کلوپ طرفداران پرسپولیس

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی محمد رویانیان، از سمت خود استعفا کرد.


سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از قبول استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس در جلسه امروز هیات مدیره، از سمت خود استعفا کرد.


شیرینی اعلام کرد: من با رویانیان آمده ام و با او نیز می روم.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برای چهارمین بار استعفا کرد و این بار با استعفای رویانیان موافقت شد.

با تصمیم اعضای هیأت مدیره علی پروین به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. البته قرار است به زودی اعضای هیأت مدیره دیداری را با وزیر ورزش داشته باشند و پس از تشکیل جلسه هیأت مدیره مدیرعامل را انتخاب کنند.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیرعامل مستعفی پرسپولیس دو هفته پیش نامه مهمی به وزارت ورزش نوشته و شرایط خود را برای مسئولان تشریح کرده بود.


محمد رویانیان برای چندمین بار از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد. این اتفاق اصلا جدید نیست و هواداران پرسپولیس هم می توانستند هر لحظه حدس بزنند که با توجه به شرایط مالی باشگاه چنین چیزی دوباره رخ می دهد. با این حال به نظر می رسد این بار موضوع جدی تر است.


رویانیان دو، سه ماه پیش و پس از حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از پرسپولیس استعفا داده بود اما با نظر هیات مدیره به کار در باشگاه برگشت. او در این اواخر بیش از اینکه از مسائل و فشارهای خارج از باشگاه ناراحت باشد، از تحرکات درونی باشگاه برای تغییر خود گله داشت و روز گذشته هم پس از استعفای آخرش در گفت وگو با ایسنا به این موضوع اشاره کرد.

با این حال رمزگشایی از برخی دلایل استعفای رویانیان که هنوز برای هواداران مشخص نیست می تواند جالب باشد. سردار سرخ ها دو هفته پیش نامه ای چند بندی آماده کرد و به وزارت ورزش فرستاد. او در این نامه پیش از هر چیزی از وزارت ورزش خواسته بود با کناره گیری اش از مدیرعاملی پرسپولیس موافقت شود. بخشی از خواسته های رویانیان و شرایطی که او از وزارت ورزش انتظار داشت، به این شرح است:

1- با استعفای بنده موافقت کنید.

2- منتقمی را به جای بنده به عنوان مسئول رسیدگی به امور باشگاه منصوب کنید.

3- حسین هدایتی و جهانگیری (رئیس بانک گردشگری) را به هیات مدیره اضافه کنید تا به لحاظ مالی به باشگاه کمک کنند.

4- اجازه بدهید در هیات مدیره باقی بمانم و برخی کارهایی که شروع شده را پیگیری کنم.

5- اجازه بدهید برای حل مشکلات مالی باشگاه 30 میلیارد وام بگیرم و آن را صرف مخارج باشگاه کنم.

رویانیان پیش از داربی اینگونه شرایط خود را برای وزارتخانه گفت اما این نامه را به سرعت پس گرفت و البته او سه روز پیش در یک حمله بی سابقه به وزارت، مسئولان این وزرات خانه را مورد انتقاد قرار داد. رویانیان حتی از اینکه چرا به استعفای چندباره اش توجهی نمی شود ناراحت بود.

بدون شک مدیر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با این همه انتظار از سوی هواداران و فشار کاری که وجود دارد، هر سال با کوهی از مشکلات روبرو می شود. از سویی این صحبت آنها که اگر مالک باشگاه وزارت خانه است باید از لحاظ مالی کمک کند درست است. اما در یکی دو سال گذشته بحث کمک وزارت ورزش به سرخابی ها آنقدر پیچیده شده که اصلا مشخص نیست گره کار دقیقا کجاست. شاید وزارت ورزش هم برای کمک کردن به این دو باشگاه با مشکلاتی روبرو است اما بدون شک تکلیف وضعیت مالی آنها باید هرچه زودتر مشخص شود.

با این وجود هنوز معلوم نیست که واکنش هیات مدیره پرسپولیس به آخرین استعفای رویانیان چه خواهد بود. هرچند او گفته دیگر برنمی گردد اما آنها حاضر نمی شوند در این شرایط حساس و در فاصله 6 هفته مانده تا پایان لیگ برتر تیم شان را بدون مدیرعامل بگذارند. هرچند که نباید فراموش کرد که جدا از بحث وزارت ورزش به عنوان مالک باشگاه، هیات مدیره این تیم به عنوان کسانی که در امور اجرایی باشگاه باید تصمیم بگیرند چرا نقش فعالی از خود به نمایش نمی گذارند.
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
ببینید بحث من اینه که ما از اول فصل هم خوب بازی نکردیم. ما بیشتر بازی هامون رو یک صفر برنده شدیم. یه بازی درمیون به خاطر خلاقیت صادقیان و خلعتبری و چند تا بازیکن دیگه برنده شدیم. یه تعویض خوب از دایی ندیدیم. یادش به خیر علی پروین همیشه بازیکنای تعویضیش گل میزدند. یا دنیزلی همیشه دو تا تعویض میکرد نتیجرو عوض میکرد.
ما تو بازی با فولاد تحقیر شدیم. درسته که به خاطر اشتباه داوری باختیم. اما فولاد تو دقایقی از بازی مارو نابود کرد.
اگر برنامه نود و بازی های تراکتور رو دیده باشید. حداقل 70 درصد بازی های تراکتور رو علی کریمی یا انصاری فرد برای این تیم درآوردند. علی کریمی هر وقت مصدوم نبوده و بازی کرده یا پنالتی گرفته یا گل زده یا پاس گل داده. کریم هم که آمارگلزنیش نشون دهنده ی همه چیز هست. از این سید صالحی که خیلی بهتر بوده حداقل.
اگرقشنگ بازی میکردیم و میباختیم آدم دلش نمیسوخت

سجاد جان، من راستش متوجه نشدم شما داری راجع به بازی پرسپولیس صحبت میکنی یا تیم دیگه چون خیلی از مسائلی که مطرح کردی اصلاً در مورد بازی پرسپولیس صدق نمیکنه. پرسپولیس خیلی از بازیهاش رو در نیمه دوم برنده شده. نیمه اول خیلی خیلی کم گل زده. بعدش هم اگر شما یک تیم رو (به غیر از فولاد و نفت) توی لیگ نشون بدی که خوب بازی میکنه، من تمام حرفهای شما رو قبول میکنم. توی ایران بازیکنان تاکتیک پذیر نیستن. این یه حقیقت محض هست که همه هم میدونن. تیمهایی که روان تر از بقیه بازی میکنن تنها دلیلش این هست که کمتر دست به ترکیبشون زدن. این فصل هم استقلال هم پرسپولیس هم سپاهان و هم تراکتور بازیکنانشون رو عوض کردن. مگه استقلال خیلی از بازیهاش رو 1-0 نبرده؟
واقعاً فکر هم نمیکنم که این جور استدلال که "یه تعویض خوب از دایی ندیدیم. یادش به خیر علی پروین همیشه بازیکنای تعویضیش گل میزدند" استدلال درستی باشه! مگه هر کس تعویض میشه باید گل بزنه؟ شما باید ببینی در چند درصد از بازیها تعویضهای بازی روند بازی رو عوض کرده که من به شما میگم بیشتر از 70 درصد!
بنده دقیقاً مثل شما برنامه نود رو میبینم و اعتراف میکنم تو پخش بازیهای تراکتور، تنها چیزی که تعقیب میکنم حرکتهای علی کریمی هست (حتی وقتی پا به توپ نیست!!). آمار 70 درصدی که شما دادی قطعاً اشتباه هست. این صفحه رسمی این بازیکن در سایت فدراسیون فوتبال هست:
http://www.ffiri.ir/league/101/club.../a8b2a72d-d2c4-4c5d-9be5-38de2202dafd/player/

تنها 5 گل زده. در خیلی از بازیها هم اصلاً پاس گل نداده. در کل فصل هم فقط دو بار پنالتی گرفته که هر دو بار هم کارشناس داوری گفته تمارض کرده. خوشبختانه من تمام قسمتهای 90 رو خودم Record میکنم. میتونم بدم بازیهای تراکتور رو ببینی. علی کریمی یک بازیکن تمام شده است! چه من و شما دوستش داشته باشیم چه بدمون بیاد ازش...
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
من هم اون فصل رو یادمه اما الان شما داری درباره 6 سال پیش حرف میزنی از اون موقع تا الان خیلی چیزا عوض شده کلا فوتبال ایران عوض شده .. همه تیما قوی شدن بعد از اون سال 3 فصل متوالی یه تیم شهرستانی قهرمان شده و تیمایی مثل فولاد و سپاهان و تراکتور در حد پرسپولیس و استقلال بزرگ شدن و شخصیت پیدا کردن پس نمیشه الان رو با سال 86 مقایسه کرد .. اما موافقم که همدلی و اتحاد خیلی تاثیر داره تو موفقیتمون .. این همدلی تا قبل دربی وجود داشت و متاسفانه نمیدونم چی شد که از بین رفت ..

البته این حرفهای شما با حرفهای من منافاتی نداشت. یا من متوجه منظور شما نشدم. یعنی میخواید بگید اون موقع همدلی به درد میخورد، الان نه؟ ضمن اینکه برعکس نظر شما، من معتقدم که به هیچ وجه تیمهای دیگه قوی نشدن! این تیمهای قوی بودن که ضعیف شدن. شما الان بازیهای لیگ رو با دو سال پیش هم مقایسه کنی زمین تا آسمون فرق داره. کجا شما فوتبالی میبینی که 90 دقیقه میخکوبت کنه؟ سری اولی که دنیزلی اومد تو پرسپولیس (زمانی که معدنچی به اندازه کل تیمهای لیگ امسال فرصت خراب کرد!!!) یادت هست؟ پرسپولیس واقعاً زلزله بود.

درمورد اینکه میگی پرپسولیس 80 درصد بازیاشو تو نیمه مربیان برده دلیلش واضحه . اینکه پرسپولیس نیمه اول رو بد و کسل کننده بازی میکنه و نیمه دوم رو هجومی ... تو 90 درصد بازیا فقط نیمه دوم دنبال گل زدن و برد بوده..تو همین بازی گسترش هم همین بود تو بازی استقلال هم همین بود ولی نتیجه نگرفت چون نمیشه همه بازیا رو نیمه اول رو ول کرد به امید نیمه دوم ..

مگه میشه یه تیم در نیمه دوم یه دفعه متحول بشه و یه نیمه نخواد ببره و نیمه دوم بخواد ببره؟! پس یعنی بین دو نیمه علی دایی که قاعدتاً باید روانشناس بی نظیری هم باشه طوری با بازیکنانش حرف میزنه که اونها از لحاظ انگیزشی 10 برابر انرژی میگیرن؟! شاید 1-2 بازی اینطوری بشه ولی همه بازیها...؟! دلیل این موضوع هم اتفاقاً چند صفحه پیش راجع بهش صحبت شد که تنها دلیلش عدم وجود آنالیزورهای خوب در کنار تیم هست. من خودم میگم این یکی از بزرگترین ضعفهای کادر فنی این فصل هست. درواقع علی دایی از نیمه اول برای شناسایی حریفهاش استفاده میکنه و دقیقاً به همین دلیل هم هست که بازیکنان در نیمه اول محتاط بازی میکنن ولی وقتی دایی مشکلات رو میفهمه، با تدابیر خوبی که به کار میبنده در نیمه دوم تیم روند بهتری پیدا میکنه.

عالیشاه قبل اومدن مسلمان همش چند تا بازی کرد و فکر کنم همش دو سه تا بازی فقط فیکس بود و مصدوم شد ..البته از هر نظر مسلمان بهتر از عالیشاه هست هم حفظ توپ هم هماهنگی با بقیه بازیکنای خط حمله و هم اینکه عالیشاه خیلی احساس تکنیکی بودن میکنه اصلا پاس دادن بلد نیست هم این زمین خوردناش و دایو کردناش رو اعصاب ما راه میره..

من هم قطعاً موافقم که مسلمان در سطح فنی بهتری از عالیشاه قرار داره ولی دو تا موضوع هست، اول اینکه عالیشاه طبق این آمار:

http://www.ffiri.ir/league/101/club.../57edca5d-ac39-40d3-85ce-b4d3d3e72838/player/

808 دقیقه از 1350 دقیقه نیم فصل اول رو بازی کرده یعنی نزدیک به 60% بازی ها!! و تو خیلیهاش بهترین زوج کنار صادقیان بوده. دوم اینکه نمیشه از بازیکنی که تازه از مصدومیت جدا شده انتظار داشت مثل دوران اوجش بازی کنه. کاسیاس بعد از مصدومیتش باز هم کاسیاس شد؟!

منظور من این بود وقتی تیم با یه ترکیب که مسلمان صادقیان و خلعت مثلث هجومیش هستن 4 بازی متوالی رو برنده میشه و یه باخت میاره که همه هوادارا از شکل بازی کردنش راضی هستن چرا باید ترکیب عوض شه ؟ چرا این اقای باسواد میاد ترکیب تیم برنده رو عوض میکنه اونم دقیقا تو بازی دربی !! و در حالیکه هیچ تفکری پشت اینکارش نیست هیچ تاکتیکی پشت اینکارش نیست ..
و جالبه وقتی یه بازی اینکار رو میکنه و عملا فلج شدن خط حمله رو میبینه دوباره بازی بعد با همون ترکیب تیم رو میفرسته زمین تا تیم ببازه ..
من هیچ برنامه و تاکتیکی تو تیم نمیبینم نه تنها این بازی 90 درصد بازیای این فصل همین بوده. یه تیم کاملا بی برنامه و سردرگم که بازیکنا اصلا نمیدونن چیکار باید بکنن و تا اینجاشم اگه نتیجه ای گرفته فقط و نبوغ بازیکنا بوده نه رو دانش دایی ..

ببخشید که اینقدر صریح انتقاد میکنم! این انتقاد رو هم اول به خودم میکنم بعد به دوستانم... بزرگترین مشکل مملکت ما در اینه که ما فکر میکنیم از همه چیز خبر داریم! حتی اگر بهمون فرصت و زمان کافی بدن ممکنه یک کم هم بخوایم در مورد اشتباهاتی که خدا در خلقت بعضی موجودات داشته حرف بزنیم. واقعاً فکر نمیکنی که علی دایی بیشتر از هر کس دیگه میخواد تیمش برنده بشه و باز فکر نمیکنی که علی دایی بهتر از هر کس دیگه شرایط تیمش رو میدونه؟

اون از اون کارای مسخرش با استخاره بازیکنا رو میپرونه .. من دوست ندارم بازم مربیمون عوض شه و اتفاقا میخوام علاوه بر امسال بازم سالای دیگه به دایی وقت بدن اما نه این دایی لجباز پرحاشیه که جای جم کردن تیم به فکر درافتادن با علی ابادی و رییسی کیا و قهرمانی هست و دستیارش شده برادر خودش و هر بازی داره گند میزنه به تیم .. باید به یه علی دایی یی وقت بدن که اینقد تو حاشیه نباشه که حداقل یه دستیار بادانش داشته باشه یکی مثل همین تارتار که با تیم جوونش تیم چند میلیاردی دایی رو برد ..

