درخواست های مرتبط با | پرسش های درسی مهندسی شیمی






 

adeniss

عضو جدید
اگر فقط دو سه تامقاله تخصصي ترجمه كني حسابي راه ميافتي. من خودم اينجوري راه افتادم. بعد مي توني منابع درسا رو از كتاب هاي رفرنس اصلي بخوني
 

adeniss

عضو جدید
کتابهای انگلیسی و منوال و دفترچه های راهنمای نرم افزار اسپن را بخوان و ترجمه کن و چاپ کن و در مراکز اموزشی تدریس کن!

با یک تیر چند نشان بزن
هم استاد شیمی شو
هم استاد زبان
و هم با انتشار کتاب و تدریس معروف میشی
و پروژه های زیادی بهت ارجاع میدن!
و هم در امد بالائی به دست میاری ;)
نظر شما هم كه عاليه
 

Schneider

مدیر بازنشسته

Schneider

مدیر بازنشسته
اگر فقط دو سه تامقاله تخصصي ترجمه كني حسابي راه ميافتي. من خودم اينجوري راه افتادم. بعد مي توني منابع درسا رو از كتاب هاي رفرنس اصلي بخوني
موافقم..
البته حتما لزومی نداره که با ترجمه مقاله شروع بشه...
چند تا راه داره
اگر خود فرد به زبان انگلیسی علاقه داشته باشه کافیه و راهشو پیدا میکنه
اگر هدفتون خوندن کتاب زبان اصلیه کافیه بازش کنید و یه دیکشنری مناسب(نمیدونم Eng_Fa میپسندید یا Eng_Eng) بذارید کنار دستتون؛
هر فصل تمام کتابهای میم شیمی_در مقطع کارشناسی که من اطلاع دارم_کلی لغت داره که شما از پیش دانشگاهی باشون آشنایید..
میمونه 40-50 تا_و کمتر_لغت جدید که دائم در توضیح مفاهیم هر فصل تکرار میشن
ایناست فقط!
چیز دیگه ای هم نداره
گرامر قوی هم نیاز نداره
چون نویسنده رمان براتون ننوشته!
تماما توضیحات روان علمیه در زمان حال ساده:D
 

nm8769

عضو جدید
برج جذب

برج جذب

سلام
اطلاعاتی درباره ساخت برج جذب در مقیاس آزمایشگاهی میخواستم
مرسی
 

nm8769

عضو جدید
برج جذب

برج جذب

سلام
اطلاعاتی برای ساخت برج جذب در مقیاس آزمایشگاهی میخواستم :question:
مرسی
 

mohandes-87

عضو جدید
درخواست عاجزانه

درخواست عاجزانه

:cry:سلام خسته نباشیدمیشه چندتامقاله خوب راجع به غشاهای پلیمری برام بذارید؟ببخشیدکه کلی میگم آخه مقاله خاصی روسراغ ندارم ازتون خواهش میکنم کمکم کنیدبرای پروژم نیازدارم ممنون
 

korzangolo

عضو جدید
اقا یکی به داد ما برسه و این مقالات رو بذاره واسم .دمتون گرم نیاز فوری دارم.
 

hbr

عضو جدید
[
سلام.
آقا گذاشتیمش اینجا. حالا پیدا میشه یا بازم باید جایی دیگه خواهش کنیم؟
اگه ممکنه مقاله زیر رو برام دانلود کنید. یعنی واقعاً این مقاله نیست یا ما رو نمیبینین؟؟؟
Estimation of Sulfur Content of Petroleum Products and Crude Oils

Mohammad R. Riazi,* Nasrin Nasimi, and Yousef A. Roomi
Chemical Engineering Department, Kuwait University, P.O. Box 5969, Safat 13060, Kuwait
Ind. Eng. Chem. Res., 1999, 38 (11), pp 4507–4512
DOI: 10.1021/ie990262d
Publication Date (Web): October 8, 1999
Copyright © 1999 American Chemical Society
 

mohandes-87

عضو جدید
التماس

التماس

:cry:سلام خسته نباشیدمیشه چندتامقاله خوب راجع به غشاهای پلیمری برام بذارید؟ببخشیدکه کلی میگم آخه مقاله خاصی روسراغ ندارم ازتون خواهش میکنم کمکم کنیدبرای پروژم نیازدارم ممنون
پس چراهیچکس به دادمن نمیرسه ؟؟؟؟ازتون خواهش میکنم 3یا4تامقاله راجع به کاربردغشاهادربیوتکنولوژی میخوام توروخدابهم برسونید:cry:
 

JU JU

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شما هیچ چیزی رو مشخص نکردین، به همین دلیل امکان گرفتن جوابهای گوناگون رو دارین که شاید اصلن کاربردی نباشن
یه قیمت میگفتی خوب
میتونی یه classpad 330 بخری، بیشتر پول داری، تیتانیوم بخر
 

esmaili-kami

عضو جدید
پس چراهیچکس به دادمن نمیرسه ؟؟؟؟ازتون خواهش میکنم 3یا4تامقاله راجع به کاربردغشاهادربیوتکنولوژی میخوام توروخدابهم برسونید:cry:

دوست من شما همین مبحثی که ازش مقاله می خوای رو در سایت های مقالات search کن ، مقاله هات رو پیدا کن و لینکشونو بگذار اینجا تا برات بزارنش. انقدر این موضوعی که شما نوشتی کلی هستش که کل این پروسه برای شما 5 دقیقه هم طول نمی کشه کافیه بری تو سایت هایی مثل sciencedirect و search کنی. کاری نداره هاااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به علاوه خود شما بهتر می دونی دمبال چی می گردی تا کس دیگه...اون بنده خداهایی که اینجا برای ما مقاله میگزارن که بی کار نیستن که...
 

amir_14

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آخرین ویرایش:

llvllr_ir

عضو جدید

llvllr_ir

عضو جدید
سلام
این مقاله رو لطف می کنید
A decomposition method for fin efficiency of convective straight fins with temperature-dependent thermal conductivity
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0735193305000163

Simulation of Stokes flow over microelectrodes with least-squares meshfree method
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1569190X07001554
خدمت شما
http://www.4shared.com/document/dlT3IeI-/sdarticle_46.html

http://www.4shared.com/document/wl5LDRDT/sdarticle_47.html
 

llvllr_ir

عضو جدید
پس چراهیچکس به دادمن نمیرسه ؟؟؟؟ازتون خواهش میکنم 3یا4تامقاله راجع به کاربردغشاهادربیوتکنولوژی میخوام توروخدابهم برسونید:cry:

من تنها کاری که ازم بر میومد این بود چند مقاله ی زبان اصلی در این مورد براتون پیدا کنم
امیدوارم به دردتون بخوره
http://www.4shared.com/document/MqFnXGxc/sdarticle_48.html?
http://www.4shared.com/document/9xjHlF8O/sdarticle_49.html?
http://www.4shared.com/document/AhsAuXkl/sdarticle_50.html?
http://www.4shared.com/document/J0ZGQzSq/sdarticle_51.html?
http://www.4shared.com/document/NvkZs_GQ/sdarticle_52.html?
 

toteshan8602

عضو جدید
سلام بچه ها.من نیاز فوری به یک پروژه برای درس محاسبات عددی(پیشرفته)دارم.باور کنید خودم دنبالش بودم ولی چیز بدردبخوری پیدا نکردم.لطفا کمکم کنید.وقت زیادی ندارم.ممنون
 

kebrit

عضو جدید
هشدار ایران به هند

هشدار ایران به هند

رویترز به نقل از فعالان بازار نفت اعلام کرد: شرکت ملی نفت ایران به مقامات هندی هشدار داده است در صورتی که راه حلی برای پرداخت پول نفت صادراتی ایران نیابند این شرکت از ماه اوت (یک ماه دیگر) صادرات نفت خود به هند را متوقف خواهد کرد.

براساس این گزارش شرکت ملی نفت ایران در ماه ژوئن با ارسال نامه ای به مسئولان پالایشگاه های هند این تصمیم خود را به آنها اطلاع داده است. در این نامه آمده است: با کمال تاسف باید به آگاهی شما برسانیم تا زمانی که راه حل مشخصی برای پرداخت پول نفت صادراتی شرکت ملی نفت ایران پیدا نشود این شرکت در موقعیتی نخواهد بود که بتواند در ماه اوت همچنان به ارسال نفت برای شرکای هندی خود ادامه دهد.
شرکت ملی نفت ایران در نامه خود به مسئولان پالایشگاه های هندی در عین حال افزوده است: در حال حاضر هیئت های عالی رتبه ای از بخش های بانکی، مالی و نفتی دو کشور سرگرم گفت وگو برای حل این مشکل هستند.

