کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
گل‌محمدی: باید از ترس حریفان استفاده کنیم/ نیم ‌فصل اول خوب تمرین نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از ترس حریفان مقابل خود استفاده کنیم.


یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی امروز مقابل صنعت ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در چند وقت اخیر با برنامه‌هایی که داشتیم روی حریفان کار کردیم که از دقیقه یک به آنها فشار بیاوریم آنالیز حریف جزء برنامه کاری ما است باید در پرسپولیس خوب شروع کنیم و سپس همه چیز را تمام کنیم.

وی افزود: در دو بازی خیلی خوب کار را شروع کردیم و سپس تمام کردیم اما در بازی با نفت موفق به این کار نشدیم. باید از ترس تیم‌هایی که مقابل ما ظاهر می‌شوند استفاده کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: ما می‌خواهیم در هر بازی پیروز باشیم و قطعاً این روند با وجود اینکه تضمینی در آن وجود ندارد که ادامه دار باشد ولی تلاش می‌کنیم که ادامه داشته باشد. حالا تا چند بازی این شرایط پیش آید دست خدا است.

گل‌محمدی در مورد وضعیت پرسپولیس در جدول نیز گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بالای جدول بیاییم. از هر فرصت زمان به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد. باید از تجربیات تلخ گذشته بهترین استفاده را کنیم، نیم‌فصل موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیازهای دیگر را برگردانیم. حالا باید بنشینیم و ببینیم تا آخر لیگ چه اتفاقی پیش می‌آید.

وی افزود: ما در نیم‌فصل اول خوب تمرین نکردیم و بدون برنامه بودیم بچه‌هایی که قابلیت‌های فنی زیادی داشتند نتوانستند توانایی خود را به نمایش بگذارند اما بعد از اینکه مانوئل ژوزه رفت تنها به این بازیکنان، خوب تمرین دادیم و با برنامه رو به جلو رفتیم. بقیه کارها را خود بچه‌ها انجام دادند و با اراده و خواسته آنها روند رو به رشد داشتیم.

سرمربی قرمزپوشان در مورد اظهارات عاشوری که انگار گلوی بازیکنان پرسپولیس را رها کردند نیز گفت: بحث گلو گرفتن توسط من یا ژوزه مطرح نیست، بحث این بود که خوب تمرین نمی‌کردیم تمرینات بدون هدف نیز نتیجه‌اش همین می‌شود. زمانی که من بودم این موضوع را متوجه شدم، بعد از تغییر و تحولات گفتم باید خوب تمرین کنید که این اتفاق افتاد و بچه‌ها هم بازدهی لازم را پیدا کردند.

وی افزود: ما نمی‌ترسیم که حریفان مقابل ما بسته بازی کنند، مطمئن باشید راه‌ها را برای رسیدن به دروازه حریفان باز می‌کنیم.چون راهکارهای خاص خودش را دارد. سعی می‌کنیم مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند شوت بزنیم و یا طوری دیگر تلاش کنیم که به گل برسیم که انشالله به هدفمان می‌رسیم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
حضور یک بازیکن دو رگه در ترکیب پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی با بازیکنان ذخیره خود موفق شد با نتیجه ۲ بر یک صنعت ساری مازندران را شکست دهد که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم:

*بازیکنان اصلی پرسپولیس که در دیدار مقابل فجر در بازی امروز فقط ریکاوری کردند در نیمه دوم بازی دوستانه امروز قصد ترک ورزشگاه درفشی‌فر را داشتند اما با دیدن سعید شیرینی که با تأخیر در بازی امروز حضور پیدا کرد به یک‌باره همگی برگشتند.

گفته می‌شود که تعدادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس که در فصل گذشته نیز در این تیم حضور داشتند مطالباتی را از پرسپولیسی‌ها طلب دارند که قول داده شده در یکی دو روز جاری به آنها پرداخت شود. بازیکنانی مثل نورمحمدی و فشنگچی.

*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها یک میهمان ویژه داشت، شاهو معروفی بازیکن دو رگه ۱۹ ساله که مدتی است در سوئیس توپ می‌زد در بازی امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد، این بازیکن دورگه ایرانی و سوئیسی است که به مدت ۳۵دقیقه در ترکیب امروز پرسپولیس به میدان رفت.

*مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به بردهای اخیر پرسپولیس پاداشی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفتند که قرار است در روزهای آینده به آنها پرداخت شود.


البته زیرخبر کامنت گذاشتند که دو رگه نیست و پدر مادرش ایرانیه. اصالتا کرد هستش. میگن بازیکن خوبیه
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
گل پرسپولیس سریع‌ترین گل‌جهان درسال 2012

جام ورزشی، روزنامه‌ «صدی البلد» مصر گل غلامرضا رضایی به فجر را سریع‌ترین گل سال 2012 دانست.

پرسپولیس در هفته‌ دوم دور برگشت لیگ برتر با دو گل مقابل میزبانش فجر سپاسی به پیروزی رسید.

روزنامه‌ صدی البلد مصر که بعد از اخراج مانوئل ژوزه خبر نتایج پرسپولیس را بازتاب می‌دهد از گل غلامرضا رضایی به عنوان سریع‌ترین گل جهان در سال 2012 نام برد.

این روزنامه‌ مصری که همچون دیگر روزنامه‌ها و سایت‌های مصری این روزها خبر نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کند، نوشت: پرسپولیس پس از اخراج ژوزه به خود آمده است و موفق شد با دو گل از سد فجرسپاسی بگذرد.

این روزنامه‌ مصری در ادامه به اشتباه گل غلامرضا رضایی را که در ثانیه 12 به ثمر رسید را در ثانیه هشت اعلام کرد و نوشت: مهم‌ترین نکتهدر این دیدار گل ثانیه هشت غلامرضا رضایی بود که به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رسید. این سریع‌ترین گل جهان در سال 2012 بود. پرسپولیس فصل جاری لیگ ایران را بسیار متزلزل آغاز کرد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
وقتی رویانیان فردوسی پور را زد !!!

اقتصاد ایران آنلاین برنامه ی نود در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود :

تعجب های شدید فردوسی پور که کار دستش داد
به گزارش افكارنيوز،‌ فردوسی پور برای بررسی رقم قرداد علیرضا حقیقی با سرپرست تیم فجر شهید سپاسی ارتباط تلفنی برقرار کرد. عاری سرپرست تیم فجر شهید سپاسی گفت: بابت حقیقی مبلغ ۶۰۰میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دزیافت کرده اند و با این اقدام قصد داشته به سایر بازیکنان و باشگاه فجر کمک کند.

در این لحظه فردوسی پور با حالت عجیب گفت : اه.. چه پول های؟!!
عاری گفت : به من گفته شد که خود باشگاه پرسپولیس نیز برای نیم فصل ۵۵۰ میلیون تومان به حقیقی پرداخت کرده است!

فردوسی پور با لحنه کاملا تعجب زده : ماشالله ....یعنی ۱۱۵۰ میلیون تومان فقط برای یک نیم فصل ..گهر و این طور تیم ها می تونند با این پول ها دگرگون شوند ( شاید همین لحنه فردوسی پور باعث عصبانیت رویانیان شد )

وقتی رویانیان فردوسی پور را زد !!!
محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه نود آمد تا در مورد رقم قرداد حقیقی توضیح دهد که فردوسی پور به او گفت : بزنیم به تخته وضع خیلی خوبه البته اگر این طور باشد!!
رویانیان : والله شما می برید و می دوزید و یک مساله کاملا کذب رو در تلویزیون با این همه بیننده به آدم نشان می دهید

فردوسی پور استناد کرد به مطالب خبرگزاری ها و سرپرست تیم فجر ولی رویانیان گفت: من برای شما متاسفم! شما از این برنامه و تلویزیون سوءاستفاده می کنید!

فردوسی پور : خب الان تکذیب اش کنید
رویانیان با شاره با حالت چهره ی فردوسی پور در زمان گفتن رقم قرداد حقیقی خطاب به عادل گفت: حق ندارید قضاوت کنید بدون اینکه اطلاعی داشته باشید!

رویانیان در مورد صحبت های عاری سرپرست فجر سپاسی در مورد مبلغ قرارداد حقیقی با ادبیاتی پرخاشگرانه گفت : آقای عاری بی خود کرده است که درباره رقم قرارداد حقیقی و پرسپولیس صحبت می کند.چرا مغلطه می کنید عاری چه کاره است که حرف می زند! شما هم نباید این مبلغ را عنوان کنید!

در این لحظه فردوسی پور شوک زده گفت : آقای رویانیان آرام باشید بیایم کمی فوتبالی به این ماجرا نگاه کنیم

رویانیان با عصبانیت گفت :نمیدانم.. فوتبالی صحبت کردن یعنی دروغ گفتن؟!

وی ادامه داد: من مبلغ ۶۰۰ میلیون بابت حقیقی به باشگاه فجر سپاسی دادم و اگر داشتم بیشتر به این باشگاه کمک می کردم به همه کمک می کنم به همان گهری که گفتید هم کمک می کنم از همه بیشتر من به همان گهر هم کمک کرده ام

در ادامه ی این بحث داغ تماس گرفته شد با عاری وقتی عاری سرپرست فجر به روی خط آمد خطاب به رویانیان گفت: برای شما زشت است که به من تهمت می زنید! من سابقه زیادی دارم و اکنون هم نه از خودم بلکه از یک باشگاه دفاع می کنم. من دلم برای شما می سوزد!

رویانیان در ادامه در حالی که به شدت عصبانی بود گفت: من به احترام مدیر عامل باشگاه فجر که از همکارانم است به این باشگاه کمک کردم و با خرید حقیقی مبلغی به این باشگاه دادم ولی همه سعی دارند مرا بزنند!

در ادامه رویانیان خطاب به فردوسی پور گفت: من برای شما متاسفم! برنامه ی شما نه تنها به فوتبال کمکی نکرده است بلکه تعداد دلال ها را افزایش هم داده است! دیگر نمی خواهم در فوتبال باشم! اشتباه من است که روی خط تلفنی شما می آیم، دیگر در برنامه شما شرکت نخواهم داشت.در شان من هم نیست که در برنامه ی شما باشم ( آخرین بار فتح الله زاده این حرف را در نود زده بود )

رویانیان همچنان عصبانی :شما حتی یک دهم کارهایی که من کرده ام را نمی دانید، از کارهای زیربنایی که کرده ام اطلاعی ندارید. حالا که اینطور شده هم حقیقی را به فجر میدهم و هم پول ام برای خودشون !

از این فوتبال شرمم می آید! من از همه تیم ها کمتر خرج کرده ام! بیش از یک سال طاقت آوردم . ولی دیگر نمی توانم . می توانستم بهترین هافبک خارجی را به تیم بیاورم ولی به بازیکنان خودمان احترام گذاشتم و اکنون متهم شدم، واقعا از این فوتبال شرمم می آید. اگر قانونی وجود داشته باشد می نویسم که سه امتیاز این بازی را به فجر سپاسی بدهند.

فردوسی پور در این لحظات تلاش کرد با سکوتش آرامش را به رویانیان بدهد و بگذارد او گله هایش را بیان کنند.

رویانیان همچنان با همان عصبانیت ادامه داد : کارهایی که من در طول این یک سال برای پرسپولیس کرده ام در طول ۵۰ سال برای این تیم نشده است!
زمان این مسئله را ثابت خواهد کرد. در طول سه هفته ۲۲ بازیکن و مربی در پرسپولیس جابجا شدند و توانستیم در همین زمان در جام حذفی ۶ گل بزنیم ،این مدیریت است نه نتیجه گرایی در لیگ!
همش دارید می گوید میلیاردی .. همش دارید می گوید پول آورده.. کجا پول آورده ام پرسپولیس از گشنگی که کشیده بود این سالها حالا که یک ذره پول آورده میگند پول داره !!

من از این فوتبال شرم ممی آید من همه اش سکوت کرده ام،همه اش خندیده ام،کوه هم که باشد زیر این همه فشار آب می شود....
آقای فردوسی پور؟چکش نشو روی اعصاب من ...می خواهی پشت پرده فوتبال را بگویم؟من می توانستم بهترین هافبک دفاعی های دنیا را بیاورم اما برای بازیکن ایرانی ارزش قائل شدم من کمک کردم و متهم شدم
برایم رفتن خیلی راحتتر است تا ماندن. ۹۹ درصد می خواهم بروم و یک درصد ، آن هم بخاطر هواداران می خواهم بمانم. ماندن در فوتبال برایم مثل زهر است!

فردوسی پور :آقای رویانیان پس از این همه صحبت هنوز آرام نشده اید خواهش می کنم کمی آرام باشید ...من از شما خواهش می کنم کمی آب بخورید.

فردوسی پور پس از سکوت چند دقیقه خود ، شروع کرد به گله کردن از رویانیان به خاطر لحنه تندش :

چرا مثل بارسلونا حمله می کنید سردار؟
رویانیان :دیگر خسته شده ام همه دارند من را می زنند.

رویانیان که صحبت های خود را با پرخاشگری آغاز کرده بود خطاب به فردوسی پور گفت: شما با خنده سر می برید که کار درستی نیست.

وی در پایان بخاطر رفتار تند خود از عادل فردوسی پور عذرخواهی کرد گفت :به هر حال من از همه عذر خواهی می کنم که سرشان را درد آوردم من نوکر همه هستم.اما همه یک سال من را زدند،زدند و زدند!
فردوسی پور هم در این لحظه گفت شما هم من را زدید و زدید ، زدید ..!!!
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
مسئولین فجر یه جوری برخورد کردند که انگار نه انگار این پول رو خودشون گرفتند. وقتی اون ها توانایی درآمدزایی ندارند، مجبور نیستند تیم داری کنند. به نظر من این بحث ها رو فقط برای ضربه زدن به پرسپولیس راه انداختند. اول فصل این قدر تیم کهشانی و میلیاردی گفتند که تیم رو بردند تو حاشیه. 17 هفته که تیم نتیجه نمی گرفت این بحث ها نبود. وقتی بازی رفت تیم فجر پرسپولیس رو برد ، پرسپولیس میلیاردی خرج نکرده بود. حالا که باختند تازه فهمیدند پرسپولیس میلیاردی خرج کرده. هیچ کس در مورد هزینه های استقلال برای نکونام و هزینه های سپاهان برای خلعتبری حرف نمی زنه. فقط چون رویانیان صادقانه گفت که سقف قرارداد رو رعایت نمی کنه همه فکر می کنند فقط پرسپولیس پول خرج کرده. من اگه جای سردار بودم به مسئولین فجر می گفتم حالا که اینجوریه ،اسپانسر بی اسپانسر. خودتون اگه می تونید برید پیدا کنید.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]برادر عاری از هم دوره‌های من در سپاه است [/h]

تابناک:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیشب را یکی از "تلخ‌ترین" شب‌های زندگی‌اش می‌داند و می‌گوید "متاسفانه اتفاقی افتاد که من به برادر عاری که با هم در دوره کارشناسی ارشد سپاه و دوست و همدوره ای بودیم رودروی هم قرار گرفتیم."

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان افزود: ابتدا باید تاکید کنم مبلغ اعلام شده درباره قرارداد رضا حقیقی صحت نداشت ولی انتظار من از عادل فردوسی پور و برنامه پر بیننده 90 این بوده و هست که وقتی می‌خواهد خبری را اعلام کند به اعلام خبر پرداخته و قبل از اینکه طرفین حرفهایشان را مطرح کنند به قضاوت نپردازد. متاسفانه در برنامه شب گذشته چنین اتفاقی افتاد و آقای فردوسی‌پور که برای بنده قابل احترام است از ابتدا با موضع و قضاوت قبلی این خبر را مطرح کرده و حتی درباره آن تفسیر و تحلیل ارائه کرده در آن شرایط من و آقای عاری روبروی هم قرار گرفتیم. دیشب از شب‌های تلخ زندگی من بود. برادر عاری یکی از خادمین نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز بوده و هست و من هم تیم فوتبال فجر سپاسی را قلباً تیم دوم خودم می‌دانم اما در برنامه 90، شرایط طوری پیش رفت که من و آقای عاری روبروی هم قرار گرفتیم و این موضوع مایه تاسف شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با سایت پرسپولیس تصریح کرد: من امروز تلفنی با آقای عاری صحبت کردم و خواستم که از من دلگیر نباشد. به هر حال بعضی مواقع برای دفاع از حق پرسپولیس و اینکه پرسپولیس مورد کم لطفی قرار نگیرد، مجبورم مسائلی را مطرح کنم که ممکن است منجر به رنجش دوستان شود. امروز وقتی تلفنی با آقای عاری صحبت می کردم، متوجه شدم ایشان از هم‌دوره های کارشناسی ارشد سپاه من است. تردیدی نیست تیم فوتبال فجر سپاسی هم تیم ارزشها است. تیم موفق و سربلندی است که بنده با تمام وجود آن را تکریم می کنم و لازم دانستم این توضیحات را مطرح کنم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
90 دیشب خیلی باحال بود ..

سردار خیلی خوب جوابشونو داد ...تا هر کس و ناکسی به خودش جرات نده دراره پرسپولیس اینطوری حرف بزنه ...

وینگو بگوویچ داره مربی پرسپولیس میشه ..نظرتون چیه دربارش؟؟
بنظر من که خوبه اون زمانی هم که سرمربی بود واقعا تیم خوبی داشتیم یادتونه بازی اول 8 به دو پگاه (داماش) رو شکست دادیم ..خیلی بازی قشنگی بود ولی بعضیا نزاشتن کارشو بکنه ...همون موقع گفتن این تیم هفته 5م به مشکل میخوره و همینکارم کردن ..:razz:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مهاجم پرسپولیس زودترین گل جهان را زد!
خبرگزاری فارس: بنا به ادعای یک روزنامه مصری، بازیکن پرسپولیس سریع‌ترین گل جهان در سال 2012 را به ثمر رساند.




به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت مصری البلد، غلامرضا رضایی، مهاجم تیم پرسپولیس که توانست پس از 8 ثانیه از آغاز بازی برای تیمش در بازی مقابل فجرسپاسی گلزنی کند، موفق به زدن سریع‌ترین گل جهان در سال 2012 شد.به گزارش این سایت، تیم پرسپولیس پس از اخراج مانوئل ژوزه پرتغالی توانسته است در 3 بازی اخیر به دو پیروزی دست پیدا کند.این سایت در پایان آورده است که پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر ایران نتایج ضعیفی را کسب کرده و لیگ را متزلزل آغاز کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آخرین ارسال یک روز پیش ..
تاپیک پرسپولیس باید اینجوری باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایین پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:razz:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
فردا پایان نظرسنجی محبوب ترین بازیکن سال 2012 جهان


مرحله سوم و پایانی انتخاب محبوب ترین بازیکن سال جهان از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال فردا به پایان می رسد.
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) هفدهم دسامبر گذشته نتایج مرحله میان دوره ای این نظرسنجی را اعلام کرد که در آن مهدی مهدوی کیا، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیا و جهان معرفی شد.در میان بازیکنان آسیایی پس از مهدوی کیا که 45 هزار و 73 رای داشت، یاسر القحطانی و سید مهدی رحمتی در رده‌های دوم و سوم قرار دارد.
رای گیری مرحله سوم و پایانی انتخاب محبوب ترین بازیکن فوتبال جهان که با حضور 8 بازیکن از اروپا، 8 بازیکن از آمریکای جنوبی، 5 بازیکن از آمریکای شمالی، 5 بازیکن از آفریقا، 5 بازیکن از آسیا و یک بازیکن از قاره اقیانوسیه از اول دسامبر (11 آذر) آغاز شده است و تا سوم ژانویه (14 دی) ادامه خواهد داشت. نزدیک ‌ترین رقیب مهدوی‌کیا، خوان آرانگو با 43679 رای از کشور ونزوئلا بوده است.برای شرکت در این نظرسنجی به این آدرس مراجعه فرمایید:
http://www.iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

بزرگ نوشتم برین رای بدین ..:)
 
آخرین ویرایش:

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
رویانیان: فردوسی پور وجدان بیدار فوتبال ماست/ از انتقاد سازنده رسانه ها استقبال می کنیم

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بیمارستان فارس رفت و از حمید مظاهری بازیکن اسبق این تیم و دیگر بیماران بستری در بخش دیالیز این بیمارستان عیادت کرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان این ملاقات، دیداری نیز با پزشک معالج این بیمارستان داشت و درباره‌ی وضعیت مظاهری با آنها گفت‌وگو کرد.

پس از این‌که وحید مظاهری از رویانیان به خاطر این اقدامات تشکر کرد، مدیر عامل پرسپولیس این اقدام را وظیفه‌ی اخلاقی، فرهنگی و انسانی خود دانست و گفت: این اقدام وظیفه‌ی ما بود که باید آن را انجام می‌دادیم. تا جایی هم که توان داشته باشیم از مظاهری حمایت خواهیم کرد.

بهروز برومند پزشک معالج مظاهری نیز با تشکر از عیادت رویانیان گفت: هزینه‌ی کامل درمانی مظاهری 150 میلیون تومان است. کلیه پیوندی، توسط بدن قبول نشده و باید تجویز دیگری داشته باشیم. تا امروز به دلیل هزینه‌ی سنگین درمانی داروهای لازم تجویز نشده و اگر مشکل مالی وجود نداشته باشد می‌توانیم داروهای بهتری تجویز کنیم.

رویانیان نیز با اعلام حمایت از مظاهری، از پرسنل بیمارستان و دکتر برومند نهایت تشکر را داشت.

همچنین به این دلیل که وحید مظاهری بیمه تأمین اجتماعی نیست، از پرسپولیس خواست تا از طریق شرکت پیشکسوتان این باشگاه بیمه شود که، "شیرینی" سرپرست پرسپولیس در این‌باره نیز از این فوتبالیست سابق حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان درباره‌ی عیادتش از وحید مظاهری اظهار کرد: نباید در زمانی این اتفاق‌ها بیفتد که یک برنامه‌ی تلویزیونی یا رسانه‌ها از فوتبالیست‌های ما صحبت کرده باشند. باید قبل از این‌که رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جویای اهالی فوتبال شوند، خود سیستم کارش را انجام دهد و در پی بازیکنان گذشته‌اش باشد. اگر برنامه 90 از احوال وحید مظاهری چیزی نمی‌گفت معلوم نبود آینده‌ی او و امثال او چه می‌شد.

وی درباره‌ی چالش پیش آمده خود و عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 بیان کرد: از آقای فردوسی‌پور متشکرم؛ چرا که کمک او باعث شد تا امروز به عیادت وحید مظاهری بیاییم. فردوسی‌پور وجدان بیدار فوتبال و نماد رسانه‌های ورزشی است و حق انتقاد دارد. او می‌تواند مسائل چالشی را مطرح و نکات مورد نظرش را نقد کند اما باید مشکلات مدیران، مربیان و بازیکنان را نیز درک کند و بداند این افراد زیر چه فشارهایی هستند.

رویانیان ادامه داد: نباید وضعیت به گونه‌ای پیش برود که حرمت‌ها شکسته شود. به نظر من نباید "در" انتقاد بسته باشد. ما از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم. اتفاقی نیز که در برنامه 90 افتاد جالب نبود و امیدوارم تکرار نشود. من از فردوسی‌پور متشکرم و امیدوارم ما را درک کند؛ چرا که ما از انتقادهای سازنده در راستای پیشرفت فوتبال استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، شنبه و یا یکشنبه هفته آینده کریم باقری و یحیی گل‌محمدی از وحید مظاهری عیادت خواهند کرد که احتمال حضور مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی نیز در کنار آنها وجود دارد.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گل‌محمدی: این نتایج را مدیون اراده بازیکنان هستیم/با بگوویچ صحبت‌ کرده‌ام[/h]سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نتایج خوب هفته‌های اخیر پرسپولیس گفت: این نتایج را مدیون اراده بازیکنان هستیم.

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل گهر درود گفت: فردا مسابقه بسیار حساس و مهمی در پیش داریم که از سه دیدار قبلی ما سخت‌تر است. با توجه به نتایج سه هفته گذشته انتظارات از ما بیشتر شده و تیم‌ها با انگیزه بیشتری مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند.

کسب 4 امتیاز توسط گهر در دو بازی گذشته نشان از روند رو به رشد این تیم دارد. در هر صورت این برای ما هشداری جدی است و بازیکنان‌مان نباید فکر کنند با تیمی ضعیف بازی دارند. از تمامی بازیکنان می‌خواهم با تمام قدرت و انرژی بازی کنند تا بتوانیم امتیازات این دیدار مهم را کسب کنیم.

وی افزود: سه بازی قبلی ما آسان نبود و بازیکنان با انرژی مضاعفی که از خود ارائه کردند توانستند نتیجه بگیرند. گهر چون در انتهای جدول بازی دارد دلیلی بر آسانی مسابقه ما نیست، فردا دیداری به مراتب سخت‌تر از گذشته در پیش داریم. در این دیدار تنها محمد قاضی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت چه کاری در پرسپولیس کرده که این تیم اینقدر متحول شده است، خاطرنشان کرد: من در تیم پرسپولیس کوچک‌ترین نقش را داشتم و بازیکنان با عزم و اراده خود بزرگ‌ترین تأثیر را در نتایج اخیر داشته‌اند. آنها تلاش کردند و خواستند شروع خوبی داشته باشند در این مدت از جان مایه گذاشتند و تمام این موفقیت‌ها تحت تأثیر تغییرات مثبت و مدیون اراده بازیکنان است.

وی در مورد بازگشت مهرداد معدنچی اظهار داشت: قرارداد مهرداد ثبت نشده است. معدنچی بازیکنی مورد علاقه سایر نفرات تیم است و خود من به او علاقه دارم. مهرداد از بازیکنان خوب فوتبال ایران است و در این شرایط که نتوانست تیمی برای خود پیدا کند تصمیم گرفتیم از حضور او در پرسپولیس استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه شایعه شده رفتن وینگو بگوویچ از تیم پاس همدان به خاطر آمدن به پرسپولیس بوده است، گفت: نمی‌توانیم بگوییم در این مدت با بگوویچ صحبت نکردیم. این مذاکرات به تازگی اتفاق افتاده و آن زمان که او در تیم پاس حضور داشته صحبتی در میان نبوده است. وقتی فهمیدم قرارداد خود را فسخ کرده پیشنهاد کردم که او به کادر فنی پرسپولیس بیاید که طی دو سه روز اخیر این موضوع مشخص می‌شود.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا پیش از این از بازیکن خارجی جدید خود بنام پروویچ شناخت داشته، گفت:‌ من از این بازیکن شناختی نداشته‌ام و پس از دو سه جلسه حضور در تمرینات تصمیم گرفتیم او را جذب کنیم.

وی در مورد لحن صحبت‌های محمد رویانیان در برنامه 90 اظهار داشت: آقای رویانیان در همان برنامه در این مورد توضیح دادند. رویانیان در فوتبال کارهای مثبت زیادی انجام داده؛ متأسفانه جو فوتبال به نحوی است که برخی فقط دنبال نقاط ضعف می‌گردند. فکر می‌کنم اگر به جنبه‌های مثبت فکر کنیم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازیمون کنسل شد ..:razz::razz::razz:
یه بار جمعه بازی داشتیمااا .. چقد بدشانسه پرسپولیس .. شاید تیم از نظر بدنی افت کنه ..امروز که تمرین نکردن بخاطر آلودگی ..فردام شاید تمرین نکنن شایدم تو سالن ..
الان بازی بعدمون با نفت تهرانه جام حذفی .. اونم تو ورزشگاه تختی ..
نمیدونم چرا آزادی رو دادن به استقلال تختی رو به ما .. اینم از اون تصمیماست ...........
 

COLONI

عضو جدید
بازیمون کنسل شد ..:razz::razz::razz:
یه بار جمعه بازی داشتیمااا .. چقد بدشانسه پرسپولیس .. شاید تیم از نظر بدنی افت کنه ..امروز که تمرین نکردن بخاطر آلودگی ..فردام شاید تمرین نکنن شایدم تو سالن ..
الان بازی بعدمون با نفت تهرانه جام حذفی .. اونم تو ورزشگاه تختی ..
نمیدونم چرا آزادی رو دادن به استقلال تختی رو به ما .. اینم از اون تصمیماست ...........
حاجی این استخلال کلا همه پشتشن سر همینم هس من ازش بدم میاد
 

FREE DOOM

عضو جدید
آخرین ارسال یک روز پیش ..
تاپیک پرسپولیس باید اینجوری باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایین پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:razz:
واقعا دمت گرم يه نفره پرچمو بالا نگه داشتي :gol::gol::gol::gol:
من كه سرم خيلي شلوغه ولي به روي چشم سعي ميكنم بيشتر سر بزنم.
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
البته منم هستم بودم خواهم بود ولی.....فقط یه مدت اومدم فقط کامنت میخوندم...

ولی میام که تاپیکو بکشم بالا.......

کاش یکم بحث فنی میشد
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پرسپولیس نباید تو تختی بازی کنه:mad:. اگه اعتراض کنند نمی تونند این کارو بکنند.
همیشه باید برای پرسپولیس تبعیض قائل بشن و همه چیز به نفع نورچشمی های فدراسیون باشه ..
اونروز که با تراکتور بازی داشتیم هواشناسی گفت بازی باید لغو شه لغوش نکردن چون پرسپولیس تو بحران بود و میخواستن بیشتر بره تو بحران ..الان چند بازیه داره خوب بازی میکنه بعد مدتها بازیش جمعه بود بازی رو لغو کردن .. بعد ما باید بریم تختی عزیز دردونه های فدراسیون که یه وزارت خونه پشتشونه میرن آزادی ..جالب اینجاست که ما با تیمای لیگ برتری بازی داریم اونا با تیمای لیگ یکی ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازی نوجوانهامونم لغو شد ..بخاطر بارون ..:biggrin:
جالب اینجاست که یه نیمه ش برگزار شده و پرسپولیس یک هیچ جلو بوده ..بعد بازی لغو شده میگن فردا باید از اول بازی برگزار شه ..صفر صفر ..:surprised:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بازی اولش که مشخص بود بازیکن خوبیه و بنظرم از این به بعد خیلی بدردمون بخوره ..
اون بازی دقت کردین گزارشگر چیا میگفت ..گفت میگن یه مدت ستاره سرخ بوده ...حالا معلوم نیست این آمارا درسته یا نه ..
برا نیلسون هم گفت میگن یه مدت گیمارش بوده معلوم نیست آمارا درسته یا نه ..رسمـــاً 6 سال از عمر نیلسونو برد زیر سوال ..
 

Similar threads

بالا