الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حس آدم اتو کشیده🫤
هوم ..
حال و هوا ی جوریه اصلا ! انگار سال ها با حضور آدم هایی زندگی کردم که الان رفتن و حضورشون خالی شده ، باشگاه اومدن هم انگار تاثیر بدی نداره دیگه ...
ولی بهرحال سعی میکنم دیگه باشگاه نیام ، بای
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خوابم میاد،انقدر این روزها خوابم زیاد شده که نمیدونم از چهار پنج روز دیگه قراره چیکار کنم با این حجم خوابالودگی🤦‍♀️
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هوم ..
حال و هوا ی جوریه اصلا ! انگار سال ها با حضور آدم هایی زندگی کردم که الان رفتن و حضورشون خالی شده ، باشگاه اومدن هم انگار تاثیر بدی نداره دیگه ...
ولی بهرحال سعی میکنم دیگه باشگاه نیام ، بای
چرا من چیزی گفتم ناراحت شدی؟ اتو کشیده به خودم بودم تو لباس مجلسی🤔🤔
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نه منظور یاسی جون به شما نبود👍
یس ..
سیم کارت خاموش کردم با شماره جدید ولی دوباره روشن کردم قبلی ها رو ، چقدرم رو این موضوع درگیرم همش ! بای و من که عقد و ازدواج رسمی قانونی و شرعی نکردم اصلا و هنوز !
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس خستگی لذت بخش
رفتم باغ گوجه و بادمجون و فلفل کاشتم
امسال اگه فراوونی این محصولات و دیدید بخاطر محصولات باغ ماست 🤣
حالا جالبه که من اصلا کارهای باغداری رو دوست ندارم، من فقط مصرف کننده م😂
باغمون هم هر وقت میایم، فقط از تراس به باغ نگاه میکنم یا نهایت اوایل باغ که درختهای پرتقال و نارنگی هست میرم و اونها رو میچینم و تا ته باغ نمیرم😅
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا جالبه که من اصلا کارهای باغداری رو دوست ندارم، من فقط مصرف کننده م😂
باغمون هم هر وقت میایم، فقط از تراس به باغ نگاه میکنم یا نهایت اوایل باغ که درختهای پرتقال و نارنگی هست میرم و اونها رو میچینم و تا ته باغ نمیرم😅
خیلی لذت بخشه من خیلی دوست دارم
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
بهار جونم مبارکه

منم خسته و خواب آلودم

مامان بزرگم هر وقت بهش بگیم چرا صدات گرفته پشت تلفن؟ میگه شاید فردا می خوام سرما بخورم

الان منم همون حس رو دارم، شاید فردا می خوام سرما بخورم!
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بهار جونم مبارکه

منم خسته و خواب آلودم

مامان بزرگم هر وقت بهش بگیم چرا صدات گرفته پشت تلفن؟ میگه شاید فردا می خوام سرما بخورم

الان منم همون حس رو دارم، شاید فردا می خوام سرما بخورم!
ممنون عزیزم انشاالله بلا.دوره یه شربت عسل درست کن بخور سرماخوردگی رو نابود میکنه
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
ممنون عزیزم انشاالله بلا.دوره یه شربت عسل درست کن بخور سرماخوردگی رو نابود میکنه
مرسی عزیزم
اوکی حتما درست می کنم

دور از جون همه، جنازه م
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
تازه از خواب بیدار شدم، مامانم صدام کرد که بیدار بشم و برم توی تراس کاهویی که از باغچه چیده رو بخوریم، رفتم و خوردم، جاتون خالی خیلی هم خوشمزه بود، ولی همچنان خوابالودم😴
 

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حس لذت بردن از هوای خوب توی جاده،لذت بردن از دیدن درختهای بلند سبز،لذت بردن از شلوغی جاده برای حس خوبی که مردم دارن،انشالله همشون به سلامت به مقصدشان برسن
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
از این نظر که وقتی میرم باغ انقدر کار میکنم میام خونه تازه میفهمم چکار کردم .🤣
علاوه بر کاشت صیفی جات خونه باغ و هم تمیز کردم
مامان منم همینجوریه، هر وقت میریم خونه باغمون،دو سه ساعت اول نمیبینیمش، مشغول تمیزکاریه، دو طبقه ساختمونه، از حیاط پایین و راه پله ها شروع میکنه تا تراس طبقه ی اول و خود طبقه ی اول و همینجوری میره بالا تا راه پله و حیاط طبقه ی بالا.
من شستن حیاط بالا رو خیلی دوست دارم، هر وقت منم باهاشون میرم باغ، طبقه ی بالا رو من تمیز میکنم😁
بابام هم که اگه کاریش نداشته باشیم از باغ بیرون نمیاد، صبح هوا روشن میشه میره توی باغ، غروب با تاریکی هوا میاد خونه، یعنی انقدر غر میزنیم بهش که هر دو سه ساعت یه آنتراکت به خودش میده و یه سری هم به ما میزنه🤦‍♀️😁
 
آخرین ویرایش:

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مامان منم همینجوریه، هر وقت میریم خونه باغمون،دو سه ساعت اول نمیبینیمش، مشغول تمیزکاریه، دو طبقه ساختمونه، از حیاط پایین و راه پله ها شروع میکنه تا تراس طبقه ی اول و خود طبقه ی اول و همینجوری میره بالا تا راه پله و حیاط طبقه ی بالا.
من شستن حیاط بالا رو خیلی دوست دارم، هر وقت منم باهاشون میرم باغ، طبقه ی بالا رو من تمیز میکنم😁
بابام هم که اگه کاریش نداشته باشیم از باغ بیرون نمیاد، صبح هوا روشن میشه میره توی باغ، غروب با تاریکی هوا میاد خونه، یعنی انقدر غر میزنیم بهش که هر دو سه ساعت یه آنتراکت به خودش میده و یه سری هم به ما میزنه🤦‍♀️😁
درد مشترک همه خانومها🙄
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالم خیلی بده و داغونم ! خیلی بهم بدی شده ! نمی‌دونم انتقام چیو بالاخره ازم گرفتن ؟ خیلی از مرگ میترسم ... بیرون خیلی اذیت میشم، چشمام ی جوریه ... ضربه هاشان واقعا کاری بود !
می‌دونم تنها رها شدم و حتی کسی ممکنه دیگه سراغمو نگیره :(
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
درسته از اینکه ی وقت چیزی سرم بیارن یا سر به نیست بشم نگرانم ، بالاخره من حامی نداشتم و ندارم ! ولی خب این بازی روزگاره دیگه :(
در هر حال در سن ۳۹ سالگی هنوز ی ذره امیدوارم .. هر چند بیشتر آرزو هام مالیده شده !
 

Similar threads

بالا