کلوپ طرفداران پرسپولیس

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=2]وعده‌ی همکاری پرسپولیس با منچستر یونایتد و میلان
[/h]
[h=1] رویانیان: به بقیه ربطی ندارد که به کریمی جایزه بدهند/ نشان شوالیه در ایران ارزشی ندارد
[/h]

محمد رویانیان با انتقاد از افرادی که برای انتخاب علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا جایزه تعیین کرده‌اند گفت: این موضوع به آنها ربطی ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار تدارکاتی این تیم برابر شهرداری باغستان در جمع خبرنگاران درباره جذب رضا حقیقی، اظهار کرد: یک ماه پیش ژوزه سه نفر را به ما معرفی کرده بود که یکی از آنها رضا حقیقی بود. او وقتی فهمید که من در حال مذاکره با این بازیکن هستم، خیلی خوشحال شد و از من خواست که حتما این بازیکن را جذب کنم. حقیقی بازیکن بسیار خوبی است و در ادامه فصل به ما کمک می‌کند.

وی درباره حضور مدیران آکادمی فوتبال برزیل در ایران که به دعوت پرسپولیس انجام گرفته، گفت: ما مذاکرات خود را با این افراد از چند ماه پیش شروع کرده بودیم تا سیاست‌های باشگاه را در فوتبال پایه پیگیری کنیم. این دوستان در حال حاضر به ایران آمدند و به زودی با آنها یک قرارداد همکاری امضا می‌کنیم.

رویانیان در ادامه درباره انتخاب کریمی به عنوان یکی از سه نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا، گفت: خیلی خوشحالیم که یک پرسپولیسی در این فهرست حضور دارد. امیدوارم که کریمی انتخاب شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شنیده‌اید برخی افراد برای انتخاب کریمی جایزه تعیین کرده‌اند و گفته اند به او اتومبیل خواهند داد؟ گفت: بله. این را شنیده‌ام، اما اصلا به این افراد ربطی ندارد که بخواهند به بازیکن ما جایزه بدهند، من خیلی ناراحت شدم. مخالفم که کریمی این جایزه را بگیرد. باشگاه پرسپولیس بزرگ‌تر از این افراد است. متاسفانه این افراد می‌خواهند خود را به پرسپولیس بچسبانند، اما نباید دیگر از این کارها کنند.

وی همچنین درباره دریافت نشان «شوالیه» از سوی فتح‌الله‌زاده، اظهار کرد: فتح‌الله‌زاده خیلی علاقه داشت که نظامی شود، اما در اینجا نتوانست این کار را انجام دهد. بنابراین به اروپا رفت. البته استقلال را یک نظامی تاسیس کرده است و ریشه نظامی‌گری هنوز در این باشگاه باقی مانده است، اما لقب شوالیه در ایران ارزشی ندارد.

رویانیان با اشاره به همکاری باشگاه پرسپولیس با باشگاه میلان ایتالیا گفت: قرار است طی دو، سه هفته‌ آینده برای عقد قرارداد همکاری با آ . ث . میلان به ایتالیا برویم. همچنین از طریق مدیرعامل باشگاه اسپورت تیوو برزیل که در حال حاضر در ایران حضور دارد و با منچستر یونایتد رابطه تنگاتنگی دارند قرارداد سه جانبه ای با باشگاه منچستر منعقد کنیم. اولویت ما این است که برای تیم‌های پایه خود برنامه‌ریزی کنیم و این کار را از طریق این دوستان برزیلی پیش خواهیم برد.

وی همچنین درباره جام حذفی هم گفت: خوب شد که جام حذفی برگزار می‌شود، اما تاریخ برگزاری آن مناسب نیست. تصمیم اولی که برای عدم برگزاری جام حذفی گرفته بودند اشتباه بود و تصمیم دوم هم که تاریخ برگزاری آن را تعیین کردند، عجولانه بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
واقعا متاسفم کریمی بعنوان یه ایرانی نامزد جایزه بهترین بازیکن سال آسیا شده اونا تشخیص دادن که کریمی جزء بهترینا بوده اما تو کشور خودمون یه عده بهشون برخورده و ناراحتن ..:razz:
خیلیا تعجب میکنن از این انتخاب و میگن حق کریمی نبوده ..تو بازی دیروز استقلال علیه کریمی شعار دادن ...
واقعا که ....
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پولادی: علی کریمی, بهترین بازیکن اسیا می شود/ باید قدر کریمی را بدانیم



بر خلاف خيلي‌هاي ديگر، مهرداد پولادي معتقد است علي كريمي لياقت حضور در جمع برترين‌هاي 2012 آسيا را داشته است.
پولادي كه هنوز بابت شكست تيم ملي مقابل ازبكستان ناراحت است از كريمي، تيم ملي، پرسپوليس و تعويضش در بازي آخر اين تيم سخن گفته است:

*چند روز خبري از تو نبود. چه شد كه بعد از بازي با ازبكستان بي‌سر و صدا بودي؟

-ناراحت بودم و شوكه. فكر مي‌كنم بعد از آن باخت همه بازيكنان ناراحت شدند. شرايط تيم ملي به هم ريخت و همه ضرر كرديم. خود من خيلي ناراحت بودم، شايد باورتان نشود اما الان 8 روز است كه خواب و خوراك ندارم.

