کلوپ طرفداران پرسپولیس

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر مربی ایرانی نه.....مربی درست حسابی.....که بازی کسل کننده نکنه.....یحیی که فعلا حرف نداره
والا هر مربی ایرانی از این پرتغالی بهتر بود حتی استیلی بیچاره که با اون وضع اخراج شد تیمش تو 4-5 تیم بود
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
هر مربی ایرانی نه.....مربی درست حسابی.....که بازی کسل کننده نکنه.....یحیی که فعلا حرف نداره
تیم ژوزه دفاعی بود درست، ولی من فکر میکنم بازیکنا اینطور که الان دارن بازی میکنن اون موقع بازی نمیکردن ..
بازیکنا یحیی رو دوست دارن و براش از جون مایه میزارن ولی تو تیم ژوزه حتی دوندگی آنچنانی هم نداشتن ..
البته ژوزه هفته های اول ترکیبش دفاعی نبود ولی بعدا که ضدحمله خوردیم مجبور شد با 3 دفاع بازی کنه و بنظرم اشتباه کرد اینقد این کارو تکرار کرد ..ما نباید با اون سیستم دفاعی رو بازی میکردیم ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
کی روش از همین الان داره دنبال بهونه برای نرفتن به جام جهانی میگرده ..چه بهانه ای بهتر از پرسپولیس ..که همه اینروزا میتازن بهش ..
خودش از کشورای دیگه بازیکن دو رگه آورد این همه بازیکن تو لیگ و این همه بازیکن دعوت میکنه تیم ملی اونوقت نتایج بدش فقط بخاطر چند بازیکن پرسپولیسه که اکثر بازیا فقط 2 3 نفرشون فیکس بازی میکنن ...
کریمی تو تیم ملی مصدوم شد قاضی مصدوم شد پولادی مصدوم شد بعد مقصر باختای پرسپولیس کیه اونوقت ؟ الان ما نمیتونیم بگیم مقصر باختامون تیم ملیه؟؟ تیم ملی باعث شد کریمی رو چند هفته نداشته باشیمو پرسپولیس بازیسازشو از دست داد...قاضی رو هم که کاری کردن که چند ماهه نداریمش ..پس ما هم باید بگیم مقصر نتایج بدمون این آقاست ..و جالب اینجاست که خودش اکثر بازیکنای پرسپولیسو نیمکت نشین کرده و اصلا بازی نمیکنن بعد میاد بازیای بد و کسل کننده و باختاش به تیمای درجه 6آسیا رو گردن همون بازیکنا میزاره .. ...تیمو یه ماه میبره به اردو بازی نمیکنن بعد مقصر باختاش فقط دو سه بازیکن پرسپولیسه که یه نیمه براش بازی میکنن..
از همه اینا گذشته یکی نیست ازش بپرسه خب کریمی و انصاری فرد و قاضی رو پرسپولیس باعث شد افت کنن چرا نتونستی از قوچان نژاد و دژاگه و خلعتبری که هر 3 جز بهترین مهاجمای ایرانی هستن بازی بگیری؟ مگه یه تیم چنتا مهاجم میخواد؟ حتما دژاگه هم افت کرده بود که داره تو لیگ برتر انگلیس بازی میکنه..
ما که احتمالش کمه بریم جام جهانی ...یادمون نرفته یه روز گفت جام جهانی رفتن هدف کوچیکیه ما هدفمون اینه که تو جام جهانی از گروهمون صعود کنیم الان داره دنبال بهونه میگرده که حرفشو پس بگیره.. ایشون 8 میلیون دلارشو از فدراسیون میگیره کلی هم خسارت به لیگ و تیم ملی وارد کرد و از همین الان دنبال بهانه های آبکی برای صعود نکردن میگرده من مطمئنم امکانات و حمایتی که به کی روش دادیم رو به فیروز کریمی یا اکبر میثاقیان میدادیم الان تیم مستقیم صعود میکرد من که یادم نمیاد تا الان فدراسیون از هیچ مربی ایی اینقد حمایت کرده باشه و امکانات داده باشه ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پرسپولیس با شکست تیم ملی مالزی راهی فینال شد
[/h][h=2]تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دیدار تکراری تیم ملی مالزی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به فینال این تورنمنت صعود کرد.[/h]
دیدار تیم‌های نوجوانان پرسپولیس و تیم ملی مالزی از مرحله نیمه نهایی در پایان بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت و پرسپولیس راهی فینال شد و در آخرین بازی به مصاف تیم اسلواکی می‌رود.
نیمه اول با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت اما داور یک گل سرخپوشان را نیز نادیده گرفت. وحید افتاری از روی نقطه کرنر از سمت راست و با پای چپ توپ را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد که داور آن را نپذیرفت.

سرخپوشان نیک می‌دانستند در این دیدار با مشکلات متعددی مواجه خواهند بود چرا که مسوولان برگزاری خواستار حضور یکی از نمایندگانشان در فینال می‌باشند. به همین دلیل از ابتدا هجومی ظاهر شدند و از چپ و راست روی دروازه میزبان حمله ور شدند.
در دقیقه 5 بازی، بازیکن حریف روی سعید حسین پور کاپیتان پرسپولیس مرتکب خطا شد و حسین پور پشت این ضربه ایستاد و ضربه نه چندان محکم او در دستان دروازه بان قرار گرفت.

پرسپولیس در دقیقه 14 روی حرکت زیبا و عمقی بازیکنان خود و ضربه تخصصی رضا کریمی به گل اول این دیدار رسید.

تیم ملی مالزی در دقیقه 30 همچون بازی نیمه تمام قبل، اولین تعویض خود را انجام داد.

در دقیقه 34 وحید افتاری از جناح چپ روی یک حرکت عمقی توسط مدافع حریف متوقف شد و یک ضربه برای سرخپوشان بدست آمد که در ادامه سانتر وحید و ضربه سر زیبای نیما داغستانی از روی تیر افقی مالزی گذشت.

در آخرین دقایق نیمه اول هم داور از گل وحید افتاری از روی نقطه کرنر چشم پوشی کرد و در یک رفت و برگشت یک خطا پشت هجده قدم پرسپولیس برای مالزی گرفت و به بازیکن سرخپوشان کارت زرد نشان داد.

در نهایت داور حدود 5 دقیقه وقت اضافه گرفت تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند اما هوش بازیکنان ایرانی این اجازه را به آنها نداد و دو تیم در نهایت در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به رختکن رفتند.

شاگردان سعید تهرانی نژاد در نیمه دوم منطقی و با احتیاط بازی را آغاز کردند چرا که یک نیمه پر فشار را در پیش داشتند و سعی کردند بازی را در میانه میدان حفظ کنند اما نیم نگاهی هم به دروازه حریف داشتند و برای رسیدن به گل دوم تلاش می‌کردند.
در دقیقه 54 داور پس از اعلام آفساید در محوطه حریف، یک کارت زرد به نیما مختاری داد تا توسط کارت به برابری در بازی برسند. داور از خطای اوت دستی گرفته تا خطاهای ساده به سود نماینده خود نمی‌گذشت.

داور از دادن کارت زرد به بازیکنان پرسپولیس دست بردار نبود و در دقیقه 62 به رضا شکاری هم یک کارت زرد نشان داد. داور پس از آن منصور هاشمی مربی پرسپولیس را از زمین اخراج کرد.

در دقیقه 69 آرش شهامتی به جای نیما مختاری وارد زمین شد. رضا کریمی در دقیقه 76 جای خود را به علیرضا علیپور داد.
در آخرین دقیقه بازی علی صادق تبار به جای وحید افتاری به زمین رفت. علیرضا علیپور در دقایق وقت های تلف شده یک کارت زرد دریافت کرد. حرکت زیبا و در عمق علیپور حاصل یک کارت زرد برای بازیکن مالزی و یک خطا برای سرخپوشان بود که ضربه نیما داغستانی در دستان دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

داور این دیدار بیش از 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد اما در نهایت پرسپولیس به حقش رسید و راهی فینال این تورنمنت شد و باید به مصاف اسلواکی برود.
 

FREE DOOM

عضو جدید
انصاري‌فرد: لغو بازي با گهر به ضرر ما شد


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: لغو بازي با گهر با توجه به روند رو به رشدمان به ضرر ما شد
کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اين سوال که به نظر شما لغو بازي با گهر به نفع يا به ضرر شما شد، گفت: قطعا لغو اين بازي به ضرر ما شد چون اگر برابر گهر به ميدان مي‌رفتيم و با توجه به شرايط خوبمان اين بازي را مي‌برديم با روحيه و آرامش بيشتري به به مسابقات بعدي فکر مي‌کرديم.
وي افزود: قطعا برد قبل از جام حذفي مي‌توانست روحيه ما را بيشتر کند. با وجود احترامي که به گهري‌ها مي‌گذارم اما برد اين تيم راه ما را براي رفتن به مرحله بعدي جام حذفي هموار‌تر مي‌کرد. البته گهر مقابل ما هرگز از پيش باخته نبود چون آنها تيم بسيار خوبي هستند.
وي ادامه داد: اگر گهر را شکست مي‌داديم قطعا روند صعودي ما بهتر مي‌شد و با حضور در رده‌هاي بالاي جدول خيال ما از ليگ برتر هم آسوده‌تر مي‌شد اما اين اتفاق نيفتاد و قسمت اين بود که اين بازي براي سلامتي بازيکنان و مردم برگزار نشود.
انصاري فرد در پاسخ به سوالي که نفت را چگونه تيمي مي‌بينيد گفت: آنها تيمي بسيار خوب و تکنيکي هستند مربي بسيار خوب و با دانشي بالاي سر آنهاست و اميدواريم که با يک بازي جوانمردانه در روز سه‌شنبه به پيروزي مقابل اين تيم خوب تهراني برسيم. من تمام تلاشم را مي‌کنم که هر روز بيشتر از گذشته در خدمت تيم باشم و اگر قسمت شد گلزني هم بکنم. بازيکناني که پشت سرم در خط هافبک هستند در گلزني من تاثير‌گذار بوده‌اند و بايد هميشه از آنها تشکر کنم.
مهاجم پرسپوليس در خصوص اينکه در هر بازي طبق هماهنگي با مهاجمان يکي در ميان گل مي‌زنيد گفت: خوشبختانه در بازي‌هاي اخير همه گل زديم و اين نشانگر اين است که تيم ما خوب بازي مي‌کند اميدوارم هواي سه‌شنبه هم خوب باشد تا با خيال راحت مقابل نفت به ميدان برويم اما اي کاش در آزادي بازي مي‌کرديم چون قطعا هواداران در جام حذفي پشت پرسپوليس خواهند بود و از اين تيم حمايت مي‌کنند.
 

