دنياي سحرآميز!!!!!!!!!!

bahram3

عضو جدید
کاربر ممتاز
پارك توبو ورلد اسكواير در شهر نيكو در منطقه توشيگي در ژاپن واقع شده و كمتر از 10 دقيقه با پاي پياده با چشمه هاي آب گرم كينوگاوا اونسن فاصله دارد. اما پارك توبو ورلد اسكواير داراي يك ويژگي خاص و منحصر بفرد است كه آن را به دنيايي سحرآميز مبدل كرده است. در اين پارك 102 بناي تاريخي يا مشهور جهان با تمام جزييات در ابعاد يك بيست و پنجم ابعاد واقعي آنها احداث شده و صدها هزار انسان نيز به همين اندازه در اين بنا ها وجود دارند كه دنياي آدم كوچولوها را تداعي مي كنند. گزارش كوتاه تصويري از دنياي سحرآميز توبو ورلد اسكواير. 26 مرداد 89 . منبع: گتي ايميجز. گزارش : بهرام افتخاري.
يك كودك خردسال و يك پسربچه در حال تماشاي مجسمه ابوالهول در توبو ورلد اسكواير.

دو بازديدكننده از ماكت ميدان سن پيترو و كليساي سن پيترو در واتيكان در قلب شهر رم عكس مي‌گيرند. در حالي كه برج ايفل نيز در گوشه‌اي مشاهده مي‌شود.

يك پسربچه در كنار گارد سلطنتي بريتانيا عكس يادگاري مي‌گيرد و ماكت كاخ بوكينگهام در لندن نيز در نزديكي او قرار دارد.

بازديدكنندگان در پاريس كوچك كه شامل برج ايفل و ميدان اتوال است.

ماكت مينياتوري قصر الحمرا در آندلس در اسپانيا بازديدكنندگان را به خود جلب كرده است.

اين هم ماكت مينياتوري ديوار بزرگ چين.

تصوير ديدني ماكت مينياتوري شهر ممنوعه يا قصر امپراتوران قديم چين در پكن و بازديدكنندگان پيرامون آن در حالي كه در فاصله‌اي دورتر عمارت تاج محل هند قرار دارد.

يك خانواده از كنار ماكت كاخ سفيد عبور مي‌كنند.

يك زوج به ماكت مينياتوري كاخ بوكينگهام لندن و مجسمه‌هاي نگهبانان گارد سلطنتي و نيز بازديدكنندگان هر روزه آن خيره شده‌اند.

مادر و پسري در حال تماشاي آسمانخراش امپاير استيت، ساختمان كرايسلر، برجهاي دوقلوي سابق مركز تجارت جهاني و مجسمه آزادي شهر نيويورك نگاه مي‌‌كنند.
 

arayeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداییش اگر این اهالی خاور دور نبودن ما از چی تعجب میکردیم؟ همه این چشم تنگا خاصن اصلا، کاش منم چشمام ریز بود اما مخم مثل اونا بود.
 

bahram3

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداییش اگر این اهالی خاور دور نبودن ما از چی تعجب میکردیم؟ همه این چشم تنگا خاصن اصلا، کاش منم چشمام ریز بود اما مخم مثل اونا بود.

حالا چه کار باچشات داری....
 

Similar threads

بالا