مصاحبه خانم مجری با مردان ممنوع!

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آفتاب: یکی از مجریان زن برنامه‌های صدا و سیما، از گفت‌و‌گو با مردان منع شد. این مجری دیگر اجازه ندارد در برنامه‌های خود با مهمانان مرد گفت‌و‌گو کند و فقط می‌تواند با زنان گفت‌و‌گو داشته باشد.

سایت سینمای ایران در این خصوص نوشت: در سال‌های اخیر رفتارهای صمیمانه برخی مجریان زن با مهمانان مرد، در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به شدت حساسیت‌برانگیز شده و در آخرین نمونه آن، «حسین مظفر» رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، نسبت به رفتارهای مجری زن برنامه «جوان ایرانی سلام» با انتشار نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما به شدت انتقاد کرد.

در آخرین نمونه هم یکی از مجریان کم سن و سال زن که در شبکه‌های مختلف تلویزیونی برنامه زنده اجرا می‌کند، از گفت‌و‌گو با مهمانان مرد منع شده است.

این مجری زن که در کنار کار اجرا، به ترانه‌سرایی هم اشتغال دارد، در یکی از برنامه‌‌های خود با مهمان مرد به شدت صمیمی شده بود اما درست در همان زمان، یکی از مسئولان سیما در حال تماشای برنامه وی بود و این فرد مسئول، با دیدن این رفتار صمیمی برآشفته شده و برای جلوگیری از حواشی احتمالی، ضمن تماس با مسئولان برنامه به آنها اعلام می‌کند که این خانم مجری دیگر حق گفت‌و‌گو کردن با مهمانان مرد را ندارد.

http://www.aftabnews.ir/vdcb90b8zrhbfwp.uiur.html
 

ro0zhin

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقد بد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه ربطي داره....
خب اون مجريه كه عادت داره باهمه صميمي ميشه.....
 

Sarp

مدیر بازنشسته
من نگا نمیکنم
کیه ؟
بگید لااقل از نت عکساشو سرچ کنیم
 

سروش7

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
چه مدیر مهربونی!
موندم چرا اخراجش نکرده؟
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
خانم صادقی اسم کوچیک نداره؟!!!
واقعا که داریم به قرون وسطا میرسیم!!
همین روزاست که بگن افراد،حق حرف زدن با جنس مخالف رو ندارن!! حتی اگه زنشون باشه!!
احتمالا،دو سال دیگه،بچه های ما،از بچه ی هم سن خودشون از جنس مخالف،فرار بکنن و با اژدها یا دیو یا همچین چیزایی اشتباهش بگیرن!!
تحجر چقد و تا کجا؟!!!
اخرش نوبت ما هم میشه!
 

Similar threads

بالا