همین الان چکار میکنید ؟!

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
طلا را نمیشه خورد اما اجناس استفاده دارند
طلا تورمشو پیش خور کرده نوبت جنسه
جدی پرسیدم، آخه میخوام یکم طلا بخرم،نمیدونم بخرم یا نه :rolleyes:
طلا فروش‌ها میگن بخر تا مرداد به 30 تومن میرسه.
من دنبال سود نیستم، میخوام برای استفاده‌ی خودم بخرم ولی دیگه دنبال ضرر کردن هم نیستم:rolleyes:
.
.
نشستم روی مبل و دارم فکر میکنم:unsure:
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جدی پرسیدم، آخه میخوام یکم طلا بخرم،نمیدونم بخرم یا نه :rolleyes:
طلا فروش‌ها میگن بخر تا مرداد به 30 تومن میرسه.
من دنبال سود نیستم، میخوام برای استفاده‌ی خودم بخرم ولی دیگه دنبال ضرر کردن هم نیستم:rolleyes:
.
.
نشستم روی مبل و دارم فکر میکنم:unsure:
مهدیه جون پیش بینی که شده ممکنه تا ۲۵ برسه ولی احتمال یه افت خیلی شدید تو محدوده ۱۲ پیش بینی شده البته همه اینها به شرایط جنگی بستگی داره اگه برای استفاده شخصی میخوای بخر
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جدی پرسیدم، آخه میخوام یکم طلا بخرم،نمیدونم بخرم یا نه :rolleyes:
طلا فروش‌ها میگن بخر تا مرداد به 30 تومن میرسه.
من دنبال سود نیستم، میخوام برای استفاده‌ی خودم بخرم ولی دیگه دنبال ضرر کردن هم نیستم:rolleyes:
.
.
نشستم روی مبل و دارم فکر میکنم:unsure:
اگه برای استفاده میخوای ، بخر چون طلا در کل افزایش قیمت داره حالا یه ماه دیگه یا چند ماه دیگه
الان حدود 2 ماهه که روی 17 تا 18 بوده بنابر این کمتر نمیشه و مطمئنا بیشتر میشه

به اینکه بیا اصفهان میبرمت یه جایی که طلا قسطی بهت میده
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
مهدیه جون پیش بینی که شده ممکنه تا ۲۵ برسه ولی احتمال یه افت خیلی شدید تو محدوده ۱۲ پیش بینی شده البته همه اینها به شرایط جنگی بستگی داره اگه برای استفاده شخصی میخوای بخر
راستش میخوام یه دستبند برای خودم بخرم و یه سکه هم برای عروسی برادر مجردم بخرم و بزارم کنار.
خوب همین دیگه اگه یه میلیون هم قیمت طلا کمتر بشه بازم توی این مبلغ و وزن تفاوتش خیلی زیاد میشه، نمیدونم فعلا دست نگه دارم یا نه.
.
همچنان مشغول تفکرم
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
اگه برای استفاده میخوای ، بخر چون طلا در کل افزایش قیمت داره حالا یه ماه دیگه یا چند ماه دیگه
الان حدود 2 ماهه که روی 17 تا 18 بوده بنابر این کمتر نمیشه و مطمئنا بیشتر میشه

به اینکه بیا اصفهان میبرمت یه جایی که طلا قسطی بهت میده
من تا حالا قسطی چیزی نخریدم و اصلا دوست هم ندارم بخرم.
نمیدونم تفکرم اشتباهه یا نه ولی اصلا حس مثبتی بهش ندارم.
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من تا حالا قسطی چیزی نخریدم و اصلا دوست هم ندارم بخرم.
نمیدونم تفکرم اشتباهه یا نه ولی اصلا حس مثبتی بهش ندارم.
طلای قسطی اینطوری نیست که درصد بکشه ، هر موقع میتونی پولشو بدی به قیمت همون روز حساب میکنه
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راستش میخوام یه دستبند برای خودم بخرم و یه سکه هم برای عروسی برادر مجردم بخرم و بزارم کنار.
خوب همین دیگه اگه یه میلیون هم قیمت طلا کمتر بشه بازم توی این مبلغ و وزن تفاوتش خیلی زیاد میشه، نمیدونم فعلا دست نگه دارم یا نه.
.
همچنان مشغول تفکرم
منم مثل تو فکر میکنم البته من چون برای سرمایه‌گذاری می‌خوام فعلا دست نگه داشتم
از سایت طلایین طلا میخرم تا حالا هم خیلی راضی بودم
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راستش میخوام یه دستبند برای خودم بخرم و یه سکه هم برای عروسی برادر مجردم بخرم و بزارم کنار.
خوب همین دیگه اگه یه میلیون هم قیمت طلا کمتر بشه بازم توی این مبلغ و وزن تفاوتش خیلی زیاد میشه، نمیدونم فعلا دست نگه دارم یا نه.
.
همچنان مشغول تفکرم
هر کاری میکنی ریال نگه ندار
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
منتظرم همسر محترم از خواب بعدازظهری بیدار بشه تا یه چایی بخوریم و بعد بریم بابل پسرم رو بدیم دست برادرم تا با هم برن خونه‌باغ، من و همسر هم اول یه سر میریم بابلسر خونه‌ی پدرشوهرم اینا تردمیلش رو ببینیم توی ماشینمون جا میشه تا بیاریم برای خونه‌ی خودمون یا نه و بعد بریم خونه‌باغ تا فردا.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من تا حالا قسطی چیزی نخریدم و اصلا دوست هم ندارم بخرم.
نمیدونم تفکرم اشتباهه یا نه ولی اصلا حس مثبتی بهش ندارم.
حالا ما کل زندگیمون قسطی شده 😅
البته قسط ها رو هم به موقع پرداخت میشه
هر چند معتقدم اگه داشته باشی نقدش بهتره
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اینقدر که تو باشگاه مسدود شدی ؛ آمریکا دارایی های ایران مسدود نکرده داداش😂😅
نذاشت ۱ ساعت بشه
مسدودش کردن
مدیرهای محترم باشگاه چه مشکلی با داداش من دارید 🤔🤔🤔
 

Similar threads

بالا