مهم ترین اخبار فوتبال ایران

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعتراض باشگاه ذوب آهن به بلاتکليفي پلي‌آف

اعتراض باشگاه ذوب آهن به بلاتکليفي پلي‌آف

[h=1]اعتراض باشگاه ذوب آهن به بلاتکليفي پلي‌آف[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: هنوز هيچ چيزي براي ما مشخص نيست و ما از فدراسيون انتظار داريم هر چه سريعتر تکليف بازي پلي‌آف را روشن کند.[/h]

خسرو ابراهيمي اظهارکرد: از فدراسيون فوتبال انتظار داريم هر چه سريعتر تکليف بازي پلي آف را روشن کند تا تيم ذوب‌آهن از حالت بلاتکليفي در بيايد. هم اکنون تيم ما در حال تمرين روزانه است، اما معلوم نيست اين تمرينات تا چه زماني مي‌خواهد ادامه پيدا کند چون با اين روند يک حالت فرسايشي به وجود مي‌آيد و بازيکنان ما از نظر رواني و بدني تحليل مي‌روند.

به گزارش ايسنا ، وي با بيان اينکه نقل و انتقالات بايد بعد از آخرين بازي در ليگ انجام شود گفت: هم اکنون هر گونه نقل و انتقالي در تيم‌ها غير قانوني است و اگر انتقالي به طور رسمي به ثبت برسد ما بدون شک به اين موضوع اعتراض خواهيم کرد.

ابراهيمي افزود: ما براي فصل آينده قصد داريم تيمي را ببنديم که مدعي قهرماني باشد و سهميه آسيايي کسب کند. درست نيست که ما در حالت بلاتکليفي به سر ببريم.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصريح‌کرد: اکثر بازيکنان فعلي ما اعلام کرده‌اند که قصد دارند در تيم خود بمانند چرا که به ذوب‌آهن عشق مي‌ورزند و مي‌دانند که براي فصل آينده قرار است تيم خوبي بسته شود. ما خيالمان از بابت بازکنان خودمان راحت است، اما نگران اين هستيم که در نقل و انتقالات با اين وضعيت ضربه بخوريم. فدراسيون بايد هر چه سريعتر به اين بلاتکليفي خاتمه دهد.

وي خاطرنشان‌کرد: ذوب‌آهن به روزهاي خوب خود بر خواهد گشت و باز هم براي فوتبال اصفهان و ايران افتخار آفريني خواهد کرد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
هدايتي سهام باشگاه ملوان را واگذار کرد

هدايتي سهام باشگاه ملوان را واگذار کرد

ا انصراف کامل از حضور در فوتبال
[h=1]هدايتي سهام باشگاه ملوان را واگذار کرد[/h]
[h=2] مالک باشگاه ملوان انزلي 70درصد سهام باشگاه که در اختيارش بود را به هيئت مديره واگذار و از فوتبال به طور کامل کناره‌گيري کرد.[/h]

حسين هدايتي در جلسه‌اي که امروز با حضور فرماندار انزلي حسن خسته‌وند نماينده مردم انزلي در مجلس و صادق درودگر در تهران برگزار شد، اعلام کرد به خاطر فضاي موجود در فوتبال و معضلاتي که در اين رشته ورزشي وجود دارد ديگر قصد حضور در فوتبال را ندارد و به طور کامل مي‌خواهد از فوتبال جدا شود.

به گزارش فارس، هدايتي 70 درصد از سهام باشگاه ملوان که فصل گذشته در اختيار گرفته بود را به هيئت مديره واگذار کرد تا آنها در مورد اين سهام و آينده باشگاه تصميم بگيرند.

اين در حالي است که هدايتي به مسئولان انزلي قول داده است، 25درصد از پيش‌قرارداد بازيکنان براي فصل آينده را به مردم انزلي هديه کند تا اين تيم براي فصل آينده نيز آماده باشد و پس از کناره‌گيري هدايتي با مشکلي مواجه نشود تا در اين زمان مسئولان هيئت مديره تکليف سهام باشگاه را مشخص کند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]جريمه 2ميليوني استقلال و محروميت بازيکن فولاد[/h]
[h=2] کميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه استقلال را دو ميليون تومان جريمه کرد و بازيکن فولاد نيز يک جلسه محروم شد.[/h]

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد تخلفات رخ داده در ديدار فولاد خوزستان و استقلال در هفته سي‌وسوم ليگ برتر که در تاريخ 25 اسفند در ورزشگاه تختي اهواز برگزار شد رأي خود را به شرح زير صادر کرد:

تيم استقلال به دليل تخلف پرتاب اشتباه متفرقه به پرداخت 20 ميليون ريا جريمه نقدي محکوم شد.

مهدي اميرآبادي بازيکن تيم فولاد به دليل توهين به داور يک جلسه محروم و 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
تماس رویانیان با مدافع استقلال

تماس رویانیان با مدافع استقلال

به نظر می رسد محمدرویانیان از اشتباهات فصل پیش خود درسی نگرفته است
سایت گل - علی حمودی مدافع استقلال در آستانه سفر این تیم به دبی برای بازی الشباب از تماس تلفنی محمدرویانیان برای قرمزپوش کردن او خبر داده است .
به گزارش گل به نقل از تسنیم ، حمودی می گوید:بله، ایشان با من تماس گرفت ولی فقط در حد حرف بود. به وی پاسخ دادم که بازیهای استقلال در لیگ قهرمانان باید تمام شود چون من بازیکن استقلال هستم و درست نیست اکنون درباره این مسئله صحبت کنیم.
نکته این خبر نه در تماس با مدافع تیم رقیب که ، در مسئله مهم دیگری است . اینکه درست مثل سال گذشته ، محمد رویانیان پروژه تیم بستن را عهده دار شده درحالیکه طبعا آنقدر ها از فوتبال و نیازهای تیمش باخبر نیست و البته چه کسی می داند که ایا سرمربی سال بعد تیم او به بازی حمودی و سایرین علاقه دارد یا نه ...
همه می دانند که شکل پوپولیستی مدیریت رویانیان در فصل نقل و انتقالات از دلایل مهم ناکامی پرسپولیس در این فصل بود وحالا ظاهرا این ماجرا به عینه تکرار می شود. او سال گذشته تیمی با 7 مهاجم و بدون هافبک دفاعی بست که نتیجه اش اخراج دو سرمربی بود و فصلی که بدون جام به پایان رسید ...
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماجدی: حمودی به پرسپولیس نمیرود
میرشاد ماجدی در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص مذاکره محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس با علی حمودی، اظهار داشت: قول میدهم هیچ بازیکنی از استقلال به پرسپولیس نخواهد رفت. همانطور که فتحاللهزاده مدیرعامل استقلال گفته هر تیمی میتواند با بازیکنان استقلال مذاکره کند چون اعتقاد داریم هیچ بازیکنی از استقلال به پرسپولیس نمیرود؛ بنابراین مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان ما اشکالی ندارد.
وی افزود: لیگ برتر به پایان رسیده و این به این معنا است که نقل و انتقالات شروع شده و طبیعی است که باشگاهها به دنبال بازیکنان مورد نظر خود باشند. حمودی بازیکن باهوشی است و آنقدر به استقلال علاقه دارد که این مذاکرات برای وی پیش پا افتاده است.
ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است حمودی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال ناراحت باشد که بخواهد به پرسپولیس برود، گفت: این مسئله ربطی به مطالبات این بازیکن ندارد. همانطور که گفتم او بازیکن باهوشی است و به پرسپولیس نخواهد رفت.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
جريمه 70 ميليوني استقلال از سوي AFC

جريمه 70 ميليوني استقلال از سوي AFC

[h=1]جريمه 70 ميليوني استقلال از سوي AFC[/h]
[h=2] کميته انضباطي فوتبال آسيا استقلال را با جريمه 20 هزار دلاري مواجه کرد.[/h]

باشگاه فوتبال استقلال تهران از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا به دليل "رفتار نامناسب هواداران" اين تيم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با جريمه‌اي 20 هزار دلاري (هفتاد ميليوني) مواجه شد. باشگاه استقلال تهران بر اساس گزارش‌هاي داوري و ناظران اين مسابقات در هر سه ديداري که ميزبان بوده است و با شکايت تيم‌هاي ميهمان روبرو شده است، به پرداخت اين مبلغ جريمه شده است. گرچه شکايت قطري‌ها از سوي کميته‌ي رسيدگي رد شده اما براي اتفاقات بازي استقلال با العين اين تيم 5 هزار دلار و براي پرتاب ترقه ها در بازي با الهلال ، رقم 15 هزار دلار جريمه شده است.

به گزارش گل، جريمه‌هايي که حالا پرداخت شان به دليل مشکلات باشگاه هاي ايراني در انتقال دلار به چالشي بدل مي شود اگرچه اين بار AFC اين فرصت را دارد تا بدهي ها را از سهم پاداش هاي آسيايي تيم کم کند اما پرتاب ترقه ها در اين دو بازي براي استقلال رقمي معادل 70 ميليون تومان هزينه به همراه داشته است و کنفدراسيون فوتبال آسيا که اين حکم را در جلسه 3 روز قبلش صادر کرده استقلال را تهديد کرده در صورت تکرار اين اتفاقات با برخوردي جدي تر مواجه مي شود.

امير قلعه‌نوئي سرمربي استقلال، عليرضا منصوريان و علي فتح‌اله‌زاده مديرعامل اين باشگاه از جمله کساني بوده‌اند که با گلايه از اين حرکت هواداران، از آن‌ها درخواست کرده‌اند تا ديگر اين حرکات را تکرار نکنند تا نماينده‌ي مقتدر ايران در اين رقابت‌ها به چالش کشيده نشوند و مانع از حرکت آبي‌ها به سوي سومين ستاره روي پيراهن شان شوند.

