موس کامپیوتر های باحال !

ni_rosa_ce

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز






























 

bita.m

عضو جدید
کاربر ممتاز
ااااااااااااای بااااااااااابااااااااااااا .ما ظرفیته این همه باحالو با هم نداااااااریم.دی
 

Reza-Stylish

عضو جدید
عکس کفایت نمیکنه توضیح میخواد ...................


Logitech MX Air

ماوس لاجیتک ام ایکس ایر


ماوس هوایی!!؟ این دقیقا ترجمه‌ی Air Mouse است. بله درست ترجمه شده است Logitech MX AIR محصول جدیدی از کمپانی لاجیتک است که به شما اجازه می‌دهد تا آن را مانند یک ماوس معمولی بر روی میز کار استفاده کنید و یا همانند یک کنترل از راه دور با تکان دادن در هوا آن را کنترل نمایید. هرچند که ممکن است این وسیله برای افرادی که همواره پشت رایانه‌ی خود و میز کار قرار دارند چیز زیاد جالبی نباشد ولی محصولی است که کاربران Home Theater PC سال‌ها منتظرش بودند.

• نوع حسگر : لیزر
• اتصال بی سیم (Wireless)
• دارای کلیدهای اسکرول چند جهته
• دارای تکنولوژی Free Space برای تشخیص تغییرات دست در هوا
• دارای اسکرول پیشرفته که تغییرات را میتوان حتی در هوا اعمال کرد



طراحی و ویژگی‌ها
هر بار که Logitech ماوس جدیدی را به بازار معرفی می‌کند ما می‌گوییم که خودش است! دیگر چیزی نیست که لاجیتک اختراع نکرده باشد. در حقیقت MX AIR ماوسی است برای افرادی که هم علاقه‌مند به استفاده از آن بر روی میز هستند و هم اینکه تنها با تکان دادن آن در هوا این کار را انجام دهند که آن‌ها نیز بیشتر افرادی هستند که از HTPC یا Home Theater PCها استفاده می‌کنند. پیش از این کاربران تنها دو راه داشتند، یک راه این بود که از کنترل‌های از راه دور استفاده کنند که برای کنترل واسط کاربری رایانه‌ای اصلا چیز مناسبی نیست و یا اینکه از ماوس‌های وایرلس استفاده نمایند که آن نیز نیازمند سطحی صاف برای قرار دادن بود که البته مبل و کاناپه سطوح صافی به حساب نمی‌آیند.

جعبه‌ی آن شامل ماوس، گیرنده‌ی USB که به اندازه‌ی یک جعبه‌ی آدامس می‌باشد و یک شارژر AC است. وقتی که باتری MX Air در حالت شارژ کامل قرار داشته باشد به شما می‌گوید که 5 روز می‌توانید از آن استفاده کنید. موس MX AIR از فن‌آوری لیزر لاجیتک بهره می‌برد. البته دقت 800dpi آن برای بازی‌های رایانه‌ای شاید چندان کافی نباشد ولی برای 99% کارهایی که کاربر با رایانه انجام می‌دهد بسیار بیشتر از حد کافی می‌باشد. این ماوس قابل استفاده برای کابران راست دست و چپ دست می‌باشد. چرا که از طراحی متقارن بهره می‌برد و با استفاده از نرم‌افزار همراه می‌توان کلیدهای کلیک راست و چپ را جابجا کرد. لاجیتک MX AIR دارای ویژگی‌هایی با قابلیت سازگاری بیشتر با نرم‌افزارهایی چون iTunes، Firefox، Opera، Internet Explorer، Winamp و WinDVD است. بدین طریق که دکمه‌های کارآمدی برای عملکردهای مختلف در این برنامه‌ها بر روی آن طراحی شده است.
 

Similar threads

بالا