FREE DOOM

عضو جدید
حريفان از پرسپوليس مي‌ترسند


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آقايان بدانند با طرح زوج يا فرد هيچ مشکلي از هواي تهران حل نمي‌شود.
مهدي مهدوي‌کيا در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سوالي که لغو بازي با گهر به نفع يا ضرر شما بود، اظهار داشت: اگر بازي برگزار مي‌شد بيشتر به ضرر بازيکنان و مردم بود اما در کل بهتر بود که روند موفقيت ما در بازي‌هاي آينده حفظ مي‌شد اما با صلاحديد مسئولان بازي‌ها لغو شد.
وي افزود: انشاءالله بايد بازي با گهر را فراموش کنيم و با قدرت به مصاف تيم پرقدرت نفت برويم. نفت با پتانسيلي که دارد تيمي بسيار خوب و خطرناک است و با ابزارهاي جوان خود بازي‌هاي خيلي خوبي را به نمايش گذاشته اما ما پرسپوليسيم و با قدرت بگويم که همه بايد از پرسپوليس با توجه به بازي‌هاي اخير بترسند.
مهدوي‌کيا ادامه داد: در نيم‌فصل دوم بسيار عالي بوديم و اميدوارم همين روند را با قدرت دنبال کنيم. نتيجه مقطعي به دردمان نمي‌خورد و به همين دليل خوشبختانه هر بازي بهتر از گذشته مي‌شويم.
کاپيتان پرسپوليس در پاسخ به سوالي که به نظر شما تا سه‌شنبه هواي تهران بهتر خواهد شد يا خير گفت: نسبت به روزهاي قبل امروز هيچ اتفاق خاصي نيفتاده واقعا بايد مسئولان فکري اساسي براي اين آب و هوا کنند. به نظر من آقايان بايد بدانند زوج و فرد هيچ تاثيري در بهبود هواي تهران ندارد و باز هم همين مشکلات گريبانگير تهراني‌ها خواهد شد. پس با يک فکر اساسي به نظرم همه چيز درست خواهد شد.
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم ژوزه دفاعی بود درست، ولی من فکر میکنم بازیکنا اینطور که الان دارن بازی میکنن اون موقع بازی نمیکردن ..
بازیکنا یحیی رو دوست دارن و براش از جون مایه میزارن ولی تو تیم ژوزه حتی دوندگی آنچنانی هم نداشتن ..
البته ژوزه هفته های اول ترکیبش دفاعی نبود ولی بعدا که ضدحمله خوردیم مجبور شد با 3 دفاع بازی کنه و بنظرم اشتباه کرد اینقد این کارو تکرار کرد ..ما نباید با اون سیستم دفاعی رو بازی میکردیم ...

من خودم حامی ژوزه بودم و معتقدم بعضی پیشکسوتا و بازیکنا زدنش زمین...وقتی رفت پرتغال مصاحبه ها معلوم بود..به نظرم اگه هه بازیکنامون اخلاق حرفه ایه مهدوی کیا را داشتن وضعمون الان این نبود
متاسفانه ژوزه اخلاقش بد بود و تو ایران نتیجه نمیده..بازیکنای ایرانی باید مثل بچه 2 ساله مهربون باشی باهاشون..خاک تو سرا...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
فردا نوجونامون تو فینال بازی دارن
..
امروزم بازی داشتن و مثل اینکه خیلی اذیتشون کردن ..
مالزی میزبانه و هر طور شده میخواستن تیم خودشونو بفرستن فینال ..هم داورا خیلی اذیت کردن هم مسئولین برگزاری ..ولی خدا رو شکر رفتیم فینال ..
خیلی دوست دارم این بچه ها نتیجه بگیرن ..یکی دو تا گزارششونو اخبار ورزشی پخش کرده تا حالا ..خیلی صاف و ساده ن ..عصری یکیشون گفت حتما قهرمان میشیم ..
یه قسمت از بازیشون رو دیدم یکی از بازیکنا خیلی تکنیکی بود ..واقعا خوب بازی میکردن ..اگه هر کدوم از تیمای پایه مون در سال چند تا از این تورنمت ها رو برن پرسپولیس میتونه بازیکن ساز باشه ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]قطبی مربی صد و چهلم جهان در سال 2012[/h]در آخرین رنکینگ مربیان باشگاهی جهان قطبی مربی صد و چهلم جهان در سال 2012 قرار گرفت.
در آخرین رنکینگ مربیان باشگاهی جهان در سال 2012 افشین قطبی سرمربی ایرانی شیمیزو اس پالس به عنوان بهترین مربی ایرانی باشگاهی جهان با 3226 امتیاز در رده 140 جهان قرار گرفت.اما در این بین مربیان حاضر در لیگ ایران زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سپاهان با 1951 امتیاز و یک پله صعود در رتبه 278 جهان ایستاد اما نکته جالب در آخرین رنکینگ سال 2012 جهان سقوط آزاد مانوئل ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس بود که با 87 پله سقوط و 1602 امتیاز در رتبه 348 جهان قرار گرفت.این در حالی است که مانوئل ژوزه پیش از رفتن پیوستن به پرسپولیس در همین رنکینگ در رتبه 63 قرار داشت.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]ساکرنت: انصاری فرد برای پیوستن به آث میلان یک رقیب کره ای دارد[/h] سایت ساکرنت روز گذشته در گزارشی خبر رسانه های ایرانی و ایتالیایی مبنی بر تمایل باشگاه میلان ایتالیا برای جذب کریم انصاری فرد را تایید کرد.