 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
تا وقتی قلعه نوعی و کمالوند و امثال این آقایون تو فوتبال ایران باند های مافیاییشون نتیچه ها رو مشخص میکنن همین آش و همین کاسه .. امروز تراکتور.. فردا سپاهان پس فردا پرسپولیس ... آقا ترکی 6 ماه قهر میکنه میره بعد دقیقا تو یه همچین بازی حساسی میاد میشه داور بازی استقلال و خیلی راحت یه پنالتی براشون میگیره و قهرمانشون میکنه تموم شد رفت بقیه تیم ها هم برن غاز بچرنون انگار نه انگار یه تیم دو فصل زحمت کشیده برای قهرمانی تیمش......
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه مسابقات پلي‌آف ليگ دسته اول

برنامه مسابقات پلي‌آف ليگ دسته اول

پس از سقوط شهرداري تبريز به دسته دوم
[h=1]برنامه مسابقات پلي‌آف ليگ دسته اول[/h]
[h=2] برنامه مسابقات پلي‌آف ليگ دسته اول اعلام شد.[/h]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، برنامه مسابقات پلي‌آف ليگ دسته اول به شرخ ذيل اعلام شد:

ديدار رفت روز يکشنبه مورخ 92/03/05 ساعت 17 ورزشگاه قدس همدان

پاس همدان – مس سرچشمه

ديدار برگشت روز پنج شنبه مورخ 92/03/09 ساعت 16:30 ورزشگاه شهيد زينلي سرچشمه

مس سرچشمه – پاس همدان

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]اخبار کميته انضباطي[/h]
[h=2] کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، احکام وراي هايش را درباره پرونده هاي موجود در اين کميته صادر کرد.[/h]

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت رسمي فدراسيون، اين احکام به شرح زير است:

اميرآبادي يک ميليون تومان جريمه شد

مهدي اميرآبادي بازيکن تيم فولاد خوزستان به دليل مصاحبه با يک خبرگزاري عليه دپارتمان داوري، جريمه شد. اين بازيکن در اين مصاحبه اظهارت خلاف واقع بيان کرده و جملاتي توهين آميز به کار برده که به همين دليل به پرداخت يک ميليون تومان جريمه و همچنين يک جلسه محروميت از همراهي تيمش محکوم مي شود. راي صادره قطعي و لازم الاجراست.

جريمه 30 ميليوني براي استقلال

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري، در بازي استقلال تهران و داماش گيلان که روز 20 ارديبهشت در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شده بود، تماشاگران استقلال تخلفاتي را مرتکب شدند که بر همين اساس باشگاه استقلال به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي و لازم الاجراست.

تذکر به مديرعامل نفت آبادان

ناصر گودرزي، مديرعامل باشگاه نفت آبادان، در مصاحبه با يکي از خبرگزاري ها، اظهاراتي خلاف واقع داشته که کميته انضباطي در تاريخ 22 ارديبهشت تشکيل جلسه داد و وي اعلام کرد که به هيچ عنوان قصد توهين به کسي را نداشته است. در هر حال کميته انضباطي ضمن تذکر به مديرعامل نفت آبادان اعلام مي کند که ايشان در بکارگيري الفاظ خود دقت بيشتري به خرج بدهد. در صورت تکرار تخلف ، کميته انضباطي درباره مديرعامل نفت آبادان حکم لازم را صادر خواهد کرد.

دعوت از ميثم بائو به کميته انضباطي

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، ميثم بائو، بازيکن تيم استقلال تهران را به خاطر مصاحبه با يکي از خبرگزاري ها و توضيح پيرامون مطالبي که در اين مصاحبه ذکر کرده به کميته انضباطي دعوت کرده است. اين بازيکن بايد روز سه شنبه 7 خرداد 92 با در دست داشتن مدارک و مستندات در کميته انضباطي حاضر شود. عدم حضور وي مانع رسيدگي نيست.


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کدام تيم براي استقلال ايده‌آل‌تر است؟

کدام تيم براي استقلال ايده‌آل‌تر است؟

يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا؛
[h=1]کدام تيم براي استقلال ايده‌آل‌تر است؟[/h]
[h=2] با برگزاري ديدارهاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، 8 تيم برتر اين رقابت‌ها مشخص شدند.[/h]

مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا سه‌شنبه و چهارشنبه شب گذشته با برگزاري 8 ديدار به پايان رسيد تا پس از اتمام اين مرحله چهره 8 تيم برتر اين رقابت‌ها مشخص شود.

به گزارش فارس، تيم فوتبال استقلال که در مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها با تيم الشباب امارات ديدار کرده بود در نهايت با برتري مجموع 4 بر 2 در دو ديدار رفت و برگشت به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيد تا در مرحله بعدي منتظر ديگر حريف آسيايي خود باشد.

