شق القمر پیامبر از لحاظ علمی تایید شد !!!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شق القمر معجزه ای خارق العاده



بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم


اقْترَبَتِ الساعَةُ وَ انشقَّ الْقَمَرُ(1)

وَ إِن یَرَوْا ءَایَةً یُعْرِضوا وَ یَقُولُوا سِحْرٌ مُّستَمِرُّ(2)

وَ کذَّبُوا وَ اتَّبَعُوا أَهْوَاءَهُمْ وَ کلُّ أَمْرٍ مُّستَقِرُّ(3)


بنام خداوند بخشنده بخشایشگر1-قیامت نزدیک شد و ماه از هم شکافت.2 - و هر گاه نشانه و معجزهاى را ببینند اعراض کرده مى گویند: این سحرى است مستمر!3 - آنها (آیات خدا را) تکذیب کردند و از هواى نفسشان پیروى نمودند و هر امرى قرارگاهى دارد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ابوجهل‌ در مکه‌ به‌ همراه ‌یک‌ یهودی‌ عالم‌ شب‌ چهاردهم‌ ماه‌ به‌ محضرحضرت‌ رسول‌ (ص‌) رسیدند و ابوجهل‌ گفت‌: ای‌محمد اگر در ادعای‌ نبوت‌ خود صادق‌ هستی‌،برای‌ ما نشانه‌ای‌ خارق‌العاده‌ و معجزه‌ای‌ عینی‌بیاور والا تو را می‌کشیم‌، پیامبر (ص‌) با خونسردی‌فرمود: از من‌ چه‌ می‌خواهید. ابوجهل‌ به‌ یهودی‌روی‌ آورد که‌ چه‌ چیزی‌ غیر ممکن‌ از او بخواهیم‌،مرد یهودی‌ گفت‌: محمد ساحر است‌ هر چه‌ درزمین‌ از او بخواهیم‌ قادر است‌ آن‌ را انجام‌ دهدبه‌ او بگو ماه‌ را بشکافد زیرا جادو در آسمان‌ تاثیرنمی‌کند و ساحر را در آن‌ تصرف‌ و اقتداری‌نیست‌. و چون‌ محمد(ص) از انجام‌ این‌ کار عاجز ماند او را به‌قتل‌ می‌رسانیم‌. ابوجهل‌ گفت‌: شما این‌ ماه‌ رابرای‌ ما دو نیم‌ کن‌، آنگاه‌ حضرت‌ رسول‌ (ص‌) دعافرمودند و با انگشت‌ سبابه‌ اشاره‌ای‌ به‌ ماه‌ کرد و ماه‌را دو نیمه‌ ساخت‌، نصف‌ آن‌ بر جای‌ خودش‌ ماندو نصف‌ دیگر به‌ طرف‌ دیگر رفت‌ و مدتی‌ به‌ همین‌شکل‌ باقی‌ ماند. ابوجهل‌ پس‌ از مدتی‌ گفت‌:دوباره‌ ماه‌ را به‌ حالت‌ اول‌ برگردان‌.آنگاه‌حضرت‌ دو نیمه‌ ماه‌ را به‌ هم‌ رسانید و مهتاب‌یکپارچه‌ شد. مرد یهودی‌ که‌ عالم‌ به‌ دین‌ یهود بودبه‌ خاطر این‌ معجزه‌ رسول‌ خدا (ص‌) ایمان‌آورد، ولی‌ ابوجهل‌ پر کینه‌تر و خشمناک‌تر برافروخت‌ و گفت‌: او چشم‌ ما را به‌ سحر بسته‌ است‌ وبا جادو گردی‌ خیال‌ شق‌القمر را برای‌ ما ایجادکرد. ابوجهل‌ برای‌ اثبات‌ ادعای‌ خود گفت‌: ازمسافران‌ دور و نزدیک‌ می‌پرسیم‌ تا قضیه‌ شق‌القمرمعلوم‌ شود، قضیه‌ را از آنها پرسیدند، مسافران‌گفتند: در آن‌ لحظه‌ شب‌ ما شق‌القمر را به‌ چشمان‌دیدیم‌ ولی‌ باز هم‌ ابوجهل‌ ایمان‌ نیاورد و چنین‌توجیه‌ کرد که‌ سحر محمد بر مسافران‌ حجاز نیز اثرکرده‌ است‌ و کفار مستکبر قریش‌ نیز تابع‌ ابوجهل شدند.‌قریش از آن حضرت معجزه طلب کردند، و حضرت با انگشت به ماه اشاره کرد، و قرص ماه به قدرت الهی دو نیم شد و باز به هم پیوست؛ و آیه نازل شد: اقتربت الساعه و انشق القمر
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

سازمان فضانوردی " ناسا " به دو نیم شدن کره ی ماه و سپس پیوند خوردن این دو نیمه به یکدیگر پی برد. پایگاه اینترنتی روزنامه ی عربی " الوطن " چاپ آمریکا به نقل از یک محقق اردنی علوم فلکی در این زمینه نوشت: سفینه ی فضایی آمریکایی " کلمنتاین " که سالها در مدار کره ی ماه کار تحقیقاتی انجام می دهد به این نتیجه رسیده است که کره ی ماه صدها سال پیش به دو نیمه ی متساوی تقسیم شده و دوباره به یکدیگر متصل شدند. این محقق اردنی با ارسال گزارشی به ناسا آنان را نسبت به این موضوع مطلع ساخت که مسلمانان، این پدیده را متعلق به 1400 سال پیش می دانند و مرتبط به معجزه ای از پیامبر اکرم (ص) به نام " شق القمر" است. ناسا هیچ تفسیری برای کشف خود نیافته است. زیرا این اتفاق نادر تا کنون برای هیچ جرم آسمانی به وقوع نپیوسته است.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی شماره 7608 تاریخ 23 مهر 1384 ص 5

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

تصویر زیر توسط فضاپیمای آپولو 10 از فاصله 14 کیلومتری ماه ثبت شده است...




--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ایرادی که بعضی به مسئله شق القمر گرفته اند این است که اگر این امر واقعیت داشت با آن همه اهمیتی که دارد باید در تواریخ جهان ثبت می شد در حالی که چنین نیست و این واقعه فقط در تواریخ اسلامی ثبت شده است. در تفاسیر مختلف قرآن سعی کرده اندبه طرق مختلف به این ایراد پاسخ بدهند. (3) مثلا در تفسیر نمونه به طور خلاصه اینطور پاسخ این ایراد داده شده است:

الف) باید توجه داشت که ماه همواره در نیمی از کره زمین قابل رویت است، نه در تمام آن، بنا بر این نمی از مردم روی زمین از این حساب خارجند.

ب) در نیمی از همین نیمکره نیز اکثریت قریب به اتفاق آنها خوابند. زیرا بعد از نیمه شب است. به این ترتیب تنها یک چهارم از مردم جهان می توانند از چنین حادثه ای با خبر شوند.

ج) در بخش قابل رویت نیز هیچ مانعی ندارد که قسمت های قابل توجهی از آسمان ابری و چهره ماه با ابر پوشیده شده باشد.

د) حوادث آسمانی در صورتی جلب توجه می کنند که یا مانند صاعقه ها توام با سر و صدای شدید باشند، یا مانند خسوف و کسوف، کلی نور به طور کامل قطع شود. آن هم برای یک مدت نسبتا طولانی.

هـ) به علاوه وسائل ثبت مطالب در تاریخ و نشر آن در آن زمان ها محدود بود، و حتی تعداد باسوادها بسیار کم بودند و کتاب های خطی بود، مثل امروز نبود که حوادث مهم، برق آسا به وسیله رادیوها و تلویزیون ها و مطبوعات در سراسر جهان منتشر شود. با توجه به این جهات، هرگز نمی توان از عدم ذکر این حادثه در غیر تواریخ اسلامی تعجب کرد، و آن را دلیلی بر نفی آن گرفت. (4)

این پاسخ معقولی است ولی بسیاری از مفسران از روایات کهن هند آگاهی نداشته اند. اما شادمان می شدند اگر خبر می یافتند که در آن پاره از جهان حکایت می کنند که فردی به نام شاه Shakrawati Farmad در جنوب هند به راستی دو نیمه شدن ماه را به چشم دید. به همین نحو می گویند که مسلمان شدن مردم نخستین آبادی های مسلمان شبه قاره هند در نتیجه همین معجزه صورت گرفته است و آنها که این واقعه را رویت کرده بودند مدتی بعد که مسلمانان به آنجا رسیدند به این معجزه گواهی دادند و ایمان آوردند. خانم آنه ماری شیمل در کتاب And Muhammad Is His Messenger به این موضوع اشاره می کند. (5) (6) جالب است یاد آور شویم که در اواخر قرون وسطا، مینیاتوری در دربار کوته راجپوت (هندو) نقاشی شده است که شق القمر را با همه جزئیات آن نمایش می دهد. (7)

می گویند نیل آرمسترانگ بر سطح ماه خط مستقیمی دید و درازای آن را حدود 240 کلیومتر برآورد کرد، که به روشنی ثابت می کند ماه در زمان های قدیم دو نیمه شده بود. (8) در امتداد همین خط The Straight Wall قرار گرفته است که دیواری است به طول حدودا 110 کیلومتر که دانشمندان علت به وجود آمدن آن را یک زلزله در زمان های قدیم می دانند. ارتفاع این دیوار طبیعی که از برخورد گسل های ماه به وجود آمده است به 300 متر می رسد...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

