان به ویژه ایرانیان را نشان می دهد . شدت و تندی نفرت بحدی است که حاخام ها و فقیهان قوم یهود در سده اول میلادی مطمئن و متفق القول نبودند که آیا باید کتاب استر را در
کتاب مقدس بیاورند یا نه ؟ از اقوال مارتین لوتر از رهبران پروتستان ها نقل کرده ان که گفته است : ای کاش این داستان وجود نداشت .



3- ناصر پور پیرار در مقاله شنبه 8 شهریور 1382 در وبلاگ خود(الان فِِِیلتر شده) می نویسد :
واژه هخامنش لقبی است که پس از تسلط داریوش و نخست وزیری مردخای و انتخاب استر به عنوان ملکه داریوش و قتل عام پر خشونت مخالفان یهود در سراسر ایران ، که نزد یهودیان به عید پوریم معروف است و بالاخره تسلط کامل رابی های یهود در ایران و بین النهرین مردم شکست خورده منطقه بر قوم داریوش نهادند و آن را حاخام منش به معنای پیرو روحانیت یهود نام نهادند .

تورات به دفعات بر تسلط کامل رابی های یهود بر دربار هخامنشیان تاکید می کند که مشروح آن را می توان در کتاب های استر ، عزرا ، نحمیا ، دانیال و اشعیا در تورات یافت
.


4- هامان سوزان مراسمی است که یهودیان هر ساله در بسیاری از کشور های دنیا برگزار می کنند . بنابر آنچه آقای عباس احمدی در مقاله عید پوریم در بخش خبر نامه گویا نوشته است : در ایتالیا ، فرانکفورت آلمان ، سالونیکای یونان ، ایران ، افغانستان ، لیبی ، مراکش ، بخارای ازبکستان ، منطقه قفقاز ، یمن برگزار می شود .
ویژگی این مراسم سوزاندن هامان و رقص و پایکوبی یهودیان به هنگام آتش زدن مجسمه هامان است . در ازبکستان مجسمه را از یخ می سازند و به دور آن آتش روشن می کنند . در یونان نان هایی به شکل هامان درست میکنند و با چاقو سر آن را می برند . در ایران مجسمه هامان را به دار می کشند ، سپس می سوزانند
.
 

honey2009

کاربر بیش فعال
درسته که اونها یهودی ان و کارهاشون زشت و ناپسند بوده اما نمیشه گفت باید مقبره ی بزرگانشونو خراب کنیم؛ این توهین به بزرگان اونهاست و اگر ما به بزرگان دین اونها توهین کنیم اونها هم 100 درصد به بزرگان دین ما توهین میکنن و هیچ مسلمونی اینو دوست نداره............
ممنون از این همه اطلاعات مفیدی که دادی..........تشکر....عالی بود....
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این عکسا رم خودم در سفری که به همدان داشتیم گرفتم::cool:

به ستاره داوودی جلوی سر در که ناقص شده دقت کنید(دیگه دیدن خیلی تابلو ا...)

به در ورودی کوچیکی که سنگیه و وادارت میکنه که با تعظیم بری تو دقت کنید
با کفش نمیزاشتن بریم تو
باید با احترام برخورد میکردی!!!
جالب بود...



[URL="http://up98.org/"][IMG]http://up98.org/upload/server1/01/a/dskygfww8hl3jkh35p.jpg[/URL][/IMG]


[URL="http://up98.org/"][IMG]http://up98.org/upload/server1/01/a/61tmpx0eii1nw1iqx1k8.jpg[/URL][/IMG]


[URL="http://up98.org/"][IMG]http://up98.org/upload/server1/01/a/oxmq7z6uktfx8o51wq0t.jpg[/URL][/IMG]
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
درسته که اونها یهودی ان و کارهاشون زشت و ناپسند بوده اما نمیشه گفت باید مقبره ی بزرگانشونو خراب کنیم؛ این توهین به بزرگان اونهاست و اگر ما به بزرگان دین اونها توهین کنیم اونها هم 100 درصد به بزرگان دین ما توهین میکنن و هیچ مسلمونی اینو دوست نداره............
ممنون از این همه اطلاعات مفیدی که دادی..........تشکر....عالی بود....


دوست عزیز کسی نگفت خراب بشه چون یکی از آثار تاریخیه مهمه از لحاظ قدمت و معماری
حرف اینه که چرا منو شمای ایرانی نباید بدونیم این جا یک آرامگاه مهم برای اسرائیلی هاست...
و اینکه نباید بدونی سر مردمت چی آوردن...
 

