هشدار به سازمان ملل // کشورها براي مواجهه با بيگانگان فضايي آماده شوند

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هشدار به سازمان ملل
کشورها براي مواجهه با بيگانگان فضايي آماده شوند .. :gol::cool:

جام جم آنلاين: دانشمندان به سازمان ملل متحد اخطار دادند اين سازمان بايد براي برخورد با بيگانگان فضايي برنامه هايي را آماده کرده و کشورها را براي همکاري جهاني برانگيزد زيرا هيچ تضميني وجود ندارد که اين موجودات با انسانها رفتاري دوستانه داشته باشند.

به گزارش مهر، دانشمنداني از دانشگاه هاي کمبريج، اوپن، سنت اندروز و مدرسه علوم ديني پاسيفيک لوتران اخطار دادند دولت هاي جهان در صورت برقراري تماس بيگانگان فضايي با زمين بايد براي اجراي برنامه هاي هماهنگ شده آمادگي کامل داشته باشند و سازمان ملل متحد نيز بايد بخشي را با عنوان دفتر امور فرازميني راه اندازي کند تا در اين بخش به برنامه ريزي و طراحي نقشه هايي براي چگونگي برخورد با بيگانگان فضايي پرداخته شود.
اين اظهارات قسمتي از نسخه نشريه علمي Phil. Trans با تمرکز کامل بر حيات فرازميني است، اين نشريه به انجمن سلطنتي علوم اختصاص داشته و به تازگي منتشر شده است. در اين مقاله دانشمندان تمامي جنبه هاي تحقيقات براي يافتن حيات فرازميني را از جنبه نجومي و زيستي گرفته تا جنبه سياسي و مذهبي که پس از مواجهه با بيگانگان فضايي اهميت پيدا خواهند کرد مورد بررسي قرار داده اند.
اين دانشمندان با تاکيد بر نياز به همکاري جهاني و برنامه اي دقيق تحت پشتيباني نهاد سياسي قانوني و جهاني ، اعلام کردند سازمان ملل متحد در حال حاضر مکانيزم از پيش آماده «کميته استفاده صلح آميز از فضا» را در اختيار دارد و مي تواند از آن در راستاي برنامه ريزي براي مقابله با بيگانگان فضايي استفاده کند.
به گفته اين دانشمندان سازمان ملل بايد بخش امور فرازميني اين سازمان را راه اندازي کرده و با اين پديده همانطور جدي برخورد کند که براي مقابله با برخورد اجرام کيهاني با زمين برخورد کرده است. به گفته «سايمون کنوي موريس» استاد پاليوبيولوژي تکاملي دانشگاه کمبريج، هرکس که براي تماس برقرار کردن با بيگانگان فضايي برنامه ريزي مي کند، بهتر است خود را براي شرايطي سخت آماده کند.
به گفته وي حيات در هر گوشه ديگري از جهان هستي مي تواند شباهت هاي زيادي با حيات بر روي زمين داشته باشد، به ويژه اگر اين حيات بيگانه از سياره اي شبه زميني به وجود آمده باشد زيرا در جهان هاي شبه زميني مي توان ساختارهاي زيستي مولکولي مشابه زمين يافت. اين به آن معني است که بيگانگان فضايي مي توانند به ما شباهت داشته باشند و اين شباهت مي تواند در زمينه گرايش ذاتي انسان به خشونت نيز صحت داشته باشد.

 

Similar threads

بالا