*دليل باخت به ازبكستان را در چه موضوعي مي‌داني؟

-روبروي ازبك بازي بدي به نمايش نگذاشتيم، شرايط داوري و اتفاقاتي كه در بازي افتاد دست به دست هم داد تا در ديداري كه بايد مي‌برديم نتيجه را به حريف واگذار كنيم. باز هم مي‌گويم كه هنوز باورم نمي‌شود اين اتفاق افتاده اما بايد قبول كنيم كه باخت هم جزيي از فوتبال است.

*اما همين باخت كه به قول تو جزيي از فوتبال است انتقاد خيلي‌ها را به همراه داشته. حتماً شنيده‌اي كه همه با هم جنگ و دعوا دارند و انگار همه چيز به آخر رسيده؟

-در فوتبال ما هميشه جنگ و دعوا وجود دارد. شما يك روز را به من بگوييد كه در فوتبال ما جنگ و دعوا نباشد اما من خواهش مي‌كنم همه اين جنگ و دعواها كنار گذاشته شود چون 3 بازي سخت و سرنوشت‌ساز در انتظار فوتبال ايران است. بگذارند به جام جهاني برويم بعد همديگر را بكشند! به نظر من در حال حاضر مردم عذاب مي‌كشند پس بايد براي رضايت دل آنها تلاش كنيم.

*شنيديم كه دو پيشنهاد خارجي داري اما رويانيان و ژوزه با جدايي تو مخالفت كرده‌اند. پيشنهادهاي تو از كدام تيم‌ها است؟

-از شارلروا بلژيك و بروندبي دانمارك.

*يعني از پرسپوليس جدا مي‌شوي و به يكي از اين تيم‌ها مي‌روي؟

-درباره اين موضوع بايد رويانيان صحبت كند اما همان‌طور كه گفتيد انگار ايشان با جدايي من موافقت نكرده‌اند. شرايط پرسپوليس در اين مقطع زماني حساس است و من هم بايد بمانم و به تيم محبوبم كمك كنم. حضور در پرسپوليس از بازي در شارلروا و بروندبي مهم‌تر است البته دوست دارم ترانسفر شوم و در فوتبال اروپا بازي كنم اما هر وقت شرايط پرسپوليس مناسب شد از اين تيم جدا مي‌شوم.

*در بازي مقابل ذوب‌آهن دوباره تعويض شدي. درست مثل بازي روبروي مس كرمان. دليلي داشت؟

-دليل خاصي نداشت. تشخيص ژوزه بود و او صلاح دانست كه تعويض شوم. مربي نفر اول است و اگر صلاح بداند يك بازيكن بايد از بازي بيرون بيايد.

*ولي انگار از تعويض ناراحت بودي؟

-ناراحتي كه طبيعي است اما بيشتر ناراحتي من بابت اين موضوع بود كه 2-صفر عقب بوديم و فكر مي‌كردم اگر در زمين بودم بيشتر مي‌توانستم به پرسپوليس كمك كنم.

*البته با اينكه ناراحت بودي اما همانطور كه قول دادي اتفاقات كرمان تكرار نشد؟

-بازي در كرمان كه شرايط خاصي داشت اما من بعد از آن قول دادم ديگر از اين حركات انجام ندهم. من بازيكن حرفه‌اي هستم، پول حرفه‌اي مي‌گيرم و بايد رفتارم هم حرفه‌اي باشد. تعويض جزيي از فوتبال است و من هم نبايد از اين موضوع ناراحت شوم.

*علي كريمي هم كه سرانجام به پرسپوليس برگشت. تو از جمله بازيكناني بودي كه خيلي دوست داشتي كريمي برگردد. حالا چه احساسي داري؟

-اكثر مردم از جمله خود من دوست داشتيم كريمي برگردد. خدا را شكر ژوزه و رويانيان هم با كريمي كنار آمدند تا او برگردد. اميدوارم هرچه سريع‌تر مصدوميتش برطرف شود و به ما كمك كند. او بازيكن بزرگي است و بايد قدرش را بدانيم.

*فكر مي‌كني بتواند مرد سال فوتبال آسيا شود؟


-چرا كه نه. كريمي لياقت انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسيا را دارد. به نظر من رقيبان كريمي نمي‌توانند با او رقابت كنند و در نهايت علي‌آقا مرد سال فوتبال آسيا مي‌شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان: لازم نیست آقایان دلشان برای ما بسوزد /خودمان به کریمی هدیه می‌دهیم[/h]مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد حسین هدایتی گفت: لازم نیست آقایان دلشان برای ما بسوزد. پس از پایان بازی دوستانه پرسپولیس مقابل شهرداری باغستان که با برتری 5 بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید، محمد رویانیان در مورد اینکه او به علی کریمی به خاطر کاندید شدن برای انتخاب بهترین بازیکن آسیا قرار است هدیه بدهد، گفت: ما خودمان جایزه می‌دهیم و لازم نیست کسی جایزه بدهد. یکسری می‌خواهند خودشان را به پرسپولیس بچسبانند اما آقایان! به شما هیچ ربطی ندارد که می‌خواهید جایزه بدهید. وی افزود: از این موضوع خیلی ناراحت شدم. حرف بی‌حساب و کتابی بوده به همین خاطر به علی کریمی هم تذکر دادم و او گفته جایزه را نگیرد. این حرکات برای ما قابل قبول نیست. رویانیان که تاکید کرد: دوست ندارم بیش از این در مورد این مسئله صحبت کنم. ما خودمان بهتر می‌دانیم چه باید بکنیم و لازم نیست آقایان دلشان برای ما بسوزد.
 
آخرین ویرایش:

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
واقعا متاسفم کریمی بعنوان یه ایرانی نامزد جایزه بهترین بازیکن سال آسیا شده اونا تشخیص دادن که کریمی جزء بهترینا بوده اما تو کشور خودمون یه عده بهشون برخورده و ناراحتن ..:razz:
خیلیا تعجب میکنن از این انتخاب و میگن حق کریمی نبوده ..تو بازی دیروز استقلال علیه کریمی شعار دادن ...
واقعا که ....
خب این تو فوتبال ما همیشه رسم بوده که نتونند موفقیت یک ایرانی رو ببینند. اگر الان به جای کیروش یک مربی ایرانی سرمربی تیم ملی بود،صد در صد برکنار می شد. همین طور که نتونستند محبوبیت افشین قطبی و موفقیت اون رو تحمل کنند و مدام برای اون حاشیه درست کردند. در مورد استقلالی ها و شعار علیه علی کریمی هم کاملا مشخصه که اون ها دارن از کاندیدا شدن کریمی می سوزند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام


رضا رشیدپور یه نظرسنجی گذاشته...محبوب ترین ایرانی رو میخواد انتخاب کنه....الان علی کریمی دومه فردوسی پور اوله.....به جادوگر رای بده که به فردوسی پور نزدیک بشه..به بقیه پرسپولیسیام بگو لطفا.....تک رای بدن به علی کریمی بهتره...

http://www.facebook.com/rezarashidpo...ial?ref=stream


ممنووووووووووووون
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام به دوستای پرسپولیسی.
خیلی ازینکه علی کریمی نامزد دریافت بهترین بازیکن آسیا شده خوشحالم.میدونین چرا؟؟؟چ.ن یه پرسپولیسیه واقعی کاندید شد.تو سن 35 سالگی.این یعنی اینکه هنوزم علی کریمی بهترین ایران و جز چنتای آسیاست!
نیدونین این آقای ژوزه اگه کریمی رو بازی میداد و تو آمادگی نگهش میداشت الان تیم ملی واسه صعود به جام جهانی کارش راحت تر بود و درخشش علی میتونست اونو واسه بهترین بازیکن شدن کمک میکرد!!!!؟؟؟
بازم عیب نداره.فقط خوشحالم که فرهاد مجیدی استوره ی پوشالی استقلالیا (کسی که بزرگترین خیانت رو به استقلالیا کرد و خودشون نفهمیدن) اصن جزء لیست اولیه هم نشد.
عشق است فقط علی کریمی تنها مغز متفکر فوتبال ایران
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخر عکسامونو بذاریم اینجا یا اونور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجاااااااااا............. همه پرسپولیسی ها میان تو این تاپیک ولی اونجا ممکنه سر نزنن....
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیروزی پرگل پرسپولیسی ها مقابل شهرداری باغستان [h=2]
پرسپولیسی ها در دیداری تدارکاتی موفق شدند شهرداری باغستان را شکست دهند.
[/h][h=4]این بازی که بعد از ظهر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد شاگردان ژوزه موفق شدند با نتیجه پنج بر صفر شهرداری باغستان را شکست دهند.هادی نوروزی، جواد کاظمیان، سامان آقازمانی، روح الله سیف اللهی و مهرداد پولادی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.
این اتفاق در حالی افتاد که کریم انصاری فرد در این بازی غایب بود.

----------------
اگه کریم بودش 6تایی ک نه، 8تایی میشدن! :D
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی: نه پارتی درAFC دارم و نه کسی را می‌شناسم/ خیلی‌ها در ایران از انتخابم خوشحال نشدند


علی کریمی، نامزدی‌ خود برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2012 آسیا را غیرمنتظره و مبهم خواند.
تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (جمعه) در حاشیه دیدار تدارکاتی این تیم برابر شهرداری باغستان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از سه نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا اظهار کرد: راستش برای خود من یک مقدار که نه خیلی غیر منتظره بود. در فصل گذشته پرسپولیس یا من بازیکن خیلی خوب نبودیم. اما این اتفاقی است که قسمت من شده است.
وی افزود: من نه در AFC پارتی دارم و نه کسی را می‌شناسم. این انتخاب برای خودم هم از جهاتی مبهم است، هرچند که در داخل خیلی از افراد از این موضوع خوشحال نشدند اما انتخاب من افتخاری برای همه فوتبال است.
کریمی با اشاره به اینکه شانس بازیکن کره‌ای برای تصاحب جایزه بازیکن سال آسیا از او بیشتر است، گفت: دعای خیر مردم همیشه پشت سر فوتبال بوده است و امیدوارم که برای دومین بار این جایزه را به دست بیاورم تا مردم ایران هم خوشحال شوند. به هر حال این موضوع برای فوتبال ما خوب است اما آن چیزی که من در این چند روز دیدم و شنیدم این طور بود که خیلی‌ها از این اتفاق خوشحال نشده‌اند اما برای من مهم نیست. این اتفاقی است که قسمت من شده و همین که با 35 سال سن توانسته‌ام جزو سه نفر نهایی آسیا باشم برایم یک افتخار است، حال باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی می‌گفتند اگر علی کریمی بود، ایران به ازبکستان نمی‌باخت، گفت: این شیطنت برخی از افراد است که چنین حرف‌هایی می‌زنند، من در بازی قبلی با کره جنوبی هم بازی نکردم اما بازی را بردیم. هرچند که خیلی‌ها گفتند تیم ملی با خوش‌شانسی کره جنوبی را برد، ما در بازی برابر ازبکستان شانس نیاوردیم و می‌توانستیم موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. ازبکستان فقط یک موقعیت داشت و همان، گل شد. درست است که شانس در فوتبال تاثیرگذار است اما وقتی ما بازی رفت را در ازبکستان بردیم، خیلی‌ها از جمله مجری همان برنامه گفتند که ایران با نامردی و با کمک داور بازی را برد. آنقدر از این حرف‌ها زدند که همان بلا سر خودمان آمد و در بازی برگشت با ازبکستان داور یک گل سالم ما را قبول نکرد.
وی افزود: اگر من در بازی با ازبکستان بودم هم همین نتیجه رقم می‌خورد. ما هنوز برای صعود به جام جهانی شانس داریم. کارمان سخت شده اما غیر ممکن نشده است. اگر به جام جهانی برویم افتخاری است که برای همه ما نه فقط تیم ملی به دست می‌آید. اگر دقت کنید هر زمان که ما به جام جهانی رفته‌ایم بعد از آن چند بازیکن‌مان به تیم‌های اروپایی ترانسفر شده‌اند و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ماست. امیدوارم با دعای خیر مردم از این چند بازی باقی مانده امتیاز لازم را بگیریم و همه به هم کمک کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.
علی کریمی درباره آخرین وضعیت آمادگی خود گفت: من دیروز یک ام‌.آر‌.آی جدید گرفتم که راضی کننده بود. مصدومیتم ترمیم شده و از فردا نرم دویدن را شروع می‌کنم و اگر خدا بخواهد یک هفته تا 10 روز دیگر تمرین با تیم را آغاز می‌کنم. به امید خدا خود را برای بازی جام حذفی با ملوان آماده می‌کنم، دو هفته است که تمرین نکرده‌ام و باید در این مدت آمادگی خود را مجددا پیدا کنم.
هافبک پرسپولیس در پایان درباره هم زدن غذای نذری امام حسین (ع) در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: به هر حال این حال و هوایی است که در این روزها همه ما داریم و من هم مثل بقیه مردم در عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کنم، امیدوارم نذر همه قبول و حاجت همه برآورده شود. من هم مثل سایر مردم در این ده روز برای امام حسین (ع) تلاش می‌کنم و امیدوارم محرم برای ما فقط در این ده روز خلاصه نشود و در همه سال محرم را حس کنیم و از آن درس بگیریم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
حسینی:می‌خواهند مرا به حاشیه ببرند

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سید جلال حسینی درباره آخرین شرایط پرسپولیس و حواشی‌های این روزهای فوتبال صحبت های زیرا مطرح کرد:

ابتدا در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس نظرت را بگو؟

خوشبختانه پس از برد مقابل پیکان و یک بازی خاص مقابل ذوب آهن به ۶ امتیاز شیرین رسیده‌ایم. خوشبختانه در تیم ما یکدلی و هماهنگی خیلی بیشتر شده و همه از تدارکات تیم تا بازیکنان و بالاترین مسئول باشگاه دوست دارند تا هر چه سریع‌تر به صدر جدول برسیم. موضوعی که ۱۰۰در ۱۰۰ شدنی است تا ناکامی‌های اول فصل را جبران کنیم.

چرا در ابتدای فصل به نتیجه نمی‌رسیدید؟

واقعا نمی‌دانم اما دلیل اصلی‌اش عدم هماهنگی بود. بالاخره شناخت بازیکنان نسبت به یکدیگر کمتر بود. پس از اینکه بیشتر کنار همدیگر بازی کردیم با تفکرات یکدیگر آشنا شدیم. متاسفانه امتیازهای بدی را از دست دادیم اما خدا را شکر می‌کنم که جای جبران داریم. نباید به یکی دو پیروزی اکتفا کنیم بلکه باید فکر شکست را از ذهن بیرون کنیم و به ۳ امتیاز هر مسابقه فکر کنیم.

منظورت در نیم فصل دوم است؟

بله. خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌‌آل رسیده‌ایم. در ساختار دفاع و حمله بسیار منطقی و باهوش بازی می‌کنیم. این نشانه این است که می‌توانیم به بالای جدول برسیم. شاید روی کاغذ از تیم‌های بالای جدول عقب باشیم اما با این روحیه باید چهره واقعی پرسپولیس را در نیم فصل دوم به نمایش بگذاریم تا به خواسته‌های خودمان برسیم. من با هدف به پرسپولیس آمدم.

از حضورت در پرسپولیس راضی هستی؟

چرا که نه. بالاخره من با این تیم قرارداد امضا کردم و حالا می‌خواهم سال خوبی را با پیراهن قرمز داشته باشم. آمده‌ام تا کمک کنم تا به نتایج دلخواه برسیم و مطمئن باشید از جانم مایه می‌گذارم تا پرسپولیس سربلند باشد. من احساس مسئولیت دارم و قطعا برای رسیدن به هدفم هر بازی را برای خودم یک فینال می‌دانم.

محروم شدن تو از بازی با ملوان سوژه اصلی رسانه‌ها شده،‌واقعا ماجرا چیست؟

سؤال خوبی است. اما برخی صحبت‌ها آزارم می‌دهد. متاسفانه در چند روز گذشته دیده‌ام که حرف‌های زیادی درباره این اتفاق نوشته شده است که واقعا تعجب می‌کنم. من همیشه به رسانه‌ها احترام می‌گذارم چون زحمات آنها در فوتبال ما به تیم ملی کمک می‌کند. این موضوع را در بازی با کره جنوبی دیدیم. اما همه جلال حسینی را می‌شناسند. من از مکتبی وارد فوتبال ایران شدم به نام ملوان که جنگندگی، تعصب و غیرت در آن حرف اول را می‌زند. خود ملوانی‌ها هم همیشه تاکید دارند تا یک بازیکن حتی برای شهر خودشان با تیم دیگری قرارداد بست باید با تمام وجود بازی کند. چون مردم انزلی فوتبال را خوب می‌فهمند. من چرا باید خودم را از قصد سه اخطاره کنم؟ در بازی برابر ذوب آهن در شرایطی مرتکب خطا شدم که خطر دروازه ما را تهدید می‌کرد. دوست داشتید اجازه بدهم گل سوم را بخوریم؟ در شرایطی که سر تا پا به فکر حمله و گلزنی به ذوب آهن بودیم.

پس با این حساب معلوم شد چرا کارت زرد گرفتی؟

خواهش می‌کنم دیگر درباره این موضوع حرف نزنید و همین جا همه چیز را تمام کنید. هواداران پرسپولیس و ملوان جلال حسینی را می‌شناسند. من سال‌ها افتخار این را داشتم در تیم ملوان، سایپا و سپاهان تیم‌های خوب و مدعی ایران توپ بزنم و حتی با آنها قهرمان ایران شوم. همه می‌دانند همیشه با تمام وجود در زمین تلاش می‌کنم تا تیمم سربلند باشد و به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم. قصدم تعریف و تمجید از خودم نیست چون بازار گرمی برای من معنی نمی‌دهد. پرسپولیس و ملوان هر کدام جداگانه در قلبم جای دارند و من به هر دو تیم و اصلا تمام تیم‌های ایران احترام می‌گذارم. ملوان به خاطر اینکه زادگاهم و تیمی بود که من را به فوتبال ایران معرفی کرد، پرسپولیس هم چون در حال حاضر با این تیم قرارداد دارم و باید انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کنم. پس وظیفه‌ام این است که برای این تیم بجنگم. خوشبختانه در این باره هواداران پرسپولیس و حتی ملوان همه چیز را می‌دانند و قضاوت را بر عهده آنها می‌گذارم اما متاسفانه برخی‌ها به دنبال مسائل دیگری هستند.

منظورتان چیست؟

می‌خواهند جلال حسینی را با این گونه مسائل به حاشیه ببرند. البته ملوانی‌های دیگری هم که در پرسپولیس بودند از این ماجراها برایشان اتفاق افتاده اما آقایان بدانند به هیچ عنوان به این مسائل حاشیه‌ای و حرف و حدیث‌ها گوش نمی‌دهم. چون برایم معنی نمی‌دهد. خدا را شکر می‌کنم تا به الان با هر مربی که کار کرده‌ام از من راضی بوده و حتی هواداران به من نمره خوبی دادند. این برایم یک دنیا ارزش دارد و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. هواداران پرسپولیس این را بداند که قطعا در بازی‌های آینده سعی خواهم کرد با تمام توانم به پرسپولیس خدمت کنم.

خبر داری کریمی در جمع ۳ بازیکن برتر آسیا قرار گرفته؟

بله خدا را شکر . انشاءالله علی بهترین بازیکن آسیا شود چون واقعا حق او در فوتبال ما بسیار بالاست. کریمی بازیکنی است که فوتبال را به تمام معنا بازی می‌کند و آرزوی قلبی من است که بهترین بازیکن آسیا باشد.

نظرت درباره بازی با ملوان در چارچوب جام حذفی چیست؟

شاید این جزو بدشانسی دو تیم باشد تا در اولین گام به یکدیگر برخورد کردند. اما به نظرم یکی از زیباترین بازی‌های جام حذفی را خواهید دید. حتی این بازی حکم فینال را دارد. چون هر دو تیم بسیار خوب و فرصت طلب هستند.

در پایان اگر صحبتی درباره تیم ملی داری بگو؟ برخی‌ها می‌گویند گل خورده از ازبکستان مقصرش تو و یا رحمتی بودید.

من هیچ حرفی ندارم در این شرایط نیاز به حمایت ملی داریم تا پشت تیم ملی فوتبال کشورمان باشد. الان وقت این حرف‌ها نیست. بعد از بازی با ازبکستان متاسفانه بچه‌های تیم ملی از لحاظ روحی و روانی خیلی بد بودند. معتقدم همیشه در بازی‌های سخت فوتبال ایرانی به نمایش داده شده پس به جای یکسری حرف‌ها من از رسانه‌ها، مسئولین، پیشکسوتان می‌خواهم کمک کنند تا مسافر جام جهانی شویم. افرادی که همیشه و حتی در بازی‌های قبل پشت سر ما بودند و حالا هم به عنوان یار دوازدهم باز هم باید به تیم ملی فوتبال خودشان حمایت کنند تا انشاءالله در سه بازی بسیار سخت هفته آینده روسفید بیرون آییم. مسئله‌ای که دور از دسترس نیست.
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
اینم کیسه های خوشکلیه که خودم از تو خیابونای مشهد..از دم مغازه ها گرفتم...تقدیم به تموم کیسه کشا...مخصوصا فتل که با فروش کیسه بازیکن میخره و پول نکونام رو هم با فروش کیسه در اوورد


ا




دونه ای دو هزارتومن؟ حاج فتل روزی 50تا از اینا بفروشه در روز 100 تومن کاسب میشه این 100تومنو چیکار کنه؟ حالا میفهمم چرا مشکل مالی دارن
به نظر من چندتا از بازیکناشون ساخته شدن برا همین کار مثه آرش برهانی-هاشم بیگ زاده و... یکی 20تا از این کیسه ها بده دستشون برن توخیابون بفروشن شاید یه کم وضعشون بهتر شد:biggrin:
 

FREE DOOM

عضو جدید

دمت گرم خاطراتمونو زنده كردي دوباره.
يادش بخير هميشه تو آزادي موقع معرفي بازيكنا محسن خليلي با اين عكسش نشون داده ميشد (ورزشگاه منفجر ميشد)
خيلي باغيرت اين محسن خليلي.

محسن رفت و برگشت.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]به فکر آقای گلی در پرسپولیس نیستم [/h]
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گرچه تشنه گلزنی هستم اما به آقای گلی فصل گذشته‌ام فکر نمی‌کنم.
کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی با ملوان اظهار داشت: به نظرم دو دیدار بسیار سخت و حساس را در مقابل تیم خوب و ریشه دار ملوان داریم. ابتدا باید در لیگ برتر و سپس در جام حذفی مقابل این تیم قرار بگیریم که در هر دو مسابقه به برد احتیاج داریم.


وی افزود: سرنوشت ما در لیگ برتر و جام حذفی طوری به ملوان گره خورده که اگر اشتباه کنیم، در هر دو جام ضرر خواهیم کرد. به همین دلیل با شرایطی که در حال حاضر داریم، با وجودی که روز سختی در انتظار ماست، اما می‌توانیم با برد زمین بازی را ترک کنیم. البته بازی در انزلی همیشه بسیار سخت و حساس است چون تیم ملوان هواداران بسیار خوبی دارد. ولی خوشبختانه تجربه بازیکنان‌مان آنقدر بالاست که این گونه مسائل برای ما مشکل ساز نشود.


وی در خصوص احتمال آقای گلی‌اش نیز گفت: من به هیچ عنوان به گذشته فکر نمی‌کنم که آقای گل بودم چون همه چیز تمام شده است. امسال به دنبال این هستم تا کم کم از آن شرایط خاص بیرون بیایم و برای پرسپولیس گلزنی کنم. من همیشه تشنه گلزنی‌ام چون وظیفه یک مهاجم همین است اما واقعا باید از تک تک بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم که سعی کردند به من در هر بازی روحیه بدهند تا پایم به گلزنی باز شود، من فقط زحمات بازیکنان دیگر را تکمیل کردم و تا روزی که در پرسپولیس توپ بزنم مطمئن باشید برای گلزنی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.


انصاری‌فرد در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس سهمیه آسیایی خواهد گرفت یا خیر، نیز گفت: خوشبختانه نسبت به ابتدای فصل از همه لحاظ آمادگی بازی‌های سخت و گرفتن سه امتیازهای لازم را داریم. تیم‌های دیگر از پرسپولیس شناخت دارند و با چشم بسته مقابل ما قرار نمی‌گیرند. شما ذوب آهن را دیدید که چگونه ۹ نفره قصد متوقف کردن ما را داشت. برخی‌ها می‌گفتند چون ذوب آهن ۹ نفره است ما باید چند گل دیگر می‌زدیم اما بعد از ۹ نفره شدن، گل زدن به آنها سخت‌تر شده بود چون فشرده بازی می‌کردند و قصد دفاع از گل خود را داشتند. این موضوع کار را برای ما چند برابر سخت کرد.


وی افزود: امیدوارم با شرایط حال حاضر پرسپولیس و هماهنگی‌ای که در ساختار دفاعی و هجومی تیم وجود دارد هر چه سریع‌تر با توجه به فاصله نه چندان زیاد با صدر جدول، امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. البته نیم فصل دوم بهترین فرصت برای ما است تا به بهترین نحو خودمان را آماده بازی‌های حساس و گرفتن امتیازهای لازم کنیم.
 

mohandese.motefakker

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنظرتون چه عاملی باعث شده که پرسپولیس پرسپولیس سابق نباشه؟ بنظرم دلیل اصلیش اینه که استخوان بندی اصلی تیم که به قهرمانی عادت داشت از بین رفته و بازکینهای جدید اگرچه همشون تک تک به لحاظ تکنیک خوب هستند اما شخصیت و عادت به قهرمانی رو ندارند برای همین هم در خودشون نمی بینند که به اندازه ی تیم قهرمان تلاش کنند و نتیجه بگیرند. بنظرم باید یک روحیه در تیم تزریق بشه که " پرسپولیس فقط باید قهرمان بشه و دیگر هیچ "
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاریخچه کامل بازی های پرسپولیس و ملوان






خبرگزاری پرسپولیس :


از چهارشنبه هفته شانزدهم لیگ برتر با برگزاری دو بازی آغاز می شود. در حساس ترین بازی تیمهای پرسپولیس و ملوان در انزلی به مصاف هم می روند.


تیم پرسپولیس هر چند هنوز در جمع مدعیان حاضر نشده اما در هفته های اخیر راه پیروز شدن را یاد گرفته است. در سوی دیگر میدان، ملوان انزلی به لحاظ جایگاه بهتر از پرسپولیس است و رده سوم را در اختیار دارد.

