الان چه حسي داري؟

hadi2643

کاربر بیش فعال
حس عجیب فردا سالگرد باباست
میشه هجده سال😔
دلم براش تنگ شده
شاید بود خیلی چیزها فرق میکرد
روحش شاد ان شاالله

چه حسی میتونه باشه وقتی که الان تقریبا داره غروب میشه و هوا 48 درجه هست و در کنار اون شرجی (خرما پزون) البته الان شده آدم پزون
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
یکم گیج میزنم، بعد از چهار ساعت نشست طاقت‌فرسا بلاخره خداروشکر خونه رو خریدیم😁
قشنگ جونم در رفته الان😁
مبارکت باشه مهدیه جون، امیدوارم لحظه های قشنگی رو با خانواده عزیزت در منزل جدید بگذرونید :w40:

حس خوشحالی
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حوصله‌م سر رفته، مامانم و پسرم خوابن، بابام و شوهرم هم رفتن بانک پول جابه‌جا کنند، برادرم رفته سر کار، من الان دو ساعته نشستم یه جا و الکی موبایل دستمه تا وقت بگذره🙄
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بیدارم .. ! یکی از گوشی های دکمه ای ام گم شده و ... ! 🥺
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
بعد از 23 روز دوندگی و فکر و خیال و استرس، امروز با فکر آروم برگشتم خونه و حسم خیلی خوبه
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گوشیم پیدا شد !
..:(
دکترا انصراف دادم هشتاد میلیون پول انصرافی دادم چون انتقالی به بیرجند بوده باید مدرک ارشدم رو بگیرم نمی‌دونم برم بگیرم یا دستشون باشه ؟!
تاکید میکنم اسم اصلیم جلیله هست و مونثم !
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا