کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من دارم با واژه ها بازی میکنم؟
من که اولش گفتم این سه تا بازیکن خوب نیستن حالا شما دوتاشو قبول داری ولی نوری رو نه
نمیدونم شاید چون نوری هم استانیته اینقد ازش حمایت میکنی.صد در صد روش تعصب داری کاملا مشخصه من با خیلی از دوستام صحبت میکنم از نوری اصلا راضی نیستن ولی شما...
خودتون گفتین ما مشکل بازی ساز داریم بازی ساز ماهم نوریه نیلسون که نیست
موفق باشید.
چه ربطی به هم استانی بودن داره اخه ..
من دارم میگم شما توقعت خیلی زیاده یه بازیکن نمیتونه به تنهایی کاری کنه وقتی همه نای راه رفتن ندارن ..
منم که گفتم قبول دارم که خیلی نوسان داره اما شما هم مشکلات تیمو میندازین گردن نوری
ما فعلا داریم از جناحین ضربه میخوریم و اینکه نوری تنهاست ..
 

karimi912

عضو جدید
بر خلاف دو سه سال اخير امسال تو فاز دفاعي عالي هستيم. به ضرس قاطع :D ميگم امسال عنوان بهترين خط دفاع ليگ رو با كمترين گل خورده خواهيم داشت. دروازه بانمون كامله، پنج شش تا مدافع ناب داريم كه خيلي با هم هماهنگند و دو تا هافبك دفاعي بي نقص.
اما فاز حمله مون افتضاحه؛ نوروزي و رضايي بازيكناي خوبي بودند، اونم در كنار يه مهاجم نوك و نه كنار خط... غريبي، عاليشاه و صادقيان سه تا بازيكن متخصص لب خط اند.
دو امتياز مفت پريد، بازي امشب درسهاي بزرگي براي دايي داشت كه اميدوارم از اونا استفاده كنه. به نظرم امشب به تعويضهاي ديرهنگام دايي باختيم... غريبي و عباس زاده دارن لحظه شماري ميكنن واسه درخشيدن اما دايي ازشون استفاده نميكنه...
خيلي حيف شد مخصوصا اينكه ذوب يه حمله نصفه نيمه هم نتونست تدارك ببينه... دفاعمون عالي بود و تركيب هجومي داغون.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]دايي: پرسپوليس شايسته قهرماني است[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امشب هم از آن شب‌هايي است که نمي‌توانيم بخوابيم زيرا 3 امتياز را از دست داديم.[/h]
علي دايي پس از تساوي بدون گل پرسپوليس برابر ذوب آهن در نشست خبري اظهار داشت: يکي از قشنگ‌ترين بازي‌هاي پرسپوليس را انجام داديم مخصوصا در نيمه دوم که حملات زيادي را بر روي دروازه حريف ترتيب داديم. در نيمه اول هم با وجود آنکه بر توپ و ميدان حاکم بوديم اما خيلي خوب بازي نکرديم. قصد داشتيم با سانتر از جناحين و حرکت در عمق دفاع ذوب آهن به گل برسيم که متأسفانه اين طور نشد، از نتيجه بازي اصلا راضي نيستم اما از بازي بازيکنانم راضي هستم. اميدوارم در بازي‌هاي آينده مثل نيمه دوم بازي با ذوب آهن بازي کنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: متأسفانه برنامه 90 کار خودش را کرد و با حساسيتي که بر روي پنالتي ديدار با تراکتورسازي ايجاد کرد باعث شد داور در دقيقه 74 خطاي پنالتي روي غلامرضا رضايي را نبيند. امشب هم از آن شب‌هايي است که نمي‌توانيم درست بخوابيم چون 3 امتياز را از دست داديم.

دايي در مورد اينکه ذوب آهن نسبت به فصل گذشته بهتر شده است يا نه، گفت: اکنون زود است که بخواهيم در مورد تيمي صحبت کنيم اما ذوب‌آهن دوره بدنسازي را به طور کامل سپري نکرده است و حضور در پلي‌آف کار آنها را سخت کرد. امروز هم روز ذوب‌آْهن بود و روز ما نبود.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه به عنوان تأثيرگذارترين بازيکن فوتبال انتخاب شده است، گفت: من اين عناوين را بدون کمک همبازيانم به دست نمي‌آوردم، دست همگي آنها درد نکند و بدون حضور آنها نمي‌‌توانستم به چنين جايگاهي برسم.

دايي در مورد ديدار با هامبورگ گفت: خبر زيادي در اين مورد ندارم و نمي‌‌توانم اظهارنظر کنم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه تأثيرگذارترين بازيکن ذوب‌آهن چه کسي بود، گفت: نمي‌‌توانم در مورد بازيکنان ذوب‌آهن نظر بدهم اما همگي آنها خوب بودند و امروز روز آنها بود. من فقط در مورد تيم خودم حرف مي‌زنم.

دايي در مورد اينکه هدف‌گذاري‌اش در پرسپوليس چيست؟ گفت: اول به دنبال کسب سهميه آسيايي هستيم ضمن اينکه به قهرماني هم نگاه مي‌کنيم. ما با تلفيقي از بازيکنان جوان و با تجربه در ليگ شرکت کرده‌ايم و اين تيم شايسته عنوان قهرماني است.
 

karimi912

عضو جدید
قمار دايی روی نوروزی و رضايی

به علی دایی ثابت شود با چنین مهاجمانی برای گریز از مدار تساوی،به غیر از تمرین،دعا و فریاد محتاج چند تُن شانس هم هست.

1- خلاقیت که نم می کشد به سراغ کارگری می روند؛محل جولان شان گوشه زمین است و تقریبا در نزدیکی پرچم کرنر اکثر قریب به اتفاق توپ ها را لو می دهند؛ آنها خیرین هیات اهدای توپ هستند.مهاجمان زیادی در فوتبال مان داریم که خصوصیت شان مشابه آن چیزی است که مرقوم شد.در پرسپولیس هم چند تنی هستند که تقریبا چند سالی است در این متد به استادی رسیدند.تیم علی دایی استعداد شگرفی در زندگی روی خط تساوی دارد.برای او اولویت حفظ دروازه است و سپس استفاده از موقعیت های بوجود آمده.از این رو اگه حمله وران تیمش از جنس«سو استفاده»از کمترین موقعیت ها نباشند آن وقت مساوی معقولانه ترین نتیجه ای است که می توان رویش با اطمینان شرط بست. در مورد غلامرضا رضایی و هادی نوروزی نمی شود لقب بازیکن «بد» را به کار بست اما این دو خصوصیات خاصی را دارند. نقاط مشترکشان این است که به هیچ عنوان شم گلزنی مادرزادی ندارند؛بیشترین بهره را از نیروی بدنی شان می برند و تنها زمانی مثمرثمر واقع می شوند که یک پروسه نیمکت نشینی چند هفته ای را پشت سر گذاشته باشند.چند فصل اخیر پرسپولیس را مرور کنید.این دو مهاجم در طول چهار پنج سال گذشته آمار تقریبا نا امید کننده ای را از حیث گلزنی بجا گذاشتند اما هرگاه با یک دوره طولانی مدت بی مهری از سوی سرمربی مواجه شدند ناگهان نقش بهترین پاسور و بعضا گلزن را ایفا کردند.اما حالا فصل نزول شان است چون در هر حالتی فیکس هستند.

2- پرسپولیس در اصفهان با تیمی سر و کله زد که همه توان خود را به کار بسته بود تا نهایتا یک امتیاز خانگی را کسب کند،لوکا می داند شاید با 8 تساوی متوالی ماندگار شود اما با چهار باخت پشت سرهم تقریبا نه.در چنین فضایی پرسپولیس مجبور بود یک نیمه را احتیاط کند و بی محابا به آب و آتش نزند اما در نیمه دوم که می دانست ذوب توان و شهامت جلو کشیدن را ندارد آنها جسورتر شدند اما باز هم جنس فوتبالشان به گونه ای بود که دنبال استفاده از حداقل ها بودند.درست شبیه به بازی نخست برابر تراکتور.دایی نمی خواهد به حریف موقعیت گلزنی بدهد و در آن سو انتظار دارد مهاجمش قدرشناس باشند.با این وجود مثلث هادی نوروزی،سید صالحی و غلامرضا رضایی هیچ شباهتی به آن چیزی نداشت و ندارد که دایی برای آن نقشه کشیده است. در این بین جرم سید صالحی کمتر است چون او در نوک هرم است و محتاج توپ خوب.اما نوروزی و رضایی که وظیقه درگیری با مدافع حریف را دارند و صد البته «گلسازی» تقریبا در دو بازی اخیر از ضعیف ترین های پرسپولیس بودند.180 دقیقه و تنها یک گل زده.نوروزی که وظیفه سازمانی اش زمین خوردن، گرفتن پنالتی و خطا در نقاط حساس زمین است در فولاد شهر یک موقعیت تک به تک خاص را به آسمان زد تا دست کم به علی دایی ثابت شود با چنین مهاجمانی برای گریز از مدار تساوی،به غیر از تمرین،دعا و فریاد محتاج چند تُن شانس هم هست.

3- اما برای برون رفت از این وضعیت دست دایی بازتر از تمامی مربیان چند سال اخیر پرسپولیس است حتی نسبت به سه فصل قبل که خودش سکان هدایت را در دست داشت. عملکرد 5 دقیقه ای عباس زاده به مراتب بهتر و مثبت تر از 88 دقیقه حضور رضایی بود و در آن سو به زمین آمدن صادقیان چنان جانی به خط حمله قرمزها داد که تو گویی پای نوروزی55 دقیقه تمام روی مجاری تنفسی تیم بود.عملکرد پرسپولیس دایی در پنجاه متر زمین خودی تقریبا اصلاح شده و دیگر خبری از اشتباهات فردی چند فصل گذشته نیست.آنها با حضور دهنوی و حقیقی تا حد زیادی خیال شان از میدانداری و گل نخوردن آسان، راحت است اما در خط حمله (مخصوصا در بازی های خارج از خانه) با این ترکیب ثابت دو بازی اخیر سخت می شود به پیروزی امیدوار بمانند.حالا زمان آن رسیده تا از ابتدای بازی پیام صادقیان(بهترین خرید قرمزها در نقل و انتقالات) را در ترکیب اصلی خود ببینند.به عباس زاده بیشتر اعتماد کنند و با اضافه کردن بازیکنانی مثل عالیشاه و غریبی به ارنج، تیم زهردار تری شوند. دست دایی روی نیمکت به اندازه کافی باز است حتی بازیکنان نزول کرده ای مثل نوروزی و رضایی نشان دادند با چند بازی نیمکت نشینی به مهره هایی غیر قابل پیشبینی و برنده تری مبدل می شوند.فاصله پرسپولیس که تیم برتر مصاف فولادشهر بود با سه امتیاز کامل بازی همان تک به تکی بود که نوروزی به مثابه همه تک به تک های چند فصل گذشته آن را حواله آسمان حسرت و افسوس کرد.

4- پرسپولیس برای رهایی از ناکامی های سریالی مجبور به عوض شدن است؛این تیم بازیکنانی را می خواهد که حرکاتشان برای بازیکنان حریف و همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه قابل حدس نباشد.وقتی مهاجمش با دروازه بان حریف تک به تک می شود هوادار نیم خیز شود نه اینکه مطمئن باشد اگر داور پنالتی نگیرد خبری از لرزیدن تور دروازه نیست.دایی اگر هوشیار باشد با بازی روی مهره ها درون زمین و نیمکت ورق را به سود قرمزها بر می گرداند و اگر هم همچنان مصر روی استفاده از این ترکیب، آن وقت مجبور است مثل دیگران پای باد و باران را هم به سالن کنفرانس خبری بعد از بازی باز کند.
 

hassan2010

عضو جدید
کاربر ممتاز




 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
چه ربطی به هم استانی بودن داره اخه ..
من دارم میگم شما توقعت خیلی زیاده یه بازیکن نمیتونه به تنهایی کاری کنه وقتی همه نای راه رفتن ندارن ..
منم که گفتم قبول دارم که خیلی نوسان داره اما شما هم مشکلات تیمو میندازین گردن نوری
ما فعلا داریم از جناحین ضربه میخوریم و اینکه نوری تنهاست ..
به تنهایی؟مگه من گفتم نوری به تنهایی تیم رو جمع کنه؟
بعد هم شما نگو همه نای راه رفتن ندارن ما که خط دفاعمون عالیه
هافبک های دفاعیمون دهنوی و حقیقی هم وظیفه شون رو انجام میدن
ما سه نقطه ضعف داریم جناحین خیلی ضعیفن که این خودش بخشیش برمیگرده به ضعفی که وسط ما داره که خوب نمیتونه جناحین رو راه بندازه
یکی هم اینه که ما طراحی نداریم چرا نمیخوای قبول کنید ما تیممون طراحی نداره؟
شما بازی نویدکیا ،جباری،حدادی فر رو ببین چقد قشنگ توپ پخش میکنن حالا نوری ما رو هم ببین 10تا پاس میده 12تاش تو اوته
شما داری حرف خودت رو نقض میکنی.منظورتون از این جمله چی بوده؟
تیم ما هنوز یه بازیساز خوب کم داره
در بهترین حالت میتونیم بگیم نوری به درد این سیستم نمیخوره یعنی نوری باید یه هافبک طراح دیگه مثه کریمی جفتش باشه وگرنه به تنهایی نمیتونه از پسش بر بیاد.
بعد هم حرفاتون بوی طرفداری از نوری رو میده طبیعی هم هست منم اگه یکی بیاد بگه میداودی یا مبعلی بازیکنان خوبی نیستن مطمئنا ازشون دفاع میکنم:D
 
آخرین ویرایش:

karimi912

عضو جدید
[h=1]حقيقي: از کارت گرفتن نمي‌ترسم[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم هر چه سريع‌تر درد پايم بخوابد،وقتي راه مي‌روم پايم تير مي‌کشد خودم هم نمي‌دانم کي مصدوم شدم.[/h]
رضا حقيقي در خصوص بازي با ذوب‌آهن اظهار داشت: پس از عملکرد نسبتا خوبي که مقابل تراکتورسازي داشتيم برابر ذوب‌آهن هم مخصوصا در نيمه اول بسيار هماهنگ بوديم ولي مشخص بود که دو تيم در نيمه اول مي‌خواهند همديگر را محک بزنند.

به گزارش فارس،وي افزود: در نيمه دوم يخ بازي باز شد و ديديد با حملات منظم بهتر از حريف بوديم هم موقعيت داشتيم و همه کار در زمين کرديم فقط متاسفانه گل نزديم که اميدوارم در بازي‌هاي آينده اين مسئله هم حل شود.

حقيقي در خصوص مصدوميتش گفت: باور کنيد وقتي در زمين هستم درد و اين حرف‌ها را متوجه نمي‌شوم اما وقتي بازي تمام شد متاسفانه کنار پايم درد عجيبي داشت و هنوز هم دست بردار نيست نمي‌دانم بايد عکس بگيرم يا خير تا وضعيتم چه مي‌شود اما پزشکان گفته‌اند چيزي نيست.

وي تاکيد کرد: اميدوارم هر چه سريع‌تر درد پايم بخوابد در غير اين صورت باور کنيد وقتي راه مي‌روم پايم تير مي‌کشد خودم هم نمي‌دانم کي مصدوم شدم.

هافبک قرمزپوشان در پاسخ به اين سؤال که آيا اين پرسپوليس با تيم فصل گذشته فرق کرده يا خير، گفت: با قدرت مي‌گويم خيلي بهتر خواهيم شد چون تيم جواني داريم و فرصت مي‌خواهد که با هم هماهنگ‌تر شود. در دو بازي گذشته هم بسيار خوب ظاهر شديم ولي بهتر مي‌شويم.

حقيقي در پاسخ به سؤال ديگري که روز گذشته در درگيري‌ها کمي احتياط مي‌کردي تا کارت نگيري، خاطرنشان کرد:‌ من وقتي وارد بازي مي‌شوم مي‌خواهم بجنگم و موثر باشم به دنبال مدارا کردن نيستم خوشبختانه ديروز در جنگ تن به تن هم پيروز بودم. دوست دارم کارت نگيرم تا هميشه در خدمت پرسپوليس باشم و حتي يک بازي هم از دست ندهم ولي چون پستم هافبک است بايد بجنگم تا مانع کار کردن حريف باشم.

حقيقي در پايان ضمن تعريف از ذوب‌آهن گفت: خيلي دوست داشتيم تا 3 امتياز بازي با ذوب‌آهن را در خارج از خانه بگيريم اما نشد. ذوب‌آهن در مقابل حريفان ديگرش اينقدر دست و پا بسته نيست و به مراتب با توجه به بازيکناني که دارد تيم‌ها را اذيت مي‌کند اما آنها به نظر من مقابل ما غافلگير شدند اما اي کاش 3 امتياز بازي را مي‌گرفتيم و با خيال راحت به تهران مي‌آمديم.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]نوري: پرسپوليس شخصيت قهرماني دارد[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با بازي مقابل ذوب آهن نشان داديم پرسپوليس شخصيت قهرماني پيدا کرده است.[/h]
محمد نوري درباره بازي با ذوب آهن اظهار داشت: خوشبختانه پس از موفقيت که در مقابل تراکتورسازي داشتيم بازي خوبي را مقابل تيم پرمهره و تکنيکي ذوب آهن در زمين خودشان به نمايش گذاشتيم.

به گزارش فارس،وي افزود: ما در نيمه دوم کاملا سوار بر بازي بوديم و مستحق پيروزي و گرفتن سه امتياز بوديم ولي نشد، در کل اگر سه امتياز خارج از خانه را مي‌گرفتيم خيلي براي ما خوب بود.

نوري يادآور شد: نکته مهم اين است که ما شخصيت تيمي براي قهرماني را به دست آورديم، گل نمي‌خوريم، نمي‌بازيم و بازي هجومي انجام مي‌دهيم. اين به دست آوردن شخصيت خيلي مهم و ضروري بود تا انشاالله در بازي‌هاي بعدي به سه امتياز برسيم.

وي در پاسخ به اين سوال که شما موافق هستيد نبايد اين طور امتيازها را راحت از دست بدهيد، گفت: ما امتيازي از دست نداديم، بازي با ذوب آهن درخانه حريف بود، همه ديدند توپ وميدان دست ما بود اما برخي اوقات توپ وارد دروازه نمي‌شود و اين هم قاعده فوتبال است. ما بايد بيشتر تلاش کنيم، تازه اول راه هستيم و بايد در هفته‌هاي آينده قطعا نتايج بهتري بگيريم تا از همين اول به بالاي جدول بچسبيم.

وي در پاسخ به سوال ديگري که آيا با کاپيتاني کنار آمديد يا خير، تاکيد کرد: با کاپيتاني مشکلي ندارم، با اين موضوع کنار آمديم، دايي به من لطف کرد تا اين افتخار بزرگ نصيبم شود و حالا هم نمي‌خواهم شرمنده دايي و مردم باشم. به همين دليل هميشه سعي مي‌کنم جز بهترين‌ها باشم تا از من راضي باشند.

کاپيتان سرخپوشان درباره عدم گلزني خودش نيز ياد آور شد: من فرصتي نداشتم که گل بزنم و تمام اوقات بازي توانايي‌ام را با پاس گل نشان دادم، اما به موقع گلزني هم مي‌کنم. من هدفم اول گلسازي است و بعد موقعيت پيدا کنم، گلزني که انشاالله در بازي‌هاي بعدي اين اتفاق مي‌افتد. زدن گل اول کمي شرايط خاص خودش را دارد ولي اگر انشاالله زدن گل اول ختم به خير شود زدن گل هاي بعدي راحت‌تر مي‌شود.

نوري در پايان درباره مدعيان ليگ امسال نيز ياد آور شد: همه تيم‌ها خوب هستند و هيچ تيمي را نبايد دست کم بگيريم تا بتوانيم به هدفمان برسيم. ما فقط نياز به هماهنگي داريم که در بازي دوم مقابل تيم خوب ذوب آهن نشان داديم که تا حدود زيادي به آن رسيده‌ايم. انشاالله در بازي‌هاي بعدي گلزني و سه امتيازها را کسب مي‌کنيم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
صادقیان: اینبار به تیر زدم، بار بعد به تور می*زنم


هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این بازی به تیر دروازه زدم و با توجه به روندی که در این دو بازی داشتم، امیدوارم در بازی با مس کرمان اگر بازی کردم، به تور دروازه بزنم.


پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: بازی خوبی بود ولی دو امتیاز مفت از دست دادیم. باید دو، سه گل می*زدیم و بر می*گشتیم. خودم هم یکی به تیر دروازه زدم. بازی قبل هم موقعیت تک به تک داشتم، به امید خدا بازی بعد به تور دروازه می*زنم.

وی درباره تغییری که در روند بازی با حضور او ایجاد شد ادامه داد: من تلاش می*کنم خواسته کادر فنی را اجرا کنم. جوان هستم اما تجربه دارم و سعی می*کنم بهتر از بازی*هایی که در ذوب آهن انجام دادم را در پرسپولیس به نمایش بگذارم. برای این بازی هم انگیزه زیادی داشتم چون برای بعضی این شائبه وجود داشت که کم کاری کنم، به خاطر همین تمام توانم را گذاشتم. در واقع برای اینکه خوب باشم، دنبال کار خاصی نیستم و سعی می*کنم فوتبال خودم را بازی کنم.

هافبک نفوذی پرسپولیس درباره تفاوت عملکرد سرخپوشان در دو نیمه، تصریح کرد: به نظرم در مجموع خوب و روان بازی کردیم ولی شاید تفاوت بین دو نیمه و آب و هوای خشک اصفهان مربوط می*شود که وقتی بچه*ها به آن عادت کردند شرایط بهتر شد. خیلی هم تلاش کردند و موقعیت*ها حاصل همین تلاش*ها بود ولی افسوس که به گل نرسیدیم.

صادقیان در مورد جو ورزشگاه نسبت به خود گفت: حساسیت*ها روی عوض کردن تیم فقط برای ایران است. باید حرفه*ای به موضوع نگاه کرد. من از بچگی در ذوب آهن بودم. آنجا رشد کردم و خود تیم و هوادارانش برای من عزیز هستند. زمانی رسید که احساس کردم باید شرایطم را تغییر بدهم. البته مشکل خاصی هم پیش نیامد. تعداد انگشت شماری حرف*هایی زدند ولی در کل با خاطره خوبی از این بازی برگشتم.

وی در پایان افزود: از هواداران می*خواهم تحمل داشته باشند و شک نکنند با حمایت آنها پرسپولیس از این بهتر خواهد شد.
 

karimi912

عضو جدید
آقای نسبتا محترم mani24 شما به عنوان يك كيسه كش حق نداريد در كلوپ پرسپوليسيها فعاليت كنيد.
من نميدونم چطور ميشه كيسه اي باشي و بياي واسه رقيبت پست تاييد بذاري.
البته از اونجايي كه شما كل يوم روي تيمتون تعصب نداريد مسئله عجيبي نيست.
كيسه كش محترم اينجا پست نذار و برو تو همون اسپمدوني خودتون كه از همه چيز بحث ميشه غير فوتبال، چهار تا از اين خبرهاي تاريخ گذشتتو بذار حداقل كسي مياد اونجا با تخت و صندلي داغ اشتباش نگيره :biggrin:
برو در خونه خودتون بازي كن پسر خوب!
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]هافبک تراکتورسازي در بيمارستان بستري شد[/h]
[h=2]مهدي کريميان بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در بخش آي سي يو بيمارستان امام رضاي تبريز بستري شد.[/h]
مهدي کريميان بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در بخش آي سي يو بيمارستان امام رضا تبريز بستري شد.

به گزارش فارس، در پرونده پزشکي اين بازيکن علت بستري ضايعه مغزي ذکر شده است. به گفته يکي از پزشکان اين بيمارستان سطح هوشياري اين بازيکن پايين است.

شب گذشته مهدي کريميان سوار بر خودرو به شدت به درختي در کنار جاده برخورد کرده و به بيمارستان انتقال داده‌ شده است.

پس از پيگيري‌هاي لازم در نهايت يکي از اعضاي بيمارستان پاسخ داد. اين عضو بيمارستان اعلام کرد نمي تواند توضيحي از طريق تلفن در اين ارتباط بدهد اما تاکيد کرد که مهدي کريميان در حال حاضر در کما قرار دارد و بيهوش است.

در همين راستا تماس هاي فراوان و مکرري با مسئولان تراکتورسازي براي کسب اطلاعات تکميلي گرفته شد که سرپرست، مديرعامل و مديرروابط عمومي تراکتورسازي هيچ جوابي ندادند.

در اين روزهاي عزيز ماه مبارک رمضان از مردم شريف ايران درخواست مي‌شود براي شفاي مهدي کريميان دعا کنند.

-------------------------------------------------------------------------

پرسپوليسي هاي عزيز تو اين شبهاي پربركت واسه بهبودي مهدي كريميان دعا كنيد.
انشالله كه هرچه سريعتر به هوش بيان
 

karimi912

عضو جدید
غریبی: فصل تازه شروع شده، به من هم فرصت می‌رسد

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل تازه شروع شده و فرصت‌ها زیاد هستند و مطمئن هستم که شانس بازی پیدا خواهم کرد.

میلاد غریبی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: فصل تازه شروع شده و فرصت‌ها زیاد هستند. مطمئن هستم که شانس بازی پیدا خواهم کرد و خودم را برای آن زمان آماده نگه می‌دارم.وی ادامه داد: بچه‌ها در اصفهان بازی خوبی انجام دادند ولی توپ‌ها توی دروازه نمی‌رفت. البته در نیمه اول کمی مشکل وجود داشت که فکر می‌کنم به خاطر تاثیر هوا بود اما شروع نیمه دوم شرایط تغییر کرد، با این وجود به گل نرسیدیم.مهاجم پرسپولیس درباره بازی با مس اضافه کرد: بازی با ذوب آهن گذشت و حالا به بازی با مس فکر می‌کنیم. مس تیم سرسختی است و نباید هیچ چیز را به قضا و قدر واگذار کنیم. چند بازی پیاپی در تهران داریم و این فرصت خوبی است تا با جمع‌آوری امتیازات، در کورس قهرمانی شرایط خوبی پیدا کنیم. فکر می‌کنم مساله‌ای که در ذهن همه اعضای تیم مشترک است، میل به پیروزی باشد.
 

Similar threads

بالا