این سایت همچنین از مذاکرات موازی میلانی ها با یک مهاجم کره ای خبر داد.ساکرنت در این خصوص نوشت: اگر چه مذاکرات مسئولان 2 باشگاه آث میلان ایتالیا و پرسپولیس ایران در رسانه های ایرانی بازتاب گسترده ای داشت اما ، به نظر می رسد مسئولان میلان برای جذب یک مهاجم جوان علاوه بر تهران ، به سئول هم چشم دوخته اند.

ساکرنت ادامه داد: چون سونگ یونگ مهاجم کره ای که در سال 2012 و در بازی های المپیک لندن درخشش قابل توجهی داشت مورد توجه چندین تیم اروپایی از جمله منچستر سیتی، اورتون و تاتنهام قرار گرفت و مسئولان باشگاه میلان هم مذاکرات را برای جذب این بازیکن آغاز کرده اند.
این در حالیست که کریم انصاری فرد مهاجم 22 ساله پرسپولیس و تیم ملی ایران دیگر بازیکن مورد نظر روسونری هاست. به همین خاطر مسئولان میلان در هفته های گذشته رفت و آمدهای بسیاری به سئول و تهران داشته اند و این مذاکرات در ایران و کره جنوبی بارتاب گسترده ای داشته است. البته در نهایت فقط یکی از این 2 بازیکن شانس پوشیدن پیراهن میلان را خواهند داشت.
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
متاسفانه شاهد اینیم که بازیکنایی مثل رهبری فر و انصاریان و عبدی که ازشون توقع داریم تو این شرایط میان به ضد گل محمدی صحبت میکنن .. یه عادت بدی که بعض ها دارن اینه که نمیخوان و چشم ندارن موفقیت ها کسی رو ببینن حالا انصاریان توقعی ازش نمیره اگه از این حرف ها بزنه ولی رهبری فر و عبدی چرا؟!!!!
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
متاسفانه شاهد اینیم که بازیکنایی مثل رهبری فر و انصاریان و عبدی که ازشون توقع داریم تو این شرایط میان به ضد گل محمدی صحبت میکنن .. یه عادت بدی که بعض ها دارن اینه که نمیخوان و چشم ندارن موفقیت ها کسی رو ببینن حالا انصاریان توقعی ازش نمیره اگه از این حرف ها بزنه ولی رهبری فر و عبدی چرا؟!!!!

من موندم این انصاریان چه جوری روش میشه بگه پرسپولیسیم
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]باز هم مظلوميت پرسپوليس مشخص شد! [/h]
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چرا تا به حال ورزشگاه تختي ميزبان بازي‌هاي نفت تهران نبوده است؟

سعيد شيريني در گفت‌و گو با فارس درخصوص برگزاري بازي پرسپوليس و نفت در ورزشگاه تختي اظهار داشت: سوال اول ما اين‌ است چرا در ليگ برتر در شرايطي که نفت ميزبان استقلال و پرسپوليس است بازي‌هاي اين تيم در تختي برگزار نمي‌شود اما در اين بازي بايد ديدار در تختي برگزار شود؟ حتي استقلال هم در ليگ برتر با نفت در تختي بازي نکرد ولي حالا آقايان يادشان افتاده که اين بازي بايد به ميزباني نفت در تختي برگزار شود.

وي افزود: اميدوارم پشت اين ماجرا باز هم قصه‌اي نباشد، ما نمي‌دانيم از کجا لطمه مي‌خوريم اما باز هم مظلوميت پرسپوليس و هوادارانش مشخص شد.

شيريني ادامه داد: به نظر شما خنده‌دار نيست در حالتي که هواداران پرسپوليس آماده‌اند تا ورزشگاه را در بازي‌هاي پرسپوليس پر کنند، بازي ما را در ورزشگاهي بيندازند که تعداد کمتري گنجايش دارد؟ ما نبايد به دنبال اين باشيم تا ساعت برگزاري ديدارها و شرايط طوري فراهم شود که مردم بيايند و از فوتبال لذت ببرند، ولي متأسفانه اينطور نيست.

وي خاطرنشان کرد: بايد بدانيد اگر تعداد سهميه ما در ليگ قهرمانان آسيا کمتر نمي‌شود و تازه برخي اوقات اضافه هم خواهد شد به لطف هواداران بوده و حالا متأسفانه کاري مي‌کنيم که دستي ‌دستي هواداران فراري دهيم. به نظرم اگر شرايط مهيا مي‌شد امکان برگزاري اين ديدار در ورزشگاه آزادي بود البته خداي ناکرده نمي‌خواهم به تيم حريف بي احترامي کنم اما براي نفت به نظر من فرقي نداشت در آزادي بازي ‌مي‌کرد يا در تختي !

وي در پايان خاطرنشان کرد: با کمک بچه‌ها براي برد در اين ديدار به ميدان مي‌رويم و حالا که آقايان يادشان افتاده نفت ميزبان بايد در تختي بازي کند ما هم با يک بازي خوب و هوادار پسند سعي مي‌کنيم برنده بازي باشيم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]پزشک پرسپولیس: قاضی زودتر از پیش‌بینی‌ها خوب شد [/h]
پزشک تیم پرسپولیس گفت: محمد قاضی تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کند و در اختیار کادرفنی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر وجیه ا... چشمه سری در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: محمد قاضی با تلاش زیادی که به خرج داد تمام برنامه‌های درمانی و تمرینی را در بالاترین حد دنبال کرد و زودتر از آنچه پیش بینی می‌شد، سلامت خود را بازیافته است. او در حال حاضر بدون هیچ مشکلی تمام تمرینات را انجام داده است و در اختیار کادرفنی قرار دارد.

وی ادامه داد: قاضی در حال حاضر تمرینات بدنسازی مضاعفی را دنبال می‌کند تا از نظر عضلانی بیشتر از این تقویت شود.

پزشک پرسپولیس درباره شرایط هوای تهران و استفاده از ماسک توسط بازیکنان گفت: هوای تهران امروز در شرایط بهتری قرار داشت. استفاده از ماسک هم از آن جهت است که بعضی بازیکنان نسبت به گرد و غبار زمینه آلرژیک بیشتری دارند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]بگوویچ: گل محمدی انگیزه ام رابرای کمک به پرسپولیس دوچندان کرد[/h]ˈوینکوبگوویچˈروزیکشنبه درگفت وگوباایرنا افزود: قرارداد رسمی ام با تیم پرسپولیس منعقد شده و در کنار همکاری با تیم بزرگسالان باید در آکادمی این باشگاه نیز به سایر مربیان کمک کنم.

وی با ابراز خرسندی از همکاری با ˈیحیی گل محمدیˈگفت: سال ها خاطرات به یادماندنی با یحیی در فوتبال ایران سپری کرده ام وهیچ گاه بین ما اختلاف نظری نبود و همواره وی را مانند فرزندم دوست داشته ام.

بگوویچ اضافه کرد: گل محمدی جزو با اخلاق ترین فوتبالیست های ایرانی است که همین برخورد مناسب توانسته وی را درزندگی و کار موفق کند و امروزه توانمندی وی با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای پرسپولیس اثبات شده و باید با خرد جمعی بتوانیم شرایط نتیجه گیری مطلوب این تیم را تداوم ببخشیم.

وی با تکذیب مذاکره پرسپولیسی ها در زمان سرمربیگری وی در پاس همدان گفت:گل محمدی پس از آنکه از پاس استعفا دادم ، مطلع شد در تهران هستم و پیشنهاد حضورم در پرسپولیس را داد و تا زمانی که در پاس بود این موضوع مطرح نشد.

وی درخصوص نتایج کسب شده پرسپولیس در زمان مربیگریˈژوزهˈگفت:معتقدم در زمان حضور وی در پرسپولیس وفاق و همدلی وجود نداشت و همین مساله باعث بروز حاشیه و عدم نتیجه گیری تیم شد.

بگوویچ درخصوص نقاط ضعف پرسپولیس درفصل جاری گفت: برای بررسی این وضعیت نیاز به گذشت چند بازی است تا بتوانم دقیق تر به این مساله توجه و تحلیل کنم.

مربی پرسپولیس درخصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:ضربات ایستگاهی در تیم ملی بزرگسالان کشورمان نقش موثری نداردوتیم ملی نتوانسته به خوبی از این موقعیت فنی و تاکتیکی استفاده کند.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران درمسابقات خود در مرحله مقدماتی جام جهانی، نتوانسته از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده کند در حالی که دیگر حریفان از این موقعیت به خوبی بهره برده اند.

وی اضافه کرد: ˈکارلوس کی روشˈ مربی نامدار و بزرگی است و اینکه چگونه نتوانسته شرایط تیم ملی ایران را بهبود بخشیده و بتواند وضعیت را تغییر دهد ، قابل تامل است .

بگوویچ اظهار کرد: تیم ملی در خط دفاعی نیز دچار اشکالات فنی است و دریافت گل ها به دلیل اشتباهات فردی در محوطه 18 قدم تیم ایران بوده است.

وی در ادامه افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران این فرصت را دارند که شرایط را تغییر داده و امید اصلی صعود مستقیم به جام جهانی باشند ، ولی باید ضمن برطرف کردن اشکالات فنی تیم، تحول در تاکتیک و سیستم نیز صورت پذیرد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ایران همواره یکی از قدرت های اصلی فوتبال آسیا به شمار می رود و همه باید در حفظ این ارزش و جایگاه تلاش کنند.

