همه چیز در مورد آنتی ویروس آویرا

Smaryam

عضو جدید
معرفی آویرا

شركت آويرا با بيش از 70 ميليون مشتري و بيش از 500 كارمند، يكي از بزرگترينشركتهاي ارايه‌كننده راهكارها و محصولات امنيتي در دنيا است. نتايج آزمايش‌هايسازمان‌هاي مستقل جهاني حاكي از احراز رتبه اول تا دوم آنتی ویروس اين شركت درسالهاي اخير می‌باشد.
آويرا با بيش از 20 سال سابقه در امر محصولات امنيتي،داراي محدوده‌ي وسيع و جامعي از محصولات براي كاربران موبايل تا شبكه‌هاي بزرگ ازجمله آنتي ويروس براي سرورهاي ويندوز، يونيكس، سولاريس، آنتي ويروس براي دروازه هاياينترنت SQUID و ISA و همچنين ارايه كننده محصولات امنيت ايميل سرورها (آنتي ويروسو آنتي اسپم) براي كليه ايميل سرورها از جمله ايميل سرورهاي يونيكس و Exchange وآنتي ويروس براي سرورهاي پرتال مانند sharepoint مي‌باشد. به دليل تغييرات در تيممديريتي و فني اين شركت، در سه سال اخير، كيفيت آنتي ويروس اين شركت به صورت قابلتوجهي ارتقا يافته و در سه سال اخير همراه از رتبه قابل توجهي برخوردار بوده و بهدليل كسب بالاترين رتبه در كليه تستهاي 2008، جايزه بهترين آنتي ويروس سال 2008،توسط سازمان av-comparatives.org به آنتي ويروس اين شركت اختصاص يافت. سازمان av-comparatives يك سازمان معتبر و مستقل بوده و مورد تاييد كليه توليد كنندگانآنتي ويروس در دنيا مي باشد. هر يك از آنتي ويروسها كه در اين سازمان رتبه اي كسبمي‌كنند، با افتخار از آن ياد كرده و در تبليغات خود تنها به نتايج آن سازمان بهعنوان دلايل برتري خود استناد مي‌كنند.
 
آخرین ویرایش:

Smaryam

عضو جدید
ويژگيها

ويژگيها

بالاترين درصد شناسايي تهديدات | كمترين سربارگزاري روي سيستم | بهترين سرعت عمل در واكنش به ‌تهديدات | كسب بالاترين امتياز در تستهاي هوش مصنوعي ، سرعت و سبك بودن در تستهاي 2008 و 2009 | كسب عنوان بهترين آنتي ويروس 2008 از سازمان مستقل و معتبر AV-Comparatives | شناسايي ويروسهاي ايراني در كمتر از 1 ساعت | ثبت محصول بدون واسطه از آلمان | ارايه پشتيباني از طريق تيم آويرا در تهران، مراكز استانها و آلمان | گستره كامل محصولات براي دستگاههاي موبايل، كامپيوترهاي روميزي، سرورها، دروازه هاي اينترنت، دروازه هاي ايميل، پرتالها و دستگاههاي فايروال | ارايه نسخه ضد ويروس اختصاصي براي سرورهاي ويندوز در جهت حفظ كارايي سرورها



لزوم استفاده از آنتي ويروس
طيق آمارهاي سازمانهاي بين المللي، نيمي از كامپيوترهاي دنيا آلوده به ويروس مي‌باشد و حتي 20% از كامپيوترهايي كه از آنتي ويروس استفاده مي‌كنند نيز از اين امر مستثني نيستند. برخي از صدمات ناشي از ويروسها عبارتند از:
اختلال در امور عادي سازمان و تضعيف قدرت رقابت آن و تهديد آينده آن سازمان
اختلال در مكاتبات درون و برون سازماني
نياز به صرف وقت و انرژي بيشتر در جهت رفع مشكلات ناشي از ويروسها
تحميل هزينه و صدمات مالي و روحي


مشخصات يك ضدويروس ايده‌آل
بالاترين درصد شناسايي
كمترين تاثير در عملكرد سيستم
بهترين سرعت عمل در واكنش به ‌تهديدات
 

Smaryam

عضو جدید
دلايل برتري اويرا

دلايل برتري اويرا

نرخ تشخيص عالي
در دوسال اخير، به دليل در اختيار داشتن تيم زيده امنيتي، آنتي ويروس آويرا از بالاترين نرخ تشخيص ويروس برخوردار بوده است. همچنين ويروسهاي ژنريك نيز به خوبي توسط آويرا قابل شناسايي بوده و علاوه بر شناسايي ويروسها، امكان حذف و پاك كردن ويروس از فايلهاي الوده نيز تعبيه شده تا علاوه بر جلوگيري از انتشار ويروسها، كامپيوترهاي آلوده را به وضعيت عادي برگرداند.



كمترين ميزان استفاده از حافظه
هر چقدر تعداد الگوي ويروسها افزايش مي يابد، همانقدر توانايي تشخيص بيشتر شده اما عيب آن اين است كه ميزان استفاده از منابع كامپيوتر نيز افزايش يافته و كارايي كامپيوتر كاهش مي‌يابد. آويرا با استفاده از الگوريتمهاي پيشرفته، به هر دو هدف فوق (يعني بالاترين نرخ تشخيص از يك سو و سبك ترين موتور ضد ويروس با كمترين استفاده از حافظه از سوي ديگر) تواما دست يافته است.
به عنوان مثال، در حال حاضز حجم الگوي ويروس برخي آنتي ويروسها از جمله مك آفي، حتي به 100MB هم مي رسد، بديهي است كه اين ميزان فايل پس از باز شدن حجم واقعي آن چندين برابر شده و با اشغال حافظه، باعث پايين آمدن سرعت كامپيوتر مي شود. آويرا با استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته، برا اين مشكلات فايق آمده است. مثال خيلي ساده: فرض كنيد مي خواهيم نقاط يك دايره را در حافظه ذخيره كنيم. يك راه اين است كه نقاط روي آن را كه شامل نقاط بسيار زيادي است ذخيره كنم و راه دوم اين است كه فرمول آن را ذخيره كنيم=R2 +Y2 x2 كه كافي است چند تا پارامتر ذخيره كنيم.





heuristic قابل اعتماد
براي مقابله با تهديدهاي بالقوه ناشي از ويروسهاي ناشناخته، آويرا از تكنولوژي ابداعي خود موسوم به AHeAD استفاده مي‌كند. در اين خصوص، آويرا بالاترين رتبه را در مقايسه با ساير آنتي ويروسها دارد.




امنيت حداكثر
با اينكه الگوي ويروسهاي آويرا در هر روز حدود 50 بار به روز مي‌شود و از اين نظر از تمامي رقبا پيشي گرفته است، با اينحال، حتي بدون آپديت كردن نيز، آويرا قادر به تشخيص تهديدهاي بالقوه با استفاده از تكنولوژي AHeAD مي باشد.
 

Smaryam

عضو جدید
محصولات خانگي آويرا

محصولات خانگي آويرا

محصولات خانگي آويرا، توسط بيش از 70 ميليون كاربر در سطح دنيا مورد استفاده مي‌باشد. این شرکت، ارایه کننده محصولات جامع امنیتی برای کلیه نیازهای کاربران خانگی از جمله آنتی ویروس برای دستگاههای موبایل می باشد. Premium Security Suite ، كامل ترين بسته امنيتي براي كاربران خانگي مي باشد. با استفاده از آن، براي هميشه از دردسر هر گونه ويروسها، بد افزار ها، كرمها، جاسوس افزار، هكرها سرقت اطلاعات،روتكيت، تروجانها و هرزنامه ها درامان خواهید ماند. Avira Antivir Premium ،كليه ويژگيهاي فوق،به جزفايروال وآنتي اسپم را داراست. Avira Antivir Mobile ، با گسترش تهديدات امنيتي براي دستگاههاي موبايل، استفاده از آنتي ويروس موبايل بسيار ضروري بوده و شما را در مقابل آسيبهاي آن در امان نگه مي دارد. آنتي ويروسهاي آويرا، كمترين سربار را بر روي سيستم داشته و اين آنتي ويروس، از سال2006 تاكنون ، همواره رتبه نخست سريع ترين آنتي ويروس جهان را به خود اختصاص داده است.


 

Similar threads

بالا