!!!!!!!!!! جسارتا دیگه اینقدر؟؟؟؟؟؟
نه بابا دنبال بهونه است .کلا مشکوک میزنه .دیشب هم همینطوری بود
!!!!!!!!!! جسارتا دیگه اینقدر؟؟؟؟؟؟
همینطوره فقط نمیدونم کی میخواد درس شه؟؟؟!!! البته اگه بشه.متاسفانه نیروی انسانی کارامد با صنایع ما سنخیت لازم رو نداره وبیشتر از نیروهایی استفاده میشه که تجربه وتخصص لازم رو ندارند
همینطوره فقط نمیدونم کی میخواد درس شه؟؟؟!!! البته اگه بشه.
شما چه خبر از کار،زندگی؟فک کنم این روزا توی رستید؟
یکم اذیت میکنه............!!!!!!!!!! جسارتا دیگه اینقدر؟؟؟؟؟؟
بهنام جان.............نه بابا دنبال بهونه است .کلا مشکوک میزنه .دیشب هم همینطوری بود

یکم اذیت میکنه............
بهنام جان.............
شمام که همش به من شک داری![]()
اگه این عدد که معرفتونه شماره دانشجوییتون باشه که هنوز خیلی واسه این سوال مونده و شما یک خان (موازنه) رو از هفت تاش رد کردیددوستان............یه سوال فنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد از اتمام دوره ی کارآموزی چه چیزی رو باید به دانشگاه و استاد ارایه داد؟

نه بابا....................نه بابا باهات شوخی کردم .به دل نگیر

پس حسابی خسته نباشید.انشاله که کارهام درست میشه و دوباره رو غلطک میفته.نه اتفاقا دیشب شیفت بودم .ولی الان خونه ام ودر خدمت دوستان
کار هم کج دار و مریض میگذره.این روزهای اول پاییز یه خورده حالگیره وادم حس کار کردن رو نداره
میدونم............زوده............اگه این عدد که معرفتونه شماره دانشجوییتون باشه که هنوز خیلی واسه این سوال مونده و شما یک خان (موازنه) رو از هفت تاش رد کردید![]()

یکم اذیت میکنه............
خوب آقا بهنام توضیحات کامل رو نوشتند دیگه.
حالا جدا نت من رو هم داره اذیت می کنه.عصبانیم کرد.
پس حسابی خسته نباشید.انشاله که کارهام درست میشه و دوباره رو غلطک میفته.
واسه من که دیگه پاییز امسال هیچ حس خاصی نداره.
آهان دانشجوی فعالی هستید.خیلی خوبه.کجا میخواید برید؟گرایشتون چیه؟میدونم............زوده............
اما دارم اطلاعات جمع میکنم..............تا ببینم محل مورد نظرم که واسه کارآموزی میخوام برم مناسب هست یا نه؟
اگه نیست برم دنبال یکی دیگه...................باید هماهنگی ها رو انجام بدم............![]()
طراحی فرآیندهای صنایع نفتراستی ستاره خانوم شما کدوم گرایش رو میخونید
طراحی فرآیندهای صنایع نفت[/
کدوم دانشگاه هستی؟
طراخی فرایندهای نفت فقط در مورد تجهیزات نفتی است یا کلیه صنایع رو شامل میشه
ببخشید من زیاد سوال میکنم
جنرال..................آهان دانشجوی فعالی هستید.خیلی خوبه.کجا میخواید برید؟گرایشتون چیه؟
جنرال..................
من تازه از خواب بلند شدمسلا م اقا خسین
وقت بخیر
من تازه از خواب بلند شدم
اصلا حال نداشتممیبینم که خوشخواب هم تشریف دارید.دیشب یهو ناپدید شدی
اصلا حال نداشتم
العان هم خیلی خستمالان روبراهی؟
جایی که میخوام برم مهم نیست .........آهان دانشجوی فعالی هستید.خیلی خوبه.کجا میخواید برید؟گرایشتون چیه؟
سلام خسین جان......................العان هم خیلی خستم
علیک..............سلام دَلِکُم
تو هنوز کینه به دل گرفتی؟علیک..............
سلام به همگی فردا باید بریم دانشگاه اییییییییییییییییسلام خسین جان......................
نخسته...................
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |