همایش ها و کنفرانس های معماری

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرحله ی 8-سوال 4

در کدام حالت از پرسپکتیو خطوط موازی به صورت موازی باقی نمی ماند؟
 

همراهی

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام
خدا قوت ، خسته نباشین
هر روز در تالار معماری اتفاق نویی انجام میگیره و همینه که پویاش کرده:)

نظم و تفکیک دهی فوق العاده بخش " تحصیلات تکمیلی " ؛ اتفاق خیلـــــــی خوب و بجایی بود که کمک بزرگی ِ تو این راه
و همینطور فهرست بندی تاپیک های تالار مقالات
و هزاران کار دیگر که دور از چشم ماست....

مسلما این کارها وقت و انرژی وهمت زیادی می طلبه اما برای ما بچه های معماری خیلی ارزشمند ِ و نهایت سپاس رو داریم

:gol::gol::gol:
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپکتیو سه نقطه ای ؟؟؟


ایزومتریک ، دیمتریک و کاوالیر جزء تصاویر موازی هستند. در این نوع تصاویر خطوط ، موازی هم کشیده می شوند. اما در تصاویر مرکزی (پرسپکتیو یک نقطه ای ، دو نقطه ای ، سه نقطه ای ) حداقل 1 نقطه ی گریز وجود دارد که امتداد خطوط به آن نزدیک می شوند.

سوالِ بعدی:gol::gol::gol:
 

hossein00104

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
ایزومتریک ، دیمتریک و کاوالیر جزء تصاویر موازی هستند. در این نوع تصاویر خطوط ، موازی هم کشیده می شوند. اما در تصاویر مرکزی (پرسپکتیو یک نقطه ای ، دو نقطه ای ، سه نقطه ای ) حداقل 1 نقطه ی گریز وجود دارد که امتداد خطوط به آن نزدیک می شوند.

سوالِ بعدی:gol::gol::gol:
مرسی فرزانه جان :gol::gol::gol:
یه نکته ظریفی اینجا هس که بگم ، تصاویر مرکزی (منظری یا خطی) شامل یک و دو و سه نقطه ای تو یه سری موارد باهم متفاوتن، تو پرسپکتیو یه نقطه ای خطوط موازی با صفحه تصویر و خطوط عمودی گریز ندارن و همچنان تو ترسیم باهم موازین ولی بقیه خطوط به گریز میرن تو پرسپکتیو دونقطه ای فقط خطوط عمودی باهم موازین بقیه بازم به گریزاشون میرن ولی تو پرسپکتیو سه نقطه ای همه خطوط گریز دارن و تو ترسیم تو نقطه گریز همدیگرو میقطن ( قط میکنن) تو این نوع از پرسپکتیو دیگه خطوط موازی نداریم ...
;)
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی فرزانه جان :gol::gol::gol:
یه نکته ظریفی اینجا هس که بگم ، تصاویر مرکزی (منظری یا خطی) شامل یک و دو و سه نقطه ای تو یه سری موارد باهم متفاوتن، تو پرسپکتیو یه نقطه ای خطوط موازی با صفحه تصویر و خطوط عمودی گریز ندارن و همچنان تو ترسیم باهم موازین ولی بقیه خطوط به گریز میرن تو پرسپکتیو دونقطه ای فقط خطوط عمودی باهم موازین بقیه بازم به گریزاشون میرن ولی تو پرسپکتیو سه نقطه ای همه خطوط گریز دارن و تو ترسیم تو نقطه گریز همدیگرو میقطن ( قط میکنن) تو این نوع از پرسپکتیو دیگه خطوط موازی نداریم ...
;)

ممنون حسینِ عزیز ، از این دید هم میشه بهش نگاه کرد اما کلا تو تصاویرِ مرکزی یه دسته خطوطِ منقطع وجود داره و این مدِ نظر بوده ولی حرفت کاملا درسته;):gol::gol::gol:
 

24arch

عضو جدید
برگزاری کارگاه دو روزه تخصصی معماری با موضوع : کارگاه آموزشی روش طراحی و چگونگی ساخت معماری آینده
با حضور پروفسور محمود گلابچی و استاد آرتور امید آذری
شرح کارگاه:
روز اول :
روشهای طراحی با سخنرانی ونمایش روشهای طراحی و نمونه های اجرایی استاد آرتور آذری
روز دوم :
صبح :
سخنرانی و نمایش پاورپوینت توسط پروفسور گلابچی
عصر:
برگزاری مسابقه طراحی و اهدای جوایز به نفرات برتر

زمان برگزاری کارگاه : 27 و 28 بهمن ماه
مکان سالن آمفی تئاتر مخابرات رشت
برگزار کننده آموزشگاه خانه هنر و معمار گیلان
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر باشماره 09118321518 تماس بگیرید.

این سمینار به تعویق افتاد و دو روز آن با هم ادغام شد
سمینار، جمعه یازده اسفند در همان مکان ذکر شده برگزار خواهد شد
 

sanaz_panel

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اولین همایش منطقه ای معماری پایدار و شهرسازی ایذه (خشت اول)

حوزه(هاي) تحت پوشش:مسکن و معماری ,معماری و شهرسازی ,مهندسی عمران و سازه
تاريخ برگزاري: 12 خرداد 1392
تاريخ برگزاري ميلادی: 2013-06-02
برگزار کننده: دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايذه
محل برگزاري: ايذه

محورهاي همايش:
معماري
- فرهنگ و سنت
- معماري و هويت
- عناصر هويتي شهر ايذه
- چگونگي پيدايش و شكل گيري شهر ايذه
- جغرافياي شهر ايذه و پيامدهاي توسعه آن
- و...
معماري پايدار
- معماري و انرژي پايدار
- اقليم و انرژي پايدار
- بهره‌گيري از فناوري‌هاي نوين در معماري پايدار
- توسعه معماري پايدار
- سير تحول بوم شناسانه تاريخي معماري پايدار
- و...
شهرسازي
- طراحي محيط‌هاي پاسخ­ده شهري
- طرح­هاي­توسعه شهري و چالش­هاي موجود
- نقش معماري و طراحي شهري در امنيت رواني شهروندان
- طراحي شهري بر پايه مفهوم توسعه پايدار
- فضاهاي سبز شهري
- و...

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1391/12/20
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1391/12/25
مهلت ارسال اصل مقاله: 1392/1/30
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1392/2/15
مهلت ثبت نام: 1392/2/31
اطلاعات تماس با دبیرخانه:
تلفن دبيرخانه: 06925231069
فکس دبيرخانه:
ایمیل: memari.izeh@yahoo.com
وب‌سایت: http://www.izeh-samacollege.ir/memari
 

hossein00104

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
مرحله 8 - سوال 5

عوامل بحران فرهنگ معاصر از دیدگاه تادائو آندو؟

1)از بین رفتن معنای فرهنگ و معماری
2)چیرگی رایانه ها
3)جهانی سازی معماری
4)گم شدن ارزش های انسانی
5)تاریخ گرایی سطحی پست مدرن
 

hossein00104

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
کاملا درسته مهندس;)،
سوال بعدی با شما ...
تاسیسات مکانیکی برای دانشجویان معماری ، محمدرضا سلطاندوست.
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
نخستین همایش هنر و معماری ساسانیان

نخستین همایش هنر و معماری ساسانیان


نخستین همایش تخصصی هنر و معماری ساسانیان اسفند ماه امسال به کوشش انجمن باستان‌شناسی ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.




برنامۀ همایش باستان‌شناسی و هنر ساسانی

تالار مولوی (دانشکده علوم انسانی، دانشگاه شهید بهشتی)

۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۹:۰۰: سرود ملی و تلاوت قرآن

۹:۱۵: خیر مقدم توسط دبیر علمی همایش

۹:۳۰: سخنرانی افتتاحیه دکتر خاتمی ریاست دانشکده علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی

۹:۴۵: سخنرانی مؤسس و مدیر داخلی کندوکاو

۱۰:۰۰: استاد مهدی رهبر(کشف یک برج خاموشی دوره ساسانی در بندیان و ملاحظاتی در باره دخمه گذاری در آئین زرتشت)

۱۰:۳۰: استاد ناصر چگینی (کاوشها و پژوهشهای قلعه یزدگرد)

۱۱:۳۰-۱۱: پذیرایی

۱۱:۳۰:دکتر یعقوب محمدی فر (بررسی محوطه‌های ساسانی دشت سیمره)

۱۲:۰۰: میلاد وندائی (اردشیر خوره، پایتخت مذهبی ساسانیان)

۱۳:۳۰-۱۲:۳۰: نهار

۱۳:۳۰: دکتر سید مهدی موسوی (تقلید و نوآوری در هنر فلزگری ساسانی: تحلیل موضوعی چند ظرف سیمین)

۱۴:۰۰: دکتر جواد نیستانی (آیا ارَجَان دوره اسلامی همان برم قباد ساسانی است؟)

۱۴:۳۰: دکتر محمدرضا چیت ساز (سبز در سبز، آهنگی از دوره ساسانی)

۱۵:۳۰-۱۵:۰۰ پذیرایی

۱۵:۳۰: دکتر نگین میری (در باغ سبز: روابط ایران ساسانی و امپراتوری روم در دوران صلح از دریچه باستان شناسی)

۱۶:۰۰: دکتر سید رسول موسوی حاجی (مروری بر چند نقش برجسته پر بحث ساسانی)

۱۶:۳۰: مراسم اختتامیه و اهدای تندیس و نشان دکتر نگهبان به دکتر محمد یوسف کیانی








 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
فراخوان مسابقه معماری از نگاه دوربین

فراخوان مسابقه معماری از نگاه دوربین

گزارش معماری نیوز، فصلنامه معماری و طراحی داخلی "خانه و دفتركار" قصد دارد ، مسابقه ای تحت عنوان "معماری از نگاه دوربین " برگزار نماید.

هدف از برگزاری این مسابقه ، به تصویر كشیدن زوایای پنهان این هنر، از نگاه یك عكاس و معرفی بهتر و دقیق تر، این مهم به اقشار خاص و عام جامعه می‌باشد .

آثار برتر و انتخابی ضمن چاپ در شماره آتی فصلنامه خانه و دفتركار ، دز گالری ای كه هم زمان با همایشی مرتبط توسط این فصلنامه و
به همراهی انجمن معماران و طراحان داخلی ایران برگزار خواهد ‌شد ، به نمایش درخواهد آمد.

لذا از شما عكاسان ، معماران و طراحان داخلی دعوت می‌گردد تا آثار خود را در زمینه دیتیل های معماری ، نماهای ساختمانی ، طراحی داخلی و چیدمان ، با رعایت شرایط ذیل ، جهت شركت در مسابقه ارسال نمایید.





شرایط شركت در مسابقه:

• شركت در این مسابقه برای عموم عكاسان ومعماران و صاحبان دید آزاد است.
• هرشركت كننده، در هر بخش می‌تواند 10 عكس ارسال نماید.

تحویل آثار:

• مشخصات عكس: سایز عكس‌ها: رنگی ، cm20*30، dpi300، با فرمت tiffوبر روی CD تحویل داده شود.
• مشخصات: شماره تماس عكاس، با خط خوانا و ماژیك بر روی CD نوشته شود.

نحوه ارسال:

• عكس‌ها می‌بایست به آدرس دفتر نشریه ارسال گردد.
تهران،خیابان مطهری ،خیابان لارستان،پلاك78،واحد9 فصلنامه معماری ومعماری داخلی خانه ودفتركار.

• شماره تماس: 8-88101356-021

عناوین مسابقه:

1. نماهای ساختمان(زاویه دید:ایزومتریك، دیمتریك)

2. دیتیل‌های معماری(زاویه دید:آزاد)

3. طراحی داخلی وچیدمان(زاویه دید:آزاد)


جوایز مسابقه:

• عكس برتر بر روی جلد به چاپ می‌رسد، با ذكر نام عكاس (لوگو)

• نفرات دوم وسوم،از هر گروه در بخش گالری فصلنامه،با ذكر مشخصات كامل عكاس به چاپ می‌رسد، و در همایش از آنها تقدیر می‌شود.

• تمامی عكس‌های منتخب، در گالری‌ای كه هم زمان، با همایش برگزار می‌شود به نمایش در خواهد آمد.

• به نفرات برتر لوح یادبود و همچنین اشتراك افتخاری فصلنامه "خانه ودفتركار"اهدا می‌شود.