بر همين اساس قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها 30 خرداد ماه امسال در مقر کنفدراسيون فوتبال‌ آسيا در کوالالامپور برگزار مي‌شود تا 8 تيم حاضر در اين مرحله با رقيبان خود آشنا شوند.

نتايج کامل ديدارهاي برگشت مرحله يک هشتم نهايي به شرح زير است:

سه‌شنبه 31 ارديبهشت:

الشباب عربستان 3 - الغرافه قطر صفر (مجموع 5 بر يک به سود الشباب)

الاهلي عربستان 2 - الجيش قطر صفر (مجموع 3 بر يک به سود الاهلي)

بنيادکار ازبکستان صفر - بوريرام يونايتد تايلند صفر (مجموع 2 بر يک به سود بوريرام)

اف سي سئول کره‌جنوبي 3 - بيجينگ گوان چين يک (مجموع 3 بر يک به سود اف سي سئول)

چهارشنبه اول خرداد:

گوانگژو چين 3 - سنترال کوئست استراليا صفر (مجموع 5 بر يک به سود گوانگژو)

کاشيوا ريسول ژاپن 3 - چونبوک موتورز کره‌جنوبي 2 (مجموع 5 بر 2 به سود کاشيوا ريسول)

لخويا قطر 2 - الهلال عربستان 2 (مجموع 3 بر 2 به سود لخويا)

استقلال ايران صفر - الشباب امارات صفر (مجموع 4 بر 2 به سود استقلال)

استقلالي‌ها که کار خود در رقابت‌هاي فصل 2013 ليگ قهرمانان آسيا را با حضور در گروه مرگ و هم‌گروهي با الريان قطر، الهلال عربستان و العين امارات آغاز کردند، در نهايت با 4 پيروزي، يک تساوي و يک شکست با 13 امتياز اين گروه را مقهور قدرت خويش ساخته و به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شدند.

قهرمان ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران که در رقابت‌هاي فصل اخير توانست قهرماني را در اين رقابت‌ها هت‌تريک کند، اين روزها با مشکلات عديده مالي دست و پنجه نرم کرده و هواداران اين تيم که گويا نبايد آب خوش از گلويشان پايين برود، در انتظار تعيين تکليف کادر مديريتي، کادر فني و ماندن ستاره‌ها در تيم محبوبشان هستند تا با حفظ اسکلت اصلي تيم و البته جذب چند ستاره ديگر، همچنان پتانسيل قهرماني قاره کهن و کسب سومين ستاره در تيم آبي‌پوش بيشتر از گذشته در اين تيم باقي بماند.

در اين گزارش قصد داريم به بررسي و تشريح آخرين وضعيت حريفان احتمالي استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا بپردازيم تا در نهايت مشخص شود کدام تيم در مرحله يک چهارم نهايي حريفي ايده‌آل براي شاگردان امير قلعه‌نويي (در صورت ماندن در رأس کادر فني استقلال در فصل آينده) خواهد بود.

*اف سي سئول کره‌جنوبي

سرخ‌پوشان اف سي سئول با سرمربيگري چوي يونگ سو از گروه پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان کار خود را امسال در آسيا آغاز کرد.

اين تيم که به واسطه قهرماني در رقابت‌هاي کي ليگ 2012 به ليگ قهرمانان آسيا راه يافته بود در فصل جاري اين رقابت‌ها با تيم‌هاي جيانگسو چين، بوريرام تايلند و وگالتا ژاپن در گروه پنجم با کسب 11 امتياز حاصل از 3 برد، 2 تساوي و يک شکست به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شد.

در مرحله حذفي هم نماينده کره‌ جنوبي در مجموع 3 بر يک از سد بيجينگ گوان چين گذشت و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد.

اف‌سي سئول با اين حال در رقابت‌هاي فصل جاري ليگ کره جنوبي خيلي حال و روز خوشي ندارد و در پايان هفته دوازدهم ليگ 14 تيمي کي ليگ با يک بازي کمتر و 13 امتياز در رده نهم جدول قرار دارد.

همچنين از سوابق سئول در آسيا مي‌توان به نايب قهرماني اين تيم در تهران در سال 2002 اشاره کرد. نماينده کره‌جنوبي در آن سال در حالي که زمين ورزشگاه آزادي به خاطر باراني سيل‌آسا بي‌شباهت به باتلاق نبود 2 بر يک از سد استقلال گذشت و راهي فينال شد که در بازي پاياني با شکست از سون سامسونگ، ديگر تيم کره‌اي به عنوان نايب قهرماني آسيا بسنده کرد.

سئول در سال‌هاي 2009 و 2011 نيز با رسيدن به يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها به ترتيب با شکست از ام‌صلال قطر و الاتحاد عربستان از دور مسابقات کنار رفت.

