ک
کسی که به حجاب اجباری اعتقادی نداشته باشه با زور ارشاد....زندان.....شلاق...اعتقادش عوض نمیشه...ولی متاسفانه ما همیشه میخوایم به زور طرف رو ببریم بهشت....
اینکه هر کس مطابق سلیقه ش لباسش رو انتخاب کنه نه باعث انگشت نما شدنش میشه نه دور بودن از جمع و جامعه....اگه اینجوریه بیایم عین کمونیستها لباسهای یک شکل بپوشیم که منافع جامعه به خطر نیافته
...کسی علاقه ای به تبدیل شدن به عروسک زینتی نداره...این غربی که شما میگین زن بطور جدی وارد جامعه نشده ...انجلا مرکل و زنان سیاستمدار دیگه که نقش اول رو تو سرنوشت کشورشون ایفا میکنن از همین غرب اومدن....
کاش به چیزهای خوب نگاه کنیم....این به همون دیدتون برمیگرده ...سفید و سیاه
منم حرفم همینه....کاش اقایون متوجه بشن ما هم انسانیم و حق انتخاب داریم و دوست داریم لباسمون رو خودمون انتخاب کنیم....کاش متوجه بشن این رفتار ادمهاست که نشانگر شخصیتشونه
یعنی شما دلیل ورورد این افراد و موفقیت(البته بستگیداره) در سیاست یا ....... بی حجابی میدونید؟؟؟؟؟؟
فقط برخی از زنهای اروپایی هستند که ما حق شناختشان را داریم و باید همیشه همان ها را بشناسیم، آنهایی را که فیلمها و مجله ها و رمانهای جنسی نویسندگان به ما نشان می دهند و به عنوان تیپ کلی زن اروپایی به ما می شناسانند.
حق نداریم آن دختر اروپایی را بشناسیم که که از شانزده سالگی به صحرای نوبی، به آفریقا، به صحرای الجزایر و استرالیا می رود و تمام عمرش را در آن محیطهای وحشت و خطر و بیماری و مرگ و قبایل وحشی می گذراند و شب و روز در جوانی و کمال پیری، درباره امواجی که از شاخکهای مورچه فرستاده می شود و شاخک دیگر آن امواج را می گیرند، کار می کند و چون عمر را به پایان می برد، دخترش کار او را دنبال می کند و نسل دوم زن اروپایی در سن پنجاه سالگی، به فرانسه باز می گردد و در دانشگاه می گوید : من سخن گفتن مورچه را کشف کرده ام و بعضی از علائم مکالمه او را یافته ام.
حق نداریم مادام «گواشن» را بشناسیم که تمام عمر را صرف کرد تا ریشه افکار و مسائل فلسفی حکمت بوعلی و ابن رشد و ملاصدرا و حاجی ملاهادی سبزواری را در فلسفه یونان و آثار ارسطو و دیگران پیدا کرد و با هم مقایسه نمود و آنچه را حکمای ما از آنها گرفته اند نشان داد و آنچه را بد فهمیده اند و بد ترجمه کرده اند در طی هزاران سال تمدن اسلامی تصحیح نمود. حق نداریم مادام «دولاویدا»ی ایتالیایی را بشناسیم که یک کارش تصحیح و تکمیل کتاب نفسانیات بوعلی سینا است از روی نسخه متن رساله نفس ارسطو در زبان یونانی قدیم
ما حق نداریم هزارها دختر پاریسی را که دوشادوش مجاهدان الجزایری بی نام و نشان و بی انتظار پاداشی دنیوی یا ثواب اخروی در سازمانهای مخفی سنگرهای کوهستان ی و قلب پایگاههای جنگلی از سینه صحرای آتش ریز صحرای الجزایر تا زیرزمینها و پناهگاههای شهر شهوت و شراب پاریس علیه استعمار فرانسه و قداره بندی چون ژنرال دوگلو سوستل و سالان و آرگو جنگیدند و شکنجه های هولناک را و شهادتهای شکوهمند را در راه آزادی ملتی بیگانه استقبال کردند
.
..................
شما بد برداشت کردید مشکلی با رنگ و مدل ....غیره نداریم که در این صورت باید در فرهنگ های مختلف تخته کنیم؟؟؟؟؟؟/
بحث دقیقا بر سر اینه که اسلام زن انتخاب گر را میخواهد به قول شریعتی:
در جامعه و فرهنگ اسلامی، سه چهره از زن داریم،
یکی زن سنتی و مقدس مأب، یکی چهره زن متجدد و اروپایی مأب که تازه شروع به رشد و تکثیر کرده است، و یکی هم چهره فاطمه علیها سلام و زنان فاطمه وار که هیچ شباهت و وجه مشترکی با چهره ای به نام زن سنتی ندارد. سیمایی که از زن سنتی در ذهن افراد وفادار به مذهب در جامعه ما تصویر شده است با سیمای فاطمه (ع) همان قدر دور و بیگانه است که چهره زن مدرن.
این زن سوم، زنی است که می خواهد انتخاب کند، زنی است که نه چهره موروثی را می پذیرد و نه چهره تحمیلی صادراتی پست ترین و پلیدترین دشمنان انسانیت را. هردو را آگاه است و هردو را هم می داند. آنکه به نام سنت تحمیل می شد و در جریان آن به وراثت می رسید، مربوط به اسلام نیست. مربوط به سنتهای دوره پدرسالاریست و حتی آنچه امروز از غرب می آید، نه علم است، نه بشریت است، نه آزادی است، نه انسانیت است و نه مبتنی بر حرمت زن است. مبتنی بر حیله های پست قدرتهای پست انحرافی و تخدیرکننده بورژوازی است.