بله، منم با این حرفهای شما موافقم کاملاً! هرچند معتقدم علی دایی اگر بزرگ شده به خاطر این بوده که همیشه و در همه حال به یاد کسی بوده که بالای سرش بوده ولی خب نشون دادن این چیزها توی تلویزیون و کنار زمین دائم ذکر گفتن رو کار درستی نمیدونم! از قدیم گفتن از تو حرکت، از خدا برکت!! شاید بهتره آقای دایی ذکرها رو قبل از بازی بگه و وسط بازی حواسش رو بیشتر به نیمکتی جمع کنه که متاسفانه خیلی هم کادر قوی نداره...
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تورج حق وردی مسابقه پرسپولیس - فولاد را قضاوت می کند

پرسپولیس نیوز : اسامی داوران 5 دیدار باقیمانده از هفته بیست وچهارم و یک دیدار معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر و یک دیدار از مرحله یک چهارم جام حذفی اعلام شد.به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران به شرح زیر است:

دیدار معوقه هفته بیست و سوم 6/11/92

* مس کرمان-نفت تهران ساعت 14:30 ورزشگاه امام علی کرمان

اشکان خورشیدی-حسن کامرانی فر- محمدرضا عیوض محمدی- رضا عادل- ناظر: حیدر شکور

هفته بیست وچهارم

یکشنبه 6/11/92

* ملوان انزلی- تراکتورسازی تبریز ساعت ساعت 14:30 ورزشگاه تختی انزلی

یداله جهانبازی-سعید زارع-حسن توماری-محمدرضا فغانی-ناظر:علی نقی مصطفی نژاد

* صبای قم- داماش گیلان ساعت 14:30 ورزشگاه یادگار امام قم

سعید فتاحی-رسول فروغی-هادی طوسی-امید سعیدفر- ناظر:زاهد بحرینی

* فجر شهید سپاسی-راه‌آهن ساعت 14:30 ورزشگاه حافظیه شیراز

علیرضا فغانی-سعید قاسمی-جلیل شعرانی- جمشید محمدی- ناظر:اسماعیل صفیری

* استقلال-ذوب آهن ساعت 14:30 ورزشگاه آزادی تهران

* البرز حاجی پور-محمدرضا منصوری-سجاد طوری-حسن اکرمی- ناظر: محمدرضا پیروزرام

* سپاهان-استقلال خوزستان ساعت 14:30 ورزشگاه فولادشهر اصفهان

قاسم واحدی-محمدرضا امینی-فرید امیدوار-زاهدی فر- ناظر: مسعود مرادی

مرحله یک چهارم جام حذفی

یکشنبه 6/11/92 – ساعت 16:45

فولاد خوزستان-پرسپولیس-اهواز خوزستان

تورج حق وردی- رضا سخندان- محسن فریمانی- محمد ملکی- ناظر محمد فروغی
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
البته این حرفهای شما با حرفهای من منافاتی نداشت. یا من متوجه منظور شما نشدم. یعنی میخواید بگید اون موقع همدلی به درد میخورد، الان نه؟ ضمن اینکه برعکس نظر شما، من معتقدم که به هیچ وجه تیمهای دیگه قوی نشدن! این تیمهای قوی بودن که ضعیف شدن. شما الان بازیهای لیگ رو با دو سال پیش هم مقایسه کنی زمین تا آسمون فرق داره. کجا شما فوتبالی میبینی که 90 دقیقه میخکوبت کنه؟ سری اولی که دنیزلی اومد تو پرسپولیس (زمانی که معدنچی به اندازه کل تیمهای لیگ امسال فرصت خراب کرد!!!) یادت هست؟ پرسپولیس واقعاً زلزله بود.

حرف شما درسته بازیای لیگ سال به سال داره از نظر کیفیت افت میکنه و تیم ها نتیجه گرا شدن .. اما منظور من این بود که نسبت به سال 86 تیمهای دیگه ای غیر از پرسپولیس و استقلال رشد کردن و شخصیت پیدا کردن .. مثل فولاد تراکتور نفت تهران .. دیگه به هیچ وجه بردن آسون نیست و تیم های ته جدولی هم از پیش باخته نیستن .. پس نمیتونیم بگیم به راحتی اختلاف 7 امتیازی قابل جبرانه چون تیمایی که باهاشون بازی داریم از تیمای پایین جدول هستن .. همین تیمها خیلی وقتا برای ما مشکل درست کردن چون مقابل پرسپولیس 10 برابر انگیزه دارن !
واقعا اون سال خوب فوتبال بازی میکردیم مثل الان بی برنامه و بی تاکتیک نبودیم .. ببین الان هدف چی شده ؟ هدف این شده که کم گل بخوریم !! هدف شده رکورد و رکوردبازی که مثلا آخرش بیایم بگیم ما بهترین خط دفاع جهانیم !! 11 نفر تلاش میکنن و دفاع میکنن که کم گل بخوریم و از اونطرف کسی به فکر این نیست که با این فوتبالی که داریم ارائه میدیم و با این سیستمی که دایی داره تیمو ارنج میکنه گل نمخوریم و نمیتونم گل هم بزنیم پس به چه دردی میخوره ؟ هرچی هم تا حالا بردیم رو خلاقیت و نبوغ صادقیان و خلعتبری بوده وگرنه همین که گل نخوردیم برای دایی کافیه دیگه تاکتیکی برای گل زدن نداریم ..

مگه میشه یه تیم در نیمه دوم یه دفعه متحول بشه و یه نیمه نخواد ببره و نیمه دوم بخواد ببره؟! پس یعنی بین دو نیمه علی دایی که قاعدتاً باید روانشناس بی نظیری هم باشه طوری با بازیکنانش حرف میزنه که اونها از لحاظ انگیزشی 10 برابر انرژی میگیرن؟! شاید 1-2 بازی اینطوری بشه ولی همه بازیها...؟! دلیل این موضوع هم اتفاقاً چند صفحه پیش راجع بهش صحبت شد که تنها دلیلش عدم وجود آنالیزورهای خوب در کنار تیم هست. من خودم میگم این یکی از بزرگترین ضعفهای کادر فنی این فصل هست. درواقع علی دایی از نیمه اول برای شناسایی حریفهاش استفاده میکنه و دقیقاً به همین دلیل هم هست که بازیکنان در نیمه اول محتاط بازی میکنن ولی وقتی دایی مشکلات رو میفهمه، با تدابیر خوبی که به کار میبنده در نیمه دوم تیم روند بهتری پیدا میکنه.

یعنی شما میگی نیمه دوم برنامه و تاکتیک خاصی داریم ؟ یعنی دایی بین دو نیمه تاکتیک و برنامه خاصی به بازیکنا میگه که اونا هم میرن اونو اجرا میکنن و گل میزنن ؟؟ یا مثلا فکر میکنی تا قبل نیمه دوم بازیکنا انگیزه ندارن ولی بین دو نیمه دایی انگیزه بهشون میده ؟؟ نه من اصلا قبول ندارم .. پرسپولیس با این مهره هایی که داره واقعا میتونه 90 دقیقه هجومی و طوفانی بازی کنه و تن همه حریفاش رو بلرزونه . مگه این تیم چی کم داره ؟ 4 تا بازیکن سرعتی و جوون و تکنیکی مربع خط حمله ش هستن 4 تا از بهترینای لیگ که میتونن هرکاری بکنن ولی دایی ترجیح میده نیمه اول رو بیشتر احتیاط کنه و گاهی خلعتبری و سیدصالحی هم میان تو جریمه خودمون برای دفاع و نیمه دوم برای نتیجه گرفتن بازی کنه که بهمین خاطر نیمه دوم بیشتر گل زدیم .. اما این طرز فکر بنظر من خیلی غلطه ..

من هم قطعاً موافقم که مسلمان در سطح فنی بهتری از عالیشاه قرار داره ولی دو تا موضوع هست، اول اینکه عالیشاه طبق این آمار:

http://www.ffiri.ir/league/101/club.../57edca5d-ac39-40d3-85ce-b4d3d3e72838/player/

808 دقیقه از 1350 دقیقه نیم فصل اول رو بازی کرده یعنی نزدیک به 60% بازی ها!! و تو خیلیهاش بهترین زوج کنار صادقیان بوده. دوم اینکه نمیشه از بازیکنی که تازه از مصدومیت جدا شده انتظار داشت مثل دوران اوجش بازی کنه. کاسیاس بعد از مصدومیتش باز هم کاسیاس شد؟!