Carlina

عضو جدید
کاربر ممتاز
رژیم صهیونیستی بارها قصد داشته و داره که مسجدالقصی رو خراب کنه اونا دلیلی واسه اینکار ندارن...اما واسه خراب کردن مقبره این خائنا دلیل داریم و باید خراب بشه...
کی گفته که این کار یهودی ستیزی هست...این کار یعنی مخالفت با ایرانی ستیزی ایرانی کشی...هر چند که سالها پیش باید اینکار صورت میگرفت..
مگه خدا نگفته خانه کافران و ظالمان رو رو سرشون خراب کنید...
اینا بیش از 70هزار ایرانی رو کشتن و کافر و ظالمن چرا نباید مقبر شون تخریب شه...
کاش بیاد روزی که مقبره شونو آتیش بزنیم و یه جشن به جشنامون به اسم استر سوزان اضافه شه....
;)
 

faiezeh3d

عضو جدید
مرسی از مطلب جالبی که گذاشتی... جریانش رو تا حدی میدونستم ولی این خیلی کامل تر بود. و واقعا متاسف شدم که چرا این ارامگاه رو جمع نمی کنن!!
 

Carlina

عضو جدید
کاربر ممتاز
درسته که اونها یهودی ان و کارهاشون زشت و ناپسند بوده اما نمیشه گفت باید مقبره ی بزرگانشونو خراب کنیم؛ این توهین به بزرگان اونهاست و اگر ما به بزرگان دین اونها توهین کنیم اونها هم 100 درصد به بزرگان دین ما توهین میکنن و هیچ مسلمونی اینو دوست نداره............
ممنون از این همه اطلاعات مفیدی که دادی..........تشکر....عالی بود....
شما انگار نخوندی مطالب بالا رو دوست عزیز...
مگه نخوندی این
بزرگان چی به سر بزرگان ما مثل هامان آوردن...
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرسی از مطلب جالبی که گذاشتی... جریانش رو تا حدی میدونستم ولی این خیلی کامل تر بود. و واقعا متاسف شدم که چرا این ارامگاه رو جمع نمی کنن!!

خواهش میکنم...
امیدوارم همه ی کسانی که ادعای این رو دارن که قشر تحصیل کرده هستند به جای اینکه تو تاپیکای آب دوغ خیاری اسپم بازی کنن بیان دو کلمه راجب کشورشون و مردمشون یاد بگیرن
و اینکه چرا ما میگیم مرگ بر اسرائیل اما امانت داریه بزرگاشون (!) رو میکنیم...
 

s.j.khataeepour

کاربر بیش فعال
سلام.

حالا پیشنهاد شما چیه؟ ما باید چکار کنیم؟

درضمن، مرگ بر اسرائیل منظور مرگ بر صهیونیسته. نه بر یهودی.

اینم که زیارتگاه یهودیاست و به اسراییل(صهیونیست )ارتباطی نداره
 

Carlina

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام.

حالا پیشنهاد شما چیه؟ ما باید چکار کنیم؟

درضمن، مرگ بر اسرائیل منظور مرگ بر صهیونیسته. نه بر یهودی.

اینم که زیارتگاه یهودیاست و به اسراییل(صهیونیست )ارتباطی نداره

:surprised:وا خب حالا زیارتگاه یهودیا باشه ... مهم اینه که اینا ایرانی کشی کردن...
 

shadow_IR

کاربر بیش فعال


:surprised:وا خب حالا زیارتگاه یهودیا باشه ... مهم اینه که اینا ایرانی کشی کردن...
سلام دوس جونی خوبی
چه عجب بابا!!
به نظر من هر قومیتی حق داره که مکانی رو تو کشور دیگه برای خودش داشته باشه این که دیگه بنای تاریخی شونه و فکر کنم باید نگهداری بشه..
در مورد ایرانی کشیی هم که کردن باید برخورد بشه و اگر جز این باشه باید بالادستی ها جواب گوی ملت باشن...
 

3erERFAN

عضو جدید
سلام... خوبی وجود آرامگاه استر در همدان اینه که اگه اسراییل به ایران حمله ی اتمی کنه..... تنها جایی که نمیزنه همدان ماست


اما جدا کاری از دست ماها برنمیاد.... اینقدر توی دنیا لابی دارند که کاریش نمیشه کرد.... ولی باید اینو به گوش مسوولین برسونیم .... بلکه فکری کنند که قطعا نمیکنند.... ;)
 