شق القمر از نظر علوم روز


از سؤ الات مهمى که در این بحث مطرح است این است که وقوع انشقاق و شکاف در اجرام آسمانى اصولا امکان دارد؟ یا اینکه علم آنرا به کلى نفى مى کند؟ پاسخ این سؤ ال با توجه به مطالعات و اکتشافات دانشمندان فلکى چندان پیچیده نیست ، زیرا اکتشافات مى گوید: چنین چیزى نه تنها محال نیست ، بلکه بارها نمونه هاى آن مشاهده شده ، هر چند در هر کدام عوامل خاصى مؤ ثر بوده است .
به تعبیر دیگر: کرارا در دستگاه منظومه شمسى و سایر کرات آسمانى انشقاقها و انفجارهائى روى داده است که براى نمونه موارد زیر را یادآور مى شویم :
الف - پیدایش منظومه شمسى - این نظریه از سوى همه دانشمندان پذیرفته شده است که تمام کرات منظومه شمسى در آغاز جزء خورشید بود که بعدا از آن جدا شده ، و هر یک در مدار خود به گردش درآمده است .
منتها درباره عامل این جدائى گفتگو است :
((لاپلاس )) معتقد است عامل این جدائى ((نیروى گریز از مرکز)) در منطقه استوائى خورشید بوده ، به این معنى که در آن هنگام که خورشید به صورت توده گاز سوزانى بود (و هم اکنون نیز چنین است ) و به دور خود گردش میکرد سرعت این گردش در منطقه استوائى سبب شد که قطعاتى از آن جدا گردد، و در فضا پراکنده شود، و به دور مرکز اصلى یعنى خورشید به گردش درآید)).
ولى تحقیقات بعضى دیگر از دانشمندان بعد از لاپلاس منتهى به فرضیه دیگرى شده که عامل این جدائى را وقوع جزر و مدهاى شدیدى در سطح خورشید بر اثر عبور یک ستاره عظیم از نزدیکى آن مى شمرد.
طرفداران این فرضیه که حرکت وضعى خورشید را در آن روزگار کافى براى توجیه جدائى قطعاتى از آن نمى دانند دست به سوى این فرضیه دراز کرده ، مى گویند: این جزر و مد، امواج عظیمى در سطح خورشید به وجود آورد، درست همانند سقوط قطعه سنگ عظیمى در یک اقیانوس ، و بر اثر آن قطعاتى از خورشید یکى پس از دیگرى به خارج پرتاب شد، و به گرد کره مادر به گردش درآمد.
در هر حال عامل جدائى هر چه باشد مانع از این نیست که همه معتقدند پیدایش منظومه شمسى از طریق انشقاق و جدائیها صورت گرفته است .
ب - ((آستروئیدها)) - ((استروئیدها)) قطعات سنگهاى عظیم آسمانى هستند که به دور منظومه شمسى در گردشند، و گاهى از آنها به کرات کوچک
و ((شبه سیارات )) تعبیر مى کنند، بزرگى چنان است که قطر آن به 25 کیلومتر مى رسد، ولى غالبا از این کوچکترند.
دانشمندان عقیده دارند آستروئیدها بقایاى سیاره عظیمى هستند که در مدارى میان مدار ((مریخ )) و مدار ((مشترى )) در حرکت بوده ، سپس براثر عوامل نامعلومى منفجر و شکافته شده است .
تاکنون بیش از 5 هزار آستروئید کشف و مشاهده شده ، و عده زیادى از آنها که بزرگتر هستند نامگذارى ، و حجم و مقدار و مدت حرکت آنها به دور خورشید محاسبه شده است ، بعضى از فضاشناسان براى آستروئیدها اهمیت خاصى قائلند، و معتقدند احیانا مى توان از آنها به عنوان پایگاهى براى مسافرت به نقاط دور دست فضا استفاده کرد! این نمونه دیگرى از انشقاق در اجرام آسمانى است .
ج - ((شهابها)) ((شهابها)) سنگهاى بسیار کوچک آسمانى هستند که گاه از اندازه فندق تجاوز نمى کنند، و به هر حال با سرعت شدیدى در مدار خاصى بر گرد خورشید در گردشند، و گاه که مسیر آنها با مدار کره زمین تقاطع پیدا مى کند، به سوى زمین جذب مى شوند.
این سنگهاى کوچک بر اثر شدت برخورد با هوائى که زمین را احاطه کرده ، به خاطر سرعت سرسام آورى که دارند، داغ و برافروخته و مشتعل مى شوند، و ما به صورت یک خط نورانى زیبا در لابلاى جو زمین آنها را مشاهده مى کنیم ، و از آن به تیر شهاب تعبیر مى نمائیم .
و گاه تصور مى کنیم که ستاره دور دستى است که سقوط مى کند، در حالى که شهاب کوچکى است که در فاصله بسیار نزدیکى آتش گرفته ، و سپس خاکستر مى شود.
مدار گردش شهابها با مدار زمین در دو نقطه تماس دارد، به همین دلیل
در مردادماه و آبانماه که دو نقطه تقاطع دو مدار است شهابها بیشتر دیده مى شوند.
دانشمندان مى گویند: اینها بقایاى ستاره دنباله دارى است که براثر حوادث نامعلومى منفجر و از هم شکافته شده است .
این هم نمونه دیگرى از انشقاق در کرات آسمانى .
به هر حال مساءله انفجار و انشقاق در کرات آسمانى امرى بى سابقه نیست ، و هرگز از نظر علم محال نمى باشد تا گفته شود اعجاز به محال تعلق نمى گیرد.
اینها همه در مورد انشقاق است ولى بازگشت آن به حال معمولى بر اثر نیروى جاذبه اى که میان دو قطعه وجود دارد کاملا امکانپذیر است .
گرچه در هیئت قدیم که بر محور عقیده ((بطلمیوس )) و افلاک نه گانه پوست پیازى اش ، دور مى زد، چنان این افلاک بلورین به هم پیوسته بودند که خرق و التیام آنها از نظر جمعى محال بود، و لذا پیروان این عقیده هم معراج جسمانى را منکر بودند، و هم شق القمر را، چرا که موجب شکافته شدن و سپس التیام در افلاک بود، ولى امروز که فرضیه هیئت بطلمیوسى به دست افسانه ها و اسطوره هاى خیالى سپرده شده ، و اثرى از آن افلاک نهگانه باقى نمانده ، زمینه اى براى این سخنان باقى نیست .
شاید این نکته نیاز به یادآورى ندارد که شق القمر تحت یک عامل طبیعى معمولى صورت نگرفت ، بلکه جنبه اعجاز داشت ، ولى چون اعجاز به محالات تعلق نمى گیرد منظور در اینجا بیان امکان این مطلب بود (دقت کنید).
 

babak_deghat

عضو جدید
برو بابا دلت خوشه. . . . .این چرت و پرتا چیه نوشتی؟فیدل؟از تو انتظار نداشتم!
مگه هر جای کره ی ماه یک خطی وجود داشت یعنی اونجا نصف شده؟
 

A.R-KH-A

عضو جدید
کاربر ممتاز
فیدل عزیز
چرا این رو گذاشتی؟!
من دیشب مطلبی نوشته بودم ولی پاکش کردم.
خودت بهتر میدونی که اگر چنین چیزی واقعیت داشت از دو سال پیش تا الان شده بود بوق و کرنا برای تلویزیون!
نمی خواهم بیشتر حرف بزنم ولی
دوست دارم خود سوره القمر رو بخونید تا همین طور دست به تایید یا رد بزنید.
اما خرق عادت رو که زیاد دیدیم و توی دنیا ی امروزی دیگه این جور مسائل جایگاهشون پایین اومده.
ماشاالله حضرت کاپرفیلد که ادم نصف میکنه!
توضیح زیادی نمیزارم ولی این رو خیلی از بیخدایان و بیدینان و حتی دینداران نقد کردند و یه سرچ کوچیک تو گوگل خیلی مطلب به شما میده!
موفق و پیروز باشید
یا حق
 

King Paker

عضو جدید
کاربر ممتاز
برو بابا دلت خوشه. . . . .این چرت و پرتا چیه نوشتی؟فیدل؟از تو انتظار نداشتم!
مگه هر جای کره ی ماه یک خطی وجود داشت یعنی اونجا نصف شده؟

فیدل عزیز
چرا این رو گذاشتی؟!
من دیشب مطلبی نوشته بودم ولی پاکش کردم.
خودت بهتر میدونی که اگر چنین چیزی واقعیت داشت از دو سال پیش تا الان شده بود بوق و کرنا برای تلویزیون!
نمی خواهم بیشتر حرف بزنم ولی
دوست دارم خود سوره القمر رو بخونید تا همین طور دست به تایید یا رد بزنید.
اما خرق عادت رو که زیاد دیدیم و توی دنیا ی امروزی دیگه این جور مسائل جایگاهشون پایین اومده.
ماشاالله حضرت کاپرفیلد که ادم نصف میکنه!
توضیح زیادی نمیزارم ولی این رو خیلی از بیخدایان و بیدینان و حتی دینداران نقد کردند و یه سرچ کوچیک تو گوگل خیلی مطلب به شما میده!
موفق و پیروز باشید
یا حق



بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم


اقْترَبَتِ الساعَةُ وَ انشقَّ الْقَمَرُ(1)

وَ إِن یَرَوْا ءَایَةً یُعْرِضوا وَ یَقُولُوا سِحْرٌ مُّستَمِرُّ(2)

وَ کذَّبُوا وَ اتَّبَعُوا أَهْوَاءَهُمْ وَ کلُّ أَمْرٍ مُّستَقِرُّ(3)


بنام خداوند بخشنده بخشایشگر1-قیامت نزدیک شد و ماه از هم شکافت.2 - و هر گاه نشانه و معجزهاى را ببینند اعراض کرده مى گویند: این سحرى است مستمر!3 - آنها (آیات خدا را) تکذیب کردند و از هواى نفسشان پیروى نمودند و هر امرى قرارگاهى دارد.
:gol:
 

hamidarchitec

عضو جدید
هشدار

هشدار

برو بابا دلت خوشه. . . . .این چرت و پرتا چیه نوشتی؟فیدل؟از تو انتظار نداشتم!
مگه هر جای کره ی ماه یک خطی وجود داشت یعنی اونجا نصف شده؟

به کار بردن اینگونه واژه ها در محیط علمی باشگاه مهندسان خلاف قوانین و اخطار خواهد داشت
 

mmbidhendi

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
معجزه ، میتونه از نظر افراد سفیه مانند ابوجهل نوعی سحر و جادو و چرت باشه ، ولی برای مومنان و دانشمندان آیت به حساب میاد . دوستان لطف کنند نظر های شخصی مخالف خودشون رو توی سایت بیان نکنند . دوست داشتند و لذت بردند ، امتیاز بدهند ، دوست هم نداشتند اون رو برای خودشون نگه دارند ، نه برای عموم .
 

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
برو بابا دلت خوشه. . . . .این چرت و پرتا چیه نوشتی؟فیدل؟از تو انتظار نداشتم!
مگه هر جای کره ی ماه یک خطی وجود داشت یعنی اونجا نصف شده؟


من واقعا متاسفم از اینکه نام دانشجو رو داری یدک میکشی و عکس فرمانده ی شهید دکتر ارنستو چه گوارا رو استفاده میکنی و اینگونه نظر میدی.
 

mmbidhendi

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شق القمر خیالاته
چندتا آدم سطحی نگر مثل من هم اونو باور میکنن

شما لطف کن به عنوان یک انسان سطحی نگر در مورد این مسائل نظرات سطحی ندید . این مسائل ما فوق مسائل سطحی هستند و انسان های سطحی نگر دلیلی نداره در موردش نظر بدند .
 

nooshafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
برو بابا دلت خوشه. . . . .این چرت و پرتا چیه نوشتی؟فیدل؟از تو انتظار نداشتم!
مگه هر جای کره ی ماه یک خطی وجود داشت یعنی اونجا نصف شده؟

هرچیزی که در قرآن اومده حتماحتما حتما یک روزی به اثیات می رسه همونطور که تا حالا خیلیاش به اثبات رسیده،شک نکن!
اگه قرار بود من و شما براحتی باورش کنیم که دیگه اسمش خرق عادت نبود!
 

آتراد

عضو جدید
با اجازه آقای فیدل اینو هم برا منکرین عزیز میگذارم::evil:

آلبرت اینشتین(فوت 1955 م) در رساله ی پایانی عمر خود با عنوان: “دی ارکلرونگ” Die Erkla”rung - von: Albert Einstein – 1954 یعنی:”بیانیه” که در سال 1954 آن را در امریکا و به آلمانی نوشته است - اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح میدهد و آن را کاملترین ومعقولترین دین می داند. این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانه ی اینشتین با آیت الله العظمی بروجردی (فوت1340ش =1961م) است که توسط مترجمین برگزیده شاه ایران محرمانه صورت پذیرفته است اینشتین در این رساله “نظریه نسبیت” خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از (نهج البلاغه) وبیش از همه (بحارالانوار) علامه مجلسی (که از عربی به انگلیسی توسط حمید رضا پهلوی (فوت1371ش) و.. .ترجمه وتحت نظر آیت الله بروجردی شرح می شده) تطبیق داده و نوشته که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمیشود وتنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه ی پیچیده “نسبیت” را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده اند.

از آنجمله حدیثی است که علامه ی مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم(ص) نقل میکند که: هنگام برخاستن از زمین دامن یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی میخورد و آن ظرف واژگون میشود.اما پس از اینکه پیامبر اکرم(ص) از معراج جسمانی باز میگردند مشاهده میکنند که پس از گذشت این همه زمان هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است …اینشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه ی “نسبیت زمان” دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن مینویسد…همچنین اینشتین در این رساله “معاد جسمانی” را از راه فیزیکی اثبات میکند(علاوه بر قانون سوم نیوتون=عمل وعکس العمل). او فرمول ریاضی معاد جسمانی را عکس فرمول معروف “نسبیت ماده و انرژی” میداند:
E = M.C2 >> M = E :C2
یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره عینا” به ماده تبدیل شده و زنده خواهد شد. او همچنین در همین رساله عقیده ی به “وحدت وجود” را از خرافات های شایع شده توسط ملا صدرا تلقی کرده و آن را از دیدگاه “فیزیک کلاسیک” و “فیزیک نسبیتی” به شدت مورد حمله قرار می دهد …بطور خلاصه: او میگوید: هر موجودی دارای حیطه و مرز فیزیکی خاص خود است(حیز وجودی) که امکان ندارد با موجود یا وجود دیگری اتحاد یا وحدت داشته یا بیابد…در رابطه با “عقل” نیز با کمال شگفتی - انیشتین نظریه ی اخباریون شیعه را ( که عقل را نسبی میدانند و در حریم شرع و دین آن را بکار نمیبرند) صحیح دانسته و میگوید: حق با اخباری های شما ست وهنوز زود است که مردم این را بفهمند..
در ادامه نیز فرمول ریاضی خاصی برای “عقل نظری بشر” ارائه داده و “نسبیت” آن را اثبات میکند… . اینشتین در این کتاب همواره از آیت الله بروجردی با احترام و به لفظ”بروجردی بزرگ” یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها
با لفظ”حسابی عزیز” یاد کرده است.
3000000دلار بهای خرید این رساله توسط پروفسورابراهیم مهدوی( مقیم لندن) با کمک یکی از اعضاء شرکت اتومبیل” بنز” از یک عتیقه فروش یهودی بوده و دستخط اینشتین در تمامی صفحات این کتابچه توسط خطشناسی رایانه ای چک شده و تایید گشته که او این رساله را به دست خود نوشته است. اصل نسخه ی این رساله اکنون جهت مسائل امنیتی به صندوق امانات سری لندن - بخش امانات پروفسور ابراهیم مهدوی- سپرده شده و نگهداری میشود… ـ :w04::crying2:

منبع:irexpert
 
آخرین ویرایش:

آتراد

عضو جدید
سلام
چون ممکنه منکرین عزیز به تاپیکهای دیگه سر نزنن من هرچی میتونم همینجا براشون حجت میگذارم تا به لطف خداوند ایمان بیاورند(البته با اجازه آقای فیدل که در تاپیک ایشون اینکار انجام میشه ولی فکر کنم شمام موافق بنده باشید که بهتره فطرت بعضیا رو قلقلک بدیم...):w39::wallbash:
معجزه خداوند در قرآن كريم باعث شد كه يك دانشمند مشهور آمريكايي به دين اسلام روي آورد.

تيمي از دانشمندان آمريكايي دريافتند كه برخي از گياهان استوايي فركانس هايي مافوق صوت از خود صادر مي كنند كه به وسيله دستگاه هاي پيشرفته علمي ثبت شده است.
دانشمنداني كه حدود سه سال به تحقيق ومطالعه اين وضعيت حيرت آور پرداختند، دريافتند كه اين پالس هاي مافوق صوت به الكتريسته نوري تبديل شده و بيش از صدمرتبه در ثانيه تكرار مي شوند.
يك تيم آمريكايي اين آزمايش را در برابر يك گروه علمي در انگليس انجام دادند كه در بين اين گروه، يك دانشمند مسلمان هندي الاصل نيز قرار داشت. بعد از 5 روز آزمايش، گروه انگليسي از اين مساله بسيار شگفت زده شدند ولي دانشمند مسلمان انگليسي گفت: مامسلمانان اين مساله را در 1400 سال پيش تفسير كرده ايم. دانشمندان از اين سخن وي بسيار حيرت زده شدند و اصرار كردند كه آن را برايشان شرح دهد. دانشمند مسلمان اين آيه قرآن را قرائت كرد: «و هيچ موجودي نيست جز آن كه او را به پاكي مي ستايد ولي شما ذكر تسبيحشان را نمي فهميد. او بردبار و آمرزنده است.»
زماني كه اسم جلاله «الله» بلند شد، پالس هاي مافوق صوت به الكتريسته نوري تبديل و بر روي مانيتورها ظاهر گشت.
پروفسور «وليام براون» مسئول اين تيم تحقيقاتي با اين دانشمند مسلمان براي شناخت دين اسلام به گفت و گو پرداخت و دانشمند مسلمان براي وي دين اسلام را تشريح كرده و يك جلد قرآن مجيد به همراه تفسير آن به زبان انگليسي را به وي اعطا كرد. براون شهادتين را گفت و مسلمان شد
گروه تحقیقاتی مقاله نت بزودی یک محاسبه اختصاصی با این دانشمند خواهد داشت. :eek::w04:

منبع : آريا
http://only-allah.mihanblog.com/
 

آتراد

عضو جدید
این هم خبر مسلمان شدن کاکا در سال 1385 از روزنامه همشهری

ستاره ها يكي يكي سجده مي كنند!:cry: :w16:

كاكا جديدترين بازيكن بزرگ دنياي فوتبال است كه اسلام آورده اگرچه به نظر مي‌رسد اين تازه اول كار است. «راسته كه كاكا مسلمون شده؟» اين يكي از موضوعات اصلي بحث در اتاق‌هاي گفت‌وگوي اينترنتي در روزهاي گذشته بود و اسم هافبك برزيلي آ.ث‌.ميلان، يكي از 10 كلمة مورد جست‌وجو در سايت گوگل.
همه مي‌خواستند از ماجرا سر دربياورند. به‌خصوص كه رسانه‌هاي اروپايي كاملا در اين مورد سكوت كرده بودند. مسلمان‌ها همراه با كلمات شاد به هم خبر مي‌دادند و در برابر انكارها، عدم تكذيب كاكا را دليل مي‌آوردند.
بقيه هم يا انكار مي‌كردند يا مي‌نوشتند كه برايشان خبر مهم نيست! روز 20 اكتبر، سايت رسمي هواداران كاكا، خبر را خيلي كوتاه اعلام كرد. بله. اسم كاكا، شده است عبدالرحمان.