از نکات قابل توجه اينکه نلو وينگاداي پرتغالي، سرمربي سابق پرسپوليس هدايت اين تيم کر‌ه‌اي را بر عهده داشته است و اين تيم در ورزشگاه جام جهاني با ظرفيت 66806 نفر از حريفانش ميزباني مي‌کند، ضمن اينکه 4 بازيکن برزيلي، ژاپني، مونتنگرويي و کلمبيايي با شماره پيراهن‌هاي 8 تا 11 از لژيونرها و بازيکنان اصلي تيم اف سي سئول محسوب مي‌شوند.

*بوريرام يونايتد تايلند

بدون شک تيم سورمه‌اي پوش تايلندي را مي‌توان بزرگ‌ترين پديده رقابت‌هاي امسال قلمداد کرد. تيمي که به واسطه قهرماني در رقابت‌هاي ليگ حرفه‌اي تايلند براي سومين‌بار در ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا کرد تا در سومين حضور به بهترين عنوان که رسيدن به جمع 8 تيم برتر آسياست، دست پيدا کند.

بوريرام با هدايت اسکات کوپر انگليسي از گروه پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا کار خود را آغاز کرد و با تيم‌هاي تيم‌هاي جيانگسو چين، اف سي سئول کره‌جنوبي و گالتا ژاپن در گروه پنجم با کسب 7 امتياز حاصل از يک برد، 4 تساوي و يک شکست به عنوان تيم دوم راهي مرحله حذفي شد.

در اين مرحله بوريرام در بازي رفت و در خانه کار را مقابل بنيادکار ازبکستان تمام کرد و با برتري 2 بر يک در اين ديدار و تساوي بدون گل در بازي برگشت به جمع 8 تيم برتر آسيا پيوست.

تيم تايلندي در فصل 2009 در بازي پلي‌آف و در سال 2011 در مرحله گروهي از رسيدن به مراحل بالاتر بازمانده بود.

بوريرام با لقب تندر جنگجو در ورزشگاهي 24 هزار نفري به نام نيو آي موبايل از مهمانانش پذيرايي مي‌کند و 3 بازيکن اسپانيايي هم‌اکنون در ترکيب تيم بوريرام حضور دارند.

*کاشيوا ريسول ژاپن

تيم زردپوش ژاپني بدون هيچ ترديدي در حالي يکي از تيم‌هاي قدرتمند حاضر در رقابت‌هاي امسال ليگ قهرمانان آسيا محسوب مي‌شود که دومين حضور پياپي خود در آسيا را تجربه مي‌کند.

کاشيوا در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا تا مرحله يک هشتم صعود کرد که در اين مرحله با شکست از قهرمان فصل گذشته يعني اولسان هيونداي از رسيدن به جمع 8 تيم برتر محروم شد.

ژاپني‌ها که به واسطه قهرماني در امپراطور کاپ 2012 ژاپن به ليگ قهرمانان آسيا صعود کردند در فصل جاري اين رقابت‌ها با تيم‌هاي سنترال کاست استراليا، گيژورينه چين و سون سامسونگ کره ‌جنوبي هم‌گروه شدند که در نهايت با کسب 14 امتياز از 4 برد و 2 تساوي به عنوان بهترين تيم مرحله گروهي راهي مرحله يک هشتم نهايي شدند. اين تيم در مرحله اول حذفي هم چونبوک موتورز کره‌ جنوبي را در دو بازي رفت و برگشت با مجموع 5 بر 2 شکست داد.

کاشيوا همچنين در سال 2011 در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان که در ژاپن برگزار شد تا مرحله نيمه نهايي رقابت‌ها بالا آمد که با شکست از سانتوس برزيل از بازي با بارسلونا در بازي فينال محروم ماند. در نهايت کار تيم ژاپني در اين رقابت‌ها با عنوان چهارمي جهان به پايان رسيد.

کاشيوا با مربيگري نلسينهو باپتيستاي برزيلي فصل گذشته ليگ 18 تيمي ژاپن را با 52 امتياز و کسب عنوان ششمي به پايان رساند.

اين تيم که از قدمت 73 سال برخوردار است در رقابت‌هاي امسال جي ليگ ژاپن در پايان هفته دوازدهم با يک بازي کمتر با 16 امتياز در رده دهم جدول قرار دارد.

همچنين ورزشگاه هيتاچي با گنجايش 15900 نفر ميزبان حريفاني تيمي است که با لقب پادشاهان خورشيد در آسيا حضور دارد.

گفتني است هريستو استويچکف، بازيکن مطرح بلغارستاني در سال‌هاي 1998 و 99 براي اين تيم ژاپني به ميدان رفته است.

*گوانگژو چين

ببرهاي جنوب چين با مربي مطرح خود يعني مارچلو ليپي ايتاليايي که فتح جام جهاني 2006 را به عنوان بزرگ‌ترين دستاورد مربيگري خود در کارنامه دارد، در انديشه بزرگي کردن در آسيا هستند.

تيم سرخپوش چيني که دومين فصل پياپي حضور در آسيا را تجربه مي‌کند در رقابت‌هاي فصل گذشته با شکست از الاتحاد عربستان از رسيدن به نيمه نهايي محروم ماند.

اين تيم در رقابت‌هاي فصل جاري در گروه ششم با بزرگاني چون اراوا ردز ژاپن، چونبوک کره‌جنوبي و موانگ‌سانگ تايلند هم‌گروه بود که در پايان مرحله گروهي با 11 امتياز حاصل از 3 برد، 2 تساوي و يک شکست به عنوان تيم صدرنشين به مرحله حذفي رسيد. در اين مرحله هم نماينده چين در مجموع دو بازي رفت و برگشت 5 بر يک از سد سنترال کوئست استراليا گذشت و به جمع 8 تيم برتر آسيا پيوست.

گوانگژو که در ورزشگاه تيان‌هه با گنجايش 58500 از حريفانش ميزباني مي‌کند 2 بازيکن برزيلي، يک آرژانتيني، يک پاراگوئه‌اي و يک ژاپني را در ترکيب تيم خود مي‌بيند.

تيم تحت هدايت مارچلو ليپي که به خاطر قهرماني در سوپرليگ چين به ليگ قهرمانان آسيا راه يافته است در رقابت‌هاي فصل جاري سوپر ليگ چين در پايان هفته دهم با يک بازي کمتر با 25 امتياز در صدر جدول قرار دارد.

*لخوياي قطر:

ديگر تيم سرخ‌پوش مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از کشور قطر است و نکته قابل توجه اينکه تنها 4 سال از تأسيس اين تيم مي‌گذرد.

لخوياي قطر که بدون شک يکي از پديده‌هاي فوتبال قطر در سال‌هاي اخير محسوب مي‌شود پس از خريد امتياز الشرطه (پليس دوحه) در همين مدت کم حضور در ليگ ستارگان قطر 2 عنوان قهرماني را به دست‌‌ آورده تا به همين زودي قدرت خود را به رخ ساير تيم‌هاي ليگ قطر کشيده باشد.

لخويا که هدايتش را اريک گرتس بلژيکي بر عهده دارد فصل گذشته در اولين حضور آسيايي خود در همان مرحله گروهي با کسب نتايجي ضعيف از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما لخويا در فصل جديد قدرتمندتر از گذشته حاضر شد و توانست با صدرنشيني در گروه دوم و در جايي که تيم‌هاي الاتفاق عربستان، الشباب امارات و پاختاکور ازبکستان حضور داشتند با صدرنشيني راهي مرحله حذفي شده و در اين مرحله هم با رقم زدن يک شگفتي بزرگ و برتري مقابل الهلال عربستان در مجموع رفت و برگشت با نتيجه 3 بر 2 راهي يک چهارم نهايي شود.

اين تيم قطري در فصل جاري ليگ ستارگان قطر پس از السد به عنوان نايب قهرماني رسيد و در جام حذفي هم با شکست از الجيش از رسيدن به فينال بازماند.

ورزشگاه اختصاصي لخويا به نام همين باشگاه است که تنها گنجايش 10 هزار تماشاگر را دارا است.

دام ترائوره فرانسوي از بازيکنان مطرح تيم قطري محسوب مي‌شود ضمن اينکه نشات اکرم عراقي، جسور حسنوف ازبکستاني و باکاري کونه ساحل عاجي از بازيکنان مطرحي هستند که سابقه حضور در اين تيم را دارند.

*الاهلي عربستان:

يکي ديگر از تيم‌هاي قدرتمند رقابت‌هاي امسال الاهلي، تيم سبزپوش عربستاني است که توانست در گروه سوم رقابت‌ها به عنوان دومين تيم برتر گروهي با 14 امتياز حاصل از 4 برد و دو تساوي در بين تيم‌هاي الغرافه قطر، سپاهان ايران و النصر به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شود. در همين مرحله الاهلي در دو ديدار رفت و برگشت 8 گل به سپاهان زد تا 6 امتياز اين ديدار تقديم تيم عربستاني شود.

در مرحله حذفي هم الجيش ديگر قرباني الاهلي بود که در مجموع دو ديدار با شکست 3 بر يک به کار خود پايان داد.

الاهلي سال گذشته را با عنوان نايب قهرماني آسيا به پايان رساند و با حفظ قدرت خود رقابت‌هاي امسال را آغاز کرد.

اين تيم که در سال 1986 يک نايب قهرماني ديگر در آسيا را در کارنامه دارد در سال‌ 2005 تا يک چهارم نهايي صعود کرد و در سال‌هاي 2008 و 2010 هم در مرحله گروهي به کار خود پايان داد.

الکساندر ايليچ صربستاني هدايت تيمي را بر عهده دارد که 3 لژيونر آرژانتيني، کلمبيا و عماني را در ترکيب خود دارد و توانست با کسب عنوان نايب قهرماني فصل گذشته دوباره راهي آسيا شود.

تيمي که لقب قلعه جام‌ها را به خود اختصاص داده است، رقابت‌هاي فصل جاري ليگ 14 تيمي عربستان را با 44 امتياز و کسب عنوان پنجمي به پايان رساند.

همچنين در جام پادشاهي عربستان در فصل جاري هم الاهلي تا مرحله نيمه نهايي صعود کرده است.

الاهلي در فصل 2010 ليگ قهرمانان آسيا با استقلال هم‌گروه بود که هر دو ديدار رفت و برگشت در مرحله گروهي با نتيجه 2 بر يک به سود استقلال به پايان رسيد.

ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفيصل با گنجايش 20 هزار نفر ميزبان ديدارهاي الاهلي است.

*الشباب عربستان

کشور عربستان تنها کشوري است که دو نماينده در مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌‌ها دارد که دومين نماينده اين کشور تيمي با لقب شيرهاي سفيد است.

الشباب عربستان که از مربي نام آشنايي به نام ميشل پرودوم بلژيکي بهره مي‌برد در رقابت‌هاي امسال ليگ قهرمانان آسيا و در گروه اول و جايي که تراکتورسازي ايران، الجيش قطر و الجزيره امارات هم حضور داشتند با 13 امتياز حاصل از 4 برد، يک تساوي و يک شکست به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شد. در اين مرحله هم الشباب در مجموع 5 بر يک الغرافه قطر را شکست داد.

الشباب در مرحله گروهي و در هر دو ديدار رفت و برگشت با نتايج مشابه يک بر صفر تراکتورسازي را شکست داد تا اين تيم عربستاني هم 6 امتيازش را از تيمي ايراني دشت کرده باشد.

الشباب در ديدارهاي آسيايي خود در فصل 2005 ليگ قهرمانان در مرحله گروهي از دور رقابت‌ها کنار رفت، در فصل 2006 به يک چهارم نهايي رسيد، در فصل 2007 يک بار ديگر از رسيدن به مرحله حذفي محروم شد، در فصل 2009 تا يک هشتم رسيد، در فصل 2011 به بالاترين افتخار آسيايي خود رسيده و تا مرحله نيمه نهايي هم صعود کرد و نهايتا در رقابت‌هاي امسال هم فعلاً تا جمع 8 تيم برتر آسيا بالا آمده است.

نکته قابل توجه اينکه در بيشتر ديدارهاي تيم‌هاي ايراني با سفيدپوشان الشباب، نمايندگان کشورمان موفق‌تر عمل کرده‌اند تا جايي که الشباب در تقابل با نمايندگان کشورمان و در طول اين سال‌ها در 4 ديدار از سپاهان و در يک ديدار از پرسپوليس شکست خورده است. دو پيروزي مقابل تراکتورسازي در فصل جاري و يک برد مقابل ذوب‌آهن در فصل 2011 هم از بردهاي الشباب مقابل نمايندگان ايران محسوب مي‌شود.

در تيمي که در ورزشگاه ملک فهد با گنجايش 67 هزار نفر بازي‌هايش را برگزار مي‌کند، دو برزيلي، يک آرژانتيني و يک بازيکن کره‌اي حضور دارند که از ستون‌هاي اصلي ترکيب تيمي الشباب محسوب مي‌شوند.

الشباب با کسب عنوان قهرماني فصل گذشته ليگ برتر عربستان به آسيا راه يافت. اين تيم همچنين فصل جاري ليگ برتر را با کسب عنوان سومي به پايان رساند.

نکته قابل توجه اينکه الشباب در نيمه نهايي جام پادشاهي عربستان بايد با ديگر نماينده اين کشور در آسيا يعني الاهلي رو در رو شود.

*برنامه رقابت‌هاي يک چهارم نهايي تا فينال:

کنفدراسيون فوتبال آسيا تاريخ برگزاري رقابت‌هاي مراحل يک چهارم نهايي، نيمه نهايي و فينال را به شرح زير اعلام کرد:

مرحله يک چهارم نهايي:

دور رفت در تاريخ 30 مرداد 92 و در دور برگشت در تاريخ 27 شهريور 92 برگزار مي‌شود.

مرحله نيمه نهايي:

دور رفت در تاريخ 3 مهر 92 و دور برگشت در 10 مهر 92 برگزار خواهد شد.