A R M A N

عضو جدید
مطلب خوبی بود
من تا حالا چندین بار به همدان سفر کردم ولی از این موضوع بی اطلاع بودم :D
 

misento

عضو جدید
رژیم صهیونیستی بارها قصد داشته و داره که مسجدالقصی رو خراب کنه اونا دلیلی واسه اینکار ندارن...اما واسه خراب کردن مقبره این خائنا دلیل داریم و باید خراب بشه...
کی گفته که این کار یهودی ستیزی هست...این کار یعنی مخالفت با ایرانی ستیزی ایرانی کشی...هر چند که سالها پیش باید اینکار صورت میگرفت..
مگه خدا نگفته خانه کافران و ظالمان رو رو سرشون خراب کنید...
اینا بیش از 70هزار ایرانی رو کشتن و کافر و ظالمن چرا نباید مقبر شون تخریب شه...
کاش بیاد روزی که مقبره شونو آتیش بزنیم و یه جشن به جشنامون به اسم استر سوزان اضافه شه....
;)
ولی من با این کار مخالفم ! بنظرم باید یه کار اساسی دیگه باید انجام بشه آتیش زدن دردی رو دوا نمی کنه ;)
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام.

حالا پیشنهاد شما چیه؟ ما باید چکار کنیم؟

درضمن، مرگ بر اسرائیل منظور مرگ بر صهیونیسته. نه بر یهودی.

اینم که زیارتگاه یهودیاست و به اسراییل(صهیونیست )ارتباطی نداره

پیشنهاد من اینه که ما باید آگاه باشیم که کسانی که بزرگترین خیانت رو در حق کشورمون و مردممون کردن در یکی لز شهر های خودمون زیارتگاه دارن و مورد احترام واقع میشن...
به نظرتون افراد بد تاریخ باید مقبره داشته باشن؟
از طرفی دوست عزیز اگر پست های بنده رو با دقت مطالعه میکردین میبینید اینها به طور نفودی وارد کشور داری ایران شدند و باعث کشته شدن یکی از بزرگترین سرداران ما شدند...
شما هامان رو میشناختی؟
هامان شما مقبره داره؟
برای چی ما 13 به در میریم بیرون؟
برای چی اونها عید پوریم میگیرن و هامان سوزی میکنن؟
برای چی این مکان اینهمه برای اسرائیل مهمه؟
و برای چی ما وا کنشی نشون نمیدیم؟
مگه نمیگیم مرگ بر اسرائیل؟
مایی که برای مردم خودمون احترام قایل نیستیم یعنی اینقدر با فرهنگ شدیم که به بزرگان بد ذات یهود احترام میزاریم؟
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من یه سوال دارم:
مگه ما نمیگیم مرگ بر اسراییل؟
پس چرا دومین زیارتگاهشون رو که خیلی واسشون مهمه رو خراب نمیکنیم؟؟؟
بابا پرچم کشورشون رو آتیش میزنیم بعد نسبت به همچین چیزی بی تفاوتیم و بهشون امتیاز هم میدیم؟
 

پرواز@

کاربر بیش فعال
جالب بود، خیلیم جالب بود ...
جالبتر اینکه ما خیلی ازین ماجراها تو تاریخمون داریم حتی تو تاریخ معاصرمون
نمونش همین باغ قلهک و آرامگاه!!! سربازان انگلیسی....
.
.
.


گورستانی در قلب پایتخت برای قاتلان شهید دلواری

در قسمت جنوبی باغ قلهک یعنی ضلع شمالی خیابان دولت، گورستانی قدیمی وجود دارد كه در بین اهالی محل با نام «گورستان دولت» معروف است. در حالی که بسیاری از گورستان‌های قدیمی تهران، مانند گورستان مسگرآباد و... به پارک تبدیل شده‌اند، اما این گورستان هنوز پابرجاست. در این گورستان، طبق آنچه كه بر سردر آن و همچنین بر روی روی قبور و صلیب‌های نصب شده بر روی آنها نوشته شده، اجساد سربازان متجاوز انگلیسی در ایران طی سال‌های 1293 تا 1297 هجری‌شمسی(جنگ جهانی اول) و نیز سال‌های 1318 تا 1324 هجری شمسی(جنگ جهانی دوم) قرار داده شده است. اجسادی كه بنابر نقل قدیمی‌های محله قلهك، حدود شصت، هفتاد سال پیش، از قتلگاه دلیران تنگستان در جنوب كشور به این گورستان منتقل شده است.
این گنبد و بارگاه بنا شده در باغ قلهک مدفون، در حقیقت مدفن انگلیسی‌هایی است كه در تابستان سال 1294 به اشغال جنوب كشورمان دست زدند و از همان بدو ورود با مقاومت سردار رشید ایرانی، شهید رئیسعلی دلواری و دیگر دلیران تنگستان مواجه شده و با حملات او و یارانش به هلاكت رسیدند.
این نشان می دهد که بی‌شك عده‌ای از سربازان متجاوز انگلیسی كه هم‌اكنون قبرشان در ضلع جنوبی باغ قلهك قرار دارد در زمره قاتلان سردار رشید ایرانی، شهید رئیسعلی دلواری و یاران تنگستانی‌اش هستند. در گورستان دولت، علاوه ‌بر آنها، اجساد برخی از مزدوران انگلیسی با تابعیت‌های هندی و عراقی و همچنین بعضی از دیپلمات‌های انگلیسی و اعضای خانواده‌های آنان نیز دیده می‌شود. این گورستان دارای نمایی زیبا و نمادی گنبدی شکل با سبک معماری ایرانی-اسلامی و به‌رنگ فیروزه‌ای است که در نگاه برخی از رهگذران همچون مزار شعرا و یا امامزادگان به‌نظر می‌رسد.
جالب آنکه انگلیسی‌ها سالی دوبار -اواخر فروردین و آبان- طی مراسمی در این گورستان با حضور اعضای بیش از 20 سفارتخانه به قاتلان سردار شهید دلواری ادای احترام می‌كنند!
.
.
.
البته اینا همش از بی کفایتی آقایون .....
 