خبر اسلام آوردن كاكا را روزنامه عربستاني «الرياضه» (يعني ورزش) روز 13 اكتبر اعلام كرد. متن خبر اين بود كه كاكا در سفري كه به كويت داشته، اسلام خودش را علني كرده است.

ابراهيم رديعان، خبرنگار اين روزنامه، کاکا را در حالي كه توي يك کتابفروشى‌ کويت‌ داشته‌ چند جلد کتاب‌ در مورد اسلام مي‌خريده، ديده و كنجكاو شده. از كاكا در مورد تمايل‌اش به دين اسلام سؤال كرده و ستارة برزيلي تعريف كرده كه يك دوست كويتي قبلا او را با اسلام آشنا كرده. همان‌جا هم تلويحا خبر از تغيير مذهبش مي‌دهد
كاكا در حرف‌هايش به آن خبرنگار مي‌گويد: «من به دين صلح ايمان آوردم، در حالي كه امر دين كاملا شخصي است و هر انساني در اين زمينه آزاد است. كسي حق دخالت در اين موضوع را ندارد و من هم به صورت كاملا مستقل مسلمان شدم.

اميدوارم پس از مسلمان شدن، نظر هيچ‌كس درخصوص من تغييري نكند، خصوصا مسؤولان و اعضاي باشگاه ميلان و همچنين تيم ملي برزيل و البته همة دوستان و طرفداران من.» كاكا يك حرف جنجالي ديگر هم زده بود كه روزنامه «الرياضه» آن را تيتر كرده بود: «من براي مسلمان شدن به دنيا آمده‌ام.»


ريکاردو کاکا، كه تا پيش از اين هم به داشتن اعتقادات عميق مذهبي معروف بود، گفته است كه اسم خودش را از ريكاردو به عبدالرحمان تغيير داده، ولي لقبش همچنان كاكا باقي خواهد ماند.

اما ماجراي اسلام آوردن يك ستاره، محدود به همين مورد كاكا نيست. كافي است سري به سايت دايره‌المعارفي «ويكي پديا » بزنيد و دنبال عبارت «Convert to Islam» بگرديد تا يك ليست بلندبالاي چهارصد پانصد نفري از كساني كه در همين سال‌هاي اخير، مذهب خودشان را به اسلام تغيير داده‌اند پيدا كنيد.

در اين ليست كه كامل هم نيست (و مثلا اسم كاكا را ندارد)، اسم 26 ورزشكار هم هست كه بعد از محمدعلي كلي، فوتباليست‌هايشان معروف‌تر هستند.

معروف‌ترين اسم اين ليست، تيري آنري، مهاجم فرانسوي آرسنال است. ماجراي مسلمان شدن آنري در جريان جام جهاني 2006 رو شده بود. خبرنگارها به عكسي كه آنري را در حال سجده بعد از گل زدن نشان مي‌داد، بند كرده بودند و از او مي‌پرسيدند كه آيا مسلمان شده؟ آنري فقط جواب داده بود كه «مذهب يك امر شخصي است» و اين، يعني كه مسلمان شده است.


بعد از جام جهاني، خبرها جدي‌تر شد. آنري در نمازجمعة شهر لندن شركت مي‌كرد. اين خبر را ماهنامة مصري «وفد» منتشر كرد، همراه با مصاحبه‌اي از آنري كه علت كنار گذاشتن آن پنهان‌كاري را حرف‌هاي زيدان عنوان مي‌كرد: «زيدان به من گفت كه اگر كسي بايد خجالت بكشد، آن‌هايي هستند كه براي مذهب ما مسلمان‌ها احترام قائل نيستند.»

آنري و زيدان، تنها مسلمان‌هاي تيم ملي فرانسه نيستند. جز جبرئيل سيسه كه از اصل مسلمان بوده، در همين ماه گذشته خبر مسلمان شدن فرانك ريبري، ستارة اين تيم در جام جهاني هم منتشر شد.



ريبري كه همسري مسلمان و الجزايري دارد، خبر تغيير مذهبش را خودش در ماه سپتامبر به خبرگزاري‌ها داد و گفت كه از اين به بعد، اسمش بلال است. به اين فهرست، نيكولا آنلكا، ستارة جديد فوتبال فرانسه را هم بايد اضافه كرد كه بدون هيچ ابايي، اجازه داد تصويرش در لباس سفيد احرام، در مطبوعات فرانسه چاپ بشود.

آنلكا كه اسم اسلامي جديدش، بلال عبدالسلام است، در زمان جام جهاني به حج رفته بود. مطبوعات فرانسه، تصاوير حج او را همراه با اين حرفش چاپ كرده بودند كه: «براي من، در دست گرفتن جام جهاني هيچ ارزشي ندارد، بلكه نگهداشتن دين اسلام است كه از همة دنيا برايم مهم‌تر است.»

روزنامه «الشروق» الجزاير البته معتقد است تعداد مسلمان‌هاي تيم ملي فرانسه از اين هم بيشتر است. اين روزنامه، در گزارشي با تيتر «تيم ملي فرانسه؛ آيا دين خود را هم مثل رنگ پوست بازيكنان تغيير مي‌دهد؟» به مسألة گسترش دين اسلام در ميان فوتباليست‌هاي ملي پوش فرانسه پرداخته و نوشته است احتمالا ديويد ترزگه، ليليان تورام و پاتريك ويه‌را هم مسلمان هستند، ولي اين مطلب را علني نمي‌كنند.

اين گزارش را «الشروق» در 30 مارس منتشر كرده است؛ درست دو روز بعد از اين‌كه خبر اسلام آوردن فيليپ تروسيه، سرمربي سابق تيم ملي فرانسه منتشر شد.

خبر مسلمان شدن تروسيه را خبرگزاري دولتي مراكش منتشر كرد. فيليپ تروسيه كه آن موقع، همراه همسرش در مراكش به سر مي‌بردند، به مسجد جامع رباط رفتند و پيش مفتي مراكش، اسلام خودشان را اظهار كردند.

بعد از اين ماجرا، تروسيه به خبرنگارها گفته بود كه تحت‌تأثير معنويت و سادگي اسلام قرار گرفته است. او گفته بود اسمش ديگر فيليپ نيست، بلكه عمر است. همان‌طور كه نام همسرش از دومينيكه به آمنه تغيير كرده. به‌جز تروسيه، يك مربي مشهور فرانسوي ديگر هم هست كه مسلمان شده است.
برونو متسو، مربي سنگال در جام‌جهاني قبلي، در زمان حضورش در سنگال اسلام آورده بود. او براي ازدواج با همسرش رقيه ايمان آورده بود و اسم خودش را به عبدالكريم تغيير داده بود.

ماجراي اسلام آوردن ستاره‌هاي فوتبال، آن‌قدر زياد و پرشتاب شده است كه يكي از سؤال‌هاي مطرح در اتاق‌هاي گفت‌وگوي ورزشي، مسلمان بودن يا نبودن باتيستوتا است.


آخر اسم كوچك او هم گابريل‌عمر است. اگرچه تصوير او در حالي كه پس از گل صليب به خود مي‌كشد از ياد كسي نرفته، اما در موجي كه بلند شده، ممكن است باتي گل هم يك اسم اسلامي براي خودش اختيار كرده باشد.
همشهري سال 1385

باز هم انکار میکنید؟؟؟؟؟:w00::w43::neutral::exclaim:

قربون خدا برم که چه صبری داره....:w04:
 

A.R-KH-A

عضو جدید
کاربر ممتاز
معجزه ، میتونه از نظر افراد سفیه مانند ابوجهل نوعی سحر و جادو و چرت باشه ، ولی برای مومنان و دانشمندان آیت به حساب میاد . دوستان لطف کنند نظر های شخصی مخالف خودشون رو توی سایت بیان نکنند . دوست داشتند و لذت بردند ، امتیاز بدهند ، دوست هم نداشتند اون رو برای خودشون نگه دارند ، نه برای عموم .
دوست عزیز یعنی باید شنید و تائید کرد بدون اینکه نظری بگیم؟
به نظر من وقتی این اطلاعات داده میشه باید یه چند متخصص این رشته این رو تایید کن و ..
تا شما هم تائید کنید!
مثلا من هم میگم قبلا زمین نصف شده! شق الارض!
یعنی یکی اون رو دو نیم کرده!
برای صدق ادعام:
این عکس ها رو میارم!
عکسهای از گسل san andreas.



.

.

.

.

.

آیا شما با همین چند عکس مطلب من (شق الارض) رو تایید میکنید؟
من نمیخوام بحث کنم گسل چیه ..
خدایی دوست ندارم تو ذوقتون بزنم ولی همیشه تا یه خبری فهمید زیاد هیجان زده نشید.از دوستانی که در این زمینه تخصص دارند اطلاع بخواید.
خودتون که کشف نکرده اید رسیده به دستتون!
حالا خدایی اگه یه خبر دیگه فیدل عزیز مبنی بر فتوشاپ بودن این تصویر بزاره چی میکنید؟
از اینکه از پستم ناراحت شدید معذرت میخوام ولی غرضم
اینه که زود چیزی رو نپذیرید اون هم در چنین موردایی!
به هر حال
من یه سایت خوب بهتون معرفی میکنم که روی ماه فکوس کرده و کلی عکس داره امیداوارم لذت ببرید :
http://www.damianpeach.com/lunar.htm
اینم عکسی دیگه:
.


اگر هم دوست دارید این سایت رو ببینید واقعا جالب کار کرده:
http://www.jaxa.jp/press/2008/05/20080520_kaguya_e.html
حتما ببینید.
توصیه ی شدید میکنم.
موفق و پیروز باشید
یا حق
 

Mohsenyg

عضو جدید
هرچیزی که در قرآن اومده حتماحتما حتما یک روزی به اثیات می رسه همونطور که تا حالا خیلیاش به اثبات رسیده،شک نکن!
اگه قرار بود من و شما براحتی باورش کنیم که دیگه اسمش خرق عادت نبود!
این حرف شما وقتی درسته که قرآن از طرف خدا باشه و تحریف نشده باشه
من هم به از طرف خدا بودنش شک دارم و هم به تحریف نشدنش
 

leila14

عضو جدید
من واقعا متاسفم از اینکه نام دانشجو رو داری یدک میکشی و عکس فرمانده ی شهید دکتر ارنستو چه گوارا رو استفاده میکنی و اینگونه نظر میدی.
ااااااااااااااا من نميدونستم!!! چه گوارا هم شهيد شد؟ كي؟ كجا؟جه جوري؟؟؟؟؟!!!!:surprised::cry::eek:
آخه چرااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:crying::wallbash:
 

King Paker

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز یعنی باید شنید و تائید کرد بدون اینکه نظری بگیم؟
به نظر من وقتی این اطلاعات داده میشه باید یه چند متخصص این رشته این رو تایید کن و ..
تا شما هم تائید کنید!
مثلا من هم میگم قبلا زمین نصف شده! شق الارض!
یعنی یکی اون رو دو نیم کرده!
برای صدق ادعام:
...
عزیزم هسته زمین مذاب هستش و در صورت شکافته شدن خیلی چیزا بهم میریخت

اگه یکم مطالعه کنی می فهمی که هسته ماه از خیلی پیشتر سرد شده بود و با از هم جدایی که رخ داده مشکل خاصی پیش نیومده...

می تونی زمین رو مثل یه نارگیل در نظر بگیری که اگه نصف بشه آبش سرازیر میشه...
و ماهو مثله سیب زمینی پخته که اگه نصفشم کنی بازم می تونی بهم بچسبونی!!!
مثال در حد 5 ابتدایی
 

maryam288

عضو جدید
وقتی خدا برای اینکه نماز دو تا از بنده های عزیزش قضا نشه خورشید رو برگردونده دیگه این که خیلی عجیب نیست، هست؟:redface:
 

آتراد

عضو جدید
عزیزان خودتون رو خسته نکنید..:hypocrite:
چرا ما حرص بخوریم؟؟؟ خدارو شکر ما تلاشمون رو کردیم ..:exclaim:
ولی دیگه از پیامبر(ص) که توانایی بیشتری نداریم که به اون ابوجهل جاهل شق القمر رو نشون داد ولی انکار کرد..:eek:
خوب دیگه ..
خداوند فرموده یعز من یشا و یذل من یشا..
همچنین فرموده در جلوی دیدگان بعضیها حجابی وجود داره که هر چی تلاش کنن نمیتونن حقایق رو ببینن
خداییش الان تازه داره حالیم میشه طفلی حضرت محمد (ص ) چی میکشیده از دست جاهلان زمانش..:crying:
جایی رسید که خداوند برای کافران سوره کافرون رو فرستاد..
یعنی عیسی به دین خود موسی به دین خود..

پایه بعضیها خیلی داغون تر از اونه که من و شما بخوایم درستش کنیم(تحریف قرآن و نفی خداو..
استغفر ا..):w06:
انشا الله خداوند هممون رو به راه راست هدایت بفرماید
آمین
 
آخرین ویرایش:

mmbidhendi

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دوست عزیز یعنی باید شنید و تائید کرد بدون اینکه نظری بگیم؟
به نظر من وقتی این اطلاعات داده میشه باید یه چند متخصص این رشته این رو تایید کن و ..
تا شما هم تائید کنید!
مثلا من هم میگم قبلا زمین نصف شده! شق الارض!
یعنی یکی اون رو دو نیم کرده!
برای صدق ادعام:
این عکس ها رو میارم!
عکسهای از گسل san andreas.
آیا شما با همین چند عکس مطلب من (شق الارض) رو تایید میکنید؟
من نمیخوام بحث کنم گسل چیه ..
خدایی دوست ندارم تو ذوقتون بزنم ولی همیشه تا یه خبری فهمید زیاد هیجان زده نشید.از دوستانی که در این زمینه تخصص دارند اطلاع بخواید.
خودتون که کشف نکرده اید رسیده به دستتون!
حالا خدایی اگه یه خبر دیگه فیدل عزیز مبنی بر فتوشاپ بودن این تصویر بزاره چی میکنید؟
از اینکه از پستم ناراحت شدید معذرت میخوام ولی غرضم
اینه که زود چیزی رو نپذیرید اون هم در چنین موردایی!
به هر حال
من یه سایت خوب بهتون معرفی میکنم که روی ماه فکوس کرده و کلی عکس داره امیداوارم لذت ببرید :
http://www.damianpeach.com/lunar.htm
اینم عکسی دیگه:.
اگر هم دوست دارید این سایت رو ببینید واقعا جالب کار کرده:


http://www.jaxa.jp/press/2008/05/20080520_kaguya_e.html


حتما ببینید.


توصیه ی شدید میکنم.


موفق و پیروز باشید


یا حق​


سلام ، از نکته بینیتون شدیداً ممنونم . اما چیزی که به نام خرق عادت تعریف شده ، مانند معجزه موسی با ید بیضا ، معجزه موسی با شکافتن رود نیل ، معجزه موسی با عصایش که مار و اژدها میشد ، یونس در دهان نهنگ ، عیسی و شفا دادن کور ، عیسی و جان بخشیدن به گل تا کفتر بشه و قرآن محمد رسول الله ، حالا شق القمری که مورد تایید تمام دانشمندان اسلامی هست رو چرا قبول نکنیم ؟ پس قبلیها رو هم نباید قبول کنیم . برای کسی که به عنوان پیامبر و نبی و رسول خدا و ... قبولش داریم ، این کارها نباید سخت باشه . ضمن اینکه اینطور چیزها ، به علت گذشت زمان منبع موثقی غیر از نقل قول نداره . اگر ما بخوامی همه چیز رو به دید عین نگاه کنیم و بصیرت به کار نبریم دیگه چه نیازی به اینهمه پیامبر و معجزه و آیت . من مشکلم با این بود که دوستان میگند این چرندیات چیه . آخه چرا چرندیات ؟ چرا اینطور حرف زدن ؟ چرا اینطور مخالفت کردن ؟
 

آتراد

عضو جدید
سلام به دوستای مومنم.:w36:(با کافرا حرفی ندارم!!!)
ی خبر باحال...
کشفی مهم در مورد داستان حضرت موسی

مستندات علمی و باستان شناسی- (چگونه فرعون و لشکریانش گرفتار عذاب الهی شدند.؟)


منطقه" نویبه" در عربستان برای تمام پیروان مذاهب الهی و بخصوص پیروان حضرت موسی (ع) مکان مقدسی میباشد .



