همین الان داری به چی فکر میکنی؟

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یا خدااااااااا
نکنه تبی هم داشت مربوط به همینه!!
ممکنه چند سالشه عزیزم؟ رو شکمش و پشت گوشش نگاه کن اگه دونه های آبدار باشه همونه
اصلا نگران نباش تو‌سن پایین خطرناک نیست
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
ممکنه چند سالشه عزیزم؟ رو شکمش و پشت گوشش نگاه کن اگه دونه های آبدار باشه همونه
اصلا نگران نباش تو‌سن پایین خطرناک نیست
شوهر من هنوز آبله مرغون نگرفته، من الان که پسرم آبله مرغون بگیره، نگران پسرم نیستم، نگران شوهرم هستم که توی این سن یه وقت آبله مرغون نگیره🙄
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شوهر من هنوز آبله مرغون نگرفته، من الان که پسرم آبله مرغون بگیره، نگران پسرم نیستم، نگران شوهرم هستم که توی این سن یه وقت آبله مرغون نگیره🙄
منم نگرفتم ولی دو تا بچه ها شش سالگی گرفتن .باز من نگرفتم
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
منم نگرفتم ولی دو تا بچه ها شش سالگی گرفتن .باز من نگرفتم
ولی من دوم راهنمایی که بودم گرفتم، دقیقا چهار روز قبل از عید نوروز😁
یکشنبه صبح برای آخرین روز قبل از عید رفتم مدرسه و ظهر اومدم خونه، بعدازظهر خوابیدم و وقتی بیدار شدم رفتم دست و صورتم رو بشورم یهو خودم رو توی آینه دیدم با کلی تاول قرمز روی صورت😁
در عجبم که تا دو ساعت قبلش هیچ کدوم از اون تاول‌ها نبود،چطور سر دو ساعت یهو همه ریختن بیرون🙄
 

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
احتمالا هست.
اگه باشه که بهتره، راحت میشی، پسر من هنوز آبله مرغون نگرفته، اتفاقا دلم میخواد زودتر بگیره.
اگه نزدیکم بودی پسرم رو میاوردم پیش دخترت تا ازش بگیره.
به اینکه سخته اذیت میشن!!!
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ولی من دوم راهنمایی که بودم گرفتم، دقیقا چهار روز قبل از عید نوروز😁
یکشنبه صبح برای آخرین روز قبل از عید رفتم مدرسه و ظهر اومدم خونه، بعدازظهر خوابیدم و وقتی بیدار شدم رفتم دست و صورتم رو بشورم یهو خودم رو توی آینه دیدم با کلی تاول قرمز روی صورت😁
در عجبم که تا دو ساعت قبلش هیچ کدوم از اون تاول‌ها نبود،چطور سر دو ساعت یهو همه ریختن بیرون🙄
پسرم گرفته بود من دخترمو حامله بودم ولی خدا می‌دونه چقدر استرس گرفتم .طفلک بچم با ماسک فقط تو اتاقش بود با اون سن کم درک میکرد نباید نزدیکم بشه .
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
پسرم گرفته بود من دخترمو حامله بودم ولی خدا می‌دونه چقدر استرس گرفتم .طفلک بچم با ماسک فقط تو اتاقش بود با اون سن کم درک میکرد نباید نزدیکم بشه .
من و یکی از همکارهام با هم سر پسرهامون باردار بودیم،اونم مثل اینکه قبلا نگرفته بود و از یه بچه‌ای آبله مرغون گرفت، توی 16 هفته، حالش خیلی بد شده بود و دکترها توی سونوی 18 هفته بهش گفتن که احتمالا بچه نابینا به دنیا میاد که خداروشکر اینطوری نشد و بچه مشکل خاصی نداشت.
 

sage007

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
متاسفانه ابله مرغون تابستون گرفتم که مدرسه تعطیل بود

ولی اریون زمستون گرفتم دکتر ۳ روز مرخصی نوشت کلاس اول و چقدر عالی بود اون ۳ روز بعد رفتم مدرسه مربی بهداشت گفت اینور لپش هنوز ورم داره حداقل ۹ روز باید استراحت کنه ، و چه جمله ای 😍
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
متاسفانه ابله مرغون تابستون گرفتم که مدرسه تعطیل بود

ولی اریون زمستون گرفتم دکتر ۳ روز مرخصی نوشت کلاس اول و چقدر عالی بود اون ۳ روز بعد رفتم مدرسه مربی بهداشت گفت اینور لپش هنوز ورم داره حداقل ۹ روز باید استراحت کنه ، و چه جمله ای 😍
به اینکه من متاسفانه نه تنها توی عید آبله مرغون داشتم که اتفاقا اون عید مصادف شده بود با ماه محرم و پدر و مادرم یه شب توی تکیه محل به اهالی شام دادن و موقع پخت و پز کلی آدم میرفتن و میومدن و منو با اون قیافه تاول زده‌ی داغون میدیدن.
حالا من هم باید توضیح میدادم که اینا جوش یا سوختگی نیست،آبله مرغونه و هم از طرفی باید توضیح میدادم که سه روز ناقل بودنم گذشته و الان دیگه ازم نمیگیریم و لازم نیست بترسین🙄
 

sara23

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به اینکه من اوریون و سرخک نگرفتم.
من سال‌هاست بچه‌ای که آبله بگیره ندیدم، فکر میکنم این بیماری‌ها هم تقریبا ریشه‌کن شدن
به اینکه واکسن سرخک و سرخجه زدیم زمان مدرسه
من همین چند سال پیش دیدم که آبله گرفتن
 

Similar threads

بالا