کلوپ طرفداران پرسپولیس

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
آخرين وضعيت مصدوميت علي كريمي

جام ورزشي؛ کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت علی کریمی در دیدار مقابل صبا با چند متخصص از جمله دکتر کیهانی برای بهبودی علی کریمی و رسیدن او به بازی با داماش وارد مذاکره شد.


از همین رو علی کریمی امروز به بیمارستان اختر تهران رفت و توسط متخصصان این بیمارستان وضعیتش مورد ارزیابی قرار گرفت که در پایان پزشکان به او اعلام کردند که اجازه همراهی پرسپولیس را در دیدارهای آینده این تیم دارد.


دکتر کیهانی پس از معاینه امروز علی کریمی در بیمارستان اختر اظهار داشت: «خوشبختانه با تلاش کریمی و همه عوامل پزشکی تیم دوره مصدومیت این بازیکن به پایان رسیده و کریمی می‌تواند به تدریج شرایط حضور در میدان را مانند قبل پیدا کند و مشکلی در این‌باره وجود ندارد.»


وی افزود: «رباط داخلی کریمی که از پارگی درجه 3 رنج می‌برد جوش خورده و دوره درمانش نیز تمام شده است. ایشان با رعایت شرایط بدنسازی می‌تواند در جام حذفی به میدان برود.»


دکتر کیهانی در پایان خاطرنشان کرد: «خوشبختانه معاینات امروز مثبت بود و شرایط ایشان برای همراهی پرسپولیس در جام حذفی مهیا شده است.»


بدين ترتيب علي كريمي از بازی مقابل پیکان می‌تواند قرمزپوشان را همراهی کند. گفتنی است کادر پزشکی پرسپولیس طبق برنامه‌های کادر فنی حساب ویژه‌ای روی بازی کردن کریمی در دیدار حساس مقابل داماش داشت. کریمی از فردا با پرسپولیسی‌ها تمرین می‌کند و پا به توپ می‌شود.
فارس
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
تنبيه مهاجم پرسپوليس توسط يحيي و فرصت مناسب براي مهاجمان سابقا ملي پوش تیم

جام ورزشي؛ کریم انصاری فرد و محمد قاضی دو مهاجمی هستند که هیچ کدام فصل خوبی را پشت سر نگذاشته اند. آنها که با دریافت مبالغی سنگین پرسپولیسی شدند حالا در پایان فصل پیراهن تیم ملی ر اهم از دست داده اند و البته هیچ کدام از انتظارات را برآورده نکرده اند.

این دو بازیکن که البته رابطه بسیار مناسبی هم با هم ندارند، حالا در شرایطی قرار گرفته اند که کمک هر یک به دیگری می تواند به موفقیت هر دو کمک کند.

ماجرا از این قرار است که با وجود بازگشت هادی نوروزی به تمرینات، او مورد غضب یحیی گل محمدی است و چه بسا تا آخر فصل دقایق کمی به او بازی برسد. با نیمکت نشینی هادی نوروزی حالا این فرصت به قاضی و کریم خواهد رسید تا در چهار بازی آخر فصل و یا یک یا دو بازی پرسپولیس در جام حذفی هرآنچه را که دارند رو کنند تا فصل را برای خودشان به چیز دیگری تبدیل کنند.


در بازی دیروز پرسپولیس مقابل تیم نوجوانان این دو ملی پوش سابق نمایش خیلی خوبی داشتند و البته در صحنه های زیادی با هم همکاری کردند. چیزی که لبخند را به لبان یحیی آورد. البته گلزنی این دو در بازی دیروز با توجه به اینکه بازیکنانی با رده سنی پایین تر مقابلشان بودند چندان ملاک نیست ولی شاید بازی پیکان فرصتی برای بازگشت مجدد باشد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]جملات قصار جواد خیابانی ویژه سال نو[/h]خیابانی شب گذشته بازی کویت و ایران را گزارش کرد و طبق معمول جملاتی به زبان آورد که می شود به آنها لقب درخشان را اطلاق کرد.
سایت گل - جواد خیابانی گزارشگر با تجربه ای است که سال ها در فوتبال ایران به این شغل مشغول است.
به گزارش گل او که در دهه هفتاد به عنوان اولین فرد از موج نوی گزارشگران جلوتر از دیگراین مثل مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور وارد صداوسیما شد به مرور عرصه را به دیگر گزارشگران واگذار کرده و در حال حاضر بازی هایی که او گزارش می کند از کمترین اقبال برخوردار است.
او شب گذشته هم بازی کویت و ایران را گزارش کرد و طبق معمول جملاتی به زبان آورد که می شود به آنها لقب درخشان را اطلاق کرد.
گزیده ای از کلمات قصار آقا جواد در بازی ایران و کویت را بخوانید . در این حین البته صورت شیرین او را در پس ذهن داشته باشید و و تصور نکنید که این اشتباهات مختص به او است. نکته این است که اشتباهات خیابانی بیش از بقیه به چشم می آید:
*شنبه بازی زاراگسا با رئاله حالا معلوم نیس مسعود به اون بازی برسه یا نه.
*مهرداد اولادی بازیکنیه که یک ذات هنرمند توی ساق پاشه.
*اگه پنالتی کویت گل بشه بازی قشنگ‌تر می‌شه.
*اين حرکت اولادى مثل الا کلنگ بچه ها بود.
* یک سانتر خوب, و چون مهاجمین ما سرزن نیستن , دروازه بان کویت به زحمت می افته.
*کویت نزدیکِ خرمشهر و آبادانِ ، شجاعی با این که گچسارانیهِ ولی‌ با لباسِ صنعت نفت بازی کرده.
* من هیچکدوم از دوتا بازی رو ندیدم، ولی باید دید که چرا تایلند تو دوتا بازی 8تا گل خورده.
* تیموریان نماینده محترم ارامنه مقیم ایرانه.
*گل برای ایران! توپ گل شد اما به تور نخورد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گزارش تمرین پرسپولیس/ استراحت به ملی‌پوشان و تمرینات اختصاصی پروویچ/ کاپیتان‌ها هم‌تیمی شدند[/h]تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان ملی‌پوش استراحت داد.
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:50 دقیقه امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد که در این تمرین مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دسته جمعی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت. *با تصمیم گل محمدی سید جلال حسینی و پولادی و ماهینی 3 ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز استراحت کردند، البته ماهینی به دلیل 3 کارته بودن و غیبت در بازی برابر پیکان چند روزی بیشتر از کادر فنی مرخصی گرفته است. *رضایی و عابدزاده به دلیل گرفتن ام آر ای در تمرین امروز حضور پیدا نکردند. *حدود 50 هوادار از روی پلی که در کنار اتوبان هم‌جوار ورزشگاه خیریه عمل بود در حال دیدن تمرین بودند که با پادرمیانی گل‌محمدی و شیرینی سرپرست پرسپولیس درب تمرین باز شد و این هواداران از نزدیک شاهد عملکرد قرمزپوشان بودند. قرار بود امروز تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود. *پروویچ و حقیقی نیز اختصاصی به دور زمین دویدند البته حقیقی تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر بدنساز تیم دنبال کرد. *در مرحله پایانی تمرین امروز قرمزپوشان، پرسپولیسی‌ها فوتبال دست‌گرمی را در دستور کار خود داشتند، در این فوتبال مهدوی‌کیا و کریمی 2 کاپیتان پرسپولیس هم‌تیمی شدند، البته کریمی امروز بسیار سرحال و شاداب بود تا حدی که با سایر بازیکنان مخصوصا فشنگچی به شوخی و خنده می‌پرداخت. *در پایان تمرین نیز نوروزی، مهدوی‌کیا و گل‌محمدی به زدن ضربات ایستگاهی به سمت دروازه پرداختند. *علی کریمی نیز به صورت ویژه به شوت‌زنی به سمت دروازه پرداخت و یک‌بار دیگر پس از جوش خوردن رباطش تست شد که خوشبختانه مشکلی نداشت. *در هنگام فوتبال دست‌گرمی گل‌محمدی بارها از ترکیب قاضی و کریم انصاری‌‌فرد در خط حمله استفاده کرد که بارها نیز این دو بازیکن به گل‌زنی پرداختند. *مهدوی‌کیا نیز در تمرین امروز همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز

خبر نگران كننده براي هواداران پرسپوليس


جام ورزشي؛ مصدوميت رضا حقیقی هافبك دفاعي توانمند پرسوليس اجازه حضور به او در بازي حساس مقابل داماش را نمي دهد. وي در خصوص مصدوميت پيش آمده اظهار داشت: «در بازی برابر مس کرمان در دقيقه 70 بازی یک برخورد کوجکی با عنایتی داشتم که موجبات مصدومیت من را فراهم کرد و با توجه به MRI گرفته شده توسط پزشکان 20 روز زمان لازم دارم تا به شرایط ایده آل برسم.»


وی تصریح کرد: «تا کنون تمرینات بسیاری انجام داده ام تا بتوانم در کنار سایرین خود را به بازی های باقیمانده تیم خود برسانم و بدین خاطر که کادر فنی در طول این مدت برایم زحمات بسیاری کشیده اند از آنها تشکر می کنم.»


وی افزود: «شرایط ما در جام حذفی خیلی حساس است زیرا هیچ چیز هنوز مشخص نیست و باید در لیگ برتر نیز خود را به اثبات برسانیم و کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت.»


هافبک سرخپوشان اظهار داشت: «همه از ما و از پرسپولیس توقع دارند که قهرمانی در جام حذفی را از آن خود کنیم و ما به خاطر هواداران و وجه این تیم تمام تلاش خود را در این زمیته انجام می دهیم.»


وی در پایان خاطر نشان کرد: «اسم من در میان اعضای تیم ملی قرار داشت اما به دلیل شرایط نامطلوب بدنی از لیست کی روش خط خوردم.»
باشگاه خبرنگاران
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت مصدوميت عابدزاده، رضايي و پروويچ

جام ورزشي؛ وجیه‌الله چشمه‌سری در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: «انگشت دست امیر عابدزاده در تمرین ورم کرد اما شکستگی وجود ندارد و این بازیکن می‌تواند در تمرینات شرکت کند.»


پزشک پرسپولیس در ارتباط با وضعیت زانوی مصدوم غلامرضا رضایی عنوان کرد: «زانوی این بازیکن در تمرین دچار کوفتگی شد. دیروز از رضایی MRI گرفتیم و امروز مشخص می‌شود که این بازیکن می‌تواند در بازی مقابل پیکان و داماش به میدان برود یا خیر. البته زانوی رضایی پیچ نخورد و احتمال پارگی رباط و مینیسک وجود ندارد.»


وی در مورد وضعیت مارکو پروویچ هم گفت: «روز گذشته به این بازیکن اجازه تمرین با توپ را ندادیم ولی از امروز می‌تواند با تیم تمرین کند.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
گزارش تمرين پرسپوليس


آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار مقابل پيکان بعدازظهر امروز برگزار شد.

به گزارش فارس، آخرين تمرين تيم پرسپوليس قبل از ديدار مقابل پيکان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه خيريه عمل پيگيري شد.

در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس بيشتر به فوتبال گل کوچک پرداختند.

* سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، مهرداد پولادي 3 ملي‌پوش پرسپوليس و امير عابدزاده در تمرين امروز غايب بودند.

* در ابتداي تمرين يک هوادار مازندراني با شناسنامه خود در تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرد. وي پس از 2 سال دوندگي فاميلي خود را از محمدي به مهدوي‌کيا تغيير داده بود و شناسنامه خود را امروز در تمرين به مهدوي‌کيا نشان داد.مهدوي‌کيا که از ديدن فاميلي اين هوادار تعجب کرده بود، از او پرسيد چطوري اين کار را انجام دادي؟ که اين هوادار به او گفت فقط به عشق خود مهدوي‌کيا يعني شما اين کار را انجام دادم. يک هوادار ديگر دست‌نوشته‌ بزرگي را در تمرين آورده بود که روي آن نوشته بود «اسطوره پرسپوليس! از فوتبال خداحافظي کردي، اما از قلب ما هرگز».


* علي کريمي با بستن چسب‌هاي مخصوص در تمرين امروز شرکت کرد.

*‌يحيي گل‌محمدي نيز همراه با ساير بازيکنان پا به توپ شد.