این منطقه همانجایی است که حضرت موسی (ع) و پیروانش بعد از گذشتن از دریای سرخ و نجات از دست فرعون و همراهانش , محل سکونت او و یارانش شد . امروزه مردمان سایر کشورها با مذاهب مختلف از قبیل مسلمان و مسیحی و یهودی به این مکان می ایند تا یادگار ان دوران را بچشم ببینند . مکانی که هنوز هم میتوان خشم الهی را در انجا احساس کرد . ستونی که یاران حضرت موسی (ع) به دستور او ساختند (این ستون را امروز با نام کلومن یا یادگار موسی کلیم میشناسند )


تا یادگار عذاب و رحمت الهی - برای نسل امروز باشد – شاید همین احساس باعث شد تا " رونی وایت " از خود بپرسد ایا براستی عذابی در کار بوده است؟! در اطراف او یک ستون و خرابه های باقی مانده از روزگاران بسیار دور قرار داشت – و روبروی او دریای قرار گرفته بود با نام دریای سرخ ... ایا این دریا از وسط به دو نیم شده بود تا یکی از عزیزترین بندگان خدا به همراه یارانش از میانش بگذرند!! و سپس فرعون و لشکریان با یکی از وحشتناکترین عذابهای پروردگار روبرو شوند.؟!! ( و اترک الــبحر رهوا" انهم جند مغرقون و دریا را به ارامی ترک کن انها لشکری هستند که غرق خواهند شد . 25 / دخان) همین سئوال باعث شد تا یکی از سخترین و پیچیدترین عملیات باستان شناسی توسط " رونی وایت " و یارانش اغاز شود .
د
ر بین محققان و اندیشمندانی " رونی وایت " چهره شناخته شده ای میباشد .. اولین کار تحقیقاتی او جستجو برای یافتن نشانه های از کشتی حضرت نوح (ع) بود . او موفق شد مدارک و مستنداتی را که قبل از او بصورت پراکنده منتشر شده بود را بصورت کتابی کامل منتشر کند . ایا او می توانست نشانه های از عذاب الهی را که دشمنان حضرت موسی (ع) گرفتار ان شده بودند را بیابد.؟! این عملیات تنها یک عملیات باستان شناسی نبود – بلکه معبری بود به عمق حقیقت تاریخ ... " وایت " برای تعیه بودجه این کار عظیم نیاز به یک حامی مالی قوی و یک تیم زبده از محققین سایر علوم و رشته های دیگر داشت . کارشناسان موزه لور پاریس این کار را یک کار نشدنی و یک تلاش بیهوده می دانستند – زیرا وایت تصمیم داشت دریای سرخ را وجب به وجب جستجو کند و پیدا کردن اثار یک چنین پدیده ای انهم در عمق دریا و با گذشت چیزی حدود 3500 سال تقریبا" یک کار محال بنظر میرسید . عاقبت یک میلیادر سعودی بنام "محمد سلیمان "حاضر شد بودجه این عملیات گسترده را تقبول کند . محققین و دانشمندانی از کشور فرانسه – المان – امریکا حاضر شدن وایت را در این راه همراهی کنند . ابتدا باید مشخص می شد که حضرت موسی (ع) و یارانش از کجا به راه افتاده اند و کدام فرعون مغضوب پروردگار شده است .. کوچکترین مدرک میتوانست انها را به سر منزل اصلی برساند .. همانگونه که در بالا عنوان شد منطقه" نویبه" در عربستان اخرین ایستگاه حضرت موسی (ع) و یارانش بوده است . یک مورخ یونانی اشاره کوتاهی به این واقعه عظیم کرده است . او میگوید : حضرت موسی (ع) و یارانش از شمال منطقه جیزه (هیلیوپولیس ) براه افتاده و بعد از گذشتن از کوه ها و بیابانهای سینا خود را به منطقه ای (هایروت ) نزدیک به ابهای خلیج عقبه رسانده اند - مورخ یونانی - اینجا را محل غرق شدن لشگریان فرعون می داند . روایت دیگر که توسط مورخان مصری بعد از گذشت 1800 سال بعد از ان واقعه نگارش شده است ,حکایت از ان دارد که حضرت موسی (ع) از منطقه نزدیک جیزه حرکت کرده و بعد از گذشتن از رودخانه سینا ( امروزه این رودخانه را با نام خلیج سوئز میشناسیم ) وارد منطقه بنام الطور در صحرای سینا شده و سپس خود را به نزدیکی خلیج عقبه امروزی رسانده و بعد از گذشتن از ان در " نویبه " سکنا گزیدن . بررسی چنین منطقه ای با چنین ابعادی که شامل دو منطقه دریایی میشود تقریبا" یک کار غیر ممکن بنظر می رسد . " رونی وایت " در کتابش میگوید : بعد از کسب اجازه مسئولین مصری و عربستان سعودی بیش از 3000 پرواز بر روی منطقه انجام شد, اما هیچ نشان قابل اعتمادی بدست نیامد . " روسی پترسون " یکی از همراهان " وایت " با ابزار الات پیشرفته تمام ساحل عقبه را چه در مرز مصر و چه در مرز سعودی با وسواس زیاد مورد کتکاش قرار داد. . تیم دیگری تاریخ مصر باستان را مطالعه میکردند . انها میخواستند بدانند کدام فرعون مورد غضب پروردگار یکتا قرار گرفته بود .

﴿ 77 ﴾ طه : جزء 16
و در حقیقت به موسى وحى کردیم که :بندگانم را شبانه ببر، و راهى خشک در دریا براى آنان باز کن که نه از فرارسیدن[ دشمن ]بترسى و نه[ از غرق شدن ]بیمناک باشى.
نقشه های که توسط ماهواره ها تعیه شده بود – به تیم تحقیقاتی " رونی وایت " جان تازه ای بخشید . در این تصاویر نقطه ای در خلیج عقبه که به دریای سرخ منتهی می شد وجود داشت که عمق ان نسبت به مکانهای دیگر کمتر بود –



ایا حضرت موسی (ع) و یارانش از این منطقه عبور کرده بودند.؟ ایا فرعون و لشکریانش در این مکان به عذاب الهی گرفتار شده بودند.؟! این سئوالاتی بود که " رونی وایت " و تیم همراهش را لحظه ای ارام نمی گذاشت . چهار غواص با ملیتهای گوناگون کار اکتشاف دریایی را به سرپرستی " جاناتان گری " به عهده داشتند . اولین غوص در امتداد مرزهای ساحلی سینا انجام شد , " جاناتان گری " میگوید : کار بسیار سخت و طاقت فرسائی بود – کار باستان شناسی انهم در زیر اب انسان را خیلی زود خسته می کند – اما همه ما سختی کار را میدانستیم – گاهی باید ماسه ها را تا عمق 5 متری کنار میزدیم – گاهی باید صخره ای را جابجا میکردیم .. کار زير آب به دليل شرايط متفاوت بسيار سخت و طاقت‌فرساست و بويژه اين که در چنين کاوشهايی بايد نهايت ظرافت و دقت را نيز در نظر داشت. برای اين منظور گروههای فنی و علمی زيادی باید با یکدیگر همکاری میکردند . بعد از گذشت 6 ماه اولین نشانه ظاهر شد . یکی از غواصان مرجان عجیبی را در عمق اب مشاهده کرده بود, ان مرجان در واقع چرخ ارابه ای بود که افسران بلندپایه مصری اجازه سوار شدن بر ان را داشتند .

بلافاصله پمپ های تخلیه ماسه کار لایروبی را اغاز کردند . اخبار این اکتشاف خیلی زود به مقامات سعودی رسید و منطقه بسرعت در محاصره ماموران امنیتی قرار گرفت . " رونی وایت " میگوید : بعد از 34 روز من هم لباس غواصی بتن کردم و همراه غواصان به زیر اب رفتم . باور کردنی نبود – چرخهای ارابه ها – سپرهای نظامی و وسایلی که بخاطره شرایط محیطی فرم خود را از دست داده بودند . غواصان توانسته بودند مقداری استخوان اسب و همچنین استخوان انسانی را از عمق دریا بالا بیاورند . نام " رونی وایت " و همراهانش برای همیشه در تاریخ ثبت شده بود .. انها توانسته بودند مدارکی از یک عذاب الهی را برای نسل امروز جمع اوری کنند .




بازسازی یک فاجعه الهی



بعد از انتشار اخبار محققان مختلفی این فاجعه عظیم را مورد بررسی قرار دادند . نقشه ای از محیط تعیه شد, عمق اب , فاصله بین دو خشکی و محاسبات دیگر به کامپیوتری داده شد .. نتیجه وحشتناکتر از ان بود که انها فکر میکردند . از میان بادها و طوفانها , طوفان "
N.G.S " که در سال 1982 جنوب فلوریدا را مورد حمله قرار داده بود برای این محاسبه در نظر گرفته شده بود . این طوفان از گروه B میباشد که تقریبا" مشابه ان هر سال سواحل امریکا را مورد اماج قرار می دهد . بخاطره کم عمق بودن ان منطقه نسبت به جاهای دیگر و همچنین نزدیکی دو ساحل ... سونامی وحشتناک حاصل میشود .. همانگونه که مستحضر هستید .. امواج وقتی در مکانهای عمق دار اقیانوس شکل میگیرد قدرت انچنانی ندارد .. اما هرچه که به ساحل نزدیک میشود ارتفاع ان افزایش و قدرت تخریب ان بسیار گسترده میشود . مشابه همان سونامی که چند سال کشورهای شرق اسیا را مورد تهاجم گسترده خود قرار داد . پس از نظر علمی هم ان منطقه مناسب ترین مکان برای عذاب الهی بوده است ... تصویر این محاسبه و همچنین شدت تخریب ان در تصویری که برای شما در نظر گرفته شده کاملا" نمایان است .










