الان چه حسي داري؟

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
موبایل ب دست در حال استراحتم روی مبل
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یادش ک میفتم خیلی اعصابم خرد میشه. امیدوارم راشون ندن ... چون از روی ما رد شدن . حرومه . نمیدونم بخشیدم یا نه؟ ولی امیدوارم تقاصشو بدن بحق علی ..!
 

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم مامانم برام طلا میخرید خوشحال بودم

ماشینو گذاشتم تعمیرگاه ، فک کنم 3 تا 4 تومن خرجش بشه
ما برای مامانم طلا خریدیم😅🤪
وسیله خرج داره تنتون سالم باشه اشکالی نداره (جهت روحیه دهی به سلطان سفرهای خارجه)
 

Similar threads

بالا