وی یادآور شد: امید میلیون ها ایرانی فوتبا لدوست صعود به جام جهانی است و نباید در رسیدن به این مهم دچار اشتباه شد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
نوجونامون نایب قهرمان شدن ..:(
تو دور مقدماتی همین تیمو 3-1 شکست داده بودن .. تو فینال شکست خوردن ..البته تو پنالتی ها شکست خوردن چون نتیجه تو 90 دقیقه مساوی بوده و به ضربات پنالتی کشده شده و در نهایت اونا یه گل از پرسپولیس بیشتر زدن تو پنالتی ها ...
این اولین باره یه تیم از پایه های پرسپولیس تو یه تورنمنت بین المللی شرکت میکنه و بنظرم نایب قهرمانی هم خیلی خوب بود .. بدشانسی آوردن که بازیشون روز جمعه لغو شد و شنبه مجبور شدن دو باره بازی کنن و وقت استراحت نداشتن ..
 

شهریاری 2

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن
کاربر ممتاز
بچه شما که طرفدار پرسپولیس هستید،میشه بگید که اینی که من شنیدم راسته یا نه؟

شنیدم که کسی که توی سایت باشگاهتون عضو بشه، یه کارت اعتباری بهش میدن که توی هرجا که بره برای خرید،بهش تخفیف میدن.


راسته؟
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بچه شما که طرفدار پرسپولیس هستید،میشه بگید که اینی که من شنیدم راسته یا نه؟

شنیدم که کسی که توی سایت باشگاهتون عضو بشه، یه کارت اعتباری بهش میدن که توی هرجا که بره برای خرید،بهش تخفیف میدن.


راسته؟
اون کارت اعتباری نیست کارت هواداریه !
فقط عضویت کافی نیست این کارت ها رو باید بخرید ..
بله تخفیف میدن ولی نه تو هر فروشگاهی، فقط تو فروشگاه پرسپولیس ...
البته مزیت های بیشتری هم داره ..
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه کارت هواداری مجانی بود که فتل وکله مرغی و کیسه کشا عین گدا گشنه ها کاسه گدایی میگرفتن میومدن تو سایتمون عضو میشدن..که کارت تخفیف بگیرن

 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
خبرخوش برای پرسپولیسی ها

جام ورزشی، سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد، زمان و مکان دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی که قرار بود روز سه‌شنبه 19 دی ماه ساعت 14در ورزشگاه تختی برگزار شود، بر اساس نظر شورای تامین در همان روز و در ورزشگاه‌ها آزادی در ساعت 16:30 برگزار می‌شود.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
واکنش رویانیان به انتقاد علیه گل محمدی

جام ورزشی، ادامه انتقادات نسبت به انتخاب وینکو بگوویچ توسط سرمربی پرسپولیس با واکنش رویانیان مواجه شد. در 2 روز گذشته برخی بازیکنان قدیمی پرسپولیس مثل حسین عبدی یا فرشاد پیوس در این زمینه اظهارات تندی به زبان آورده بودند که البته رویانیان آنها را غیرفوتبالی می داند.

مديرعامل پرسپوليس با اشاره به انتقادهاي مطرح شده درباره بگوويچ و حسين عبدي گفت: هميشه و در همه موارد يكسري انتقادها مي‌تواند مطرح شود كه بعضا مخرب و بعضا سازنده است، ما از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم و به انتقادهای مخربی که با نیت های قبلی و خاص مطرح می شود و ریشه در منافع شخصی دارد هیچ توجهی نداریم و ارزشی هم برای آن قائل نیستیم. اینکه هر كس به عنوان عضو سابق پرسپولیس بوده، هر صحبتي را به رقم غیر واقع بودن مي‌تواند مطرح كند، تفكر درستي نيست و به صلاح پرسپوليس هم نخواهد بود. برخي حرف‌ها هستند كه بر اساس هواي نفس مطرح مي‌شوند.

بودند افرادي كه مي‌خواستند به جاي يحيي گل‌محمدي دستيار ژوزه بشوند ولي من تمایل نداشتم و چون اين اتفاق نيفتاد فكر مي‌كنند حق آنها بوده است. حالا هم نسبت به بگوويچ و گل‌محمدي اظهارنظرهايي مطرح مي شود كه به هیچ عنوان صحت ندارد، كارشناسي نيست و بر اساس هواي نفس و منافع شخصي مطرح مي‌شود.

محمد رویانیان ادامه داد: ما همه بايد به منافع پرسپوليس فكر كنيم. من به هيچ عنوان چنين حرف‌هايي را مورد توجه قرار نمي‌دهم. آنها مي‌خواهند پرسپوليس را زير سوال ببرند، اما مصاحبه‌های آنها رصد مي‌شود.