:w11::crying2:




 

BigMasoud

اخراجی موقت
معجزه ، میتونه از نظر افراد سفیه مانند ابوجهل نوعی سحر و جادو و چرت باشه ، ولی برای مومنان و دانشمندان آیت به حساب میاد . دوستان لطف کنند نظر های شخصی مخالف خودشون رو توی سایت بیان نکنند . دوست داشتند و لذت بردند ، امتیاز بدهند ، دوست هم نداشتند اون رو برای خودشون نگه دارند ، نه برای عموم .
مشكل تو اثبات اين هست كه اين واقعه، واقعا معجزه بوده يا نه. مساله تو چرت بودن يا نبودنش نيست.
هرچیزی که در قرآن اومده حتماحتما حتما یک روزی به اثیات می رسه همونطور که تا حالا خیلیاش به اثبات رسیده،شک نکن!
اگه قرار بود من و شما براحتی باورش کنیم که دیگه اسمش خرق عادت نبود!
يعني بايد چيزي باشه كه ما نتونيم باورش كنيم؟
با اجازه آقای فیدل اینو هم برا منکرین عزیز میگذارم::evil:

.... اینشتین در این رساله “نظریه نسبیت” خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از (نهج البلاغه) وبیش از همه (بحارالانوار) علامه مجلسی (که از عربی به انگلیسی توسط حمید رضا پهلوی (فوت1371ش) و.. .ترجمه وتحت نظر آیت الله بروجردی شرح می شده) تطبیق داده و نوشته که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمیشود وتنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه ی پیچیده “نسبیت” را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده اند.
…در رابطه با “عقل” نیز با کمال شگفتی - انیشتین نظریه ی اخباریون شیعه را ( که عقل را نسبی میدانند و در حریم شرع و دین آن را بکار نمیبرند) صحیح دانسته و میگوید: حق با اخباری های شما ست وهنوز زود است که مردم این را بفهمند..
در ادامه نیز فرمول ریاضی خاصی برای “عقل نظری بشر” ارائه داده و “نسبیت” آن را اثبات میکند… . اینشتین در این کتاب همواره از آیت الله بروجردی با احترام و به لفظ”بروجردی بزرگ” یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها
با لفظ”حسابی عزیز” یاد کرده است.
3000000دلار بهای خرید این رساله توسط پروفسورابراهیم مهدوی( مقیم لندن) با کمک یکی از اعضاء شرکت اتومبیل” بنز” از یک عتیقه فروش یهودی بوده و دستخط اینشتین در تمامی صفحات این کتابچه توسط خطشناسی رایانه ای چک شده و تایید گشته که او این رساله را به دست خود نوشته است. اصل نسخه ی این رساله اکنون جهت مسائل امنیتی به صندوق امانات سری لندن - بخش امانات پروفسور ابراهیم مهدوی- سپرده شده و نگهداری میشود… ـ :w04::crying2:

منبع:irexpert
واقعا شاخ درآوردم. احاديث پرمغز!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اين چيزا رو در مورد انيشتين جاي ديگه‌اي نشنيدم!
این هم خبر مسلمان شدن کاکا در سال 1385 از روزنامه همشهری

ستاره ها يكي يكي سجده مي كنند!:cry: :w16:

كاكا جديدترين بازيكن بزرگ دنياي فوتبال است كه اسلام آورده اگرچه به نظر مي‌رسد اين تازه اول كار است.....كاكا يك حرف جنجالي ديگر هم زده بود كه روزنامه «الرياضه» آن را تيتر كرده بود: «من براي مسلمان شدن به دنيا آمده‌ام.»

باز هم انکار میکنید؟؟؟؟؟:w00::w43::neutral::exclaim:

قربون خدا برم که چه صبری داره....:w04:
انسان‌ها براي رستگاري لازم نيست حتما مسلمون اون طوري كه شما فكر ميكنيد باشند. كه از قرآن پيروي كنند و تعاليم قرآن رو انجام بدند. چون چيزي كه در قرآن گفته شده در ساير كتاب‌هاي آسماني هم گفته شده.
عزیزم هسته زمین مذاب هستش و در صورت شکافته شدن خیلی چیزا بهم میریخت

اگه یکم مطالعه کنی می فهمی که هسته ماه از خیلی پیشتر سرد شده بود و با از هم جدایی که رخ داده مشکل خاصی پیش نیومده...

می تونی زمین رو مثل یه نارگیل در نظر بگیری که اگه نصف بشه آبش سرازیر میشه...
و ماهو مثله سیب زمینی پخته که اگه نصفشم کنی بازم می تونی بهم بچسبونی!!!
مثال در حد 5 ابتدایی
خب شما ميتوني فرض كني كه با قدرت خدا هر چيزي ممكنه. خدا ميتونه زمين رو از وسط نصفه كنه بدون اينكه هيچ اتفاق خاصي بيفته.
وقتی خدا برای اینکه نماز دو تا از بنده های عزیزش قضا نشه خورشید رو برگردونده دیگه این که خیلی عجیب نیست، هست؟:redface:
چرا خدا بايد همچين تبعيضي در حق دو تا از بنده‌هاي عزيزش قائل بشه؟ مگه اون دو تا بنده با بقيه‌ي مردم چه فرقي داشتند كه براي قضا شدن نمازشون خورشيد دوباره برگرده؟
عزیزان خودتون رو خسته نکنید..:hypocrite:
چرا ما حرص بخوریم؟؟؟ خدارو شکر ما تلاشمون رو کردیم ..:exclaim:
ولی دیگه از پیامبر(ص) که توانایی بیشتری نداریم که به اون ابوجهل جاهل شق القمر رو نشون داد ولی انکار کرد..:eek:
....جایی رسید که خداوند برای کافران سوره کافرون رو فرستاد..
یعنی عیسی به دین خود موسی به دین خود..

پایه بعضیها خیلی داغون تر از اونه که من و شما بخوایم درستش کنیم(تحریف قرآن و نفی خداو..
استغفر ا..):w06:
انشا الله خداوند هممون رو به راه راست هدایت بفرماید
آمین
مصداق سوره‌ي كافرون الان و مخصوصا در ايران خيلي بيشتره.
سلام ، از نکته بینیتون شدیداً ممنونم . اما چیزی که به نام خرق عادت تعریف شده ، مانند معجزه موسی با ید بیضا ، معجزه موسی با شکافتن رود نیل ، معجزه موسی با عصایش که مار و اژدها میشد ، یونس در دهان نهنگ ، عیسی و شفا دادن کور ، عیسی و جان بخشیدن به گل تا کفتر بشه و قرآن محمد رسول الله ، حالا شق القمری که مورد تایید تمام دانشمندان اسلامی هست رو چرا قبول نکنیم ؟ پس قبلیها رو هم نباید قبول کنیم . برای کسی که به عنوان پیامبر و نبی و رسول خدا و ... قبولش داریم ، این کارها نباید سخت باشه . ضمن اینکه اینطور چیزها ، به علت گذشت زمان منبع موثقی غیر از نقل قول نداره . اگر ما بخوامی همه چیز رو به دید عین نگاه کنیم و بصیرت به کار نبریم دیگه چه نیازی به اینهمه پیامبر و معجزه و آیت . من مشکلم با این بود که دوستان میگند این چرندیات چیه . آخه چرا چرندیات ؟ چرا اینطور حرف زدن ؟ چرا اینطور مخالفت کردن ؟
"برای کسی که به عنوان پیامبر و نبی و رسول خدا و ... قبولش داریم ، این کارها نباید سخت باشه" از اين حرف شما خيلي تعجب كردم. پيامبر در نظر شما فرديه كه قدرت‌هاي خارق‌العاده داره و هر موقع هر چيزي كه بخواد ميتونه از خدا درخواست كنه و خدا هم اونو اجابت كنه. پيامبر با ساير مردم هيچ فرقي نداره فقط اعمال انسان‌ها هست كه باعث تفاوت ميشه نه پيامبر و نبي و رسول خدا بودن.
"ضمن اینکه اینطور چیزها ، به علت گذشت زمان منبع موثقی غیر از نقل قول نداره" اگه چيزهايي كه من براي زندگيم احتياج دارم صرفا توسط نقل قول بهم رسيده باشه فكر كنم اون دنيا پيش خدا حجت دارم كه چيزهايي كه بهم گفته شده ممكنه درست نباشه.
 

zahra aram

عضو جدید
فیدل جان بابت تاپیک اموزندت هم خیلی خیلی ممنون .من این واقعه ی تاریخی رو فقط شنیده بودم و اصل موضوع رو نمی دونستم.ممنون خیلی استفاده کردم.
قابل توجه دوستانی هم که اطلاعاتشون در مورد دین خیلی کمه و این موضوع تاریخی رو و در واقع قران خدا رو نقض می کنند خواهش می کنم که اول برن مطالعه کنند بعد بیان داخل تاپیکا نظر بدن.ممنون
 

A.R-KH-A

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزم هسته زمین مذاب هستش و در صورت شکافته شدن خیلی چیزا بهم میریخت

اگه یکم مطالعه کنی می فهمی که هسته ماه از خیلی پیشتر سرد شده بود و با از هم جدایی که رخ داده مشکل خاصی پیش نیومده...

