شیما دخترت بهتر شد؟به اینکه پیج منم باز بوده اومده لایک کرده!!!![]()
نه عزیزم ی ساعت پیش تبشو گرفتم۳۹بود!!!!!شیما دخترت بهتر شد؟

چرا صبح ببرین؟ همین الان ببرینش،یه آمپول میزنن بهش، بچه رو میاد، گناه داره تا صبح اذیت میشهنه عزیزم ی ساعت پیش تبشو گرفتم۳۹بود!!!!!
با مسکن خوبه!!
فکر کنم امشبم باید بیدار بمونم اگ خوب نشد صب ببرمش دکتر![]()
به اینکه کجا بسلامتی؟؟؟؟به اینکه برای اسباب کشی از کجا باید شروع کنم؟!!!![]()
به اینکه به سلامتی اسباب کشی دارین؟ منزل جدید یا شهر خودتون؟به اینکه برای اسباب کشی از کجا باید شروع کنم؟!!!![]()
والا بگو خدا کنه مشروط شم همیشه تو اون دوران دانشجویی بمونم به مولی فقط اون دوران فرصت زندگیه دیگه بعدش واقعا پر دغدغه ستو فکر امتحاناییم که......
فقط خدا کنه مشروط نشم![]()
واقعا رووش جالبی گفتی من واقعا به این دردسراش فک نکرده بودم تا حالابه اینکه به سلامتی اسباب کشی دارین؟ منزل جدید یا شهر خودتون؟
اول از کمدها شروع کن، دور ریختنیها رو دور بریز، رختخوابها رو جمع کن، لباس فقط دو سه دست برای استفاده روزمره بزار و بقیه رو جمع کن.
بعد کابینتها، فقط ظرفهای دم دستی رو بزار و بقیه رو جمع کن.
بعد وسایل تزیینی خونه رو یکی یکی جمع کن.
ما واقعا دو سه هفته کامل درگیر جمع کردن وسایل بودیم، روزهای آخر روی یه تیکه موکت مینشستیم، چون تمام مبلها و صندلیها رو سلفون پیچیده بودیم.
حتی تخت رو هم جمع کرده بودیم و یه پارچه انداخته بودیم روی زمین و تشک خوشخواب رو، روی زمین گذاشته بودیم.
الان فقط یه لیوان آیس تریاکیانو حالمونو خوب میکنه.به اینکه منی که اون همه به شاگردام و دوستام و همکارام امید میدادم و همیشه هم جواب میداد ،حالا خودم دارم به ناامیدی مطلق میرسم و هیچ حرف امیدوار کننده ای نمیتونه امید رو توی دلم زنده کنه چون نتیجه تلاشهای چندین ساله ام داره از بین میره و کاری ازم ساخته نیست
چه به روز کشور آوردن که جوونی مون داره هدر میره و وقتی پیر بشیم توی حسرت روزای جوونی که در واقع جوونی نکردیم و سوخت، میمونیم.....خدا لعنتشون کنه
به اینکه اسمش رو که دیدم بنظر میرسه چیزخوبیه مگه این چیزا حالمونو کمی بهتر کنهالان فقط یه لیوان آیس تریاکیانو حالمونو خوب میکنه.

به اینکه ما خودمون کم بدبختی داریم،اینا رو که میشنویم بدبختیها بیشتر جلوی چشمهامون رژه میرنبه اینکه برند بالنسیاگا یه مشمای زرد تولید کرده که قیمتش ۱۸٠٠ دلار معادل 300 میلیون تومانه!
تازه برا خریدش صف بستن!
خو این همین پلاستیک زباله های ماست بیان خودمون بهشون بفروشیم به نصف قیمت هم میدیم![]()
به اینکه خدا بخواد خونه جدید!!به اینکه به سلامتی اسباب کشی دارین؟ منزل جدید یا شهر خودتون؟
اول از کمدها شروع کن، دور ریختنیها رو دور بریز، رختخوابها رو جمع کن، لباس فقط دو سه دست برای استفاده روزمره بزار و بقیه رو جمع کن.
بعد کابینتها، فقط ظرفهای دم دستی رو بزار و بقیه رو جمع کن.
بعد وسایل تزیینی خونه رو یکی یکی جمع کن.
ما واقعا دو سه هفته کامل درگیر جمع کردن وسایل بودیم، روزهای آخر روی یه تیکه موکت مینشستیم، چون تمام مبلها و صندلیها رو سلفون پیچیده بودیم.
حتی تخت رو هم جمع کرده بودیم و یه پارچه انداخته بودیم روی زمین و تشک خوشخواب رو، روی زمین گذاشته بودیم.
دلوین عزیزمبه اینکه دختر شیما اسمش چیه؟ حالش خوب شده؟

عزیزم فصل آبله مرغونه حواست باشهدلوین عزیزم
اره خداروشکر دیشب تب نکرد!!
حالا از صبی میبینم راه میره پاشو کج میزاره میگه پام میسوزه نگا میکنممیبینمکف پاش یه دونه ست!!!خیلی ترسیدم ی وقت میخچه نباشه!!![]()
چه اسم زیباییدلوین عزیزم
اره خداروشکر دیشب تب نکرد!!
حالا از صبی میبینم راه میره پاشو کج میزاره میگه پام میسوزه نگا میکنممیبینمکف پاش یه دونه ست!!!خیلی ترسیدم ی وقت میخچه نباشه!!![]()
یا خداااااااااعزیزم فصل آبله مرغونه حواست باشه
من دو سال قبل سرویس چینی جدید خریده بودم، کارتونهاش رو نگه داشته بودم، بقیهش رو هم سبد میوه از باغ پدرم آورده بودم، هم خیلی محکم هستن و هم بزرگن.به اینکه خدا بخواد خونه جدید!!
میگم این چینی جات رو چجوری جمع کردی؟؟!!!
حالا ما هم زیاد عجله نداریم چون این خونه ای داخلش هستیم مال خودمونه همینجور خرد خرد جمع کنم
هدفمم اینه کابینتای خونه جدیدو مرتبو تمیز کردم هردفعه ی تیکه از وسایلو ببرم بزارم اونجا داخل کابینت!
احتمالا هست.یا خدااااااااا
نکنه تبی هم داشت مربوط به همینه!!
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
:•:•:•: فکر کن همین الان زنگ در خونتون رو بزنن ... :•:•:•: | زنگ تفريح | 133 | |
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
دوس داری همین الان چه خبری بشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 188 |