کلوپ طرفداران پرسپولیس

karimi912

عضو جدید
گزارش ويژه: پرسپوليس و يك شبانه روز بحرانی...

نکته‌ی جالب در جریان این اعتراضات آن بود معترضان حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب را مخاطب خود قرار دادند و از او خواستند تا هرچه زودتر به مشکل باشگاه پرسپولیس رسیدگی کند !


سایت گل- هیئت مدیره‌ی پرسپولیس بدون هیچ‌تردیدی در ساحل به ظاهر امنی که رویانیان در دوران پیش‌فصل لیگ آینده که با تمام آزمون و خطاهای پر مخاطره‌اش در دو فصل گذشته ایجاد کرده است، قصد برپائی یک طوفان را دارند.
آرامش مالی پرسپولیس و حضور در موقعیتی با کمترین تنش و جنجال، نتیجه‌ی یک‌سال و اندی حضور رویانیان در ریاست باشگاه پرسپولیس است. اما در این شرایط که پرسپولیس در اوج آماده‌سازی برای آغاز لیگ قرار دارد، به دلایلی که همچنان نمی‌توان با قاطعیت درمورد آن سخن گفت، رویانیان باید عزل شود و در این جریان بازهم نام علی پروین می‌درخشد.


دیروز را اگر روز حرکت هیئت مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس بدانیم، امروز را باید روز واکنش هواداران پرسپولیس به این حرکت بدانیم. اواخر روز گذشته بود که متعجبان و معترضان به این تصمیم هیئت مدیره‌ی پرسپولیس قرار اعتراض‌آمیز خود روبروی وزارت ورزش و جوانان در صفحات اجتماعی گذاشتند و امروز 150 نفر از این هواداران طبق قرار خود روبروی وزارت ورزش و باشگاه حضور به هم رساندند و با شعارهائی علیه وزارت ورزش، فداحسین مالکی و محمود خردبین، اعتراض خود به این تصمیم را اعلام کردند. با این وجود با مداخله‌ی پلیس جمع 40 یا 50 نفره‌ی معترضان روبروی وزارت ورزش پراکنده شدند و یک لیدر نیز دستگیر شد.
نکته‌ی جالب در جریان این اعتراضات آن بود معترضان حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب را مخاطب خود قرار دادند و از او خواستند تا هرچه زودتر به مشکل باشگاه پرسپولیس رسیدگی کند !
در عین حال بازیکنان پرسپولیس ، نامه‌ای را به وزیر ورزش و جوانان نوشتند و خواستار حمایت از رویانیان و دائی شدند.


علی دائی، سرمربی فعلی پرسپولیس نیز با ابراز تاسف در مورد کسانی‌که در این مقطع حساس که تیم در حال یارگیری و آماده‌سازی است، چنین تصمیم‌هائی را می‌گیرند، اعلام کرد که : " آقایان! تا کی مسائل سیاسی را در ورزش و فوتبال دخیل می‌کنید؟ خوب است دلایل حذف شدن‌ها اعلام شود تا ببینیم مسائل ورزشی است یا چیزهای دیگر، آنطور که من در جریان هستم مأموریت رویانیان توسط ستاد کل نیروهای مسلح یک سال دیگر تمدید شده است اما مسائل دیگری مطرح می‌شود."


این حرفها به همراه مصاحبه یکی دو ستاره مبنی بر عدم همکاری با پرسپولیس در صورت جدایی رویانیان ، دیگر تلاش ها برای ابقای این مدیر مازندرانی هستند که به هرحال موفق شده رسانه ها و مردم را علیه هیئت مدیره بسیج کند . هیئت مدیره ای که گوشش بدهکار نیست و امروز بعد از ظهر جلسه ای برپا خواهد کرد تا احتمالا جانشین رویانیان را معرفی کند .


با توجه به این نکته بد نیست به اظهار نظر خردبین در این رابطه نیز توجه کنیم : "صددر صد می‌گویم که آقای رویانیان باید مدیرعاملی را به شخص دیگری بدهد. اگر آقای پروین گزینه‌ی مد نظر‌ باشد که بنده به ایشان رای در خواهم داد.
عصر امروز جلسه‌ی هیئت مدیره‌ی پرسپولیس بدون حضور محمد رویانیان با چهار نفر تشکیل خواهد شد که در صورت نامزد شدن علی پروین به عنوان گزینه‌ی ریاست باشگاه پرسپولیس، با توجه به حمایت محمود خوردبین از او، علی پروین در مسیر مدیرعاملی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. پروین که با رویانیان قهر بوده حالا با دو رای وارد جلسه می شود تا در اولین حضور جعفرکامبوزیا در هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم بزرگ انتخاب مدیر بعدی به رای گذاشته شود. راستی رای رویانیان کیست؟
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
داداش من اینجا هیچکی با هیچکی مشگل نداره هممون در قالب هوادارای پرسپولیس اینجا فعالیت میکنیم و همیشه هم آرزومون سربلندی نام پرسپولیسه نه فرد خاصی ....شاید این وسط اختلاف نظر هایی هم باشه ولی دشمنی و کینه و تخریب قول میدم بهتون که وجود نداره بیاید همه با هم فقط در راستای سر بلندی تیم پرسپولیس حرکت کنیم .......

ممنون دوست عزیز. من هم اینجا با کسی مشکلی ندارم.ولی طبق پستایی که میبینی بعضیا فکر میکنند حرفشون سند هستش و تحمل حرف مخالف رو ندارند که 100 البته تو این مملکت اینطور مسائل زیاده!!! و 100 البته نظرشون برای خودشون محترمه .من افتخارم اینه که آدم مستقلی هستم و از هیچ فردی و هیچ سمتی حمایت نمیکنم(برعکس دوستان).در ضمن برام فرقی نمیکنه که 0 یا 50 تا تشکر زیر حرفام زده بشه.من کار خودمو میکنم .من از سال 2009 اینجا عضوم و سیستمم رو بچه های قدیمی میدونند.اینظور نیستم که هر لحظه نظر بدم .جایی که فکر کنم لازمه حرفمو میزنم.
 
آخرین ویرایش:

hassan2010

عضو جدید
کاربر ممتاز


فقط به خاطر اینکه تاپیک پرسپولیس بالا باشه.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقای به ظاهر پرسپولیسی!! " ساز مخالف " فقط خودتی. سعی نکن کسی دیگه رو قاطی خودت کنی و برای خودت حامی پیدا کنی.

اگه حرف زدن و فوتبال یاد بگیری، تازه قابل بحث کردن میشی. آخه تو نه فنی هستی و نه تجربه داری، فقط شروع به مغلطه می کنی.

هنوز معنی یک جمله فارسی ساده رو متوجه نمیشی بعد می خوای در کارهای تخصصی نظر بدی؟؟؟!!!!!!!!!

همین که جمله ی منو به کسان دیگه ربط میدی، مغلطه و شلوغ کردن ماجراست.

یادت باشه که " ساز مخالف " فقط خودتی و بقیه ی بچه های پرسپولیس منطقی هستند و اگر هم کم بیارند، به بزرگتر از خودشون

توهین و بی احترامی نمی کنند چون واقعا" پرسپولیسی ها فهیم هستند و هرگز در پوست استقلال پنهان نشده اند ...

ببین برای خودت باند درست نکن آقای عزیز.چه لزومی داره درباره من اینجا نظر بدی.اینجا تاپیک پرسپولیس هستش نه تاپیک تخریب طرفدار.بهتره برای این کار یاد بگیری تو سایت خودم این حرفارو بزنی.نه اینکه بیای اینجا بگی و یه جورایی جو بدی!!! در ضمن و هر نظری که میدم به خودم ربط داره نه به شما.دوست دارم به یکی دیگه هم بگم ساز مخالف.اگه طرف خودش ناراحت بشه میاد میگه.پس سعی کن به مسئله ای که به شما مربوط نیست وارد نشی!!
برای منم کاری نداره که بیام تخریبت بکنم و 5 خط ازت بنویسم ولی من آدمی نیستم که افراد اینجا رو تخریب بکنم.

از دوستان عزیز خواهش میکنم اینجا کسی نظر نده.چون به قول این آقا برای اینکه نظر بدی باید اولا فوتبال باید بازی کرده باشی و دوما مربی بوده باشی و تجربه داشته باشید.اگه حائز چنین شرایطی شدید بیاید نظر بدید!!!:smile:

آقای مربی اینکه فوتبال بازی کردی و مربی هستی خوشبحالت بیا نظر بده ولی اینجا ملک شخصیت نیست که بیای بگی بهتره من اینجا نظر ندم!!

پس اینطور که میگی فهیم ترین و با اطلاعات ترین فرد اینجا شمایید!!!چون فوتبال بازی کردی و مربی بودی!!! این استدلالات برای خودت مهم هست نه من.

اینکه جمله فارسیو متوجه میشم یا نه به خودم ربط داره.ولی یه پیشنهاد دارم و اونم اینه که بهتره شما حرص نخوری و تو پستای من نظر ندی .چون شما سطحت بالاست و ادبیات خوندی در ضمن این رو بگم که شما با وجود ادعایی که داری اطلاعاتی نداری.وقتی از دیدت فوتبال آلمان جلوتر از اسپانیا هستش و اینکه اتلتیکو مادرید تیم ضعیفی تو اسپانیا هست و بوده ، دیگه نشون میده که اطلاعاتت خیلی کمه.خصوصا اینکه چون میخواستی دایی رو از کریمی خیلی بالا ببری اینو گفتی تا مثلا کم نیاری!!!! البته محض اطلاع دوستان بگم بنده قصد مقایسه دایی و کریمی رو ندارم!! این خط رو برای این نوشدم که ادعای زیادی نکنی!!
من نمیدونم هدفت چی هست که داری شلوغش میکنی.مثلا داری با این کات باندی رو برای خودت جمع میکنی؟!!!!
در ضمن اگه من به کسیم بگم ساز مخالف خودش میاد و عکس العمل نشون میده و شما نباید خودت رو نماینده و وکیل شخصی طرف جا بزنی!!!
در آخرم بگم که همه میدونند من پرسپولیسیم ولی ارادت خاصی به مرحوم حجازی دارم.حتی با این وجود که ایشون اسطوره استقلال هستش.از دید من هم جای اینگونه اشخاص تو فوتبال ناپاکمون خالیه تا جلوی این باند بازی رو تو فوتبال بگیرند.
من آن گلبرگ مغرورم که میمرم ز بی آبی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمیگردم
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدمت دوستان عزیز بگم که مخالف بودن نظرات افراد با هم یک امر عادی محسوب میشه ولی این درست نیست که بیایید تو یه پست 6-7 خط از بد بنویسی .اینجا جاش نیست .برای این راه حلی میزارم تا دوستان استفاده کنند
اگه واقعا فکر میکنید که نطرتون 180 درجه با هم فرق میکنه بحث رو تموم کنید و جواب ندید.
اگه میخوای تخریبش کنید و بی احترامی کنید بهش(اونم با پستی که هیچ ربطی به بحث نداره و علنا فقط توش بی احترامیه) بیاید تو صفحه شخصی طرف مقابل این کار رو انجام بدید تا اینکه شخصیت بالاتون رو نشون داده باشید
این تاپیک در مورد پرسپولیسه و تاپیک من یا افراد دیگه نیست که از من نظر بنویسید.
امروز به من بی احترامی شد ولی برام مهم نیست.ولی تو این تقریبا 4 سالی که اینجا عضوم تا حالا ندیده بودم که یکی(چه استقلالی و چه پرسپولیسی) بیاد مستقیما بی احترامی کنه و بگه که اینجا نظر نده.ولی برام جای خوشحالی داره که بحثام جوری بوده که جوابیه طرف مقابلم 6 خط بی احترامی هستش.این نشون داد که حرف حق خیلی خیلی تلخه!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
شعار علیه مالکی و خوردبین به رامسر هم کشیده شد/ مالکی استقلالی شد

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم در اردوی رامسر علیه رئیس و عضو هیات مدیره این باشگاه شعار دادند.

در شرایطی که پس از خبر برکناری محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هواداران این تیم امروز در تهران و مقابل در باشگاه علیه فداحسین مالکی و محمود خوردبین شعار سرداده بودند این مسئله به اردوی رامسر سرخپوشان هم کشیده شد.
حدود 300 هوادار حاضر در تمرین نوبت عصر پرسپولیس در اردوگاه شهید چمران رامسر بارها علیه مالکی و خوردبین شعار سر دادند و از رویانیان حمایت کردند. آنها از وزیر ورزش و رئیس‌جمهور منتحب درخواست می‌کردند که رویانیان به محل کارش برگردد.هواداران پرسپولیس در شعارهایی با مضمون «پرسپولیس بی‌سردار نمی‌خواهیم» از مدیرعامل برکنار شده سرخپوشان حمایت کردند. آنها مالکی را به استقلالی بودن متهم کردند!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
هواداران پرسپولیس دست بردار نیستند
درخواست هواداران از روحانی، حضور نیروی انتظامی و دوربین خبرساز
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از منتخب مردم خواستند تا سریعا به موضوع مدیریت پرسپولیس رسیدگی کنند.




به گزارش خبرگزاری فارس، حدود 150 هوادار ناراضی پرسپولیس امروز مقابل وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس جمع شدند و با شعارهایی علیه وزارت ورزش، فداحسین مالکی و محمود خوردبین ناراحتی خود را بابت خبر جدایی محمد رویانیان از پرسپولیس اعلام کردند. بیش از یک ساعت از تجمع هواداران می‌گذرد و هواداران دست بردار نیستند و حاضر نمی شوند که باشگاه را ترک کنند.آنها با سر دادن شعارهایی از حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم خواستند تا سریع‌تر به موضوع باشگاه پرسپولیس و حمایت از رویانیان و دایی اقدام کنند و نگذارند تا افراد سودجو پرسپولیس را به حاشیه ببرند.همین موضوع باعث اعتراض همسایگان باشگاه پرسپولیس شد و به همین دلیل پس از دقایقی نیروی انتظامی به مقابل باشگاه آمده اما همچنان هواداران معترض مقابل درب باشگاه پرسپولیس حضور دارند.لیدرها نیز از هواداران خواستند تا به باشگاه هیچ صدمه‌ای نزنند و فقط به تشویق رویانیان و دایی بپردازند.همچنین دوربین خبرساز برای گرفتن گزارش از تجمع امروز به باشگاه پرسپولیس آمده‌اند و در حال تهیه گزارش هستند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
150 هوادار مقابل باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش تجمع کردند
شعار علیه خوردبین و مالکی، تشویق دایی و رویانیان
150 هوادار ناراضی پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتشار خبر برکناری محمد رویانیان ابتدا هواداران پرسپولیس ساعت 11 امروز مقابل باشگاه جمع شدند اما با حضور ماموران نیروی انتظامی اجازه شعار دادن پیدا نکردند. تعداد هواداران که به 150 نفر می رسید ابتدا مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و سپس پیاده به سمت باشگاه پرسپولیس راه افتادند. آنها مقابل باشگاه پرسپولیس حلقه زدند و با شعار‌هایی علیه محمود خوردبین و فداحسین مالکی اعتراضشان را به مسئولان باشگاه پرسپولیس نشان دادند.آنها سپس علی دایی و محمد رویانیان را به شدت تشویق کردند.هواداران همچنین پلاکاردهایی آورده بودند که روی آن نوشته بود «انتخاب را به منتخب ورزش بسپارید»، «پرسپولیس سیاسی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم» این هواداران هم‌اکنون هم مقابل باشگاه هستند و به شدت علیه برخی مسئولان باشگاه شعار می‌دهند.این در شرایطی است که هواداران تهدید کرده‌اند که جلسه هیئت مدیره هر کجا که برگزار شود در آنجا حضور پیدا می کنند و از رویانیان و دایی حمایت خواهند کرد.
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
40 سال دیگه هم ه باشی ...

40 سال دیگه هم ه باشی ...

ببین برای خودت باند درست نکن آقای عزیز.چه لزومی داره درباره من اینجا نظر بدی.اینجا تاپیک پرسپولیس هستش نه تاپیک تخریب طرفدار.بهتره برای این کار یاد بگیری تو سایت خودم این حرفارو بزنی.نه اینکه بیای اینجا بگی و یه جورایی جو بدی!!! در ضمن و هر نظری که میدم به خودم ربط داره نه به شما.دوست دارم به یکی دیگه هم بگم ساز مخالف.اگه طرف خودش ناراحت بشه میاد میگه.پس سعی کن به مسئله ای که به شما مربوط نیست وارد نشی!!
برای منم کاری نداره که بیام تخریبت بکنم و 5 خط ازت بنویسم ولی من آدمی نیستم که افراد اینجا رو تخریب بکنم.

از دوستان عزیز خواهش میکنم اینجا کسی نظر نده.چون به قول این آقا برای اینکه نظر بدی باید اولا فوتبال باید بازی کرده باشی و دوما مربی بوده باشی و تجربه داشته باشید.اگه حائز چنین شرایطی شدید بیاید نظر بدید!!!:smile:

آقای مربی اینکه فوتبال بازی کردی و مربی هستی خوشبحالت بیا نظر بده ولی اینجا ملک شخصیت نیست که بیای بگی بهتره من اینجا نظر ندم!!

پس اینطور که میگی فهیم ترین و با اطلاعات ترین فرد اینجا شمایید!!!چون فوتبال بازی کردی و مربی بودی!!! این استدلالات برای خودت مهم هست نه من.

اینکه جمله فارسیو متوجه میشم یا نه به خودم ربط داره.ولی یه پیشنهاد دارم و اونم اینه که بهتره شما حرص نخوری و تو پستای من نظر ندی .چون شما سطحت بالاست و ادبیات خوندی در ضمن این رو بگم که شما با وجود ادعایی که داری اطلاعاتی نداری.وقتی از دیدت فوتبال آلمان جلوتر از اسپانیا هستش و اینکه اتلتیکو مادرید تیم ضعیفی تو اسپانیا هست و بوده ، دیگه نشون میده که اطلاعاتت خیلی کمه.خصوصا اینکه چون میخواستی دایی رو از کریمی خیلی بالا ببری اینو گفتی تا مثلا کم نیاری!!!! البته محض اطلاع دوستان بگم بنده قصد مقایسه دایی و کریمی رو ندارم!! این خط رو برای این نوشدم که ادعای زیادی نکنی!!
من نمیدونم هدفت چی هست که داری شلوغش میکنی.مثلا داری با این کات باندی رو برای خودت جمع میکنی؟!!!!
در ضمن اگه من به کسیم بگم ساز مخالف خودش میاد و عکس العمل نشون میده و شما نباید خودت رو نماینده و وکیل شخصی طرف جا بزنی!!!
در آخرم بگم که همه میدونند من پرسپولیسیم ولی ارادت خاصی به مرحوم حجازی دارم.حتی با این وجود که ایشون اسطوره استقلال هستش.از دید من هم جای اینگونه اشخاص تو فوتبال ناپاکمون خالیه تا جلوی این باند بازی رو تو فوتبال بگیرند.
من آن گلبرگ مغرورم که میمرم ز بی آبی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمیگردم

من نگفتم از همه بیشتر می فهمم ولی مطمئن باش که تو کمتر از بقیه می فهمی و تو دوست داری طرفدار جمع کنی نه من. من چه احتیاجی به طرفدار دارم وقتی می بینم
که نظرم با بقیه ی بچه های پرسپولیسی یکیه؟؟؟
در ضمن من گفتم از زمان های دور ، فوتبال آلمان از اسپانیا مطرح تر بوده و الآن چند سالیه که اسپانیا سرِ زبان ها افتاده. لطفا" درست بخون و مغلطه و سفسطه نکن.
معلومه که آتلتیکو مادرید در اسپانیا یه تیم متوسط بوده و هست و همچنین برای جهانیان روشنه که کریمی خیلی پائین تر از دایی قرار داره ولی من سنگ دایی رو به سینه نمی زنم
فقط خواستم یادآور حضور مبارکتون باشم. تو برو فوتبال نگاه کن و حالشو ببر. کاری به مسائل فنی و تخصصی و سیاست باشگاه نداشته باش.
جناب بکن باوئر آدرس بدید که به سایتتون که احتمالا" منظورتون همون وبلاگ هستش، سر بزنیم ....

از حرف هات سطح علمی خودت رو مشخص کردی. بهتره آدم کمتر حرف بزنه ...

تا مرد سخن نگفته باشد ... عیب و هنرش نهفته باشد

هر چند سخن به لطف آب است ... کم گفتن هر سخن صواب است

کم گوی و گزیده گوی چون دُر ... تا زاندک تو جهان شود پُر
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
من نگفتم از همه بیشتر می فهمم ولی مطمئن باش که تو کمتر از بقیه می فهمی و تو دوست داری طرفدار جمع کنی نه من. من چه احتیاجی به طرفدار دارم وقتی می بینم
که نظرم با بقیه ی بچه های پرسپولیسی یکیه؟؟؟
در ضمن من گفتم از زمان های دور ، فوتبال آلمان از اسپانیا مطرح تر بوده و الآن چند سالیه که اسپانیا سرِ زبان ها افتاده. لطفا" درست بخون و مغلطه و سفسطه نکن.
معلومه که آتلتیکو مادرید در اسپانیا یه تیم متوسط بوده و هست و همچنین برای جهانیان روشنه که کریمی خیلی پائین تر از دایی قرار داره ولی من سنگ دایی رو به سینه نمی زنم
فقط خواستم یادآور حضور مبارکتون باشم. تو برو فوتبال نگاه کن و حالشو ببر. کاری به مسائل فنی و تخصصی و سیاست باشگاه نداشته باش.
جناب بکن باوئر آدرس بدید که به سایتتون که احتمالا" منظورتون همون وبلاگ هستش، سر بزنیم ....

از حرف هات سطح علمی خودت رو مشخص کردی. بهتره آدم کمتر حرف بزنه ...

تا مرد سخن نگفته باشد ... عیب و هنرش نهفته باشد

هر چند سخن به لطف آب است ... کم گفتن هر سخن صواب است

کم گوی و گزیده گوی چون دُر ... تا زاندک تو جهان شود پُر

آغا مربی اصلا تو خدایی.!!! من از همه کمتر میفهمم و تو از همه بیشتر.حالا حتما باید جلوی چند نفر آبمون بکنی و همه بفهمن که من هیچی بلد نیستم!!!:biggrin:
محض اطلاعت بگم هرکسی که بخواد بفهمه کی چی میفهمه خودش میاد پستارو میخونه.شما بهتره در این زمینه دخالتی نداشته باشی و نظری ندی.من برام مهم نیست که از همه کمتر باشم یا بیشتر.من هرموقع دوست داشته باشم نظر میدم و لازم نیست از تو اجازه بگیرم
من اگه دنبال طرفدار بودم که از کارای تو میکردم و از بقیه آدما مایه میزاشتم درست مثل تو!!
اینکه نظرت با همه یکی باشه یا نباشه برام مهم نیست
بحث مقایسه آلمان و اسپانیا مربوط به زمانی هست که اتلتیکو کریمی رو میخواست که تو اون ایامم اسپانیا سرتر از آلمان بود.حالا اگه منظور شما زمان گرد مولر و بکن باور هستش شاید درست باشه!! زمان دوری که شاید منظور شما هست چیزی حدود شاید 30-40 سال پیش باشه که اونجا اید حرفت درست باشه

من نمیدونم چرا این وسط دایی رو اوردی وسط در حالی که ربطی نداشت.دایی اصلا خیلی سرتر و پرعنوان تر از کریمیه.طبق معمول بحث رو خراب میکنی.!!!حالا چون کریمی کمتر از دایی هستش پس اتلتیکو متوسطه (قبلا مه میگفتی ضعیف)و اسپانیا کمتر از آلمانه!!! برای بار چندم بگم که زمانی که کریمی میخواست بره اسپانیا، لیگ اسپانیا سطحش بالاتر بود از آلمان.حالا هی بگو که ضعیف تر بود!!
در ضمن هر فوتبال شناسی میدونه که تو اسپانیا تیمای رئال و بارسلون تو سطح اول کشورشون هستند.تو درجه دوم تیمایی مثل والنسیا-اتلتیکو مادرید-سویا و... هستند که والنسیا تو زمان نه چندان دور هم ردیف رئال بارسلون بود ولی بعدش کمی افت کرد.
حالا اینو نمیخوای قبول کنی حرفی نیست.البته مهمم نیست
اینکه به فوتبال نگاه کنم یا نکنم-نظر فنی بدم یا ندم و ... به خودم ربط داره.شما کاره ای نیستی که چنین پیشنهادی رو میدی.اگه ازت نظر خواستم اینارو بگو.فعلا کسی ازت نظری نخواسته!!

در ضمن بازم میگم سعی کن وکیل وصی مردم نباشی.اینکه به طرف گفتم ساز مخالف هستی ، به خودم و خودش ربط داره.شما خودتو نخود هر آسی نکن!!!

در ضمن بهتره پستای منو نخونی.قبلا گفتی جوابی بهت نمیدم یه مدت خوب داشتی مرفتی جلو ولی دیروز دوباره رفتی به حالت سابق و به چیزی که به شما مربوط نمیشد دخالت کردی.بهتره کار خودتو بکنی و دخالتی تو کار افراد نداشته باشی.
کلا خواهش عاجزانه دارم و اونم اینه که خواهشا در مورد پستای من نظری نده و دخالتی نکن آغا مربی.
و من الله توفیق
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغا مربی اصلا تو خدایی.!!! من از همه کمتر میفهمم و تو از همه بیشتر.حالا حتما باید جلوی چند نفر آبمون بکنی و همه بفهمن که من هیچی بلد نیستم!!!:biggrin:
محض اطلاعت بگم هرکسی که بخواد بفهمه کی چی میفهمه خودش میاد پستارو میخونه.شما بهتره در این زمینه دخالتی نداشته باشی و نظری ندی.من برام مهم نیست که از همه کمتر باشم یا بیشتر.من هرموقع دوست داشته باشم نظر میدم و لازم نیست از تو اجازه بگیرم
من اگه دنبال طرفدار بودم که از کارای تو میکردم و از بقیه آدما مایه میزاشتم درست مثل تو!!
اینکه نظرت با همه یکی باشه یا نباشه برام مهم نیست
بحث مقایسه آلمان و اسپانیا مربوط به زمانی هست که اتلتیکو کریمی رو میخواست که تو اون ایامم اسپانیا سرتر از آلمان بود.حالا اگه منظور شما زمان گرد مولر و بکن باور هستش شاید درست باشه!! زمان دوری که شاید منظور شما هست چیزی حدود شاید 30-40 سال پیش باشه که اونجا اید حرفت درست باشه

من نمیدونم چرا این وسط دایی رو اوردی وسط در حالی که ربطی نداشت.دایی اصلا خیلی سرتر و پرعنوان تر از کریمیه.طبق معمول بحث رو خراب میکنی.!!!حالا چون کریمی کمتر از دایی هستش پس اتلتیکو متوسطه (قبلا مه میگفتی ضعیف)و اسپانیا کمتر از آلمانه!!! برای بار چندم بگم که زمانی که کریمی میخواست بره اسپانیا، لیگ اسپانیا سطحش بالاتر بود از آلمان.حالا هی بگو که ضعیف تر بود!!
در ضمن هر فوتبال شناسی میدونه که تو اسپانیا تیمای رئال و بارسلون تو سطح اول کشورشون هستند.تو درجه دوم تیمایی مثل والنسیا-اتلتیکو مادرید-سویا و... هستند که والنسیا تو زمان نه چندان دور هم ردیف رئال بارسلون بود ولی بعدش کمی افت کرد.
حالا اینو نمیخوای قبول کنی حرفی نیست.البته مهمم نیست
اینکه به فوتبال نگاه کنم یا نکنم-نظر فنی بدم یا ندم و ... به خودم ربط داره.شما کاره ای نیستی که چنین پیشنهادی رو میدی.اگه ازت نظر خواستم اینارو بگو.فعلا کسی ازت نظری نخواسته!!

در ضمن بازم میگم سعی کن وکیل وصی مردم نباشی.اینکه به طرف گفتم ساز مخالف هستی ، به خودم و خودش ربط داره.شما خودتو نخود هر آسی نکن!!!

در ضمن بهتره پستای منو نخونی.قبلا گفتی جوابی بهت نمیدم یه مدت خوب داشتی مرفتی جلو ولی دیروز دوباره رفتی به حالت سابق و به چیزی که به شما مربوط نمیشد دخالت کردی.بهتره کار خودتو بکنی و دخالتی تو کار افراد نداشته باشی.
کلا خواهش عاجزانه دارم و اونم اینه که خواهشا در مورد پستای من نظری نده و دخالتی نکن آغا مربی.
و من الله توفیق

آخه مگه چند سالته که حرفای گنده تر از سنِّت می زنی؟؟؟!!!!!!!!!! من رو پست تو نظر نذاشتم ولی از اونجایی که کافر همه را به کیش خود پندارد، زود به خودت گرفتی
چون مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید می ترسه. برو هر وقت حتی یک نفر تأیید کرد که حرف زدن بلدی، بعد نظر بده.
اگه هم به قول تو یه مدتی خوب پیش رفتم دلیلش این بود که کم آورده بودی و صامت شده بودی ولی دوباره ...........
اصلا" دیگه جوابی نخواهم داد چون به قول سعدی:

نرود میخ آهنین در سنگ ...

آجرکم الله
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه مگه چند سالته که حرفای گنده تر از سنِّت می زنی؟؟؟!!!!!!!!!! من رو پست تو نظر نذاشتم ولی از اونجایی که کافر همه را به کیش خود پندارد، زود به خودت گرفتی
چون مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید می ترسه. برو هر وقت حتی یک نفر تأیید کرد که حرف زدن بلدی، بعد نظر بده.
اگه هم به قول تو یه مدتی خوب پیش رفتم دلیلش این بود که کم آورده بودی و صامت شده بودی ولی دوباره ...........
اصلا" دیگه جوابی نخواهم داد چون به قول سعدی:

نرود میخ آهنین در سنگ ...

آجرکم الله


فرض کن من 2 سالمه و تو 50 سالته.حتما چون سنتم بالاست عقلت بیشتره(از متد های جدیدت!!) جواب حرف حساب همیشه بی احترامیه.
اگه رو پستم نظری نداری پس خواهشا نظری نده و ساکت باش!! وقتی حرفی میزنی یعنی نظری داری دیگه.تو واقعا کارت درسته به خدا!!!:D
اتفاقا تو میترسی که همش بی احترامی میکنی به من.اگه اطلاعات درست و حسابی داشتی که بد و بیراه نمیگفتی!!!
من احتیاجی به تائید بقیه مخصوصا تو ندارم.
من درباره تو نظری نداده بودم که دوباره از خواب بیدار شدی!! و طبق معمول بحثای نا مربوط مطرح کردی!!!
من از خدام هست که جواب پستامو ندی ولی اگه میشد خوب بود!!!!
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
اقا پارسال نبود دایی میگفت سردار با یه من ریش اومده فوتبال پرسپولیس رو نابود کنه و سردارم میگفت دایی تو بازی با راه اهن پرید هوا و غیرتی رو پرسپولیس نداره؟؟؟‌بسوزه پدر سیاست
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتی سردار کریمی رو بیرون انداخت همه گفتن شخص مهم نیست تیم مهمه و امروز هم باید گفت شخص مهم نیست تیم مهمه
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اقا پارسال نبود دایی میگفت سردار با یه من ریش اومده فوتبال پرسپولیس رو نابود کنه و سردارم میگفت دایی تو بازی با راه اهن پرید هوا و غیرتی رو پرسپولیس نداره؟؟؟‌بسوزه پدر سیاست
داداش ببخشید اما شما تایپیک رو اشتباهی نیومدی
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
داداش ببخشید اما شما تایپیک رو اشتباهی نیومدی

مگه اینجا تایپیک راه اهن نیست؟؟؟
نه عزیزم من از سال 2008 که تو تالار عضو شدم تو همین تایپیک فعالیت کردم الانم برخلاف یه عده هوادار جو زده هیچ دل خوشی از رویانیان ندارم از خدامم هست بندازن بیرون هیچ کاری هم تو این 2 سال واسه تیم نکرد 4 تا مربی اورد با دو تا رتبه 12-7 بدون هیچ جامی بدون هیچ مقامی و بی احترامی به بزرگترین اسطوره های تیم
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
یکی میگه 30 میلیون پرسپولیسی یکی میگه 40 میلیون یکی میگه 50 میلیون حتی یه کاندیدریاست جمهوری میگفت 55 میلیون اصلا معلوم نیست این تیم چندتا هوادار داره که حالا از طرف همشون هم حمایت سردار رو نقل قول میکنند الان بیا من صدها نفر طرفدار با ریشه و قدیمی پرسپولیس واستون جور کنم که مخالف رویانیان هستن مگه اینا طرفدار این تیم نیستن؟ یا فکر میکنید چغندر هستیم ما؟؟؟
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرض کن من 2 سالمه و تو 50 سالته.حتما چون سنتم بالاست عقلت بیشتره(از متد های جدیدت!!) جواب حرف حساب همیشه بی احترامیه.
اگه رو پستم نظری نداری پس خواهشا نظری نده و ساکت باش!! وقتی حرفی میزنی یعنی نظری داری دیگه.تو واقعا کارت درسته به خدا!!!:D
اتفاقا تو میترسی که همش بی احترامی میکنی به من.اگه اطلاعات درست و حسابی داشتی که بد و بیراه نمیگفتی!!!
من احتیاجی به تائید بقیه مخصوصا تو ندارم.
من درباره تو نظری نداده بودم که دوباره از خواب بیدار شدی!! و طبق معمول بحثای نا مربوط مطرح کردی!!!
من از خدام هست که جواب پستامو ندی ولی اگه میشد خوب بود!!!!

باید جواب کسی رو که فارسی بلد نیست ندم ...
خیلی مسلّمه که بالا بودن سن و تجربه ی من ، نشونه ی برتری به امثال تو که جوان خام و یک دنده ای، هستش.
من به تو بی احترامی نکردم و جواب گفته هات رو با ادبیات خودت دادم جناب های کلاس ...:cool:


این متد جدید نیست ولی اینکه شما جوون ها همه تون یه پا صاحب نظر شدید، متد جدیده که آخرش دامنتونو می گیره ...
ببین آخه تو چیزی از فوتبال بلد نیستی که باهات بحث کنم. اگه بلدی جواب پست های هفته ی قبل منو درست بده بعدش ادعاهای بزرگ تر از سوادت بکن ...
لطف کن دیگه جواب نده چون حوصله و وقت بحث با فرد غیر متخصص رو ندارم.
برو به درس و مشقت برس که از همه چیز واجب تره ...
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
سردار هم مثل حبیب کاشانی که تازه چندین جام گرفت هیچوقت فوتبالی نبود و نخواهد شد اینا همشون سیاسی هستند و باید سر پستهای سیاسیشون برگردند
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
نه عزیزم من از سال 2008 که تو تالار عضو شدم تو همین تایپیک فعالیت کردم الانم برخلاف یه عده هوادار جو زده هیچ دل خوشی از رویانیان ندارم
هرکسی حق داره نظر خودش رو بگه و شما حق نداری به بقیه بگی جو زده ..
فکر نمی کنم به شما ربطی داشته باشه که من یا هر کس دیگه ای از کی حمایت می کنن
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هرکسی حق داره نظر خودش رو بگه و شما حق نداری به بقیه بگی جو زده ..
فکر نمی کنم به شما ربطی داشته باشه که من یا هر کس دیگه ای از کی حمایت می کنن

به نظر من تا حالا از سردار بهتر نداشتیم و نخواهیم داشت


سردار سرخ ایران محمد رویانیان
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
باید جواب کسی رو که فارسی بلد نیست ندم ...
خیلی مسلّمه که بالا بودن سن و تجربه ی من ، نشونه ی برتری به امثال تو که جوان خام و یک دنده ای، هستش.
من به تو بی احترامی نکردم و جواب گفته هات رو با ادبیات خودت دادم جناب های کلاس ...:cool:


این متد جدید نیست ولی اینکه شما جوون ها همه تون یه پا صاحب نظر شدید، متد جدیده که آخرش دامنتونو می گیره ...
ببین آخه تو چیزی از فوتبال بلد نیستی که باهات بحث کنم. اگه بلدی جواب پست های هفته ی قبل منو درست بده بعدش ادعاهای بزرگ تر از سوادت بکن ...
لطف کن دیگه جواب نده چون حوصله و وقت بحث با فرد غیر متخصص رو ندارم.
برو به درس و مشقت برس که از همه چیز واجب تره ...

اینو که گفتی خوشحال شدم»
اصلا" دیگه جوابی نخواهم داد چون به قول سعدی:

نرود میخ آهنین در سنگ ...

آجرکم الله


ولی دیدم حرفت الکی بود متاسفانه!!!!

مثل اینکه غیر از فوتبال و فارسی و بد و بیراه گفتن ، عربیتم خوبه و میشه روش حساب باز کرد!!

بابا برتری.بابا سن بالا.بابا تجربه.اگه به این تجربه کمی اطلاعات و قدرت تحلیلم اضافه میشد بد نبود!!

کلا خودتم نمیدونی چی میگی.یه جا میگی من ادعام نمیشه و الان میگی که: این متد جدید نیست ولی اینکه شما جوون ها همه تون یه پا صاحب نظر شدید، متد جدیده که آخرش دامنتونو می گیره ...
البته همه دوستان بدونن که منظور از جوون ها همون من هستم!!!!:biggrin:

تو که مشخصه کلا خدای فوتبالی!!! تو حرف خاصی نزدی که جوابی بدم.همش بد وبیراه بود و جواب بد وبیراهم که خاموشیه!!!

کسی مجبورت نکرده جواب بدی که آغای متخصص.!!!خصوصا جواب غیر متخصصی مثل من رو!!یه چیزی هست که هنوزم جواب میدی.مشخصه!!!

تو هم بهتره به جای کل کل الکی و بچه بازی بری به فکر زن و بچت باشی.این قلدرم قلدرم بازیا نون و آب نمبشه برات آغ مربی!!!
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
روشن: فتح‌الله‌زاده به میز و صندلیش در استقلال چسبیده است

روشن: فتح‌الله‌زاده به میز و صندلیش در استقلال چسبیده است

حسن روشن در خصوص صحبت‌های جباری که گفته بود شرایط استقلال مسخره است، عنوان کرد: حق را به جباری می دهم و شرایط استقلال مسخره است ولی در مورد باشگاه استقلال نباید از این کلمه استفاده کرد! معتقدم انسان نه تنها جایز الخطاست بلکه دائم الخطاست و گاهی اوقات از روی عصبانیت حرف‌هایی می زند. جباری از شرایط حاکم در باشگاه ناراحت است و حق دارد اعتراض کند.
وی در گفتگو با تسنیم ادامه داد: شما باید ببینید چه اتفاقاتی افتاده و مسئولان استقلال چه کرده‌اند که جباری این حرف ها را زده است. البته این اتفاقات در چند سال اخیر بارها رخ داده و فتح الله زاده قبلا گفته بوده جباری را دو سال محروم می کند در حالی که نمی دانست این کارها مربوط به کمیته انضباطی است. جالب اینجا است که استقلال آن زمان با پرسپولیس بازی داشت و بلافاصله رفتند و جباری را آوردند.

روشن تاکید کرد: حرف های جباری در مورد وضعیت استقلال نادرست نیست و عرصه بر او طوری تنگ شده که حالا این حرف ها را زده است. باشگاه استقلال حالا که جباری را اخراج کرده نباید از مواضع خود عقب نشینی کند و در این موارد شخصیت باشگاه بسیار مهم است. شما دیدید که کی‌روش هم کار بزرگی انجام داد و وقتی رحمتی از تیم ملی کنار رفت دیگر حاضر نشد این دروازه بان را به تیم ملی برگرداند.

او در پاسخ به این سؤال که "فکر می کنید جباری به استقلال برگردد؟"، اظهار داشت: امکان این اتفاق وجود دارد و آقایان دوباره سراغ مجتبی می روند تا او را برگردانند ولی من گفتم استقلال نباید تصمیم خود را عوض کند. مشکل اینجا است چنین تصمیماتی که در باشگاه استقلال گرفته می شود پایدار نیست و شما دیدید جباری در این سال ها بارها رفته و برگشته است. این اتفاقات بارها رخ می دهد چون افرادی که در استقلال هستند صلاحیت ندارند.
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
هرکسی حق داره نظر خودش رو بگه و شما حق نداری به بقیه بگی جو زده ..
فکر نمی کنم به شما ربطی داشته باشه که من یا هر کس دیگه ای از کی حمایت می کنن

من هنوزم میگم هوادار در همه جای دنیا جو زده و احساساتی است تو ایران دیگه واویلا
یه روز علیه دایی بیانیه میخونه یه روز دایی میشه بهترین تو دنیا یه روز از کاشانی بهتر نیست یه روز کاشانی منفور میشه یه روز قطبی امپراتوره یه روز با سنگ میزنن شیشه ماشین قطبی رو میشکنن یه روز سردار بهترینه یه روز کامبوزی بهترین خواهد شد و ...
زمین برید هوا بیاید ما بعد از عابدینی تو این 15 سال جز انصاری فرد ها مدیر فوتبالی نداشتیم خطیب و زم و ... که هیچ کاشانی و رویانیان هم فوتبالی نبودند نشدند و نخواهند شد و مدیر سیاسی با یه گروه میاد و با یه گروه دیگه میره و نباید هیچ اعتباری بهش کرد
 

Similar threads

بالا