می تونی زمین رو مثل یه نارگیل در نظر بگیری که اگه نصف بشه آبش سرازیر میشه...
و ماهو مثله سیب زمینی پخته که اگه نصفشم کنی بازم می تونی بهم بچسبونی!!!
مثال در حد 5 ابتدایی
این قسمت در رابطه با اظهار فضل بالاست:
سلام دوست عزیز
من دو جواب برای شما دارم:
1- دوست عزیز واقعا روی حرفی که میزنید فکر میکنید یا همین طور میگویید؟
آخر این اشتباه شما در حدی نیست که همین طور ازش گذشت!
فکر کنم شما این داستان ساده رو که نیوتن رو به ژرفای علوم برد از دوران قبل دبستان شنیده اید!اگر نشنیدید برایتان مختصر بگویم:
وقتی نیوتن زیر درختی سیب نشسته بود ناگهان سیبی از درخت پایین افتاد و نیوتن به فکر فرو رفت و "چرایی" این موضوع باعث شد تا به قانون گرانش زمین(جاذبه) دسترسی پیدا کند و ...
آری جاذبه!
زمین رو مثل یه نارگیل در نظر بگیری که اگه نصف بشه آبش سرازیر میشه...
این حرف شما خیلی من را به فکر فرو برد که هنوز بعضی از انسانها فکر میکنند که مایعات باید از روی یا داخل کره زمین سرازیر شوند! و به پایین بریزند!(چون چنین فکر که به پایین ریختن در ذهن اکثریت انسانها به خاطر تجربه زیاد برداشت میشود!)
دوست عزیز لاقل به جای این حرف ذره ای می اندیشید که اگر قرار است مایعات سرا زیر بشن و به بیرون (پایین) بریزند چرا آبهای کره ی زمین که نسبتشان به خشکی ها خیلی خیلی بیشتر به بیرون (پایین) نمی ریزند؟
همان چیزی که باعث میشود که آب ها روی زمین بمانند و از آن جدا نشوند همان هم باعث نریختن مواد مذاب هسته( به قول شما آبش) بشود.
آری جاذبه.
استدالاتان آن قدر سطحی و بی پایه است که هنوز نیاز به توضیح دارد!
من از دوستانی که در نجوم مطالعه ای دارند(مثل گرد آفرین) میخوام در این باره برای شما بشتر توضیح بدن ولی برای درک بیشتر بگویم:
که تشکیل یک گسل در زمین به میلیونها سال شاید هم بیشتر نیاز دارد.ولی شما باید چند خط که فاصله 14 کیلومتری گرفته شده به نصف شدن ماه پی بردید! که 1400 سال پیش آن رخ داده است!
جدا از مباحث مقیاس شناسی بحث اینکه جزر و مد دریا به ماه ربط دارد خالی از لطف نیست!
زمین شناسی که بخش عظیمی از آن به شکل گیری زمین و انواع سنگها و انواع گسل ها و ...اظهار نظر میکند یکی از پیچیده ترین و سخت ترین رشته هاست.
هنوز متخصصان یه نظریه جامع درباره تشکیل نفت ندادن و به نظریه آلی کفایت میکنند ولی باز میگویند که نظریه آلی قوی تر است و ....
به هر حال
من هیچ اداعایی ندارم ولی بازهم نمیتوانم با استدالات سطحی و بی پایه(منظور استدالات شماست) خودم را توجیه کنم.
2- به قول دوست خوبمون BigMasoud
خب شما ميتوني فرض كني كه با قدرت خدا هر چيزي ممكنه.
که خوب منطقی تر است و خیلی قوی تر! از استدالال شما!
به قول شریعتی:
مثل سیب باش که اگر نتوانستی اندیشه ای را بالا ببری لاقل با پایین افتادنت اندیشه ای بالا ببری!
---------
و شما دوست خوبمون آتراد که از آوردن این مطالب خیلی لذت میبری و ما را قلقلک میدی.
چرا ما حرص بخوریم؟؟؟ خدارو شکر ما تلاشمون رو کردیم ..
کسی که این جا حرص میخورد ما هستیم که مردم ایران زمین برای قوت قلب خود دست به چه کارهایی در قرن 21 میزنند!کسانی که انیشتن رو مسلمان آن هم شیعه به حساب می آورند و برای اثبات حرفهایشان ما را به مقاله ای رجوع میدهند که فقط خودشان آن را دارند و هر روز ترجمه ی جدیدی به آن می افزایند! در حالی که نمیدانند نظر انیشتن در باب خدا و مذهب چیست و در سال های پایانی عمر او تجدید چاپ شده و او اعتراض نکرده! ولی به بمب اتم تا پایان عمرش همراه راسل که یک فیلسوف بزرگ بود اعتراض کرد و "جهانی که من را میبینم " را نوشت و تمام مقالات خود به اسرائیلیها واگذار کرد! و...
آلبرت انیشتن
آری شما با این گفتار خود را تسکین قلب میدهید و ما مجبوریم ....
ولی دیگه از پیامبر(ص) که توانایی بیشتری نداریم که به اون ابوجهل جاهل شق القمر رو نشون داد ولی انکار کرد
آری ما ابوجهلیم و شما ابوفضل! یا ابوعقل و هر چه که دوست دارید هم برای خودتان و هم برای ما اسم بگذارید چون حق همیشه پیش شما بوده است!
همچنین فرموده در جلوی دیدگان بعضیها حجابی وجود داره که هر چی تلاش کنن نمیتونن حقایق رو ببینن
خداییش الان تازه داره حالیم میشه طفلی حضرت محمد (ص ) چی میکشیده از دست جاهلان زمانش.

آری ما حجاب جهل و نادانی جلوی چشمان است و شما حجاب عقلانیت و ..
پایه بعضیها خیلی داغون تر از اونه که من و شما بخوایم درستش کنیم
بله ما داغون شده ایم آن هم با این استدلال های شما.این قدر قوی هستند که ما را خرد کرده اند!
انشا الله خداوند هممون رو به راه راست هدایت بفرماید
چرا همه؟
شما که به راه راست رسیده اید و حجاب هایتان عقلانی و عرفانی است!
کسی که باید هدایت شود ماییم نه شما!
------
و شما دوست عزیز zahra aram
قابل توجه دوستانی هم که اطلاعاتشون در مورد دین خیلی کمه و این موضوع تاریخی رو و در واقع قران خدا رو نقض می کنند خواهش می کنم که اول برن مطالعه کنند بعد بیان داخل تاپیکا نظر بدن.ممنون
جوابی از خودت
من این واقعه ی تاریخی رو فقط شنیده بودم و اصل موضوع رو نمی دونستم.ممنون خیلی استفاده کردم.
آری این چنین است برادر! یا خواهر
ما از روی عدم شناخت هدف محمد (ص) و تاریخ این چنین گزافه گفتیم!
---------
دوست خوبم mmbidhendi​
اما چیزی که به نام خرق عادت تعریف شده ، مانند معجزه موسی با ید بیضا ، معجزه موسی با شکافتن رود نیل ، معجزه موسی با عصایش که مار و اژدها میشد ، یونس در دهان نهنگ ، عیسی و شفا دادن کور ، عیسی و جان بخشیدن به گل تا کفتر بشه و قرآن محمد رسول الله ، حالا شق القمری که مورد تایید تمام دانشمندان اسلامی هست رو چرا قبول نکنیم ؟ پس قبلیها رو هم نباید قبول کنیم . برای کسی که به عنوان پیامبر و نبی و رسول خدا و ... قبولش داریم ، این کارها نباید سخت باشه . ضمن اینکه اینطور چیزها ، به علت گذشت زمان منبع موثقی غیر از نقل قول نداره . اگر ما بخوامی همه چیز رو به دید عین نگاه کنیم و بصیرت به کار نبریم دیگه چه نیازی به اینهمه پیامبر و معجزه و آیت .
دوست خوبم تا به حال فکر کرده ای که آیا کاپرفیلد که کارهایی میکند با تمامی شعبده بازان فرق دارد.
کاپرفیلد درست بر روی مواردی دست میگذارد که خیلی از آنها را به صورت معجزه و ... شنیده ایم ولی حقیقت این است که انجام دادن این چنین مسائلی کار زیاد سختی نیست!!!!!!
فقط به نوع تفکر انسان و طرز استفاده از نیروهایش بستگی دارد.
توصیه من این است که علم هیپنوتیزم را بشناسید!با بعضی نیروهایتون آشنا شوید.
فقط همین.
علمی که مانی ها آن را در علوم پزشکی بکار بردند و...
من مشکلم با این بود که دوستان میگند این چرندیات چیه . آخه چرا چرندیات ؟ چرا اینطور حرف زدن ؟ چرا اینطور مخالفت کردن ؟

امیدوارم با این طور حرف زدن من ناراحت نشید
-----
در آخر باید بگویم:
من کافر باشم و بی دلیل چیزی را آن هم به این بزرگی که در صورت توطئه بودنش به محمد(ص) خیانت کرده باشم نپذیرم از کافریم احساس رضایت می کنم.
چون با جهل خود باعث پایین آوردن شاءن انسانی(محمد(ص)) را که در عرض مدت کوتاهی اعراب جاهلی را به سروری جهان رساند بشم بسیار ناراحت میشوم.
و از کرده ی خود ....
آن کس که نداند و نداند که نداند.............در جهل مرکب ابد الدهر بماند.​

موفق و مفید باشید
یا حق

 

Mohsenyg

عضو جدید
آخه من موندم چطور یه پیامبر برای 2تا از آدما شق القمر میکنه؟
پیامبر علاف که نیست
چرا معجزه برای 2نفر؟چرا جلوی چشم همه اینکارو نکرد؟
عزیزان هیچ دلیل عقلی و منطقی و حتی دینی پشت این قضیه ننشسته
اون چیزی هم که تو قرآن هست به احتمال بسیار زیادی تحریف شده
یه کم واقع بین باشیم

درمورد از طرف خدا بودن و تحریف نشدنش هم بگم که شک کردن امری عقلیه
ولی اینکه مطمئن باشید که از طرف خداست و تحریف نشده کاملا غیر منطقیه
به هیچ چیز نباید 100%اطمینان داشت
حتی به خدا و قرآن
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا