کار بهتر است یا ارشد

m-royal

عضو جدید
سلام
این تاپیک رو زدم تا دوستان نظرشون رو در مورد کار کردن یا ادامه تحصیل در مقطع فوق بنویسند.
من چون سنم بالا رفته و هنوز کاری پیدا نکردم موندم چیکار کنم. از دوستان می خوام با نظرات خوبشون در این تاپیک بنده و امثال بنده رو راهنمایی کنند.
پیشاپیش تشکر
:gol:
 

khaksar.ieee

عضو جدید
سلام
به نظر من بستگی به هدف شما داره آیا هدف از درس خوندنتون فقط پیدا کردن یه کار مناسب در آینده هستش؟ یا چیز دیگه؟ ولی به نظر من اگه صرفا هدف کار فرقی نداره که شما ارشد داشته باشید یا کارشناسی؟
 

BIGHAM

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتی درآمد نداشته باشید چطوری می خواهید هزینه تحصیلتون رو بدید؟
با توجه به اینکه اشاره کردید سنتون هم بالاست معلومه که الان باید فکر کار و درآمد باشید. ارشد رو بعدا هم میشه خوند یا ضمن کار.
 

adeniss

عضو جدید
كار براي پسر مهمتره.يه كار خوب پيداكن اول.
درستم بخون
البته بايدتلاشتو زياد كني ديگه
 

m-royal

عضو جدید
با تشکر از نظرات خیرخواهانتون
ببینید من اگه بخوام تو این چند ماه باقی مونده به ارشد(تقریبا 5ماه) درس بخونم هم برای آزمون استخدامی آماده می شم و هم شانسمو تو ارشد امتحان می کنم. نظر شما چیه؟ فکر می کنید اگر تو این چند ماه دنبال کار نرم ضرر می کنم.
باز هم از کسایی که نظر می دن تشکر می کنم
 

khoja3teh

عضو جدید
دوستمون راست میگه فکر نون باش ... یه زمانی ما می گفتیم کاردانیمون رو بگیریم کافیه ! اما وقتی رفتیم کاردانی دیدیم نه همه کاردانی گرفتن ، گفتیم بریم کارشناسی رم بگیریم و تمام !!! حالا می بینیم کارشناس هم زیادن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! می ترسم بریم ارشد باز هم همین جوری ... آخه این دانشگاه ها و موسسات فرت و فرت دارن دانشجوی بدون کنکور می گیرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که میخوام اول کار پیدا کنم بعدش تو یکی از همین دانشگاه ها ادامه تحصیل میدم . پیر شدیم بابا از بس خوندیم !
 

spring flower

عضو جدید
به نظر من واسه پسر اول کار تازه اگه هم نخاد زن بگیره لااقل دیگه دستش جلو باباش دراز نیست در کنار کار میشه درسم خوند الان خیلی از اطرافیان من هم درس میخونن هم دارن ارشد میخونن
 

bahareh_gh

عضو جدید
سلام
من تازه عضو شدم هنو خیلی تجربه ندارم ولی من میگم اول درس این نظره منه!!:)
 
بالا