مديرعامل پرسپوليس گفت: پيشكسوتاني مثل بهزادي، كاشاني، جاسميان، عربشاهي، آشتياني و پیروانی و بسياري ديگر كه اكنون نمي‌توانم نام همه آنها را ببرم، دلسوز پرسپوليس بوده و هستند اما حرف‌هاي غير دلسوزانه كه بعضي ديگر مطرح مي‌كنند تاثيري در كار ما نمي‌گذارد. به جاي حمايت، مسائل غيرواقعي را مطرح مي‌كنند و اصلا به فكر تيم و هواداران نيستند. هوادار پرسپوليس هم اینها را به خوبي تشخيص مي‌دهد كه بعضي مسائل ريشه در چه چيزهايي دارد. همین پیشکسوتانی که از آنها یاد کردم انتقادهای بسیاری داشتند که به جای طرح در رسانه ها آن را به خود بنده انتقال دادند و من هم از آن استفاده کردم اما برخی هم هستند که در رسانه ها نه تنها انتقاد سازنده نمی کنند بلکه خیلی راحت هم اتهام می زنند و تخریب می کنند و در شرایطی که تیم روند بهتری پیدا کرده با حرفهایشان مسئله ساز می شوند، ذهنیت ایجاد کرده و مسائل کامل کذب و غیر واقع مطرح می کنند.

رويانيان در ادامه گفت: من به شدت از سرمربي تيم و از آقای بگوويچ، حسینی، بزیک، چیذری و مربی درواره بانان به عنوان دستيارانش حمايت مي‌كنم .کریم باقری هم تعصب و دلسوزی را نسبت به پرسپولیس ثابت کرده و با تمام وجودش در حال کمک کردن به تیم است. آقای پروین هم به عنوان رئیس کمیته فنی حمایت خوبی از این کادر داشته و همه چیز خوب پیش می رود و قطعا برخی حرف های غیر واقعی نه تنها ذره‌اي خلل در تصميم‌هاي ما ايجاد نمي‌كند. بلكه باعث مي‌شود بيشتر به درستي آنها ايمان بياوريم و پافشاري كنيم. من به يحيي گل‌محمدي و شاگردانش خسته نباشيد مي‌گويم كه در سه بازي اخير، خوب عمل كرده و دل هواداران را شاد كردند. از آنها مي‌خواهم مصمم‌تر به كار خود ادامه بدهند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
اسامی 18 بازیکن پرسپولیس اعلام شد/ تمرین پنالتی برای بازی با نفت
اسامی 18 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با نفت تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای دیدار با نفت تهران ‌در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور را امروز دوشنبه در مجموعه درفشی‌فر برگزار کرد. در تمرین امروز که وینگو بگوویچ هم با لباس ورزشی در آن حاضر شده بود، یحیی گل‌محمدی تمریناتی را بر اساس برنامه‌های بازی فردا طراحی کرده بود، اجرایی کرد. از آنجا که در صورت تساوی در جام حذفی، ضربات پنالتی برنده بازی را تعیین می‌کند، سرخپوشان با نظر کادر فنی تمرین پنالتی هم انجام دادند. همچنین در پایان این تمرین اسامی 18 بازیکن برای بازی با نفت اعلام شد که این اسامی عبارتند از: نیلسون کوره‌آ، امیر عابدزاده، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، مهدی مهدوی‌کیا، رضا حقیقی، علی کریمی، امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، محمدرضا خانزاده، کریم انصاری‌فرد، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، مارکو پروویچ و عادل کلاه کج. تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه شنبه در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران خواهد رفت. این بازی ساعت 16:30 برگزار می‌شود.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]گل‌محمدی: برای پیشکسوتان منتقد متاسفم![/h]
به گزارش ملت ایران به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی حساسی با نفت داریم. فردا محکوم به برد هستیم و تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در این بازی انجام می‌دهیم. در چند روز گذشته همه کارهایی که لازم بوده است از جمله آنالیز و تمرین‌های خوب را انجام داده‌ایم. فکر می‌کنم فردا هم بتوانیم با یک بازی خوب و هدفمند راهی دور بعد بازی‌ها شویم.
وی در پاسخ به این سوال که انتقادهای برخی از پیشکسوتان پرسپولیس در چند روز گذشته چه تاثیری در روند کاری تیم‌تان خواهد داشت گفت: بالاخره ممکن است تاثیراتی داشته باشد. صحبت‌هایی که دوستان می‌کنند موقعش الان نیست. آن‌ها می‌توانند اگر راهکاری دارند حضوری به من بگویند نه اینکه با این مسائل حاشیه‌ای تمرکز من و تیم را بر هم بزنند. به نظر من این افراد با این کار نشان می‌دهند که دوست ندارند روند خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد. من واقعا برای آن‌ها متاسفم.
گل محمدی با انتقاد از این پیشکسوتان گفت: مطمئن باشید که این صحبت‌ها خللی در کار من ایجاد نخواهد کرد و من با انگیزه و تمرکز بیشتر کارم را پیش می‌برم. اما این دوستان در حق پرسپولیس و هواداران کم‌لطفی می‌کنند. چند هفته‌ای است که هواداران بازی‌های خوبی از پرسپولیس می‌بینند و به گونه‌ای با تیم آشتی کرده‌اند. ما این حق را نداریم که این قدر راحت هواداران را از پرسپولیس دور کنیم. به نظر من آن‌ها خودشان رادر مقابل هواداران پرسپولیس قرار داده‌اند.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به صحبت یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که گفته بود بگوویچ با دلالی به این تیم آورده شده گفت: همه من را می‌شناسند که اصلا به این بحث‌ها کاری ندارم. در این چند سالی که در فوتبال بوده‌ام اصلا وارد بحث دلالیسم نشده‌ام و با هر بازیکن یا مربی‌ای که صحبت کرده‌ام مستقیما حرف زده‌ام نه از طریق فرد دیگری. بگوویچ قبلا مربی من بوده و 10 – 12 سال است که او را می‌شناسم. شناخت کافی از او دارم. بگوویچ برای من مثل دوست و پدر است. چه دلیلی دارد که برخی افراد این صحبت‌ها را مطرح کنند. قصد آن‌ها فقط کشاندن پرسپولیس به حاشیه است.
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد این افراد به این خاطر که پستی در پرسپولیس ندارند این حرف‌ها را می‌زنند گفت: مگر پرسپولیس چقدر پست دارد؟ یک سرمربی می‌خواهد و دو سه مربی. در اینجا جا دارد از همه پیشکسوتانی که در این چند روز حمایت کردند تشکر کنم. خیلی از آن‌ها با صحبت‌های مثبت خود تمرکز تیم را بالا می‌برند، من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. مخصوصا علی پروین را که شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند او در این شرایط حمایت نکند یا بخواهد اذیت کند اما پروین همه جوره از ما حمایت کرد و من از او ممنونم.
به گزارش ایسنا، در ادامه نشست خبری یحیی گل‌محمدی درباره تغییر ورزشگاه بازی فردا گفت: اعتراض ما به محل برگزاری بازی بر این مبنا بود که وقتی تماشاگران یک تیم دوست دارند تیم‌شان را تشویق کنند و همه چیز برای حمایت آن‌ها آماده است، چرا باید به ورزشگاهی برویم که ظرفیت کمی دارد؟ همه جای دنیا برای اینکه هواداران را به ورزشگاه بکشانند همه کار می‌کنند اما ما متاسفانه با بعضی تصمیم‌ها مانع از این اتفاق می‌شویم. من مشکلی با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نداشتم و برای من تختی یا آزادی فرق نمی‌کرد.
وی درباره شرایط بازیکنان تیمش هم گفت: خوشبختانه محرومی نداریم البته محمد قاضی تازه به تمرین‌های گروهی بازگشته و فکر می‌کنم از هفته آینده می‌تواند به طور صددرصد کارش را با تیم شروع کند.
بازیکن خط دفاعی تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم، سه بازی قبلی ما جرقه باشد. روندی که داشتیم، صعودی بوده و بازیکنان به این باور رسیده‌اند که هر تیمی را می‌توانند شکست دهند. در تمرین‌ها جو رقابتی و رفاقتی است و همدلی و صمیمیت در تیم موج می‌زند که همین باعث می‌شود، روندروبه رشدمان را ادامه دهیم.
گل‌محمدی با بیان اینکه مندز، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از امروز در تمرین این تیم حاضر می‌شود، درباره نیمکت‌نشینی مهدوی‌کیا در چند بازی اخیر گفت: مهدی در سخت‌ترین شرایط مثل یک منجی برای پرسپولیس بود و در آن شرایط بحرانی تیم را نجات داد. خیلی از امتیازهایی را که گرفتیم، مدیون عملکرد مهدی هستیم. با این‌که در بازی‌های قبلی کمتر به بازی گرفته شد، به خاطر شخصیت بالایی که دارد، هیچ صحبتی نکرد و یک الگوی خوب برای همه بازیکنان ایرانی است. ممکن است در بازی‌های بعد بیشتر بازی کند اما باید از حسن اخلاق و انجام کارش تشکر کنم.
سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت مهرزاد معدنچی به این تیم هم گفت: مهرزاد یکی از بزرگان و بازیکنان خوب ما بوده و پس از این‌که در لیست مازاد قرار گرفت، نتوانست تیمی پیدا کند و قراردادش هم فسخ نشد. خیلی از بازیکنان دوست داشتند که او به جمع ما برگردد و من هم علاقه داشتم که وقتی تیم پیدا نکرد، در کنار ما باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه شما که طرفدار پرسپولیس هستید،میشه بگید که اینی که من شنیدم راسته یا نه؟

شنیدم که کسی که توی سایت باشگاهتون عضو بشه، یه کارت اعتباری بهش میدن که توی هرجا که بره برای خرید،بهش تخفیف میدن.


راسته؟

باید ی هزینه ای بدی تا کارت هواداری بگیری.کارت ها 3 نوع هستند.
عضویت توی سایت رایگان ه اما برای کارت هواداری باید پول بدی.اما وقتی کارت هواداری خریداری کردی طبق درجه ی کارت.یعنی چند ستاره بودنش در جاهایی تخفیف میدن.مثل خرید تقویم باشگاه پرسپولیس و چیزای دیگه.
فکر کنم بعدا واسه ورود سر تمرین های تیم و تماشا باید کارت هواداری داشته باشی.
فکر کنم کارت هواداری ه ساده 30 هزار تومنه
 

Similar threads

بالا