* در شرايطي که اغلب بازيکنان ساعت 15:30 در تمرين حاضر شده بودند، هادي نوروزي آخرين نفري بود که در تمرين حضور پيدا کرد.

* مارکو پروويچ در تمرينات گروهي حضور پيدا کرد.

* غلامرضا رضايي تمرين امروز را فقط نظاره‌گر بود.

* محمد دايي برادر علي دايي که ماشين خود را در ورزشگاه خيريه عمل پارک کرده بود دقايقي در تمرين امروز حضور پيدا کرد و بدون اينکه با کسي برخوردي داشته باشد، تمرين را ترک کرد.

* ليدرهاي پرسپوليس با تهيه فشفشه‌هاي قرمزرنگ از امروز خود را براي حضور در فينال جام حذفي آماده کرده بودند. يکي از اين فشفشه‌هاي قرمز رنگ در تمرين امروز باز شد که دود غليظي تمرين را فرا گرفت.

* رضا حقيقي امروز با چيذري بدنساز تيم به صورت ويژه تمرين کرد.

* پرسپوليسي‌ها پس از تمرين امروز راهي هتل المپيک شدند.

* حدود 20 هوادار امروز در روي پل تمرينات پرسپوليس را نظاره‌گر بودند.
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
امیرحسین صادقی(8بهمن ماه 91): من امیدوار هستم که فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس برگزار شود و دیگر مجبورم برای آن دیدار کری بخوانم.

دعا می‌کنم که پرسپولیس دو بازی ماقبل فینال خود را ببرد و در آنجا آنها را ببینیم.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آخه یکی نیست بش بگه شما اول پنالتی زدن یاد بگیر بعد کری بخون
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
در ابتدای تمرین امروز یک هوادار مازندرانی با شناسنامه خود در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد. وی پس از 2 سال دوندگی فامیلی خود را از محمدی به مهدوی‌کیا تغییر داده بود و شناسنامه خود را امروز در تمرین به مهدوی‌کیا نشان داد.

مهدوی‌کیا که از دیدن فامیلی این هوادار تعجب کرده بود، از او پرسید چطوری این کار را انجام دادی؟ که این هوادار به او گفت فقط به عشق خود مهدوی‌کیا یعنی شما این کار را انجام دادم.

یک هوادار دیگر دست‌نوشته‌ بزرگی را در تمرین آورده بود که روی آن نوشته بود «اسطوره پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کردی، اما از قلب ما هرگز»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازی امروزو زیاد فرق نداشت برا ما که کی ببره .. الان بدیش اینه که اگه انشالا بریم فینال بازی قطعا تو آزادی نیست .. و شاید تو حافظه شیراز یا ورزشگاه اهواز یا تبریز باشه :-|
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بازی امروزو زیاد فرق نداشت برا ما که کی ببره .. الان بدیش اینه که اگه انشالا بریم فینال بازی قطعا تو آزادی نیست .. و شاید تو حافظه شیراز یا ورزشگاه اهواز یا تبریز باشه :-|
اشکال نداره بازی هر جا باشه البته اگه ازادی بود بهتر بود ولی ایشالا که بریم فینال بعد هم عزم روجزم کنیم واسه قهرمانی پرسپولیس اگه جام میخواد نباید از بازی خارج از خونه بترسه البته جام امسال همش بیرون از خونه بازی کردیم اینم روش
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا من از این به بعد دیگه سریال پایتخت رو نیگا نمیکنم میشینم بازی های اف سی کیسه رو میبینم... کلی روح آدم شاد میشه همش طنزه .. اون لباس هاشون که پول ندارن یه دستش کنن اون از مهدی پنگوئن که جو گیر شد و توپ رو زد بیرون اصن کلی خندیدم ....همین الان هم از اتاق فرمان به من اشاره میکنن که ناسا اعلام کرد: توپی که امیر حسین صادقی در بازی دیشب به سمت دروازه سپاهان فرستاد با سلامت کامل به روی کره ماه نشست ....:w15:
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آقا من از این به بعد دیگه سریال پایتخت رو نیگا نمیکنم میشینم بازی های اف سی کیسه رو میبینم... کلی روح آدم شاد میشه همش طنزه .. اون لباس هاشون که پول ندارن یه دستش کنن اون از مهدی پنگوئن که جو گیر شد و توپ رو زد بیرون اصن کلی خندیدم ....همین الان هم از اتاق فرمان به من اشاره میکنن که ناسا اعلام کرد: توپی که امیر حسین صادقی در بازی دیشب به سمت دروازه سپاهان فرستاد با سلامت کامل به روی کره ماه نشست ....
....................
:w15:
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
علی کریمی به دنبال ثبت رکورد جدید در پرسپولیس


کاپیتان پرسپولیس می تواند با گلزنی در دیدارهای باقیمانده جایگاه خود در جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه را ارتقا دهد.


علی کریمی با 38 گل زده دهمین گلزن برتر تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود و این در حالی است که 9 بازیکن بالاتر همگی از فوتبال خداحافظی کرده اند و کریمی این فرصت را دارد که در این جدول صعود کند.

هم اکنون ادموند بزیک و محمود خوردبین با 40 گل در رده های نهم و هشتم قرار دارند و مجتبی محرمی با 41 گل در رده هفتم جای گرفته است.

کریم باقری و علی دایی نیز با 43 گل در این جدول ششم و پنجم هستند و در صورتی که کریمی فصل آینده نیز در پرسپولیس بماند می تواند تا رده پنجم صعود کند.

فرشاد پیوس (153 گل)،‌ علی پروین(95 گل)، صفر ایرانپاک (74 گل) و ناصر محمدخانی(59 گل) نفرات اول تا چهارم برترین گلزنان پرسپولیس هستند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
آمار رویارویی های پرسپولیس و پیکان؛
۲۴ بازی و ۱۴ برد برای سرخپوشان‎
به گزارش افکارنیوز ، تیم‌های پیکان و پرسپولیس تاکنون ۲۴ بار در مسابقات مختلف مقابل هم قرار گرفته اند که اولین بار آن در سال ۱۳۴۸ بوده است که در مسابقات انتخابی باشگاههای تهران دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. عملکرد دو تیم در طول تاریخ بدین صورت بوده است:
۱۴ برد برای پرسپولیس، ۶ برد برای پیکان و ۴ مساوی. پرسپولیس در این بازی ها ۴۲ گل زده و ۲۴ گل نیز دریافت کرده است.

دو تیم در لیگ برتر ۱۹ بار باهم دیدار کرده اند که ۱۲ برد برای پرسپولیس و ۴ برد برای پیکان رقم خورده است و ۳ بازی نیز به نتیجه تساوی انجامیده است. پرسپولیس ۳۷ گل زده و در مقابل ۲۱ گل نیز از پیکان دریافت کرده است.

در فصل ۸۴ و ۹۰ پیکان در لیگ برتر حضور نداشت و بنابراین دیداری بین دو تیم انجام نشد. بهترین برد پرسپولیس مقابل پیکان درآخرین رویارویی دو تیم در دور رفت فصل جاری بود که سرخپوشان ۶- صفر پیکان را بردند
محسن خلیلی مهاجم سابق سرخپوشان با ۴ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در بازی های مقابل پیکان بوده است.
 

mojtaba93

عضو جدید
آقا من از این به بعد دیگه سریال پایتخت رو نیگا نمیکنم میشینم بازی های اف سی کیسه رو میبینم... کلی روح آدم شاد میشه همش طنزه .. اون لباس هاشون که پول ندارن یه دستش کنن اون از مهدی پنگوئن که جو گیر شد و توپ رو زد بیرون اصن کلی خندیدم ....همین الان هم از اتاق فرمان به من اشاره میکنن که ناسا اعلام کرد: توپی که امیر حسین صادقی در بازی دیشب به سمت دروازه سپاهان فرستاد با سلامت کامل به روی کره ماه نشست ....:w15:

خيلى باحال بود :biggrin:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ترکیب تیم پرسپولیس تهران برای دیدار با پیکان تهران اعلام شد. اسامی یازده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به شرح زیر می باشد: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای بازی امروز مقابل پیکان نیلسون، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمدرضا خانزاده، محمد نوری، امیر حسین فشنگچی، میثم نقی زاده، ولاتکو، مارکو پروویچ، محمد قاضی و کریم انصاری فرد را در ترکیب تیمش قرار داده است.
====================
فشنگچی جای پولادی و خانزاده جای ماهینی بازی میکنه ..کریمی هم قراره 20 دقیقه نیم ساعت بازی کنه ..
به امید برد تیم محبوبمون ..
 

mojtaba93

عضو جدید
ترکیب تیم پرسپولیس تهران برای دیدار با پیکان تهران اعلام شد.اسامی یازده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به شرح زیر می باشد: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای بازی امروز مقابل پیکان نیلسون، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمدرضا خانزاده، محمد نوری، امیر حسین فشنگچی، میثم نقی زاده، ولاتکو، مارکو پروویچ، محمد قاضی و کریم انصاری فرد را در ترکیب تیمش قرار داده است.
====================
فشنگچی جای پولادی و خانزاده جای ماهینی بازی میکنه ..کریمی هم قراره 20 دقیقه نیم ساعت بازی کنه ..
به امید برد تیم محبوبمون ..

ايشالله كه مى بريم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
این بازیکنا لیاقت این هوادارا رو ندارن .. 70 دقیقه بازی سرد و کسل کننده یه گل هم خوردن تازه یادشون افتاده باید بُدوَن و خوب بازی کنن .. اگه بازیکن یکم شعور داشته باشه باید بدون توجه به اینکه نتیجه تو جدول تاثیر میزاره یا نه و حداقل بخاطر 15 هزار نفری که بخاطر این بیغیرتا اومدن از دقیقه یک با دل و جون بازی کنه ... برای بازییی که هیچ تاثیری تو جدول نداره 15 هزار هوادار اومدن اونوقت برای تیم صدرجدول بازی با نفت تهران کمتر از 1000 نفر اومدن کی قدر این هوادارو بدونه ؟
کاش یه اتفاقی میفتاد حسن زاده جریمه شون میکرد که همه بازیای پرسپولیس بدون هوادار باشه ...:razz:
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
این بازیکنا لیاقت این هوادارا رو ندارن .. 70 دقیقه بازی سرد و کسل کننده یه گل هم خوردن تازه یادشون افتاده باید بُدوَن و خوب بازی کنن .. اگه بازیکن یکم شعور داشته باشه باید بدون توجه به اینکه نتیجه تو جدول تاثیر میزاره یا نه و حداقل بخاطر 15 هزار نفری که بخاطر این بیغیرتا اومدن از دقیقه یک با دل و جون بازی کنه ... برای بازییی که هیچ تاثیری تو جدول نداره 15 هزار هوادار اومدن اونوقت برای تیم صدرجدول بازی با نفت تهران کمتر از 1000 نفر اومدن کی قدر این هوادارو بدونه ؟کاش یه اتفاقی میفتاد حسن زاده جریمه شون میکرد که همه بازیای پرسپولیس بدون هوادار باشه ...:razz:
حرص نخور مهندس...
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
این بازیکنا لیاقت این هوادارا رو ندارن .. 70 دقیقه بازی سرد و کسل کننده یه گل هم خوردن تازه یادشون افتاده باید بُدوَن و خوب بازی کنن .. اگه بازیکن یکم شعور داشته باشه باید بدون توجه به اینکه نتیجه تو جدول تاثیر میزاره یا نه و حداقل بخاطر 15 هزار نفری که بخاطر این بیغیرتا اومدن از دقیقه یک با دل و جون بازی کنه ... برای بازییی که هیچ تاثیری تو جدول نداره 15 هزار هوادار اومدن اونوقت برای تیم صدرجدول بازی با نفت تهران کمتر از 1000 نفر اومدن کی قدر این هوادارو بدونه ؟
کاش یه اتفاقی میفتاد حسن زاده جریمه شون میکرد که همه بازیای پرسپولیس بدون هوادار باشه ...:razz:

همیشه همینطوره باید گل بخورن بعد میفهمن ک تو بازیَن !!!!
یا وقتی ک جلوان دیگه هیچ تلاشی واس نگه داشتنش نمیکنن !!!! :razz:
بازم خدارو شکر بردیم ....:confused:
 

Similar threads

بالا