منم گفتم فکر کنم و دقیق یادم نبود امید چند تا بازی کرده . اما این که بازیکن چقد بازی کرده عیار مناسبی نیست .. مسلمان از هر نظر بهتر و آماده تره .. تو 6 بازی 2 گل زده با صادقیان و خلعتبری خیلی هماهنگه حفظ توپش خیلی بهتره میبینی که از وقتی عالیشاه برگشته به ترکیب جیز خاصی از خلعتبری و صادقیان هم ندیدیم .. البته حرف من بیشتر این بود که چرا وقتی مسلمان آماده رو داریم عالیشاه که تازه مصدومیتش خوب شده بازی کنه ؟ و مسلمان اماده بره رو نیمکت ؟

ببخشید که اینقدر صریح انتقاد میکنم! این انتقاد رو هم اول به خودم میکنم بعد به دوستانم... بزرگترین مشکل مملکت ما در اینه که ما فکر میکنیم از همه چیز خبر داریم! حتی اگر بهمون فرصت و زمان کافی بدن ممکنه یک کم هم بخوایم در مورد اشتباهاتی که خدا در خلقت بعضی موجودات داشته حرف بزنیم. واقعاً فکر نمیکنی که علی دایی بیشتر از هر کس دیگه میخواد تیمش برنده بشه و باز فکر نمیکنی که علی دایی بهتر از هر کس دیگه شرایط تیمش رو میدونه؟

انتقادت رو قبول دارم .. علی دایی بیشتر از هر کس دیگه ای دوست داره تیمش برنده باشه اما از اینم نمیتونیم بگذریم که تیم مشکل تاکتیکی داره و هیچ برنامه و تاکتیکی نداره .. بازیکنا سردرگمن و متاسفانه دایی اصلا نمیتونه از این مهره های خوب بازی بگیره .. البته نمیشه خیلی هم انتقاد کرد بهرحال سطح دایی همینه .. باید قبول کنیم دایی همینه دیگه .همیشه همین بوده و نباید توقع داشته باشیم یهو بهترین بشه . مثل همیشه و مثل همه تیماش این تیم هم پر از نوسانه .. 4 بازی رو میبره و بعد 4 بازی بدون برد .. مثل همیشه مربی بازیهای سخت نیست .. تو بازیای بزرگ نمیتونه پیروز بیرون بیاد .. باید قبول کنیم سطحش همینه دیگه .. اما من از این ناراحتم که یه آدم چرا اینقد خودرای باشه و فقط حرف خودشو قبول داشته باشه .. که حتی یه دستیار خوب و بازیخون هم نداشته باشه ؟ چرا همیشه دوست داره فقط و فقط خودش حرف بزنه ؟ از روز اول ما گفتیم که نیمکت دایی وزنش بسیار سبکه و هیچ ادم بادانش و با سابقه ای دستیارش نیست .. جالبه بدونی همین قلعه نوعی حدود 15 تا دستیار داره .. صالح رو هم که همممون میشناسیم ..
بله، منم با این حرفهای شما موافقم کاملاً! هرچند معتقدم علی دایی اگر بزرگ شده به خاطر این بوده که همیشه و در همه حال به یاد کسی بوده که بالای سرش بوده ولی خب نشون دادن این چیزها توی تلویزیون و کنار زمین دائم ذکر گفتن رو کار درستی نمیدونم! از قدیم گفتن از تو حرکت، از خدا برکت!! شاید بهتره آقای دایی ذکرها رو قبل از بازی بگه و وسط بازی حواسش رو بیشتر به نیمکتی جمع کنه که متاسفانه خیلی هم کادر قوی نداره...

بله مشکل همینجاست .. اینکه دایی وقتی تیمش گل میخوره اخماش میره تو هم و میخزه یه گوشه و شاید تسبیح دست میگیره .. شاید اگر حداقل یه دستیار خوب مثل تارتار عبدی یا همین فیرات داشت میتونست اون ضعفشو رو پوشش بده تا ما هم شاهد این تعویض های اشتباه و وحشتناک نباشیم ..
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
من بازم نظرم همونی هست که گفتم. علی دایی هیچ استعداد و نبوغی تو مربیگری نداره. ترکیب بلد نیست بچینه. تعویض هم بلد نیست. اون دو فصلی هم که تو پرسپولیس جام حذفی رو برد و فصلی که تو راه آهن موفق بود به خاطر این بودکه دستیار خوبی مثل ژلکو میاچ کنارش بود. امسالم اگر یه دستیار خوبی داشت میتونست موفق باشه.
ازاینجا به بعد هم شاید تو لیگ و حذفی دوباره شرایط بهتر بشه. اما اینم فقط به خاطر استعداد بازیکنامون و شوکی که ازاومدن پروین ایجاد شده و دعای هوادارا میتونه اتفاق بیفته نه توانایی کادرفنی.

حیف اززلاتکو کرانچاری که به خاطر حماقت کاشانی از دست دادیم. ببینید چطوری از جوونا تو سپاهان بازی گرفته
 

mehrdad50

عضو جدید
هر چه بداقبالي است سر پرسپوليس مي‌آيد


رئيس سابق هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: به عنوان فردي که دلم براي پرسپوليس مي‌سوزد و افتخار فعاليت در اين تيم را داشتم از هواداران درخواست مي‌کنم اين شرايط حساس را درک کنند.


حسين مالکي در خصوص تحولات اخير در کادر مديريت باشگاه پرسپوليس گفت: نمي‌دانم چرا هر چه بداقبالي و بحران است بايد بر سر پرسپوليس به عنوان محبوبترين تيم ايران و آسيا بيايد. انگار هر چند وقت يک بار اين سناريوي تلخ در تاريخ حيات پرسپوليس تکرار مي‌شود. در تاريخ پرسپوليس در دهه‌هاي اخير نشاندهنده اين نکته اساسي است که برخي اتفاقات تلخ هر از چند گاهي اين باشگاه را غرق در بحران و حاشيه کرده و هواداران را عذاب مي‌دهد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ماجراهاي اخير دوباره پرسپوليس را در گرداب حواشي قرار داد. اتفاقي که مسبوق به سابقه است. بد نيست دوستان بدانند زماني که رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس بودم شرايط بسيار سختي داشتيم. از يک طرف وزير ورزش وجوانان وقت اصرار بر تغيير مديرعامل داشت و از سوي ديگر با سرمربيگري علي دايي در پرسپوليس مخالف بودند اما نظر اينجانب و برخي از اعضاي محترم هيأت مديره اين بود که با توجه به روي کار آمدن دولت جديد مصلحت نيست مديريت باشگاه تغيير کند چرا که احتمال داشت دولت جديد نيز مديرعاملي جديد انتخاب کند و از سوي ديگر بر اين عقيده بودند که علي دايي مي‌تواند تيم را بعد از شکست تلخ پرسپوليس در فينال جام حذفي مقابل سپاهان سر و سامان دهد. با اين وجود آقاي عباسي وزير وقت ورزش و جوانان حضوري و تلفني مرتبا پيگير حذف رويانيان و عدم انتخاب دايي بود و من نمي‌دانم دليل اين همه اصرار چه بود؟!

رئيس سابق هيأت مديره باشگاه پرسپوليس افزود: به هر حال تصميم قاطع اينجانب و هيأت مديره باشگاه پرسپوليس بر اين شد که به هر طرق ممکن کيان و جايگاه ممتاز پرسپوليس حفظ شود. بر اين اساس تصميم گرفته شد دايي سرمربي شود و رويانيان مديرعامل باقي بماند تا تيم از بحران نجات پيدا کند. صراحتا هم به آقاي عباسي اعلام کردم که تغيير رويانيان آنهم در آستانه شروع به کار جناب آقاي دکتر روحاني و همچنين وضعيت آشفته تيم به مصلحت نيست. هر چند که با اين تصميم منطقي وعاقلانه يعني ابقاي رويانيان و انتخاب دايي باشگاه و تيم از بحران خارج شدند و به ثبات نسبي رسيدند. هواداران عزيز به عنوان بزرگترين مشوق ما از اين تصميمات اعلام رضايت کردند. در چنين شرايطي که تصميمات آرامش باشگاه و مردم را در پي داشت آقاي عباسي در اقدامي عجيب هيأت مديره را که براي دومين بار طي يک ماه قبل ترميم شده بود منحل اعلام کرد و اينجانب را از رياست هيأت مديره عزل نمود. با اين وجود همه ما خوشحال بوديم که باشگاه و تيم از وضعيت بحراني خارج شد و در جايگاه واقعي خودش قرار گرفت. نتايج خوب تيم پرسپوليس صدرنشيني آن تا چند هفته پيش مبين همين واقعيت است.

وي افزود: با اين حال اتفاقات اخير باشگاه پرسپوليس باعث شده تا يک بار ديگر باشگاه پرسپوليس دچار سردرگمي شود و بايد با تصميمات مدبرانه و عاقلانه مانع از بروز بحران جديد شد. البته خواسته يا ناخواسته بعضي‌ها بدشان نمي‌ايد تيم‌هاي بزرگي مثل استقلال و پرسپوليس هر از چند گاهي در دايره بحران قرار بگيرند و مشغول حواشي شوند. آيا حق هواداران پرسپوليس اين است. از انصاف به دور است که زحمات و خدمات سردار رويانيان را فراموش کنيم و يا مديريت دايي را در انسجام تيم ناديده بگيريم. حال به هر دليلي تصميم گرفته شده رويانيان مديرعامل نبوده وعلي پروين سرپرست موقت باشگاه باشد. بايد هيأت مديره محترم با نظر وزير محترم ورزش و جوانان جناب آقاي دکتر گودرزي که داراي اخلاق و منشي مورد احترام هستند تصميم منطقي و اصولي بگيرند. علي پروين که يکي از محبوب‌ترين پيشکسوتان فوتبال است به خوبي مي‌داند که مديرعاملي پرسپوليس آنهم در اين شرايط حساس بسيار سخت و طاقت‌فرساست. شايد خود علي‌آقا اين واقعيت را بداند که مي‌بايست کسي در راس اين باشگاه پرهزينه قرار بگيرد که بتواند علاوه بر نگاه کلان مديريتي زمينه‌هاي جذب سرمايه و درآمدزايي را براي سرپا نگه داشتن باشگاه بزرگ پرسپوليس فراهم کند و رضايت خيل عظيم هواداران پرشور و با احساس پرسپوليس را تضمين نموده و بتواند در اين مقطع حساس پرسپوليس را به سمت خصوصي‌سازي سوق دهد تا زماني که تصميم نهايي توسط وزير ورزش و جوانان و هيأت مديره گرفته شود.

مالکي ادامه داد: من پيشنهاد مي‌کنم که بخش اقتصادي باشگاه پرسپوليس مستقيما بر عهده سردار رويانيان قرار بگيرد تا ضمن پاسخگويي درباره مسائل مالي باشگاه بتواند از ظرفيت بالاي اقتصادي که در ايشان سراغ دارم در جهت ارتقاء سطح سرمايه‌گذاري همه جانبه باشگاه استفاده نمايد. مضافا اينکه بعد از شکست ناباورانه در تبريز و همچنين کناره‌گيري رويانيان اين خطر احساس مي‌شود که مجددا تيم و بازيکنان وارد حاشيه شده و در شرايطي که شانس قهرماني جام حذفي و همچنين موفقيت در ليگ برتر وجود دارد زمين، توپ و امتياز را به رقبا واگذار نکند. اين شرايط هنرمندانه علي دايي را مي‌طلب که به هيچ وجه اجازه ندهد بازيکنان به جز بازي و کسب حداکثر امتيازات و سربلندي هواداران دلسوز و وفادار به چيز ديگري بينديشند.

رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت:‌ من به عنوان فردي که دلم براي پرسپوليس مي‌سوزد و افتخار فعاليت در اين تيم را داشتم از هواداران درخواست مي‌کنم اين شرايط حساس را درک کرده و پشتيبان و حامي تيم محبوب‌شان باشند تا پرسپوليس از گرداب حواشي خارج شود. به خوبي واقف هستم که علي دايي مي‌تواند تيم را از شرايط فعي خارج کند و براي پروين هم آرزوي موفقيت دارم.در پايان بايد پذيرفت که باشگاه‌هاي بزرگ تغييرات زيادي در خود مي‌بينند و آدم‌ها ميآيند و مي‌روند اما باشگاه نبايد در امواج تغييرات قرار بگيرد و مهمتر اينکه نبايد آينده باشگاه را فداي سلايق فردي، صنفي و مصلحتي کرد.
 

mehrdad50

عضو جدید
انتقادات تند محمد دادكان از وزارت ورزش:

* 35 سال است نمی گذارند پرسپولیس سر و سامان پیدا کند
* وزارت ورزش هر 4 سال 3 بار مدیر پرسپولیس را عوض می کند
* رویانیان را زمانی که کار بلد نبود آوردید و بعد از 27 ماه تجربه برداشتید
* پرسپولیس می توانست دوباره صدرنشین شود اما چنان فشاری آوردند که مدیرش مجبور به استعفا شود
* پرسپولیس و استقلال باید اولویت وزیر باشد نه مسئله حاشیه ای
* اگر مردم بخواهند با عشق می آیم اما با امضای هیچ وزیری پا به پرسپولیس نمی گذارم
* پروین بزرگ این فوتبال است اما خودش باید بفهمد مدیریت کار او نیست
 

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز
من بازم نظرم همونی هست که گفتم. علی دایی هیچ استعداد و نبوغی تو مربیگری نداره. ترکیب بلد نیست بچینه. تعویض هم بلد نیست. اون دو فصلی هم که تو پرسپولیس جام حذفی رو برد و فصلی که تو راه آهن موفق بود به خاطر این بودکه دستیار خوبی مثل ژلکو میاچ کنارش بود. امسالم اگر یه دستیار خوبی داشت میتونست موفق باشه.
ازاینجا به بعد هم شاید تو لیگ و حذفی دوباره شرایط بهتر بشه. اما اینم فقط به خاطر استعداد بازیکنامون و شوکی که ازاومدن پروین ایجاد شده و دعای هوادارا میتونه اتفاق بیفته نه توانایی کادرفنی.

حیف اززلاتکو کرانچاری که به خاطر حماقت کاشانی از دست دادیم. ببینید چطوری از جوونا تو سپاهان بازی گرفته

میشه در مورد اولین فصلی که مربیگری کرد و سایپا رو قهرمان لیگ هم هست توضیح بدی که اونجا دستیار مطرحش کی بود؟
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
میشه در مورد اولین فصلی که مربیگری کرد و سایپا رو قهرمان لیگ هم هست توضیح بدی که اونجا دستیار مطرحش کی بود؟

تو اون فصلی که دایی سایپا رو قهرمان کرد،در ابتدای فصل مربی سایپا یک آلمانی بود و یه جورایی تیم رو اون بست و بعد 6-7 هفته که اتفاقا خوب هم نتیجه گرفته بود رفت و تیم آماده رو تحویل دایی داد
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
تو اون فصلی که دایی سایپا رو قهرمان کرد،در ابتدای فصل مربی سایپا یک آلمانی بود و یه جورایی تیم رو اون بست و بعد 6-7 هفته که اتفاقا خوب هم نتیجه گرفته بود رفت و تیم آماده رو تحویل دایی داد

دقیقا همینی است که شما گفتی. درضمن اون فصل تیمای دیگه اکثرا افت کرده بودند. ضمن این که یه اتفاقایی افتاد که باعث شد استقلال اهوازنتونه قهرمان بشه. که بماند...........
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
راستش امسال من از اول فصل امیدی به قهرمانی پرسپولیس نداشتم.چرا که بنظرم دایی گزینه خوبی برای پرسپولیس نبود و همینطور موافق مدیریت رویانیان نبودم ولی هر چی رفتیم جلوتر تیم بهتر میشد.خصوصا عملکرد دفاعی تیم بقدری خوب بود که واقعا امیدوار شدیم چون من خودم همیشه اعتقاد دارم که تیمی تو ایران میتونه نتیجه بگیره که عملکرد دفاعیش بهتر باشه حتی با وجود اینکه قسمت هجومی تیم خیلی خوب نباشه.البته با اضافه شدن خلعتبری وضعیت بهتر شد ولی بازم مشکل ما نبود هافبک طراح تو تیم بود.تیم ما 3-4 بازیکن هجومی با عملکردهای نسبتا شبیه هم داشت.صادقیان-عالیشاه-خلعتبری-مسلمان که بنظرم هیچکدوم نمیتونستن نقش طراح رو داشته باشند بجز صادقیان که ....!!!
نیم فصل رو اول شدیم ولی نکته ای که وجود داشت این بود که ما تو بازیای داخل خونه موفق بودیم و در خارج از خونه اصلا خوب نبودیم و فقط راه آهن رو بردیم اونم تو تهران!!در حالی که این یک ضعف خیلی بزرگ محسوب میشد.مشکل دوممون این بود که ما جلوی تیمای قدر یا مساوی کردیم و یا باختیم.تراکتور-سپاهان-نفت-فولاد-استقلال!!! معمولا تجربه نشون داده که بردن بازیها با تیمای قدر که حکم فینال رو داره تو قهرمانی تیمها خیلی با ارزش هستش ولی متاسفانه تیم ما نشون داد که جلوی تیمای قدر به مشکل بر میخوره !!
تیم ما امسال واقعا پتانسیل قهرمان شدن رو داشت.هیچ تیمی مثل پرسپولیس بازیکن خوب نداشت و بابت این قضیه باید از رویانیان تشکر کرد که تو جذب بازیکن خیلی خوب عمل کرد.
ولی نکته ای که وجود داره و هنوزم که هنوزه نظرم رو عوض نکرد انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی هستش.چون واقعا دایی امسال چیزی کم و کسر نداشت تیم کامل .ذخیره های خوب و... ولی خوب نشون داد در حد پرسپولیس نبوده(البته تا اینجا که اینطور بوده) چون بازیهای فینال گونه رو واگذار کرد و متاسفانه جلوی استقلال که بازیکنی نداشت و بهترین فرصت بود برای اینکه به قهرمانی امیدوار باشیم ولی با این وجود ریسک نکرد!!! فقط امیدوارم پرسپولیس جلوی فولاد تو حذفی نتیجه بگیره و بیاد بالا.چون با این همه بازیکن خوب خیلی بده که تیم یه جام نگیره.جدیدا باختمون به گسترش فولادم که دیگه واقعا ناراحت کننده بود و امید منو که به صفر رسوند!!! اخه این پرسپولیس کی میخواد به خودش بیاد!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
میشه در مورد اولین فصلی که مربیگری کرد و سایپا رو قهرمان لیگ هم هست توضیح بدی که اونجا دستیار مطرحش کی بود؟
خب قبول کن اون فصلم دایی به لطف نتایج عجیب و غریب بقیه تیم های مدعی تو هفته های آخر قهرمان شد ..
استقلال 6 بازی 2 امتیاز .. استقلال اهواز 4 بازی فکر کنم 2 امتیاز و پرسپولیس هم هفته های آخر نتایج نه چندان جالب ..
وگرنه همون موقعم تیمش پر از نوسان بود تو نتیجه گرفتن ..
مطمئنم اگر الان بود سایپای دایی به هیچ وجه نمیتونست قهرمان بشه ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بنظر من با بازیایی که تو 5 هفته آخر داریم قهرمانی خیلی هم دور از دسترس نیست .. مشکل اینه که الان باورش تو تیم وجود نداره و من میدونم که الان همه بازیکنا شانس قهرمانی ما رو صفر میدونن .. و ای کاش دایی حداقل تو این مورد بتونه خوب کار کنه و اون روحیه و خودباوری رو به تیم برگردونه .. شاید بردن فولاد تو اهواز و سپاهان تو تهران بتونه اون انگیزه و شخصیت قهرمانی رو برگردونه به تیم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حیف اززلاتکو کرانچاری که به خاطر حماقت کاشانی از دست دادیم. ببینید چطوری از جوونا تو سپاهان بازی گرفته
من با این حرفت موافق نیستم .. کرانچار تو سپاهان تونسته همچین کاری بکنه ولی تو پرسپولیس نتیجه نمیده .. پرسپولیس اینقد حاشیه داره که بازیکن خیلی سخت میتونه توش دووم بیاره همین صادقیان و مسلمان با اینکه چند ساله دارن تو لیگ بازی میکنن و سال قبلم از بهترین بازیکنای لیگ بودن امسال دورورشون پر شده از حاشیه و چند هفته ست بهمین خاطر افت کردن ..
صادقیان چند بازی خوب بود چند تا پاس گل خوب داد اینقد بولد شد حرکتاش و اینقد بزرگش کردن که الان افت کرده ..
بعدشم استفاده از همین جوونا ریسکه و کرانچار شانس آورده که این بازیکنا جواب دادن و تونستن تیمشو نجات بدن وگرنه ممکن بود همینا نتونن بازیای خوبی انجام بدن .. من فکر میکنم اگه پرپسولیس هم مثل سپاهان 7 8 هفته بدون برد بود و تو خونه خودش به فجر و ملوان میباخت و همینکار تو پرپسولیس انجام میشد این جوونا اصلا جواب نمیدادن ..
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
6666666666666666666666666

6666666666666666666666666



 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنظر من با بازیایی که تو 5 هفته آخر داریم قهرمانی خیلی هم دور از دسترس نیست .. مشکل اینه که الان باورش تو تیم وجود نداره و من میدونم که الان همه بازیکنا شانس قهرمانی ما رو صفر میدونن .. و ای کاش دایی حداقل تو این مورد بتونه خوب کار کنه و اون روحیه و خودباوری رو به تیم برگردونه .. شاید بردن فولاد تو اهواز و سپاهان تو تهران بتونه اون انگیزه و شخصیت قهرمانی رو برگردونه به تیم

آره حتما ..همونطوری که گسترشو بردیم فجر و کیسه خوزستانم تو زمین خودشون میبریم
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
من با این حرفت موافق نیستم .. کرانچار تو سپاهان تونسته همچین کاری بکنه ولی تو پرسپولیس نتیجه نمیده .. پرسپولیس اینقد حاشیه داره که بازیکن خیلی سخت میتونه توش دووم بیاره همین صادقیان و مسلمان با اینکه چند ساله دارن تو لیگ بازی میکنن و سال قبلم از بهترین بازیکنای لیگ بودن امسال دورورشون پر شده از حاشیه و چند هفته ست بهمین خاطر افت کردن ..
صادقیان چند بازی خوب بود چند تا پاس گل خوب داد اینقد بولد شد حرکتاش و اینقد بزرگش کردن که الان افت کرده ..
بعدشم استفاده از همین جوونا ریسکه و کرانچار شانس آورده که این بازیکنا جواب دادن و تونستن تیمشو نجات بدن وگرنه ممکن بود همینا نتونن بازیای خوبی انجام بدن .. من فکر میکنم اگه پرپسولیس هم مثل سپاهان 7 8 هفته بدون برد بود و تو خونه خودش به فجر و ملوان میباخت و همینکار تو پرپسولیس انجام میشد این جوونا اصلا جواب نمیدادن ..
قبول دارم حرف شمارو . صادقیان و مسلمان رو فدراسیون نابود کرد که ظاهرا از طرف آیت اللهی سازماندهی شد. یه دفعه الکی از این دو نفر اسم بردند . بعدهم تکذیب کردند. متاسفم برای کفاشیان که میدونه اطرافش چه خبره ولی اقدامی نمیکنه.
به هرحال مربی باید بتونه تشخیص بده که فرق بین سپاهان یا پرسپولیس یا راه آهن چیه. تو هر تیم و هربازی ازچه مهره هایی استفاده کنه.
وقتی دوتا بازیکن بزرگ تیمش رو ازدست داد و بازیساز نداره باید فقط بیاد رو دروازه سانترکنه. این بی برنامه بازی کردن تیم ازهمه بیشتر منو اذیت میکنه.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس بالا و پائین زیادی دیده‌ام. روزهای سخت زیاد داشتیم که این روزها قابل مقایسه با آنها نیست. حالا عزم خودمان را جزم کرده‌ایم تا از همین هفته شرایط تغییر کند. فولاد را می‌بریم و برای حیثیت پرسپولیس و هوادارانش برای پیروزی در 6 بازی بعدی لیگ می‌جنگیم.

محمد نوری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: روی لبه تیغ حرکت می‌کنیم اما شرایط اینگونه نمی‌ماند و همه تیم عزم خود را جزم کرده‌اند تا شرایط را از این هفته تغییر بدهیم.

وی ادامه داد: در این چند سال که در پرسپولیس هستم شرایط سخت بسیاری را تجربه کرده و از سر گذراندیم. به قول معروف بالا و پائین تیم را دیده‌ام و نسبت به آن وضعیت، شرایط و روزهای خوبی داریم که از راه می‌رسند. ما برابر فولاد و استقلال بدشانس بودم. این دو بازی را باید می‌بردیم. البته برابر گسترش روز خوبی نداشتیم و کمی شل گرفتیم. از 9 امتیاز، یک امتیاز گرفتیم که ما را عقب انداخت اما مصمم به جبران هستیم و این شعار نیست، بلکه برایش برنامه داریم. البته الان تمرکز ما روی جام حذفی است.

کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. این نام صلابت خودش را دارد. البته در دو سال اخیر شرایط خوب نبود اما در این فصل همین حالا که در بدترین شرایط هستیم، هنوز هیچ چیز را از دست نداده‌ایم. در لیگ در کورس قرار داریم و در جام حذفی مدعی قهرمانی هستیم.

نوری درباره اینکه پرسپولیس برای رسیدن به آنچه وی می‌گوید باید در 6 بازی بعدی حداقل پنج پیروزی داشته باشد، تصریح کرد: رقبای ما بازی‌های رودررو دارند ولی ما نمی‌توانیم هیچ چیز را به اما و اگر واگذار کنیم و به همین دلیل برای کسب 6 پیروزی در 6 بازی باقیمانده لیگ، هدف گذاری کرده‌ایم و بدون تردید این توانایی در تیم ما وجود دارد و قصد داریم از همین بازی جام حذفی نشان بدهیم که شرایط نسبت به چند هفته اخیر تغییر کرده است.

نوری در ادامه گفت: ما در جام حذفی هم به قرعه سختی خورده‌ایم و پرسپولیس مرد روزهای سخت است. به اهواز می‌رویم که هم یک بازی خوب انجام بدهیم و هم به نتیجه دلخواه برسیم. ما همیشه در اهواز بویژه برابر فولاد نتایج خوبی گرفته‌ایم، نمی‌دانم چطور می‌گویند که برابر ما پیروزی‌های خوبی داشته‌اند. در همین بازی آخر هم، اگر بد اقبال نبودیم، می‌بردیم. دو، سه بار به تیر دروازه آنها زدیم. البته فولاد جزو تیم‌های خوب است که بازیکنان تکنیکی دارد ولی باید شرایط را عوض کنیم. مهم است که از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم و به گل برسیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره تغییر شرایط خود در هفته‌های اخیر گفت: همانطور که گفتم فوتبال بالا و پائین زیاد دارد. من چه یک دقیقه و چه ده دقیقه بازی کنم، تمام توان خودم را می‌گذارم. الان یک خط عقب‌تر آمده‌ام و هافبک دفاعی بازی می‌کنم. وقتی قرارداد می‌بندی کسی تضمین نمی‌دهد که حتما بازی کنی. در این مدت خیلی تلاش کردم. اختصاصی تمرین می‌کردم، خودم را از نظر بدنی و روحی حفظ کردم تا وقتی نیاز شد در خدمت تیم باشم.

نوری در پایان افزود: از هواداران می‌خواهیم که برای حمایت از تیم بیایند. عدم استقبال مردم از بازی‌ها یک بحث ریشه‌ای است و باید برای حل آن خیلی‌ کارها انجام شود ولی تمام بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند. در این چند بازی به مسائل مالی کاری نداریم. برای حیثیت پرسپولیس میلیونها هوادار و خودمان با تمام غیرت بازی می‌کنیم. در تمام این سال‌ها نکته ثابت پرسپولیس، هواداران بوده‌اند. آنها اگر نباشند دیگر چیزی باقی نمی‌ماند.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه در تصمیمات هیات مدیره پرسپولیس و استقلال دخالت نمی کند، گفت: محمد رویانیان اصرار بر استعفا از مدیرعاملی پرسپولیس را داشت و هیات مدیره نیز با این درخواست موافقت کرد. محمودگودرزی روز شنبه درحاشیه مراسم معارفه وتودیع مدیران جدید و قبلی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: تصمیمات باشگاه پرسپولیس از سوی هیات مدیره بر اساس موازین قانونی گرفته می شود و ما هم به تصمیات آنها احترام می گذاریم. وی افزود: هواداران دو تیم پرطرفدار استقلال پرسپولیس نگران نباشند، سرخابی‌ها با قوت به کار خود ادامه می‌دهند ولی ماندن یا رفتن مدیران اجبار نیست، عدم حضور آن‌ها در مدیریت دست خودشان است. وی ادامه داد: وزارت ورزش با کمبود بودجه رو به رو است. مشکلات مالی به قوت خود باقی است، امیدواریم با مساعدت مجلس و پیش‌بینی بودجه سال 93، مشکلات را مرتفع کنیم.

وی در پاسخ به سووالی مبنی بر ماندن پروین به عنوان مدیر عامل این باشگاه ،گفت:وزارت ورزش و جوانان در حیطه اختیارات هیات مدیره ها دخالت نمی کند و تصمیم هیات مدیره قابل اجرا است .

محمد رویانیان روز سه شنبه گذشته از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و علی پروین به جای وی به عنوان سرپرست موقت منصوب شد.
پس از استعفای رویانیان گودرزی اعلام کرده بود فعلا مسائل مهم تری وجود دارد و فرصت اظهار نظر درباره این اتفاق ندارد.
 

mehrdad50

عضو جدید
محروميت يک جلسه‌اي تيموريان، اولادي و صادقيان


کميته انضباطي فدراسيون احکامش را در خصوص تخلفات واقع شده در دو ديدار فولاد خوزستان ـ پرسپوليس و پرسپوليس ـ استقلال اعلام کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين احکام به شرح زير است:

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري در ديدار تيم هاي فولاد خوزستان-پرسپوليس که 21 دي ماه در اهواز انجام شده بود، تماشاگران منتسب به تيم فولاد خوزستان، علي دايي سرمربي پرسپوليس، محمد دايي مربي و بهزاد غلامپور مربي دروازه بانان پرسپوليس تخلفاتي مرتکب شدند و همچنين اين تيم با يک دقيقه تاخير در نيمه دوم وارد زمين شد.

بر همين اساس باشگاه فولاد خوزستان به دليل تخلفات تماشاگران منتسب به اين تيم که شامل اهانت به سرمربي تيم مقابل و پرتاب بطري به سمت وي بود، به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

علي دايي به خاطر اعتراض به نحوه قضاوت داوران، با دريافت تذکر به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. محمد دايي و بهزاد غلامپور به دليل اعتراض به داور پس از پايان بازي هر نفر تذکر گرفتند و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند. باشگاه پرسپوليس هم به خاطر تاخير در ورود به زمين در نيمه دوم که يک دقيقه به طول انجاميد به پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. آراي صادره در پرونده فولاد-پرسپوليس قطعي است.

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال پس از بررسي گزارش هاي ناظران داوري و ناظر بازي دربي تهران که روز جمعه 27 دي برگزار شد، آراي زير را صادر کرد:

آندرانيک تيموريان بازيکن تيم استقلال، به دليل برخورد غيرورزشي با بازيکن تيم مقابل و بروز رفتار زننده در طول مسابقه يک جلسه محروم و سي ميليون ريال جريمه نقدي شد. اين راي قطعي است.

مهرداد اولادي بازيکن تيم استقلال و پيام صادقيان هم به دليل برخورد زننده با بازيکن تيم مقابل هم هر کدام به پرداخت سي ميليون ريال جريمه نقدي و يک جلسه محروميت محکوم شدند. راي صادره قطعي است.

همچنين پرسپوليس در نيمه دوم دو دقيقه در ورود به زمين و استقلال هم در نيمه دوم يک دقيقه تاخير داشتند که پرسپوليس به پرداخت شش ميليون ريال جريمه نقدي و استقلال به پرداخت سه ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند. راي صادره قطعي است.

هر دو تيم استقلال و پرسپوليس به دليل تخلفات تماشاگرانشان هر کدام به پرداخت 100 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شده اند که اين دو راي در کميته استيناف يک هفته پس از صدور راي قابليت تجديدنظرخواهي دارند.

همچنين کميته انضباطي به سياوش اکبرپور،رضا حقيقي، حميدرضا علي عسگر، محمدرضا خلعتبري تذکر مي دهد که در مسابقات آينده با رعايت مقررات از بروز رفتارهاي غيرورزشي خودداري کنند. در غير اين صورت برابر با آيين نامه انضباطي تنبيه خواهند شد.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام کميته انضباطي، محروميت هاي اعلام شده تيموريان، اولادي وصادقيان به دليل اينکه 72 ساعت پيش از بازي هاي فرداي استقلال و پرسپوليس در ليگ برتر و جام حذفي مقابل ذوب آهن اصفهان در تهران و فولاد خوزستان در اهواز اعلام نشده اند، شامل بازيهاي روز يکشنبه ششم بهمن ماه اين دو تيم نمي شوند و محروميت هاي آندرانيک تيموريان، مهرداد اولادي و پيام صادقيان از بازي بعدي پرسپوليس و استقلال اعمال مي شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازی با فولاد واقعا بازی مرگ و زندگیه .. ببریم برمیگردیم به روزای خوب اگه نتیجه ای غیر از برد هم باشه کلا میریم تو حاشیه و هر روز بیشتر میایم پایین ..
خیلی خیلی مهمه خدایا به امید خودت :(
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت:باشگاه ها در اختيار هيات مديره ها هستند و اين اعضاي هيات مديره هستند که باشگاه را اداره مي کنند. محمود گودرزی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نشست صمیمانه با مدیران و کارکنان این شرکت انتظارات جامعه ورزشی از مدیرعامل این شرکت را بالا دانست و در جمع خبرنگاران گفت: ساخت اماکن ورزشی یک مبحث است و نگهداری و تجهیز آن ها مبحث مهم تری که ضروری است هزینه های مورد نیازشان از قبل پیش بینی شود. در موضوع توسعه می توان مثال استادیوم آزادی را زد . این استادیوم سالیان سال است که خدمات رسانی می کند اما در امر نگهداری خیلی توفیقی حاصل نکرده چرا که در زمینه کمبود منابع همواره دچار مشکل بوده. باید مدیریت این شرکت در موضوع ساخت و سازتلاش و جذب منابع کند و هم در موضوع نگهداری فعال باشد که این موضوع بسیار مهمی است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر وجود شرایط اجاره دادن مکان های ورزشی برای فرار از کمبود منابع گفت: آن چه که در گذشته بوده این بوده که مکان ورزشی به صورت خود کفا اداره شود. ضمن این که خدمات رسانی کند و افزایش بهره وری نیز داشته باشد . در دوره های گذشته هم این روند بوده اما باید به صورت جدی تر بهبود یابد. استفاده کنندگان وقتی هزینه ای می پردازند بدانند که حتما در جهت نگهداری این مجموعه ها استفاده می شودتا تبدیل به مخروبه نشوند و همواره به وسیله کمک ها توسعه و تجهیز می شود. این روند در گذشته هم بوده و اکنون نیز هست امیدوارم در آینده هم تداوم داشته باشد.

گودرزی در ادامه به طرح های در دست افتتاح اشاره کرد: آن چه که به من گزارش داده اند 9 طرح قرار است به بهره برداری برسد که امیدوارم در زمان خود افتتاح شود، البته عدد قابل ملاحظه ای نیست چرا که کمبود اعتبارات باعث می شود روند افتتاح ها کند شود و به تاخیر بیافتد، امیدواریم در بودجه 93 مجلس عنایت ویژه ای کند تا طرح های بیشتری را به بهره برداری برسانیم.
در ایام دهه مبارک فجر طرحی افتتاح نخواهیم کرد اما برای پایه گذاری طرح های کلان و افتتاح و شروع عملیاتشان برنامه هایی در دست است که امیدواریم با استفاده از منابع خارجی و داخلی آن ها را عملیاتی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ادامه حیات 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال و موضع وزارتخانه در این خصوص این گونه پاسخ داد: قطعا وزارتخانه قصد کمک دارد وهواداران نگران نباشند. انشاالله دو باشگاه با قوت به کار خود ادامه می دهند. مدیرعامل پرسپولیس هم اصرار داشت که نباشد و هیات مدیره هم با این موضوع موافقت کرده و نمی شود به اجبار افراد را نگه داشت چراکه اختیار با خودشان است. امیدوارم بتوان مشکلاتشان را به زودی مرتفع کرد.

دولت به مشکلات مالی آن ها آگاهی دارد منتها ما با یک مسئله مالی عمومی و کمبودهای اعتباری شدیدی رو به رو هستیم و باید قدری محدود تر شد تا بتوان مشکلات را مرتفع ساخت.هم و غم ما این است که این دو تیم پر طرفدار مشکلاتشان مرتفع شود و آن چه که من تاکید داشتم مسائل ریز و حاشیه باعث بروز ازدیاد مشکلات آن ها نشود.

قطعا این دو باشگاه حائز اهمیت هستند. به هر حال باشگاه هایی هستند با طرفداران بسیار زیاد و احترام به عقاید این هواداران باید سرلوحه کار ما باشد ما به آن ها احترام می گذاریم و خواست آن ها خواست ما است .

او در واکنش به استعفای رویانیان و انتصاب علی پروین به عنوان سرپرست گفت:باشگاه ها در اختیار هیات مدیره ها هستند و این اعضای هیات مدیره هستند که باشگاه را اداره می کنند و ارتباط خیلی مستقیمی با وزارت ورزش و جوانان ندارد.
وزارتخانه مجمع هیات مدیره را انتخاب می کند و هیات مدیره از درون یا بیرون خود افرادی که حائز شرایط هستندبه عنوان مدیرعامل انتصاب می کند و مدیر عامل هم به نحوی غیر مستقیم منصوب دولت است و باید در چارچوب قوانین و مقررات دولتی قدم بردارد. رویانیان هم اصرار بر استعفا داشت و هیات مدیره هم چندین بار از وی خواست که نرود که اینبار به دلیل اصرار وی هیات مدیره هم با رفتنشان موافقت کرد.
وزارت ورزش و جوانان تلاشش این است که در حیطه وظایف هیات مدیره ها خیلی دخالت نکند و هیات مدیره ها تصمیماتی که می گیرند معمولا درون خود قابلیت اجرا دارد و وزارت ورزش و جوانان هم باید به این تصمیمات احترام بگذارد. ما هیچ موضع منفی یا مثبتی در قبال انتصاب پروین نداریم.آن چه که هیات مدیره تدوین و تصویب می کند قابلیت اجرا دارد.
 

Similar threads

بالا