مشکل پرداخت پول نفت صادراتی ایران به هند پس از آن پدید آمد که بانک مرکزی هند در دسامبر گذشته با صدور دستوری انجام هرگونه داد و ستد با ایران و از جمله خرید نفت از این کشور از طریق اتحادیه پایاپای آسیایی را ممنوع اعلام کرده بود. از آن پس دو کشور به دنبال یافتن راه حلی جایگزین برای پرداخت پول نفت صادراتی ایران برآمده اند که تاکنون موفقیتی در این زمینه حاصل نشده است.

ایران پس از عربستان سعودی دومین صادرکننده بزرگ نفت به هند به شمار می آید و روزانه حدود 400 هزار بشکه نفت به این کشور صادر می کند. ارزش نفت صادراتی ایران به هند سالانه به 12 میلیارد دلار بالغ می شود. براساس اطلاعاتی که یک ماه پیش منتشر شد، بدهی هند به ایران از محل واردات نفت این کشور در آن زمان به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده بود.

بدهی نفتی هند به ایران به 9 میلیارد دلار رسید

همزمان با افزایش بدهی های نفتی هند به 9 میلیارد دلار، شرکت ملی نفت ایران با ارائه اولتیماتومی خواستار تعیین تکلیف وصول بدهی های نفتی تا مرداد ماه سالجاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، برای نخستین بار دی ماه سال گذشته (ژانویه 2011 میلادی) بحث اختلافات ارزی ایران و هند برای مبادلات نفتی در رسانه های بین المللی به دنبال فشار برخی از قدرتهای غربی مطرح شد و در این مدت با وجود مذاکرات متعدد دو جانبه، تاکنون توافق نهایی بین دو کشور حاصل نشده است.

پیگیری خبرنگار مهر از وزارت نفت نشان می دهد با توجه به نامشخص بودن نحوه وصول منابع مالی حاصل از صادرات نفت به هند، تاکنون سقف بدهی های نفتی دولت دهلی نو به ایران به مرز 9 میلیارد دلار افزایش یافته است. البته این میزان بدهی هند به ایران را هم وزارت اقتصاد هند تائید کرده است.
بر این اساس، در هفت ماه گذشته مسئولان مختلف شرکت ملی نفت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی برای حل و فصل نحوه وصول بدهی های نفتی از هند وعده های متعددی ارائه کرده اند که تاکنون هیچ یک از این وعده ها به نتیجه نرسیده است.

در حال حاضر پالایشگاههای نفت مانگلور و ریلیانس هند از بزرگترین خرداران نفت خام صادراتی ایران به شمار می روند که به دلیل تحریم برخی از بانکهای بین المللی قادر به پرداخت بدهی نفتی خود به دولت ایران نیستند.

از سوی دیگر ،همزمان با ادامه مذاکرات بی نتیجه شرکت ملی نفت و پالایشگاههای هندی، اخیرا دولت ریاض و دهلی برای جایگزین کردن بخشی از نفت خام عربستان به جای نفت میادین سروش و نوروز ایران به توافق اولیه دست یافته اند.

این در حالی است که محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی پیشتر با تاکید بر حل اختلافات نفتی ایران و هند به مهر، گفته بود: توقف صادرات نفت ایران به هند منجر به افزایش قیمت انرژی در بازارهای جهانی خواهد شد.

به اعتقاد این عضو هیئت دولت، نگه داشتن نفت در روی آب بهتر از فروش آن به صورت مجانی است اما مسئولان شرکت ملی نفت که تاکنون در متنوع سازی بازارهای صادراتی نفت ایران موفق عمل نکرده اند بر ادامه طلای سیاه به این هند تاکید می کنند.