• برای تمامی شركت كنندگان در این فراخوان،كارت دعوت به همایش و گالری ارسال می‌گردد.

مهلت ارسال عكس‌ها:

• تا پایان وقت اداری روز 25/12/91 می‌باشد.





سایت خبری معماری نیوز



 
آخرین ویرایش:

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفتمان نقد معماری و شهرسازی:کاربرد تئوری پیچیدگی در فهم شهر
صدوهفدهمین گفتمان نقد معماری و شهرسازی
سخنران: طوفان حقانی
اعضای پانل:
سیدمحمد بهشتی
ارژنگ پیروزفر
احمد سعیدنیا

دبیر: سعید سادات‌نیا
دوشنبه 7 اسفند 1391، ساعت 17
خانه هنرمندان ایران، تالار ناصری

 

sohrab-pir

عضو جدید
فراخوان کارگاه مقاله نویسی علمی پژوهشی و ISI هنر، معماری و شهرسازی ایران

فراخوان کارگاه مقاله نویسی علمی پژوهشی و ISI هنر، معماری و شهرسازی ایران

فراخوان کارگاه مقاله نویسی علمی پژوهشی و ISI هنر، معماری و شهرسازی ایران

WWW.KARGAHMEMARI.COM

poster6-01 (1).jpg


قضاوت در این باره که جایگاه یک مقاله علمی در مسیر تحصیلی و کاری یک هنرمند، معمار یا شهرساز چگونه باید باشد و آیا وضعیت فعلی متناسب با نیازهای ما طراحی شده یا خیر، بحث دیگری است که در سطح دیگری طرح می گردد. لاجرم باید بپذیریم که چه در ایران و چه خارج از آن، دستیابی به مقاطع تحصیلی بالاتر، پذیرش دانشگاه های خارجی و جذب در هیات علمی دانشگاه ها و یا ارتقا رتبه در آن ها وابستگی مستقیم به کمیت و گاه کیفیت مقالات تالیفی از سوی شما دارد. جز این نیز باید توجه داشت که مقاله علمی به عنوان یک نظام حقوقی و یک ماشین تولید محتوا، زیر و بم هایی دارد که دانستن آنها برای یک علاقه مند صرف و یک پژوهشگر آزاد نیز ضروری است. بر این اساس باید گفت که هدف این دوره، نه آموزش روش تحقیق و نه مبانی نظری است. در این دوره طی 8 جلسه می آموزید که از یک سوال قاطع به یک جواب قاطع برسید. شما یک مقاله می نویسید اما تجربه نوشتن چندین مقاله دیگر را موازی با مقاله خود از سر می گذرانید. روشی که در مقاله دیگر اعضا استفاده می شود، می تواند روشی باشد که در مقاله بعدی شما مورد بهره برداری قرار می گیرد. مقالات این دوره برای چاپ در یک ژورنال علمی پژوهشی یا ISI پرورانده می شوند و هدف ما کسب مزیت در دستیابی به مقطع تحصیلی بالاتر و یا جذب در هیات علمی دانشگاه های کشور است. تجربه کارگاه های پیشین در شهرهای گوناگون باعث تغییراتی در برنامه دومین دوره شده است. 4 جلسه ابتدایی به صورت گروهی و حضوری برگزار می گردد و 4 جلسه ای که شخص به جای گفتگوهای گاه بی حاصل باید به ارائه متن تولیدی اش بپردازد به صورت مکاتبه ای و از طریق ایمیل کارگاه صورت می گیرد تا هم به اجبار رویکردی عملی به موضوع داشته باشد و هم مدرس، نه در ظرف محدود 4 ساعته کلاس که تقسیم بر تعداد دانشجویان می گردد، بلکه به میزان ضرورت و نیاز هر متن به آن بپردازد. کلاس ها همچنان محدود به 15 نفر باقی می ماند. شرح درس دوره دوم اندکی تغییر یافته که برنامه آن در سایت کارگاه معماری به تفصیل آمده است. درباره زمان برگزاری دوره تلاش بر آن است تا 3 جلسه ابتدایی که سبب شروع کار نوشتن می گردد پیش از فرصت طلایی تعطیلات نوروزی برگزار گردد که این امر بستگی به سرعت تشکیل کلاس ها از جانب شما دارد. برای آشنایی بیشتر با خروجی دوره می توانید در بخش گزارش و آمار سایت کارگاه، عناوین تالیفی دوره اول را مشاهده فرمایید.موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد
کاربران برتر تالار معمـاری - بهمن ماه 1391

کاربران برتر تالار معمـاری - بهمن ماه 1391

با درود سلام خدمت تمامی دوستان هنرمند معمار و اعضا تالار معماری
صمیمانه از طرف تیم مدیران تالار معماری از تک تک دوستانی که در مدت گذشته سبب پویایی این تالار بوده اند و با ارسال های مفید خودشون در ارتقا تالار سهیم بوده اند تشکر میکنم ؛

به رسم سپاس از زحمات شما , از دوستان خوبی که در ماه گذشته فعالیتی ارزنده و ارسالهای مفید بیشتری داشتند کمال تشکر و قدردانی دارم . که امتیازات برای ایشان در نظر گرفته شده که به این دوستان اهدا خواهد شد
دوستان خوب فعال در این ماه :



امیدوارم کماکان شاهد حضور و فعالیت خوب این دوستان و تمامی اعضا خوب تالار باشیم ؛
مانا و انوشه باشید :gol:
 

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
به همت فرهنگسراي ارسباران؛
كارگاه «ذهن و معماري» برگزار مي شود
باشگاه معماری تهران كارگاه تخصصي«ذهن و معماري» را با حضور آرزو صدوقي از اوايل اسفند ماه پنج شنبه ها در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي كند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه3و فرهنگ­سرای­ارسباران، در اين برنامه روند طراحي از جمله تحليل نمونه هاي مشابه پلان هاي مورد طراحي، مشاهده دوباره پلان ها و ... مورد ارزيابي قرار مي گيرد.
آرزو صدوقي فارغ التحصيل در مقطع دكتري رشته معماري از دانشگاه علم و صنعت است و از جمله فعاليت هاي وي مي توان به ارائه مقاله هايي چون گلخانه نوين خورشيدی، ارائه شده در چهارمين کنفرانس بهينه سازی مصرف سوخت، بکارگيری شوادان(فضايی سنتی در خانه سنتی ايران) ارائه شده در چهارمين کنفرانس بهينه سازی مصرف سوخت،محيط و شکل گيری سکونتگاهها1386، مجله آبادی، شماره 55، محيط و ماندگاری سکونتگاههای صخره ای، با بررسی چند نمونه موردی، اولين کنفرانس سکونتگاههای صخره ای زاگرس، سنندج اشاره كرد.
باشگاه معماری تهران عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش می­کند تا به برگزاری نشست های تخصصی، برپایی بزرگداشت های مفاخر معماری ایران و نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.
علاقه­مندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی،بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

 

O . P . O . S

عضو جدید
مرحله 8 -سوال7
تاریخ از کی شروع میشه و ماقبل تاریخ یعنی چی؟؟؟(شاید در ظاهر سوال مربوط به رشته تاریخ باشه ولی در رابطه با دروس تاریخ معماری بهتره اینو بدونیم)

خب مثل اینکه باید خودم ج بدم....وقتی از اغاز تاریخ صحبت می کنیم منظور زمان اغاز نوشتن تاریخ است یعنی زمان اختراع خط...و ما قبل تاریخ یعنی قبل از اختراع خط.


مرحله 8- سوال8
انواع تاق در معماری ایرانی؟؟
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرحله 8- سوال8
انواع تاق در معماری ایرانی؟؟


طاق به مفهوم پوشش فضای بین دو دیواراست و شکلی که طاق از نظر ترکیب تابع آن می شود همان چفد است. که شامل پوشش تخت و سغ می باشد که پوشش سغ به دو بخش عمده ی مازه دار و تیزه دار تقسیم می شود.

و طاق ها از نظر نوع اجرا به 4 روش تقسیم می شوند:
1.طاق ضربی
2.طاق رومی
3.طاق چپیله یا تیغه ای یا لاپوش و یا قمی پوش
4.اجرای طاقِ ضربی و رومی با هم




 

O . P . O . S

عضو جدید
طاق به مفهوم پوشش فضای بین دو دیواراست و شکلی که طاق از نظر ترکیب تابع آن می شود همان چفد است. که شامل پوشش تخت و سغ می باشد که پوشش سغ به دو بخش عمده ی مازه دار و تیزه دار تقسیم می شود.

و طاق ها از نظر نوع اجرا به 4 روش تقسیم می شوند:
1.طاق ضربی
2.طاق رومی
3.طاق چپیله یا تیغه ای یا لاپوش و یا قمی پوش
4.اجرای طاقِ ضربی و رومی با هم





سلام عزیزم اینهایی که گفتی روشهای اجرای قوس هستنند که تاق دورانی یک قوسی یا چند قوسی،یکی از انواع تاق هاست....منتظرجواب درستت هستم...
 

sanaz_panel

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آغاز ثبت نام ششمین سمینار فصلنامه "نقش معمار"

آغاز ثبت نام ششمین سمینار فصلنامه "نقش معمار"

به گزارش معماری نیوز، ششمین سمینار فصلنامه نقش معمار با حضور "نیل لیچ" برگزار می شود.

این سمینار در تاریخ 26اسفند91 و با حضور منتقدین بهرام شیردل و رضا دانشمیر با سخنرانی "نیل لیچ" ، متفکر و نظریه پرداز معماری و مؤلف کتب متعدد معماری برای اولین بار در ایران وبا حضور جمعی از معماران سرشناس ایران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سمینار با موضوعات، بحث پیرامون رشد و توسعه طراحی دیجیتال از ظهور اولیه در سال های 1990 تا امروز ادامه خواهد یافت.

علاقمندان به شرکت در سمینار که گواهی حضور در سمینار نیز صادر خواهد شد مهلت دارند برای ثبت نام بسیار محدود تا 23اسفند91 اقدام کنند.





نحوه ثبت نام در سمینار:
ارسال همزمان مشخصات کامل فردی و مشخصات فیش واریزی به آدرس ایمیل سمینار seminar.leachneil@gmail.com

مشخصات کامل فردی:
نام و نام خانوادگی به فارسی و انگلیسی (انگلیسی منطبق با گذرنامه خود) – سن – شماره تلفن همراه – شماره تلفن ثابت - آدرس دقیق پستی – آدرس ایمیل شخصی جهت مکاتبات قبل از سمینار – آخرین مدرک تحصیلی – شغل – نام محل کار و یا تحصیل

مشخصات فیش واریزی شامل چهار شماره آخر کارت مبدأ، شماره ارجاع و تاریخ واریز آن به مبلغ 65000 تومان به کارت عابربانک صادرات شماره 6037691746633403 به نام خانم زهرا کاظمی نژاد (ظرف 72 ساعت پس از ارسال مدارک ایمیل تایید را دریافت خواهید نمود

(در صورت عدم دریافت ایمیل تایید ظرف مدت مذکور با شماره همراه مجله تماس بگیرید)
 

O . P . O . S

عضو جدید
[


مرحله 8- سوال8
انواع تاق در معماری ایرانی؟؟[/QUOTE]

این هم ج صحیح و کامل:Untitled.jpg
اشنایی بامعماری اسلامی-دکترکاوه فتاحی


مرحله 8-سوال 9
chichu art museumساخته شده در ژاپن سال2004 اثر کیه؟؟؟
 

O . P . O . S

عضو جدید
اثر تادائو آندو[/QUOTE]

آفرین :biggrin:چقد زود ج دادی...هنوز جوهر قلمم خشک نشده بود....;):Dسوال بعدی؟؟؟
.
.
.
راسی اطلاعات مربوط به سازه وپلان و...این موزه رو نداری؟؟برا طرحم لازم دارم
 

hossein00104

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
آفرین:love: چقد زود ج دادی...هنوز جوهر قلمم خشک نشده بود....;):Dسوال بعدی؟؟؟


مرسی مهندس یه جای دیگه خشک شدش رو دیدم ...;)
مرحله 8 سوال - 10
از دید فرانک لویدرایت نزدیک ترین و دورترین هنر قابل مطالعه در معماری؟
 

Similar threads

بالا