ستاره67
عضو جدید
اگر مریم جان اجازه بدن ما همین الان یک دهمش رو به نام شما بزنیم.فقط فردا نگید کمه که سندش موجوده!!!!!!!!!!ما به يك دهم هم راضييم.
اگر مریم جان اجازه بدن ما همین الان یک دهمش رو به نام شما بزنیم.فقط فردا نگید کمه که سندش موجوده!!!!!!!!!!ما به يك دهم هم راضييم.
نه بد نمیگذره بهشون.البته تضمینی وجود نداره
آخه نمیشه
الان از پسرا فقط آقا بهنام هستن
نمیشه قشنگ ریاست کرد بهشون![]()
آره خدایی انصاف نیست دو تا به یکی.ما خوش انصاف تر از این حرفاییم.نه بد نمیگذره بهشون.البته تضمینی وجود نداره
آخه نمیشه
الان از پسرا فقط آقا بهنام هستن
نمیشه قشنگ ریاست کرد بهشون![]()
اگر مریم جان اجازه بدن ما همین الان یک دهمش رو به نام شما بزنیم.فقط فردا نگید کمه که سندش موجوده!!!!!!!!!!
خوب ببینید وقتی هم میایم هواتونو داشته باشیم خودتون نمیخواید.بعدش پشت ما حرف در میارید.خب كه چي؟ من از اين بيدها نيستم كه با اين بادها بلرزم
چيكار كنم ذاتي ديگه
نه بابا شماها تنهام باشید کارتون راه میفته.اجازه ماهم دست شماست (نقل قول از مريمي)
ستاره جون شما خودت مختاری.یک دهم خوبه.اگر مریم جان اجازه بدن ما همین الان یک دهمش رو به نام شما بزنیم.فقط فردا نگید کمه که سندش موجوده!!!!!!!!!!

تاییدآره خدایی انصاف نیست دو تا به یکی.ما خوش انصاف تر از این حرفاییم.
اجازه ماهم دست شماست (نقل قول از مريمي)

آره خدایی انصاف نیست دو تا به یکی.ما خوش انصاف تر از این حرفاییم.
نه بابا شماها تنهام باشید کارتون راه میفته.
ستاره جون شما خودت مختاری.یک دهم خوبه.
قربونت برم آخه بیشترم باشه یهو جو گیر میشن
تایید
ممنونم گلم
موافقم ستاره جان
الان اگه بیشتر بودن میدونستم چیکار کنم.حیف.......![]()
ستاره جون شما خودت مختاری.یک دهم خوبه.
قربونت برم آخه بیشترم باشه یهو جو گیر میشن
تایید
ممنونم گلم
خوب مهر تاييد بر گفته هاي همديگه ميزاريد .تازه شانس اوردم اون يكي مريمي نيستش
ما همیشه پشت همیم برعکس شما.کاش اونم بودخوب مهر تاييد بر گفته هاي همديگه ميزاريد .تازه شانس اوردم اون يكي مريمي نيستش
گفتم حیف!؟آه سوزناکم تا اونجا رسید!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ای ول باباشما خودتون رو ناراحت نكن وهرانچه دل تنگت خواهد بگو
ميگم مريمي اون افسوس و دريغي كه گفتي واقعا از ته دلت بود اخه من اونو قشنگ حس كردم
اشکالی ندارهدوستای گلم شرمنده من نمیتونم ازپستاتون تشکر کنم!!!!!!!!!
اصلا نمیدونم چرا غیب شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستای گلم شرمنده من نمیتونم ازپستاتون تشکر کنم!!!!!!!!!
اصلا نمیدونم چرا غیب شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخی جاش خالیه[/QUOTE]خوب مهر تاييد بر گفته هاي همديگه ميزاريد .تازه شانس اوردم اون يكي مريمي نيستش
رفتن سراغ درس و مشق اگه خدا بخواد.از اقا شهرام هم خبري نيست؟
باز اينم فك كنم كار شماست
مریم جون والا خبری ندارم ازش...من بی گناهم.
آقا شهرامم عصری بودن..
..................
ستاره جون میخواستم بازی کنیم
ولی نمیشه
پسرا کمن
بازی اینجوری که ما دستور بدیم اونا اجرا کنن![]()
وای چه بازی باحالیهومن زیاد ازین بازیها کردم.اتفاقا پسرام خیلی این بازی رو دوست دارن!!!!!!!!!!!!!!مریم جون والا خبری ندارم ازش...من بی گناهم.
آقا شهرامم عصری بودن..
..................
ستاره جون میخواستم بازی کنیم
ولی نمیشه
پسرا کمن
بازی اینجوری که ما دستور بدیم اونا اجرا کنن![]()

خواهش ميكنمداستان بسیار زیبایی بود
مرسی آقا بهنام
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |