کلوپ طرفداران پرسپولیس

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با ملوان می‌توانستیم هم برنده باشیم هم بازنده.

مانوئل ژوزه ابتدا در خصوص درگیری لفظی‌اش با خبرنگاران انزلی و ترک نشست مطبوعاتی اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتی در انزلی افتاد که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم چون من به دنبال اهدافی هستم که در نیم فصل و طول بازی ها به آن برسم و فکرم را برای مسائل دیگر مشغول نکنم.

وی افزود: در نشست مطبوعاتی راجع به بازی پرسپولیس و ملوان از من سؤال پرسیدند من هم باتوجه به سردی آب و هوا کمی دچار مشکل شده بودم من در کنفرانس گفتم که به انزلی آمدیم تا برنده شویم اما به یک باره خبرنگاری شروع کرد به خندیدن این یعنی چه؟

ژوزه ادامه داد: به انگلیسی گفتم مگر من حرف خنده‌داری زدم؟ گفتم به انزلی آمدم تا سه امتیاز بگیرم. سپس همان خبرنگار با خنده شروع کرد به داد و بیداد کردن و حرف‌هایی که من متوجه نشدم که چه چیزی گفت. سپس مجددا به زبان انگلیسی از او پرسیدم مگر حرف من را متوجه نشدید که این حرکت را انجام دادید. گفتم سن من شاید اندازه پدر شما باشد. پس باید یک فرد به بزرگتر خود احترام بگذارم. بعد دیدم که متأسفانه مسائل دیگر پیش آمد که من هم برخلاف میل باطنی ام بلند شدم و نشست مطبوعاتی را ترک کردم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی مقابل ملوان نیز گفت: در این بازی هم می‌توانستیم برنده شویم و هم بازنده. در نیمه اول چندان بازی پرسپولیس چنگی به دل نمی‌زد اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم. خوشبختانه در این بازی مسائلی دیدم که برای تیم من بسیار خوب بود.

وی افزود: در بازی‌های گذشته اگر دروازه ما باز می‌شد به یکباره روحیه بازیکنان سقوط می‌کرد اما در این بازی اتفاقی نیفتاد و من بسیار خوشحالم. در بازی با ملوان و ذوب آهن متأسفانه با گل زودهنگام در حال شکست بودیم اما به یکباره همه چیز را برگرداندیم و این برای تیم من خیلی خوب است که از شرایطی که در ابتدای بازی گریبان‌گیر آن شود به یکباره به شرایط خوب و با انگیزه در طول 90 دقیقه تغییر کند.

ژوزه ادامه داد: ما نباید گل‌های شبیه ملوان بخوریم اما به نظر من این موارد طبیعی است و در برخی از بازی ها این موضوع پیش می‌آید. بازی با ملوان برایمان خیلی مهم بود، چون اگر می بردیم قطعا وضعیتمان در جدول خیلی بهتر می‌شد اما متأسفانه نشد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم در حال حاضر شاید مشکل اصلی مسائل روحی و روانی باشد. روی بچه‌های من فشار زیادی است که برنده شوند و این موضوع کمی آنها را تحت تأثیر قرار داده. خوشحالم که بچه‌های من دست از تلاش برنمی‌دارند اما باید فشارها را کمتر کنیم. این شرایط متأسفانه کمی در عملکرد بازیکنان در زمین بازی تأثیرگذار است.

سرمربی قرمزپوشان تأکید کرد: در بازی مقابل ملوان وقتی اتفاقات نیمه اول افتاد با بچه‌ها بین نیمه صحبت‌های خوبی داشتم و خوشبختانه همه چیز عوض شد. بعضی از بچه‌ها هنوز آن چیزی را که می‌خواهند از خود به نمایش بگذارند نتوانستند بروز بدهند و البته که تلاش آنها ستودنی است. درست است در بازی مقابل ملوان به 3 امتیاز نرسیدیم اما از بازی بچه‌هایم راضی هستم.

ژوزه در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: با سختی فراوان گل دوم را به تیم خوب ملوان زدیم اما خیلی بد شد دروازه ما به آن شکل پس از دقایقی باز شد اگر کمی صبر تیم ما بیشتر بود می‌توانستیم گل دوم خودمان را نگه داریم، اگر در حفظ گل دوم کمی دقت می‌کردیم مطمئن بودم گل سوم را هم می زدیم اما متأسفانه نشد.

وی افزود: حتی بعد از اینکه بازی دو بر دو شد ما حمله کردیم چون دوست داشتیم بازی را ببریم چهار حمله خوب انجام دادیم و با 4 مهاجم بازی کردیم اما متأسفانه مساوی شد و باید این موضوع را بپذیریم چون به نظرم تیم ملوان هم تیمی بسیار خوب و سرسختی است.

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی با ملوان در جام حذفی، گفت: به نظرم در اولین مرحله در جام حذفی کار بسیار سختی را در پیش داریم اما ما در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و چاره‌ای جز برد نداریم. می‌خواهیم در این جام موفق شویم و امیدوارم که به هدفمان برسیم.

ژوزه در خصوص حضور کریمی در بین سه بازیکن برتر آسیا تصریح کرد: درست است کریمی به عنوان بهترین آسیا انتخاب نشد اما من به او بابت حضورش در بین سه بازیکن برتر تبریک می‌گویم. این موضوع یک افتخاری دیگر در کارنامه کریمی باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران است. من خیلی خوشحالم که علی کریمی در آسیا جزو سه بازیکن برتر شد و بعد از بازیکن کره‌ای در مکان دوم قرار گرفت. قطعا او لیاقت این افتخار را داشته و برایش در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

ژوزه در ارتباط با داوری بازی ملوان و پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه من باید در خصوص داوری بازی مقابل ملوان حرف‌هایی را بزنم. داور به همه بازیکنان ما کارت زرد نشان داد، داور در یک بازی برای دفاع از خودش از کارت زرد استفاده می‌کند اما متأسفانه داور همه بازیکنان ما را زرد کرد و نمی‌دانم دلیلش چه بود.

وی افزود: وقتی یک آشپز با دستپخت بد، آش درست می‌کند برای اینکه نخواهد کسی آن را بخورد و از خود دفاع کند درون آن فلفل می‌ریزد الان هم در قبال داوری بازی با ملوان همان اتفاق افتاد. او می‌خواست از خودش دفاع کند پشت سر هم به بازیکنان ما کارت زرد داد چون برای او فرقی نداشت که برای بازی بعدی کدام بازیکن را داشته باشیم و کدام را نداشته باشیم. او فقط می‌خواست از خودش دفاع کند اما باید با همین رویه رو به جلو برویم و امیدوارم در بازی برابر تراکتورسازی که یک بازی حساس تا قبل از نیم فصل است به سه امتیاز برسیم. دوست دارم هر چه زودتر از این شرایطی که در جدول هستیم بیرون بیاییم و به بالاها راه پیدا کنیم.

 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
شباهت عجیب پرسپولیس ژوزه و پرسپولیس استیلی

پرسپولیس 91 با مانوئل ژوزه همان نتایجی را می گیرد که پرسپولیس 90 با استیلی می گرفت!
جام ورزشی؛ تیم پرسپولیس در حالی در پایان هفته شانزدهم 21 امتیاز دارد که فصل قبل نیز در همین مقطع 21 امتیازی بود! البته پرسپولیس فصل قبل با همین میزان امتیاز در رتبه هشتم بود، اما امسال در رتبه یازدهم قرار گرفته است.

سرخپوشان پایتخت در 16 بازی نیم فصل اول 90 با مربیگری حمید استیلی و محسن عاشوری 5 برد و 6 تساوی و 5 باخت به دست آورده بودند و در این فصل نیز طی 16 بازی 5 برد و 6 تساوی و 5 باخت به دست آورده است.

پرسپولیس در هفته شانزدهم فصل قبل در تهران مقابل راه آهن به تساوی 1-1 رسید و امسال نیز در انزلی با ملوان به تساوی رسید.

یک نکته مشابه دیگر اینکه فصل قبل نیز پرسپولیس تا هفته 16 فقط دو برد متوالی داشت و در این فصل نیز فقط دو برد متوالی داشته است.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دیدار با مدیران میلان برای انجام تفاهم نامه‌های همکاری فردا (شنبه) عازم ایتالیا می‌شوند.


یکی از اهداف رویانیان در تیم فوتبال پرسپولیس ارتباط با تیم‌های مطرح اروپایی است. از همین رو از طریق مشیری مدیر روابط بین الملل خود، مکاتباتی با چند تیم مطرح اروپایی داشته که قرار شد با توجه به توافق‌های انجام شده در سفر مسئولان میلان به ایران، پرسپولیسی‌ها نیز راهی ایتالیا شوند و با مسئولان میلان تفاهم نامه امضا کنند.

بر این اساس فردا (شنبه) پس از اینکه ویزای نمایندگان باشگاه پرسپولیس صادر شد، مسئولان این باشگاه راهی ایتالیا می‌شوند. در این سفر رویانیان و هیئت همراه دیداری با برلوسکونی باشگاه میلان خواهند داشت. این هیئت همچنین از 3 ورزشگاه بزرگ ایتالیا بازدید خواهند کرد. امضا تفاهم نامه و بازدید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باشگاه نیز در دستور کاری رویانیان قرار دارد.

گفتنی است پرسپولیسی‌ها قرار است سفری به فرانسه نیز داشته باشند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حاشیه های مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا

اشک های دختر هوادار در آغوش کریمی

این دختر ایرانی علاقه زیادی به علی کریمی داشت تا حدی که با دیدن او اشک های جاری شد علی کریمی هم او را در آغوش گرفت و دستی روی سرش کشید.




 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رفتار بازیکنای ما در قبال تیمای قبلیشون....ماهینی و گردان ...
..و رفتار بازیکنای قبلی پرسپولیس در قبال ما ....
نوری و زارع میگن دلیلی نداره بریم طرف نیمکت پرسپولیس ...بادامکی با دلخوری و عصبانیت میاد به بازیکنامون دست میده...
کی میخواد یکم فرهنگ داشته باشن فوتبالیستای ما ...



 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]پیشنهاد 5 میلیون یورویی استوا بخارست رومانی به کریم انصاری‌فرد/دورتموند مشتری جدید شماره 9 [/h]
کریم انصاری‌فرد سه پیشنهاد خوب از اروپا دارد. این مطلبی است که یک سایت رومانیایی جمعه به آن پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت رومانیایی "استار" در گزارشی به پیشنهاد هنگفت تیم فوتبال استوا بخارست این کشور به کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس اشاره کرده و مدعی شده که این بازیکن ایرانی از دو باشگاه دورتموند و سلتیک هم پیشنهادهای خوبی دارد.

در این گزارش آمده است، باشگاه استوا بخارست موفق شد با ارائه پیشنهادی 5 میلیون یورویی به مهاجم ایرانی گوی سبقت را در رقابت برای جذب این بازیکن از باشگاه‌های دورتموند و سلتیک برباید.

سایت استار همچنین نوشت: انصاری‌فرد مهاجم 22 ساله‌ای است که در اروپا تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند. حتی استوا بخارست حاضر شده بود برای نیم فصل قرارداد قرضی به او 200 هزار یورو بپردازد و پس از آن پیشنهاد خرید دائم را هم با او در میان بگذارد. با این وجود تا به حال مسوولان باشگاه پرسپولیس با این پیشنهادها موافقت نکرده‌اند. آنها حتی پیشنهاد 5 میلیونی دورتموند برای "جواهر" خود را رد کرده‌اند.

این سایت با استناد به گزارش‌های دو پایگاه معتبر بلیچر و اکسپرس نوشته است: انصاری‌فرد یکی از جدیدترین استعدادهای حال حاضر فوتبال دنیاست که با وجود سن کمی که دارد تا به حال برای تیم‌های باشگاهی و امید و بزرگسالان ایران بیش از 200 بازی حرفه‌ای انجام داده است. همچنین انصاری‌فرد در تابستان امسال از اورتون انگلیس پیشنهاد داشت که به دلیل تمام نشدن دوران سربازی‌اش نمی‌توانست از ایران خارج شود.

البته این سایت رومانیایی در گزارش خود به اشتباه عکسی از محمد قاضی دیگر مهاجم پرسپولیس را در کنار متن قرار داده است!
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=4]سلیمی: از یک ماه پیش تمرینات را شروع کردم
[/h][h=1]ژوزه: تاسیس دانشگاه سرمایه گذاری برای آینده است

[/h]به گزارش ایرنا، مانوئل ژوزه روز شنبه در حاشیه گشایش مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه ایده بسیار خوبی داشتند که تصمیم به افتتاح دانشگاهی برای پرسپولیس گرفتند، زیرا کارکردن در زمینه های علمی و فرهنگی برای آینده باشگاه بسیار مفید است.

وی در پاسخ به این سوال که مسابقه این هفته مقابل تراکتورسازی را چگونه می بینید؟ گفت: من می خواهم الان با جیپ به تمرین بروم نه با تراکتور!

بهداد سلیمی نیزگفت:ازیک ماه پیش تمرینات خود را برای شرکت درلیگ وزنه برداری شروع کرده است .

وی افزود: طبق صحبت ها با مسوولان پرسپولیس ، اگر به امادگی برسم به عنوان نماینده این تیم در مسابقات وزنه برداری بصورت آزاد شرکت می کنم.

وی در خصوص ثبت نام در اکادمی پرسپولیس گفت: من دانشجو هستم ودر حال تحصیل تربیت بدنی می باشم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]بنگر:امید زیادی به پیروزی پرسپولیس دربرابر تراکتورسازی دارم[/h][h=3]تهران -مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم دربازی برابر تراکتورسازی به پیروزی برسیم تا جبران امتیازهای از دست رفته شود.[/h]
ˈ

محسن بنگرˈ روز شنبه در حاشیه افتتاح دانشگاه علمی کاربردی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: داور بازی پرسپولیس و ملوان بدون دلیل من را سه کارته کرد.

وی با بیان اینکه داور اشتباه کرد، خاطرنشان کرد: داور این بازی در پاسخ به اعتراض من مبنی بر اشتباه وی تاکید کرد ˈمن بهتر از شما می دانمˈ.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: از هر کارشناس داوری در باره دریافت این کارت سئوال کردم، نظر من را تایید کردند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
رویانیان: هدف ما ایجاد ساختار حرفه ای است/به زودی در کانادا فعالیت می کنیم

تهران – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هدف من ایجاد ساختار حرفه ای در این باشگاه است و در این راه به زودی فعالیت های اقتصادی پرسپولیس را در کشور کانادا آغاز می کنیم.



به گزارش ایرنا، محمد رویانیان روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: از زمانی که به پرسپولیس آمدم سه هدف عمده داشتم که مهمترین آنها ایجاد سختار اقتصادی کارآمد برای باشگاه است. هم اکنون این افتخار را داریم که با سه شرکت بزرگ ایرانی و خارجی در زمینه پروژه های بزرگ اقتصادی همکاری می کنیم. هیات مدیره خوب باشگاه هم کمک زیادی در این راه به ما کرده است.

وی ادامه داد:به زودی باشگاه پرسپولیس در زمینه اقتصادی در کشور کانادا هم فعال می شود.

رویانیان گفت: می خواهیم ارتباط دو طرفه ای با هواداران پرسپولیس داشته باشیم و به دنبال این هستیم که هواداران در سراسر دنیا با هم ارتباط داشته باشند.

وی اظهار کرد: نمی توانم راجع به کار مدیران قبلی پرسپولیس اظهار نظر کنم. شاید مدیران قبلی بیشترازمن زحمت کشیده باشنداما بایدبه این نکته اشاره کنم که توانمندی های تیم های پایه پرسپولیس در حد صفر بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:به زودی مجوزآکادمی فوتبال باشگاه صادر می شود و با قرارداد سه ساله ای که با شرکت ترافیک فوتبال برزیل امضا کرده ایم از کمک آنها در در تقویت تیم های پایه استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه این هفته با دو باشگاه مطرح اروپایی نیز قرارداد می بندیم که بعدا نام آنها را اعلام می کنیم.

رویانیان درباره افتتاح مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: در این مرکز دانشجویان را در رشته های فوتبال، فوتسال وآمادگی جسمانی می پذیریم و مهدی مهدوی کیا نیز نخستین دانشجوی این مرکز خواهد بود.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
حقیقی: منتقدان به من فرصت بدهند


دروازه‌بان تیم روبین‌کازان روسیه گفت: «در اروپا برای جا افتادن در ترکیب یک تیم به زمان طولانی نیاز است، پس منتقدان به من هم فرصت دهند.»






جام ورزشی؛ فارس نوشت: علیرضا حقیقی دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه پس از 9 ماه حضور در لیگ روسیه شرایط خود را تشریح کرد.

* ابتدا در خصوص آخرین وضعیت خودت در روبین‌کازان بگو.
- به هر حال با خواست خدا اولین سالی است که راهی فوتبال اروپا شدم اما متاسفانه در فوتبال ما برخی‌ها کم تحمل‌ هستند. اما من با وجود کم لطفی برخی دوستان با قدرت به کار خودم در روسیه ادامه می دهم.

* پس از شرایط خودت در روبین کازان راضی هستی؟
- چرا نباشم. متاسفانه در مدتی که در روبین‌کازان هستم 2 هفته به دلیل مصدومیت اجازه تمرین نداشتم اما در حال حاضر تمرینات سه جلسه‌ای‌ام به 2 جلسه تغییر پیدا کرده و در شرایط بسیار خوبی با خواست کادر فنی تمریناتم را رو به جلو می‌برم.

* اما قبول داری نیمکت‌نشینی 9 ماهه برای یک فوتبالیست خوب نیست؟
- در فوتبال اروپا باید صبور باشید، این ماجراها را از لژیونرهای بزرگ فوتبال باید پرسید. از شما می‌پرسم که فوتبال ما در اروپا چند دروازه‌بان دارد و یا داشته که بخواهید مرا با آنها مقایسه کنید. من قبل از اینکه به روسیه بیایم می‌دانستم هرگز کار راحتی ندارم و باید با دروازه‌بان‌های بزرگی بجنگم. اینجا آن طور نیست که بگویند آقای حقیقی بفرمایید این دروازه و شما گلر تیم هستید. همه چیز طبق قوانین خاص خودش است.

* به نظر شما این دلایل راضی کننده است؟
- بله. بالاخره بازی در اروپا باید با زحمت و تلاش باشد و یک یا دو ماهه به دست نمی‌آید، اما مسائل دیگری نیز وجود دارد خیلی در جریان آن نیستید چون بازی‌های روبین کازان در ایران پخش نمی‌شود.

* منظورتان چیست؟
- ما در فصل جاری خوشبختانه یکی از بهترین ساختارهای دفاعی لیگ روسیه را داریم. جالب این است که اصلا توپ سمت دروازه ما نمی‌آید که دروازه‌بان ما اشتباه کند یا گل بخورد. ما در زمین خود به اینترمیلان آماده این روزهای فوتبال ایتالیا و حتی اروپا سه گل زدیم و علی‌رغم حملات بی‌شمار آنها خط دفاعی ما اجازه خودنمایی به اینتری‌ها نداد، یعنی به جز یک توپ که به تیر دروازه ما خورد آنها یک موقعیت دیگر نداشتند. در خیلی از بازی‌ها باید بدانید اصلا توپ به دست دروازه‌بان ما نمی‌خورد و شاید در برخی از صحنه‌ها توپ از کنار دروازه رد شود. ولی نیاز به عکس‌العمل دروازه‌بان ندارد چه برسد به اینکه گل بخورد.

* این موضوع کار را برای حقیقی سخت‌تر می‌کند؟
- بله. من با دروازه‌بان‌های آماتور رقابت نمی‌کنم. شما اگر به سن و سال و تجربه و سابقه دروازه‌بان‌های ما توجه کنید می‌بینید که در مهد گلرهای جهان یعنی روسیه کار من بسیار سخت است پس باید به من زمان بدهید تا خودم را نشان بدهم و با این سنم به هدف و حقم برسم مثل همه لژیونرهای دیگر.

* اگر زمان طولانی تر شد چطور؟
- من سنم نسبت به سایر دروازه‌بان‌های روبین‌کازان کمتر است. خدا را شکر فرصت دارم ولی باید حتما به شما مسئله‌ای را بگویم که خیلی مهم است. من با تمریناتی که در مهد بهترین دروازه‌بانان جهان و روبین‌کازان آماده دارم به نظرم تازه 9 ماه است که به عنوان یک گلر متولد شدم. من تازه خیلی از مسائل را یاد گرفته‌ام که چگونه باید دروازه‌بان کامل شوم، پس احتیاج به زمان داریم. شاید دو ماه، شش ماه، هشت ماه و یا یکسال طول بکشد پس باید به من وقت بدهید. آ‌یا با زدن حقیقی کاری انجام می‌شود؟

* مگر اخبار رسانه های ایران را پیگیری می کنی؟
- حرف اول و آخر من این است که با کمک خدا و قدرت کارم را ادامه می دهم، همان طور که یک روز دروازه بان تیم پرسپولیس شدم. مطمئن باشید سختی‌ها را به جان می‌خرم و اگر خدا بخواهد به هدف بزرگم می‌رسم. همه چیز دست خداست و من هم با تمام جان تلاشم را می‌کنم. فقط به عنوان یک ایرانی این خواسته را دارم که از علیرضا حقیقی نماینده ایران در فوتبال اروپا مثل همه لژیونرها منصفانه حمایت شود.

* نتایج تیم ملی ایران را دنبال می‌کنی؟
- مگر می‌شود یک ایرانی آن هم فوتبالیست پیگیر نتایج تیم ملی کشورش نباشد. باخت مقابل ازبکستان مرا بسیار ناراحت کرد. اگر ازبک‌ها را در تهران شکست می‌دادیم شانس صعود ما به جام جهانی قطعی بود. از همه بیشتر ناراحتم که آنها از معدود موقعیت‌های خود به گل رسیدند و شاید با یک توپ دروازه ما را باز کردند.

* مدتی است که نام حقیقی کم تر در تیم ملی دیده نمی‌شود.علت چیست؟
- همه فوتبالیست‌ها دوست دارند سرباز تیم ملی کشورشان باشند و یکی از آنها من هستم. شاید خواست خدا بود و بعد نظر کی‌روش، اما من احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم همیشه از روز گذشته بهتر، قوی‌تر و حرفه‌ای تر شوم. خدا بزرگ است و همیشه می‌گویم عزت را خدا به یک نفر می‌دهد نه فرد دیگری.

* آیا در این شرایط به پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی هم فکر می کنی؟
- بله، چرا فکر نکنم. من برای آینده خودم برنامه دارم و می‌خواهم به هر نحوی که شده به تیم ملی کشورم خدمت کنم. آرزوی هر دروازه بانی است که شماره یک تیم ملی باشد که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. قطعا راهی که آمده‌ام به هدفم ختم خواهد شد.

* حالا هم که برای حضور در مسابقات غرب آسیا به تیم ملی دعوت شده‌ای.
- بله. اما قاعدتا روبین‌کازان با جدایی من برای همراهی تیم ملی موافق نیست، چون طبق روال روس‌ها در فیفادی اجازه می‌دهند که بازیکنان خارجی خود برای کمک به کشورشان بروند اما می‌خواهم به زودی با سرمربی تیم صحبتی داشته باشم که مسابقات غرب آسیا که یک محک جدی است را از دست ندهم. پوشیدن پیراهن تیم ملی در هر لحظه برایم یک افتخار است و مطمئن باشید اگر به تیم ملی دعوت نشدم با سعی و تلاش باز هم این لباس مقدس را برتن خواهم کرد. به همین دلیل سخت در روسیه تمرین می‌کنم و هیچ چیز جلودارم نیست.

* حتی سرمای هوا.
- سوال خیلی خوبی بود، در حال حاضر دمای هوا در روسیه 6 درجه زیر صفر است وقتی که به اینجا آمدم تا قرارداد نهایی‌ام را امضا کنم زمستان بود و همه چیز را می‌دانستم در این شرایط تمرینات پرفشارم را دنبال می‌کنم و از لحاظ روحی و روانی نیز آماده‌ام فقط تشنه حضور در ترکیب روبین‌کازان هستم. من در کنار بازیکنان بزرگی بازی می‌کنم که به نظرم خودش برای یک ایرانی افتخار است، اما عزت و ذلت در خداست. مطمئن باشید از هر روز با روحیه بیشتری تمرین خواهم کرد، چون می‌دانم مردم به یاد نماینده خود در روسیه هستند و برای او دعا می‌کنند. اینجا در برف، یخبندان و سرما تعطیلی نداریم و بهترین تمرینات را به نمایش می‌گذاریم. امیدوارم که مثل پرسپولیس که با سعی و تلاش به ترکیب اصلی‌ام رسیدم اینجا هم این اتفاق بیفتد.

* راستی نتایج پرسپولیس را هم دنبال می‌کنی؟
- بله. چرا پیگیر اخبار پرسپولیس نباشم! پرسپولیس تیمی بود که مرا به دنیای فوتبال و اروپا معرفی کرد. نتایج اواخر این تیم کمی نوسان داشته و امیدوارم که با بردهای بیشتر پرسپولیس را در هفته‌های آینده در جایگاه بالاتر در جدول ببینم تا این تیم به حق خودش برسد. من همیشه عاشق پرسپولیس بوده‌ام و خواهم بود.

* دوست داری دوباره به پرسپولیس برگردی؟
- چه بگویم! به هر حال پرسپولیس خانه اول و آخر علیرضا حقیقی است. من همیشه دلم با این تیم است و جدا نمی‌شوم اما الان لژیونرم هستم. انشاءالله یک روزی در بهترین شرایطم اگر خدا بخواهد دوباره پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم، شاید همین فردا این اتفاق بیفتد و شاید 10 سال دیگر اما هواداران پرسپولیس بدانند که من برمی‌گردم.

* آینده خودت راچگونه می‌بینی؟
- آینده را فقط خدای بزرگ می‌داند، من هیچ خبری از آینده ندارم. شاید سال دیگر و حتی امسال این فرصت به من داده شد و در ترکیب رابین‌کازان به میدان رفتم و یا شاید فصل دیگر در پرسپولیس و یا منچستر و یا تیم‌های دیگر اروپایی دروازه‌بان شدم. من باید الان فقط سعی و تلاش کنم که به اهداف خودم برسم. خوشبختانه در سال اولم در حال کسب تجربه هستم و این موضوع مهم است. خودم می‌دانم در کجا و در چه تیمی حضور دارم. در نهایت همه این تلاش‌ها دوست دارم یک روز برای کمک به تیم ملی ختم شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد مخصوصا در جام‌های بزرگ که ایران می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

* راستی می‌توانیم به جام جهانی 2014 صعود کنیم؟
- کارمان بسیار سخت است اما مردم ایران عاشق کارهای سخت هستند. همیشه نشان داده‌ایم در کارهای سخت موفق‌تر بوده‌ایم. الان مهم‌ترین موضوعی که به تیم ملی ایران کمک چشمگیری خواهد کرد اول مردم هستند تا با روحیه دادن به ملی‌پوشان آنها را به شرایط ایده‌آل برگردانند، دومین کمک را رسانه‌ها می‌توانند که به تیم ملی تزریق کنند. مثل بازی با کره‌جنوبی که هنوز هم همه ملی‌پوشان از آن یاد می‌کنند. اگر این دو قطب در کنار تیم ملی باشند رفتن به جام جهانی علی‌رغم اینکه سخت و دشوار است اما هموار می‌شود. ما اگر به جام جهانی برویم به نفع همه است چه فوتبالی‌ها و چه غیرفوتبالی‌ها. من در حال حاضر در شرایطی در تیم روبین‌کازان هستم که دروازه‌بان‌های ما نیز خیلی دوست دارند با تیم‌هایشان همیشه در سطح اول فوتبال جهان به میدان بروند.

* کمی در خصوص 2 دروازه‌بان دیگر روبین‌کازان صحبت کن.
- ری‌جی‌کوف، نیاز به معرفی ندارد. او شش سال دروازه‌بان روبین‌کازان بوده، اگر اشتباه نکنم 3 سال پیش در تیم ملی روسیه بازی می کرد. دروازه‌بانی بسیار بزرگ و با تجربه است و در کنار او دروازه‌بان تیم ملی لیتوانی است،اما هیچ وقت در این خصوص ترسی به دل راه نداده‌ام و من هم با قدرت با این دروازه‌بان‌ها تمرین می‌کنم. بالاخره روبین‌کازان هم برای جذب دروازه‌بانی مثل من که سن و سال زیادی ندارد برنامه داشته و بیهوده دنبال این قرارداد نیامده، به همین دلیل هر روز انگیزه‌ام نسبت به روز گذشته چند برابر می‌شود چون می‌دانم که چه کاری در روسیه انجام می‌دهم.

* برخی‌ها در داخل به نیمکت‌نشینی‌ات حمله‌ می‌کنند.
- من در روسیه کار خودم را دنبال می‌کنم و به این مسائل توجهی ندارم اما چند نکته را باید بگویم؛ آیا وحید هاشمیان سال اولی که به فوتبال اروپا و هامبورگ رفت مستقیم وارد زمین شد و بازی کرد؟ آیا بازیکن بزرگی مثل مهدوی‌کیا در همان سال اول موشک هامبورگ شد؟ پس قطعا هر لژیونر برای جا افتادن در یک تیم نیاز به زمان دارد. کریم باقری به چارلتون انگلیس رفت چند بازی در چند مدت برای آن تیم انجام داد؟ اما برخی‌ها توقع دارند من 2 ماهه یا چهارماهه یا کمی بیشتر گلر اول روبین‌کازان باشم همه جای دنیا و شاید بهترین‌های اروپا هم اگر به تیم دیگری نقل مکان کنند زمان می‌خواهند تا به ترکیب اصلی برسند. من دنبال بهانه و دفاع ازخودم نیستم اما این قاعده فوتبال است. حقیقی آدم بد یا خوب اما الان نماینده 70 میلیون ایرانی در لیگ روسیه هستم پس دوست دارم از من حمایت کنید. من فرزند خاک پاک ایرانم مگر از جای دیگری آمده‌ام که همیشه می‌خواهید ایرادهای عجیب بگیرید؟! من پایم به جایی باز شده که دروازه‌بان‌های بزرگی دارد و خود رسانه‌های نوشتاری و تصویری ایران این را می‌دانند اما از تصمیمم بسیار خوشحالم چون تازه معنی دروازه‌بانی را فهمیده‌ام. وقتی در ایران بودم با یک یا 2 توپ که گل می‌خوردم یا می‌گرفتم بهترین و یا بدترین دروازه‌بان ایران می‌شدم اما الان همه راه و روش یک دروازه‌بانی را آموخته‌ام.

* پس پشیمان نیستی.
- نه چرا پشیمان باشم. آرزوی هر بازیکنی است که با این قرارداد خوب در فوتبال روسیه بازی کند. مثلا من با همین تیم روبین‌کازان در لیست 18 نفره در بازی برابر اینترمیلان در ایتالیا قرار گرفتم، اصلا قرار بود در ترکیب اصلی باشم اما این اتفاق نیفتاد. خیلی‌ها آرزو دارند ورزشگاه مخصوص اینتر را از نزدیک ببینند اما من در سال اولی که به فوتبال اروپا آمدم با روبین‌کازان روی نیمکت نشستم.

* در لیگ روسیه و یا اروپا مدعی اصلی قهرمانی و صعود به مرحله بعد هستید.
- ما تیم بسیار خوبی داریم و امسال مسئولان روبین‌کازان سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و برای دو یا سه سال خود در آینده نیز برنامه‌های خوبی دارند. از طرفی دیگر در ساختار دفاعی و حتی هجومی نیز تیمی باتجربه و حرفه‌ای داریم. ما حتی در ایتالیا هم اینتر را اذیت کردیم و ساده مقابل آنها قرار نگرفتیم، بالاخره فوتبال در روسیه یک صنعت است و امیدوارم که باز هم با این تیم روسی به افتخارات خوبی برسم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]تو مرد همه سال‌هايي پسر!
[/h]علي كريمي و افسوس روزهاي نافرماني



1- در آخرين بخش از مراسم اهداي جوايز بهترين‌هاي سال آسيا، مجري گالا از سه نامزد نهايي كسب عنوان برترين بازيكن مرد قاره دعوت مي‌كند تا روي سن بيايند. علي كريمي، كئون هو و ژنگ شي از سر يك ميز بلند مي‌شوند و به سمت جايگاه حركت مي‌كنند. بازيكن ايراني دو، سه گام بلند از رقبا جلوتر است، اما بعيد به‌نظر مي‌رسد موقعيت او در حين مسابقه هم به خصوص در مقايسه با كانديداي كره‌اي به همين شكل باشد. سه نفر به رديف روي سن صف بسته‌اند. مسوول اهداي جايزه از قسمت پشتي جايگاه به روي صحنه فراخوانده مي‌شود و با نامزدها دست مي‌دهد. او بلافاصله نفري يك تنديس كوچك به سه بازيكن مورد نظر تقديم مي‌كند، بعد پاكتش را از توي جيب كتش بيرون مي‌آورد و پس از كمي لوس‌بازي و مكث نامتعارف، نام مرد سال فوتبال آسيا به انتخاب AFC را اعلام مي‌كند: «لي‌كئون هو»! رويا تمام شد. ستاره كره‌اي باشگاه اولسان تنديس كوچكش را پس مي‌دهد و نمونه اورجينال و بزرگتر آن را تحويل مي‌گيرد. كمتر از 10 ثانيه بعد، كريمي با ابروهاي درهم كشيده به نفر برنده تبريك مي‌گويد و از پله‌ها پايين مي‌آيد. او هنوز هم براي دوربين‌ها و كارگردان تلويزيوني مراسم چهره‌اي جذاب است و تا لحظه فرود كاملش از فراز صحنه و پله‌ها، روي آنتن باقي مي‌ماند. بعد از اتمام كار، كريمي از اتفاقي كه در سال 2012 براي او رخ داد به‌عنوان حادثه‌اي شيرين و به يادماندني ياد مي‌كند، اما كيست كه نداند او و ميليون‌ها هوادار فوتبال ايران، ته دلشان و لابه‌لاي آن همه يأس و نااميدي، عميقا دوست داشتند آخرين افتخار بين‌المللي عمر حرفه‌اي جادوگر، در اين خلوت غيرمنتظره او را تمام قد در آغوش بكشد؟ افسوس؛ اين شاه واژه غروب ناتمام پنجشنبه بود.

2- براي معرفي علي كريمي در گالا، صحنه گل او به الشباب در بازي خاطره‌انگيز نوروز 91 انتخاب شده بود؛ مسابقه‌اي كه اوج شكوه و طراوت تيم ساخته شده به دست مصطفي دنيزلي با كمترين ابزار و بضاعت ممكن به حساب مي‌آمد. وقتي علي كريمي با اندوهي انكارناشدني در كسوت يك بازنده به سمت صندلي‌اش در سالن بازمي‌گشت، شايد به بهانه بازپخش همين گل براي دقايقي به آنچه فصل قبل بر او و پرسپوليس گذشت، انديشيده باشد. به احتمال فراوان حالا و بعد از ماه‌ها تاخير، آقاي شماره هشت بايد دريافته باشد اشتباهات وحشتناك او در اين مقطع خاص زماني تا چه اندازه به ضرر خودش و تيم محبوبش تمام شده است. اگر جادوگر آرامش تازه شكل گرفته پرسپوليس سال گذشته را با طغيان‌هاي بي‌دليلش بر هم نمي‌ريخت، اگر اندكي از مدارا و بردباري اين فصل او، چند ماه زودتر و پيش از آن مصاحبه‌هاي خانمان‌برانداز به ظهور مي‌رسيد و اگر ستاره محبوب هواداران ناخواسته و ندانسته چوب لاي چرخ تيمي نمي‌گذاشت كه به دو رقيب آسيايي‌اش در سه بازي 12 گل رنگارنگ زده بود، حالا احتمالا جاي او و كئون هوي كره‌اي عوض مي‌شد. وقتي كنفدراسيون فوتبال آسيا آنقدر به ليگ قهرمانان اعتبار مي‌دهد كه تنها درخشش بازيكني مثل كريمي در مرحله گروهي مي‌تواند او را تا سه نفر آخر بالا بياورد، بي‌گمان صعود تا مراحل بالاتر مي‌توانست علاوه بر پرسپوليس، براي خود كريمي هم اثربخش و راهگشا باشد، اما حيف كه غالبا عادت داريم در بزنگاه‌هاي مهم، تصميمات غلط بگيريم و خيلي دير حسرت فرصت‌هاي از دست رفته را بخوريم.

3- علي كريمي هم مثل بقيه انسان‌ها مجموعه‌اي است از نقاط قوت و ضعف، از ابعاد دوست‌داشتني و جنبه‌هاي ناخوشايند. حقيقت اما آن است كه هرچه بيشتر زمان مي‌گذرد و دورنماي اين فوتبال روشن‌تر مي‌شود، هراس از به پايان رسيدن و بي‌جانشين باقي ماندن او نيز رنگ و بوي جدي‌تري به خودش مي‌گيرد. براي نسل بي‌خاطره ما كه هنوز به شكل ترحم‌برانگيزي به ملبورن 15 سال پيش مي‌نازد، علي كريمي حكم بازمانده‌اي ارزشمند را دارد كه بايد اين نفس‌هاي آخر با او بودن را غنيمت دانست. مهم نيست كه پنجشنبه شب AFC جايزه‌اش را از او دريغ كرد، مهم اين است كه آقاي شماره هشت، مرد همه سال‌هاست؛ سال‌هايي كه بازي كرد و خوش درخشيد و مهم‌تر از آن، سال‌هايي كه به زودي بدون او از راه خواهند رسيد و جاي خالي‌اش «نوستالژي‌درد» ديرينه ايراني‌ها را تشديد خواهد كرد. او مرد همه سال‌هايي است كه بعد از بازنشستگي‌اش، دلمان براي يك ستاره توانا و البته وفادار به تعهدات مردمي و اجتماعي تنگ مي‌شود؛‌ سوپراستاري كه تا پاي سكوي اهداي جوايز هم از برگزيده شدنش توسط AFC ابراز تعجب كند، بازيكن متفاوتي كه برنامه‌اش براي روزهاي بعد از خداحافظي، به جاي مصاحبه‌هاي مداخله‌جويانه و سهم‌خواهي‌هاي رايج، دفاع از حقوق كودكان بي‌سرپرست باشد و مرد محبوبي كه وقتي پروژه‌ ساخت مجسمه‌اش نهايي مي‌شود، جلوي كار را مي‌گيرد كه «من چه كاره‌ام، برويد تنديس دانشمندان و كارگران زحمتكش و بي‌ادعا را بسازيد.» براي فوتبالي كه با يك مختصر كند و كاو، گند شيرين‌ترين حماسه‌اش هم بالا مي‌آيد، يكي مثل علي كريمي ستاره‌اي متفاوت و ستودني است، حتي اگر گاهي نقصان‌هاي طبيعي آدميزادي‌اش، به خودش و ديگران لطمه زده باشد.

4- بگذار جايزه نهادي كه به فدراسيون كفاشيان طلا مي‌دهد و ازبكستان را با يك خروار بازيكن محروم ناشي از رفتار غيرورزشي در صدر جدول جوانمردها مي‌نشاند، از دستان كريمي بلغزد و به ستاره كره‌اي برسد. بگذار پرادوي حاج حسين هدايتي در پاركينگ بماند و جاي ديگري خرج نمايش‌هاي آقاي عابربانك شود. علي كريمي هنوز مرد سال اين فوتبال است؛ وقتي شمار بازديدكنندگان او در مالزي، شانه‌به‌شانه تعداد تماشاگران برخي از بازي‌هاي ليگي مي‌زند..

رسول بهروش

خیلی قشنگ بود ....
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
برو استفراغی ...برو با یوزر اصلیت بیا...

ما که دیگه عادت کردیم بطور کاملا خودجوش هر تازه واردی که یه ساعت پیش عضو شده بیاد و اولین جایی که پیدا کنه تاپیک ما باشه ..اینا خیلی دلشون میخواد خودشونو بچسبونن به ما و بهشون افتخار هم کلام شدن بدیم ..:D
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی ‌کیا نخستین دانشجوی پرسیپولیسی ها


[h=2]کاپیتان پرسپولیس از انتخابش به عنوان نخستین دانشجوی دانشگاه پرسپولیس خوشحال است.[/h][h=4]کاپیتان پرسپولیسی ها در مراسم افتتاح مرکز علمی کاربردی این باشگاه با بیان اینکه نخستین دانشجوی دانشگاه پرسپولیس است گفت:«از این اتفاق خوشحالم.»
کیا این را گفت و ادامه داد:« این یک کار زیبا و پسندیده ای بود.به نظر من انجام این کارها باعث می شود تا به جوانترها بهای بیشتری داده شود و حتی بر این عقیده هستم که می تواند به گسترش باشگاه پرسپولیس کمک زیادی کند.»
مهدوی کیا در مورد بازی روز دوشنبه با تراکتورسازی هم حرف زد و گفت:«به کسب سه امتیاز این بازی نیازمندیم.البته مسابقه سختی است اما تمام تلاشمان را می کنیم تا پیش از آغاز نیم فصل دوم تراکتورسازی را شکست دهیم.»
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنده واقعی دعوت از جادوگر به مراسم بهترین ها که بود؟/ خلبان پرواز اماراتی: با افتخار می گویم علی کریمی در جمع ماست!


[h=2]فوتبال ملی - «اینجا ایرباس 380 هواپیمایی امارات است. مفتخریم که در این پرواز علی کریمی یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن آسیا در جمع مسافران ماست.»[/h]
[h=4]فرهاد عشوندی:
این شاید حسن ختام جالبی باشد برای سفر بی جایزه علی کریمی به مالزی. او که مسئولان فرودگاه امام خمینی به دلیلی شلوغی ورود همزمان 3 پرواز ورودی ناچار شدند تا در لحظه ورود به تهران از پاویون خارجش کنند و نگذارند حضورش در جمع مسافرین شلوغی فرودگاه را بیشتر کند. کریمی که دوست نداشت با لیدرها و سرپرست پرسپولیس روبرو شود و برای همین مسیر فرارش را خودش انتخاب کرد.
علی کریمی که اگر حضورش در این مراسم جایزه ای برایش نداشت اما هیجانی داشت برای مسئولان فوتبال آسیا تا با حضور دور از باور ایرانیان ساکن کوالالامپور ، جشن شان را بیش از قبل باشکوه برگزار کند. از سالی که کایسوکه هوندا ستاره لژیونر ژاپنی به مراسم نیامد ، کنفدارسیون تصمیم گرفت تا این جایزه را فقط بین بازیکنان شاغل در آسیا تقسیم کند. اگرچه در این سال ها دفاع استرالیایی ، جبارف ، بازیکنی از عربستان و نمایندگانی از کره توانستند این جایزه را ببرند اما هیچ وقت کاندیدا ها از چهره های سرشناس فوتبال آسیا نبودند. بازیکنانی که مثل پارک ، هوندا ، کریمی ، مهدوی کیا ، دایی ، ناکاتا سامی الجابر یا ... چهره های بین المللی فوتبال آسیا باشند. بازیکن ایرانی از این لحاظ شاید مهمترین بازیکن 4 سال گذشته دعوت شده به مراسم باشد
حضور کریمی در مالزی اما بیش از خود او ، فرصتی بود مناسب برای خانواده های ایرانی ساکن در این کشور. استقلالی و پرسپولیسی . آ ساعت های مختلف از روز لابی هتل ماریوت پر بود از جمعیتی که می آمدند تا با او عکس یادگاری بگیرند. آنها که حتی تا پشت در سالن مراسم هم آمده بودند.
علی کریمی چطور به اینجا دعوت شده بود؟ او آیا بهترین بازیکن سال آسیاست؟ خودش قبل از همه می گوید:« این جایزه حق بازیکن کره ای بود .» کریمی که روزی گفته بود :« هیچ حسی از بردن جایزه بهترین بازیکن آسیا ندارم.» این بار حتی بودن در این مراسم برایش لطفی خدادادی بود. فوتبالی که شاید پایانش برایش تنها 6 ماه دیگر باشد در بدترین شرایط با این مراسم برایش شیرین می شد:« خوشحالم ؛ بودن در این جمع 3 نفره هم یک افتخار است. اینکه برای دومین بار در زندگی فوتبالی ام به این مراسم شدم ، آن هم در شرایطی که روزهای سختی داشتم. باید اعتراف کنم این ها همه اش لطف خداست.»
اما برنده حضور کریمی در این مراسم که بود؟ مسئولان آسیایی که دنبال هیجان خبری اش بودند ؟ کریمی که به این فرصت نیاز داشت ؟ طرفداران او که فرصت دیدنش را یافتند؟ یا... خطی آیا می توان کشید برای یک بازی« برد – برد»؟
فوتبالی که حتی به اندازه نپال هم در تعیین خط و مشی های آسیایی نقشی ندارد ، با تنها یکی از ستاره هایش کاری کرده بود که حتی دبیرکل سابق فیفا لب به تحسین بگشاید:« جالب است ، این همه مردم تان می ایند اینجا که با او عکس بگیرند؟ » این جمله شامپانی و حضورهای گاه و بی گاه مردم باعث شده بود تا عباس ترابیان بگوید:« کریمی پتانسیل تختی شدن را دارد.»
جمله ای از سر هیجان برای بازیکنی که با همه خصوصیات خوب فنی اش در تقریبا 15 سال گذشته به دلیل ناسازگاری هایش ، همیشه جنجال های مختلفی را به همراه داشته که آخرینش اتفاقات اخیر پرسپولیس است و تیم ملی. اتفاقاتی که شاید بسیاری از آنها به نام او نوشته شدند درحالی که او مقصر کاملش نبوده است.

بازیکنی که خودش هم در سال های پایانی فوتبالش فاصله گرفتن از روز های طلایی جوانی را قبول دارد اما هنوز هم اگر بتواند شرایط را کنترل کند می تواند مثل مهدوی کیا پایانی خوش برای فوتبالش رقم بزند. و بهترین حسن ختام می تواند چیزی باشد که خودش می گوید:« این جایزه مهم نیست. مهم رسیدن به جام جهانی است . کارمان سخت است اما اگر همه با هم کمک کنیم ، دور از دسترس نیست.»
[/h]
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]برنامه سفر مدیران پرسپولیس به ایتالیا اعلام شد/ رویانیان با فرانکو باره‌سی دیدار می‌کند [/h]
اهداف و برنامه‌های سفر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به میلان تشریح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گروه کاری پرسپولیس در میان استقبال مسوولان باشگاه میلان ایتالیا و مسوولان سفارت ایران وارد میلان شدند.

امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در میلان، برنامه‌ها و اهداف سفر محمد رویانیان و مدیران و معاونان باشگاه را اعلام کرد.

وی در این ارتباط گفت: مذاکرات همه جانبه با باشگاه میلان ایتالیا از حدود دو ماه قبل و بر اساس استراتژی باشگاه مبنی بر توسعه فرهنگی، اقتصادی و ورزشی آغاز شد. در نهایت مکاتبات صورت گرفته با باشگاه میلان و چند باشگاه مطرح صاحب نام دیگر، منجر به انجام این سفر شد. حضور در میلان در حالی صورت گرفته است که تمام برنامه‌های سفر از قبل طراحی و هماهنگ شده است.

مشیری در ادامه، برنامه‌های گروه مدیریت پرسپولیس را در این سفر، به شرح زیر اعلام کرد:

- بازدید از امکانات، تأسیسات اختصاصی باشگاه میلان مانند کمپ تمرینات و موزه

- بازدید از ورزشگاه سن سیرو

- دیدار با مدیران و مسوولان بخش‌های مختلف باشگاه پرسپولیس به منظور بررسی شرایط همکاری و انتقال تجارب

- نشست با خبرنگاران ایتالیایی که روز سه‌شنبه صورت می‌گیرد

- دیدار با گالیانی، قائم مقام باشگاه میلان ایتالیا

- جلسه با «فرانکو باره سی» مدافع اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان به منظور گفت‌وگو بر سر توسعه فوتبال پایه، ایجاد آکادمی‌های مشترک و انتقال دانش فنی

- دیدار با «پائولو جولیانی» مدیر روابط بین‌الملل باشگاه میلان

- تماشای بازی میلان و زنیت سن پترزبورگ

- مذاکره برای بررسی امکان برگزاری تورنمنت‌های مشترک

- مذاکرات برای فروش محصولات انحصاری باشگاه میلان در ایران از طریق باشگاه پرسپولیس و عرضه محصولات پرسپولیس به هواداران پرسپولیس در ایتالیا از طریق میلان.

پرسپولیس و میلان در پایان این سفر تفاهم‌نامه‌ای را به عنوان سند همکاری درباره موارد مورد توافق به امضاء خواهند رساند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]مهدوی کیا نظاره‌گر رکوردی که دو معلول ثبت کردند [/h]
در روز جهانی «معلولان» دو معلول رکورد جالبی را به ثبت رساندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 12 آذر مصادف است با سالروز جهانی بزرگداشت «معلولان». امروز به همین مناسبت دو معلول ایرانی و افغانی که از کمر به پایین دارای معلولیت هستند، با طی کردن پله‌های برج میلاد رکورد جالبی را به ثبت رساندند.

مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پرسپولیس از نزدیک شاهد ثبت این رکورد بود. پس از این اتفاق معلول ایرانی به مهدوی کیا گفت که دیدن شما از نزدیک برایم یک آرزو بود و خوشحالم که شما را از نزدیک می‌بینم.

کاپیتان سابق تیم ملی هم با تمجید از سختکوشی این دو معلول گفت که باید همه جوانان این تلاش و سختکوشی شما را سرلوحه خود قرار دهند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت علی کریمی و قاضی


جام ورزشی؛ دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در خصوص آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس قبل از دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: «خوشبختانه به جز قاضی و کریمی سایر بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و در اختیار کادر فنی هستند.»

به گزارش فارس، وی افزود: «قاضی همکاری بسیار نزدیک و تلاش خوبی برای بهبودی از مصدومیت با ما داشته به همین دلیل خوشبختانه پس از MRIدوم MCL مینیکس و ACL پایش که کشیدگی‌هایی داشت، ترمیم شده است و فقط PCL پای او در حال ترمیم است که نیاز به فیزیوتراپی دارد اما کارهای قدرتی را برای او از امروز در نظر گرفتیم که امیدوارم به نیم‌فصل دوم برسد.»

چشمه‌سری در خصوص کریمی نیز گفت: «خوشبختانه شرایط کریمی نیز بسیار خوب است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید با توجه به اعلام خودش او شرایط بازی مقابل ملوان در جام حذفی را خواهد داشت. تلاش‌های لازم در این زمینه انجام می‌پذیرد و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
کریم انصاری فرد: هنوز تصمیم نگرفته ام



جام ورزشی؛ علیرغم این که کریم انصاری فرد نتوانسته انتظارات را در این فصل برآورده کند ولی ظاهرا پیشنهادات خوبی از اروپا برای او آمده است. دورتموند، سلتیک و استوا بخارست مهاجم پرسپولیس را می خواهند و او در این زمینه گفته که هنوز تصمیم گیری نکرده است. صحبت های انصاری فرد را در ادامه می خوانید:

* به نظر می رسد از نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را نمی پوشی؟
- نه. چطور مگه؟

* از پیشنهادات زیادی برای تو صحبت می کنند و به نظر می رسد خودت هم دلت می خواهد بروی؟
- پیشنهاد که در این مدت زیاد بوده اما فعلا تصمیم خاصی نگرفته ام و همه چیز را به نیم فصل موکول کرده ام. باید در فضایی آرام و زمانی که همه چیز مهیا بود درباره این مسئله فکر کنم. باید به هر باشگاهی که می‌روم از شرایط آنجا مطمئن شوم. البته پیشنهادهایی که به من شده همه چیزشان مشخص است اما هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام.

* چرا اهل ریسک کردن نیستی؟ در این مدت همیشه ادعا می کردی که پیشنهادات زیادی داری اما در نهایت نمی رفتی؟
- تا به حال هم نگفته‌ بودم که پیشنهاد دارم اما متاسفانه فضای فوتبال ما طوری است که تا صحبت می‌کنید می‌گویند که دارد بازارگرمی می‌کند. من اهل ریسک کردن هم هستم. اما دوست دارم جایی بروم که بازی کنم و از نظر فنی مطمئن باشم.

* به هر حال بازی کردنت به خودت بستگی دارد. اگر شرایط بازی داشتی باشی بازی می کنی و اگر نه که در همین پرسپولیس هم نیمکت نشین می شوی.
- من تمام شرایط را می سنجم و بعد تصمیم نهایی را می گیرم. به هر حال یک سری موضوعات هست که باید با باشگاه هم هماهنگ کنم.

* گفته می شود در قراردادت بندی هست که هر زمان باشگاهی اروپایی تو را خواست می توانی بروی؟
- می توانید این را از باشگاه بپرسید. من جوابی نمی دهم. هر چه بگویم شما می گویید دنبال بازارگرمی است. حرف نزنم بهتر است چون هر چیزی که بگویم علیه خودم می‌شود. می‌توانید از رویانیان بپرسید که می‌خواهد چه تصمیمی در این باره بگیرد. نیم فصل برای پیشنهادهایم تصمیم می‌گیرم.

* تو از انتظار بازی در اروپا می گویی در حالی که همین دورتموند که تورا می خواهد از ستاره های 22- 23 ساله استفاده می کند. در این فضا به نظر می رسد فقط خودت می توانی خودت را اثبات کنی.
- من درباره پیشنهادات و تصمیم نهایی تا قبل از نیم فصل صحبتی نمی کنم.

* هیچکدام از این باشگاه ها نظر تو را جلب نکرده اند؟
- من حرفی نمی زنم. باید تا نیم فصل صبر کنیم.

* با توجه به اینکه بازی با تراکتور محروم هستی نیم فصل از همین امروز برای تو شروع شده. پس تصمیم ات چیست؟
- نیم فصل!

* در انزلی طلسم شده ای که نمی توانی گل بزنی؟
- (کمی فکر می کند) من در انزلی گل نزده ام؟ نمی دانستم! اما به هر حال من تمام تلاشم را انجام دادم. خیلی دوست داشتم که در بازی با تراکتور هم حاضر باشم و انگیزه زیادی برای آخرین بازی نیم فصل مقابل تراکتور داشتم اما قسمت نشد و محروم شدم. ولی امیدوارم با کسب سه امتیاز بازی با تراکتور به استقبال نیم فصل دوم برویم.
 

Similar threads

بالا