تاریخچه بازی های پرسپولیس و ملوان در لیگ به این شرح است:

تیم های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی، تاکنون 47 بار در مسابقات لیگ به مصاف هم رفته اند که حاصل آن، نوزده پیروزی برای سرخپوشان تهرانی، هشت برد ملوان و 20 دیدار دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

این در حالی است که نخستین بازی دو تیم، در لیگ و در دیدار رفت نخستین دوره جام تخت جمشید در پنجم مرداد ماه سال 1352 در انزلی برگزار شد که تیم پرسپولیس با تک گل رضا وطن خواه به برتری رسید.

همچنین نخستین دیدار دو تیم در لیگ برتر، 26 آذر سال 1380 انجام شد که پرسپولیس به برتری دو بر یک رسید و سهراب انتظاری، زننده هر دو گل سرخپوشان بود.

در نخستین دیدار در مرداد ماه سال 1352 بازیکنان پرسپولیس با این ترکیب به مصاف ملوان رفته بودند: بهرام مودت، ابراهیم آشتیانی، محراب شاهرخی (کاپیتان)، جعفر کاشانی، مسیح مسیح نیا، اصغر ادیبی (ایرج سلیمانی)، علی پروین، رضا وطن خواه، حسین کلانی، صفر ایرانپاک، اسماعیل حاج رحیمی پور (محمد دستجردی). مربی: آلن راجرز
ردیف سال محل بازی عنوان نتیجه گلزن
1 1352 انزلی رفت اولین دوره جام تخت جمشید 0 – 1 (پرسپولیس) رضا وطن خواه
2 1352 تهران برگشت اولین دوره جام تخت جمشید 0 – 1 (پرسپولیس) حاج رحیمی پور
3 1353 انزلی رفت دومین دوره جام تخت جمشید 1 – 1 حاج رحیمی پور
4 1353 تهران برگشت دومین دوره جام تخت جمشید 2 – 2 کلانی و ایرانپاک
5 1354 انزلی رفت سومین دوره جام تخت جمشید 1 – 3 (پرسپولیس) ایرانپاک (2 گل) و پروین
6 1354 تهران برگشت سومین دوره جام تخت جمشید 1 – 2 (پرسپولیس) خوردبین و خلعتبری
7 1355 تهران رفت چهارمین دوره جام تخت جمشید 0 – 1 (ملوان) ---
8 1355 انزلی برگشت چهارمین دوره جام تخت جمشید 1 – 1 پروین
9 1356 انزلی رفت پنجمین دوره جام تخت جمشید 0 – 0 ---
10 1356 تهران برگشت پنجمین دوره جام تخت جمشید 2 – 2 پروین و آلن ویتل
11 1357 تهران رفت ششمین دوره جام تخت جمشید 1 – 2 (پرسپولیس) آلن ویتل (2 گل)
12 1368 انزلی رفت اولین دوره لیگ سراسری قدس 0 – 0 ---
13 1368 تهران برگشت اولین دوره لیگ سراسری قدس 1 – 1 محرمی
14 1370 انزلی رفت اولین دوره لیگ آزادگان 1 – 2 (پرسپولیس) محرمی و آشوری
15 1370 تهران برگشت اولین دوره لیگ آزادگان 0 – 0 ---
16 1371 تهران رفت دومین دوره لیگ آزادگان 0 – 3 (پرسپولیس) شیرمحمدی (2 گل) و پیوس
17 1371 انزلی برگشت دومین دوره لیگ آزادگان 1 – 1 محمدخانی
18 1372 انزلی رفت سومین دوره لیگ آزادگان 0 – 0 ---
19 1372 تهران برگشت سومین دوره لیگ آزادگان 0 – 4 (پرسپولیس) درخشان (2 گل)، پیوس و تهرانی نژاد
20 1373 انزلی رفت چهارمین دوره لیگ آزادگان 1 – 2 (ملوان) شیرمحمدی
21 1373 تهران برگشت چهارمین دوره لیگ آزادگان 0 – 2 (پرسپولیس) دایی (2 گل)
22 1374 انزلی رفت پنجمین دوره لیگ آزادگان 1 – 1 گل محمدی
23 1374 تهران برگشت پنجمین دوره لیگ آزادگان 0 – 1 (پرسپولیس) دایی
24 1375 انزلی رفت ششمین دوره لیگ آزادگان 1 – 3 (پرسپولیس) محرمی، مهدی مهدوی کیا و افعی
25 1375 تهران برگشت ششمین دوره لیگ آزادگان 3 – 5 (پرسپولیس) شاهرودی، میناوند، بزیک، طاهرزاده و مهدی مهدوی کیا
26 1377 تهران رفت هشتمین دوره لیگ آزادگان 0 – 1 (پرسپولیس) نادر محمدخانی
27 1377 انزلی برگشت هشتمین دوره لیگ آزادگان 1 – 1 سراج
28 1380 تهران رفت اولین دوره لیگ برتر 1 – 2 (پرسپولیس) انتظاری (2 گل)
29 1380 انزلی برگشت اولین دوره لیگ برتر 1 – 1 خانمحمدی
30 1381 انزلی رفت دومین دوره لیگ برتر 1 – 1 محمدوند
31 1381 تهران برگشت دومین دوره لیگ برتر 2 – 3 (ملوان) استیلی – رأفت
32 1383 تهران رفت چهارمین دوره لیگ برتر 1 – 2 (ملوان) سامبو جوجی
33 1383 انزلی برگشت چهارمین دوره لیگ برتر 1 – 2 (پرسپولیس) باقری و اولادی
34 1384 تهران رفت پنجمین دوره لیگ برتر 1 – 4 (پرسپولیس) اولادی، کاظمیان (2 گل) و حاجی زاده
35 1384 انزلی برگشت پنجمین دوره لیگ برتر 1 – 3 (پرسپولیس) رضایی، انصاریان و علیزاده
36 1385 انزلی رفت ششمین دوره لیگ برتر 0 – 0 ---
37 1385 تهران برگشت ششمین دوره لیگ برتر 0 – 1 (پرسپولیس) کعبی
38 1386 انزلی رفت هفتمین دوره لیگ برتر 1 – 1 نیکبخت واحدی
39 1386 تهران برگشت هفتمین دوره لیگ برتر 0 – 2-(پرسپولیس) خلیلی ونیکبخت واحدی
40 1387 انزلی رفت هشتمین دوره لیگ برتر 2 – 2 نیکبخت واحدی(2 گل)
41 1387 تهران برگشت هشتمین دوره لیگ برتر 2 – 0 (ملوان) ---
42 1388 تهران رفت نهمین دوره لیگ برتر 1 – 1 -
43 1388 انزلی برگشت نهمین دوره لیگ برتر 1 – 1 -
44 1389 تهران رفت دهمین دوره لیگ برتر 2 – 3(ملوان) -
45 1390 انزلی برگشت دهمین دوره لیگ برتر 2 – 1 (ملوان) -
46 1390 تهران رفت یازدهمین دوره لیگ برتر 1 – 1 بادامکی
47 1390 انزلی برگشت یازدهمین دوره لیگ برتر 2 – 0 (ملوان) -