پرواز@

کاربر بیش فعال
من یه سوال دارم:
مگه ما نمیگیم مرگ بر اسراییل؟
پس چرا دومین زیارتگاهشون رو که خیلی واسشون مهمه رو خراب نمیکنیم؟؟؟
بابا پرچم کشورشون رو آتیش میزنیم بعد نسبت به همچین چیزی بی تفاوتیم و بهشون امتیاز هم میدیم؟

البته خاله ریزه من یکی با خراب کردن قبرستوناشون مخالفم
هرچی باشه دیگه الان یه عده ای هستن که به اینا اعتقاد دارن...
بخصوص که این یه ماجرای تاریخی و هر طرفی الان یه برداشتی از قضیه داره
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرسی جواد جان...
واقعا ما میتونیم بی تفاوت باشیم نسبت به این سیاست ها؟
دیگه اینقدر توهین به شعور؟
خب میری میگی مرگ بر انگلیس ادعاتم میشه که مستقلی اما زورت نمیرسه زمینتو از چنگش در بیاری؟
زورت نمیرسه قبرستون آدمای متجاوزشون رو که دمار از ما در آوردن خراب کنی؟
بعد فقط لاف لاف
ما هم که ساده...
ما هم که مردمان صلح دوست...
میگیم خب چه اشکالی داره؟
همه ی کشورا باید تو کشور دیگه یه قبرستون داشته باشن
پس واسه چی میری تو خیابون داد میزنی مرگ بر انگلیس؟
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
البته خاله ریزه من یکی با خراب کردن قبرستوناشون مخالفم
هرچی باشه دیگه الان یه عده ای هستن که به اینا اعتقاد دارن...
بخصوص که این یه ماجرای تاریخی و هر طرفی الان یه برداشتی از قضیه داره

بابا من نمیگیم خراب کنیم
گفتم از لحاظ قدمت و معماری خیلی مهمن...
اما چرا اداره ی اونجا دست خودمون نیست؟
من خودم رفتم یارو یهودیه تو چشم من زل میزنه میگه کفشتو در آر تعظیم کن
آخه به کی؟
بعدشم داستان تحریف شدشون رو میاد نقل میکنه و از سردارت بد میگه...
خب واسه جچی سکوت کردیم وقتی حقیقت چیز دیگه است؟
چطور بچه ی 4 ساله اونا میدونه هامان سوزی چیه؟ من بیست و اندی ساله نباید بدونم؟
برو ببین جواد واسه خودشون برو بیایی دارن...
خب چرا؟
پایگاه اسرائیلیا شده؟
سر درشون اون ستاره ی داوود رو دیدی؟
دیگه واضح تر از این؟
 

پرواز@

کاربر بیش فعال
مرسی جواد جان...
واقعا ما میتونیم بی تفاوت باشیم نسبت به این سیاست ها؟
دیگه اینقدر توهین به شعور؟
خب میری میگی مرگ بر انگلیس ادعاتم میشه که مستقلی اما زورت نمیرسه زمینتو از چنگش در بیاری؟
زورت نمیرسه قبرستون آدمای متجاوزشون رو که دمار از ما در آوردن خراب کنی؟
بعد فقط لاف لاف
ما هم که ساده...
ما هم که مردمان صلح دوست...
میگیم خب چه اشکالی داره؟
همه ی کشورا باید تو کشور دیگه یه قبرستون داشته باشن
پس واسه چی میری تو خیابون داد میزنی مرگ بر انگلیس؟

ببین این مسائل رو نمیشه با احساسات حلش کرد
الان ما تو شرایطی نیستیم که بیایم و ازین تصمیما بگیریم
نمونش تسخیر !!! سفارت انگلیس و عواقب بعدیش بود ....
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببین این مسائل رو نمیشه با احساسات حلش کرد
الان ما تو شرایطی نیستیم که بیایم و ازین تصمیما بگیریم
نمونش تسخیر !!! سفارت انگلیس و عواقب بعدیش بود ....