صادرات نفت ایران به هند قطع می شود

در همین حال، شرکت ملی نفت ایران هفته گذشته با ارسال نامه ای به پالایشگاههای بدهکار نفت هند، تاکید کرده است: در صورتی که راهکار مشخصی برای دریافت بدهی های نفت تعیین نشود از مرداد ماه امسال (اوت 2011 میلادی) صادرات نفت به این پالایشگاهها را متوقف خواهد کرد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با کمال تأسف باید به آگاهى شما برسانیم تا زمانى که راه‌حل مشخصى براى پرداخت پول نفت صادراتى شرکت ملى نفت ایران پیدا نشود این شرکت در موقعیتى نخواهد بود که بتواند در ماه اوت همچنان به ارسال نفت براى شرکاى هندى خود ادامه دهد.

پس از افزایش فشارهای بین المللی و بسته شدن درب پبانکهای اروپایی برای نقل و انتقال درآمدهای نفتی ایران از پالایشگاههای هند، در دسامبر سال گذشته میلادی با صدور دستوری انجام هر گونه داد و ستد با ایران همچون خرید نفت از طریق اتحادیه پایاپاى آسیایى را ممنوع اعلام کرده بود.
در شرایط فعلی ایران با صادرات روزانه 400 هزار بشکه نفت خام پس از عربستان سعودى دومین صادرکننده بزرگ نفت به هند است که برآوردها نشان می دهد که سالانه ارزش نفت صادراتى ایران به این کشور آسیایی به حدود 12 میلیارد دلار بالغ مى‌شود.
http://www.naftnews.net/view-11535.html
 

hamid88

عضو جدید
کاربرد نانوذرات در حذف آلاینده های آلی از آبهای آلوده

کاربرد نانوذرات در حذف آلاینده های آلی از آبهای آلوده

سلام خدمت دوستان
اگه مطلب و مقاله ای درباره کاربرد نانوذرات در حذف آلاینده های آلی از آبهای آلوده دارید لطفا برایم ارسال نمایید.
باتشکر
 

kian2020

عضو جدید
با سلام خدمت شما دوستان عزیز و تشکر ویژه از خانم ALUK که تجربه بسیار گرانبهاشون رو در اختیار ما گذاشتند.
من که هنوز دانشجو هستم و نتونستم تو آزمون شرکت گاز شرکت کنم. ولی دوستام شرکت کردند و از بین اونا تنها هم خونه ای دوره کارشناسیم قبول شد.
هنوز فرصت نکردم با این بنده خدا تماس بگیرم و در مورد آزمون روانشناختی ازش بپرسم. در اولین فرصت این کارو انجام میدم و تا جایی که برام مقدور باشه به شما هم اطلاع میدم.
البته من زمان کارشناسی دانشگاه مالک اشتر رو انتخاب کرده بودم و برای گزینش هم رفتم که متاسفانه یا شایدم خوشبختانه قبول نشدم. سوالاتی که اونجا از ما پرسیده شد و آزمونهایی که دادیم به سختی مورد خانم ALUK نبود ولی اونجا هم مصاحبه کننده ها سعی می کردند تا حدودی ما رو به چالش بکشند و عکس العمل ما رو ببینند.
همه نوع سوال تو آزمونهای تستی که از ما گرفته شد، بود. از سوالهای مسخره پیش پا افتاده تا سوالاتی که جواب مثبت یا منفیش هر دوش میتونست برای ما دردسر ساز بشه. مثلا یکی از سوالهاش که ظاهرا جزء سوالهای آزمون MMPI هست و هنوز بعد از گذشت 7 سال از اون موقع هنوز یادمه، این بود: "من بعضی وقتها دچار سردرد میشوم". به نظر شما جواب این سوال بله است یا خیره ؟
راستی این رو هم بگم که سوالات و نرم افزار تحلیل آزمون MMPI رو از اینترنت دانلود کردم. اگه از دوستان کسی خواست بگه تا تو سایت قرارش بدم.
موفق باشید
 
  • Like
واکنش ها: ALUK

ChemicEng

عضو جدید
سلام
من مهندسی شیمی هستم.
میخواستم یک Classpad بگیرم.
الان آخرین مدلش چیه؟ و وقتی خواستم بگیرم به چه چیزایی دقت کنم سرمو کلاه نذارن؟
 
بالا