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفت*وگوی تلفنی رویانیان و هدایتی برای رفع کدورت*ها





خبرگزاری پرسپولیس :


محمد رویانیان و حسین هدایتی در خصوص مصاحبه*های اخیر علیه یکدیگر به صورت تلفنی گفت و گو کردند.


پس از انتخاب علی کریمی به عنوان یکی از سه بازیکن برتر آسیا، حسین هدایتی مالک باشگاه ملوان از در نظر گرفتن یک دستگاه خودرو به عنوان هدیه برای کریمی خبر داد که این مسئله واکنش تند رویانیان را در پی داشت.

مدیرعامل پرسپولیس پس از شنیدن این خبر تاکید کرد به هیچکس مربوط نیست که برای کریمی هدیه در نظر بگیرد و باشگاه پرسپولیس این کار را انجام خواهد داد.

هدایتی نیز در واکنش به اظهارات رویانیان اعلام کرد به خاطر ایام سوگواری پاسخ دادن به رویایان را به آینده موکول می کند.

رویانیان و هدایتی پس از این مصاحبه ها به صورت تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند و شنیده می شود مشکلات شان را حل کرده اند و بعید به نظر می رسد به مصاحبه علیه یکدیگر ادامه دهند.

 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]حقيقي پيراهن نيلسون را مي‌خواهد! [/h]هنوز مشخص نيست كه رضا حقيقي خريد جديد پرسپوليسي‌ها با چه شماره‌اي براي اين تيم بازي خواهد كرد. حقيقي در مصاحبه اخيرش گفته بود در پرسپوليس با پيراهن شماره 40 بازي خواهد كرد اما اين شماره در حال حاضر متعلق به دروازه‌بان برزيلي است.

حقيقي در فجر سپاسي با پيراهن شماره 9 بازي مي‌كرد و انتخاب اول او همين شماره است. اما پيراهن شماره 9 پرسپوليس را كريم انصاري‌فرد مي‌پوشد و حقيقي فعلا بايد قيد اين شماره را بزند. بنابراين او بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس اعلام كرد شماره 40 را براي خودش انتخاب كرده چون به نظرش اين شماره «نماي قشنگي دارد»!

ولي مشكل اينجاست كه پرسپوليس يك شماره 40 ديگر هم در تركيبش دارد كه ظاهرا چون درون دروازه مي‌ايستد حقيقي او را به حساب نياورده است. نيلسون كوريا دروازه‌بان برزيلي در 11 مسابقه‌اي كه براي سرخپوشان انجام داده با شماره 40 درون دروازه ايستاده است.

به نظر مي‌رسد حقيقي در نيم‌فصل دوم با شماره 32 يا 33 به ميدان خواهد رفت. در اين بين احتمال اين‌كه او عدد 32 را انتخاب كند بيشتر است .
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]تماس های مشکوک از انزلی با بازیکنان پرسپولیس[/h]در آستانه بازی این هفته پرسپولیس مقابل ملوان که روز چهارشنبه در انزلی برگزار خواهد شد تماس های مشکوکی با برخی از بازیکنان این تیم گرفته شده است.

گفته می شود ملوانی ها برای برخی از بازیکنان پرسپولیس پیامک فرستاده اند یا تماس های مشکوکی با آنها برقار کرده اند تا آنها را به اصطلاح تطمیع کنند اما خبر این تماس ها به مسوولان باشگاه پرسپولیس رسیده و آنها می خواهند افرادی که این پیام ها را می فرستند شناسایی کنند.

یک منبع آگاه در تیم پرسپولیس برقراری این تماس ها طی یکی دو روز اخیر را تایید کرد اما از بردن نام بازیکنانی که برایشان پیامک آمده یا تماسی با آنها گرفته شده خودداری کرد.
 

Similar threads

بالا