دیگه شرایط بدتر از این؟
اونم با همت مردم بود...
ببین کشوری که ادعا داره در برابر کل دنیا واستاده و اینهمه به مردمش سختی داده با این حرفا (!) و ادعا داره که دست بیگانه از خاک کشور کوتاهه باید جوابگو باشه...
من که دنبال جواب نیستم...
من تنها سعی کردم اطلاع رسانی کنم...
همین...
 

پرواز@

کاربر بیش فعال

دیگه شرایط بدتر از این؟
اونم با همت مردم بود...
ببین کشوری که ادعا داره در برابر کل دنیا واستاده و اینهمه به مردمش سختی داده با این حرفا (!) و ادعا داره که دست بیگانه از خاک کشور کوتاهه باید جوابگو باشه...
من که دنبال جواب نیستم...
من تنها سعی کردم اطلاع رسانی کنم...
همین...

جوابش همونیه که خودت بهش اشاره کردی....
چطور بچه ی 4 ساله اونا میدونه هامان سوزی چیه؟ من بیست و اندی ساله نباید بدونم؟
برو ببین جواد واسه خودشون برو بیایی دارن...
آره وقتی ما حتی تویه کتابای درسیمونم از تاریخمون محرومیم دیگه چه انتظاری باید از بیگانه داشته باشیم
این خانه از پایبست ویران است...
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جوابش همونیه که خودت بهش اشاره کردی....

آره وقتی ما حتی تویه کتابای درسیمونم از تاریخمون محرومیم دیگه چه انتظاری باید از بیگانه داشته باشیم
این خانه از پایبست ویران است...

از ماست که بر ماست...
مردم دیگه اونقدر دغدغه ی ذهنی دارن که دیگه به این نمیرسن که ببینن بیگانه چه نفوذی رو مملکتش داره و خودش بیخبره...
مردم از همه جا بیخبر...
مرسی از درکت...
یه ذره سبک شدم از اینکه دیدم تنها نیستم...
 

Hossein -2002

عضو جدید
کاربر ممتاز
درسته که اونها یهودی ان و کارهاشون زشت و ناپسند بوده اما نمیشه گفت باید مقبره ی بزرگانشونو خراب کنیم؛ این توهین به بزرگان اونهاست و اگر ما به بزرگان دین اونها توهین کنیم اونها هم 100 درصد به بزرگان دین ما توهین میکنن و هیچ مسلمونی اینو دوست نداره............
ممنون از این همه اطلاعات مفیدی که دادی..........تشکر....عالی بود....
آفرین
کاملا تایید میشه
 

nutron

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
شما چرا هلوکاست چند هزار ساله پیش رو میگی .
بیخ گوشمون هلوکاست دیگه ای اتفاق افتاده که احتمالا پدر بزرگامون یادشونه
قحطی گستر ده ای که انگلیسی ها باعث اون شدند
با جمع و احتکار آذوقه مردم از بازار و ممانعت از ورود غلات از هند و کشور های همسایه علیرغم عدم وجود قحطی در اون کشور ها باعث قحطی گستر ده ای شدند که باعث مرگ 45 در صد از جمعیت ایران شد
همین 70 سال پیش
اگر کتاب های مربوط به این قحطی رو مطالعه کنید مطمئن هستم تا مدتها قادر به خوردن چیزی نخواهید بود
مادری که از گرسنگی بچه چند روزشو میخوره
مرده خوری
آسیاب کردن استخوان مرده ها برای درست کردن نان
و بسیاری دیگه که امکان بیانش نیست
چرا ؟
چون انگلیس با کشتی هایی که داشت از هند سرباز وارد ایران میکنه
بجای اینکه برای سربازاش آذوقه بیاره
همشونو سر باز بار میزنه و آذوقه رو از سهم مردم ایران کش میره

خیلی دلم میخواست سواد و امکانات کافی رو داشتم تا از این قضیه یه فیلم سینمایی بین المللی می ساختم و مظلومیت مردم کشورم رو داد میزدم .
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا