همین الان چکار میکنید ؟!

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
تسبیح دستمه صلوات میفرستم
برای مامانم نذر کردم بستریه😔
خدا بد نده بهار جون :آرزوی شفا عاجل دارم براشون🤲

فوتبال می بینم موبایل ب دست
 

شبگرد23

عضو فعال شعر نو
کاربر ممتاز
چرا، چی شده بود؟ 😁
هفت تا پوپک (پرنده) تو حیاط داشتیم دو سه تا مریض بودن سرشون کج بود یه دونه هم از این سبزهای وحشی ،برادر کوچیکترم رفته بود خاستگاری اصفهان اونا میخواستن بیان تهران واسه تحقیق بابام گفت این پرنده ها رو از حیاط جمع کن منم گفتم باشه به شرطی که توهم سیگار نکشی دیگه
گولم زد هنوز سیگار میکشه
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
با پسرم دراز کشیدیم که بخوابیم. من موبایل دستمه، اونم رفته توی مود خواب و درحالی که داره گوشهام رو دست میزنه،داره میخوابه😁
از 2سالگیش تا حالا عادت داره که هر وقت کنارم دراز میکشه باید گوشهام رو دست بزنه😁
خنده‌دارش اینه که حتی توی خواب هم باشه و بیاد بغلم،دستش میاد طرف گوشم😁
یه بار بین من و مامانم خوابیده بود، مامانم بیدار بود و داشت نگاهش میکرد، مامانم میگه اولش رفت طرف مامانم و دستش رفت طرف گوش‌های مامانم، دو سه بار که دست زد، متوجه شد که گوش‌هام من نیست، مامانم میگه یهو حرکت دستش متوقف شد، یه لحظه چشم‌هاش رو باز کرد و دید که من نیستم، روش رو از طرف مامانم برگردوند طرف من و اومد گوش‌های منو گرفت😂
 

Similar threads

بالا