فينال:

کنفدراسيون فوتبال آسيا 4 تاريخ (دو تاريخ براي ديدار رفت و دو تاريخ براي برگشت) را مشخص کرده است. فينال اين دوره از مسابقات در مرحله رفت در تاريخ 3 يا 4 آبان 92 و در مرحله برگشت در تاريخ 17 يا 18 آبان 92 برگزار مي‌شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نويي فعلا دروازه بان جديد نمي خواهد

قلعه نويي فعلا دروازه بان جديد نمي خواهد

[h=1]قلعه نويي فعلا دروازه بان جديد نمي خواهد[/h]
[h=2] سرمربي تيم استقلال ليست مورد نياز خود را براي فصل آينده به مسئولان باشگاه ارايه داد.[/h]

به نظر مي رسد امير قلعه نويي براي ماندن در استقلال متقاعد شده است.

به گزارش اوج نيوز، وي فهرست بازيکنان مورد نظر خود براي فصل آينده را بر اساس اولويت هايي مشخص به مسئولان استقلال داده است.

بر اين اساس، در ليست قلعه نويي بازيکناني که در پست مدافع، هافبک و مهاجم بازي مي کنند حضور دارند اما فعلا خبري از نام دروازه بان جديد نيست و به نظر مي رسد قلعه نويي از ادامه حضور مهدي رحمتي در جمع آبي پوشان اطمينان کامل دارد.

در همين حال، يک باشگاه ليگ برتري که در سالهاي اخير هم به دنبال جذب دروازه بان آبي ها بوده است، امسال با ارائه پيشنهادي سنگين به سراغ رحمتي رفته است.

شنيده ها حاکي از اين است که اين باشگاه براي 3 فصل پيشنهادي 7 ميلياردي به رحمتي داده است.

با اين وجود،گفت و گوي تلفني ميان رحمتي با معاون ورزشي باشگاه استقلال و همچنين سرمربي تيم اميدواري آبي ها را براي تمديد قرارداد اين بازيکن افزايش داده است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهروان: فصل آينده ليگ برتر 16تيمي است

بهروان: فصل آينده ليگ برتر 16تيمي است


[h=1]بهروان: فصل آينده ليگ برتر 16تيمي است[/h]
[h=2] رييس کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال کشور گفت: فصل آينده ليگ برتر فوتبال ايران 16 تيمي برنامه ريزي شده و برگزاري مسابقات ليگ برتر با توجه به ابلاغ رسمي فدراسيون با اين تعداد تيم انجام مي شود.[/h]

غلامرضا بهروان در حاشيه ديدار دور رفت مرحله پلي آف ليگ دسته يک کشور بين تيم هاي پاس همدان و مس سرچشمه در جمع خبرنگاران افزود: حتي مسابقات جام حذفي نيز برنامه ريزي شده است و مسابقات فوتبال سال آينده براساس تقويم زمانبندي شده برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، وي در خصوص فاصله کم بازي هاي پلي آف ليگ دسته يک کشور گفت: به دليل انتخابات رياست جمهوري و شوراها نمي توانيم بازي ها را با فاصله بيشتري برگزار کنيم اما به عنوان کسي که سال ها در ليگ يک بودم دلم براي اين تيم ها مي سوزد و تلاش کرديم که مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

بهروان اضافه کرد: شنبه آينده قرعه کشي دور رفت و برگشت برنده تيم هاي پاس و مس سرچشمه مقابل ذوب آهن اصفهان در فدراسيون انجام مي شود و پنجشنبه شانزدهم خردادماه امسال بازي دور رفت برگزار مي شود و سعي داريم با توجه به مسافرت تيم ها فاصله هشت روزه تا دور برگشت داشته باشيم.

وي در خصوص همزماني مسابقات پلي آف با فصل نقل و انتقالات ليگ برتر گفت: اين انتقاد را مي پذيريم اما بايد توجه داشت که مساله تباني باعث شد تا اين شرايط بوجود بيايد.

رييس کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال کشور خاطرنشان کرد: زمان برگزاري رقابت هاي فصل آينده ليگ برتر فوتبال کشور را 21 تيرماه امسال به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرده ايم و رقابت ها بايد در اين زمان مقرر برگزار شود.

وي درباره نحوه برگزاري رقابت هاي فصل آينده ليگ دسته يک کشور گفت: مسابقات براساس پروسه سه ساله به صورت 18 تيمي برگزار مي شود و ديگر شاهد تقسيم تيم ها به دو گروه نخواهيم بود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
دايي دستياران خود را معرفي کرد

دايي دستياران خود را معرفي کرد

[h=1]دايي دستياران خود را معرفي کرد[/h]
[h=2] علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس فهرست دستياران خود را به مديرعامل باشگاه پرسپوليس تحويل داد.[/h]

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، علي دايي سرمربي جديد پرسپوليس پس از توافق با مديرعامل اين باشگاه فهرست دستياران خود براي فصل جديد را اعلام کرد.

کريم باقري، جواد منافي، رضا فروزاني، محمد مولايي، محمد دايي و بهزاد غلامپور افرادي هستند که از سوي علي دايي به عنوان اعضاي کادر فني تيم پرسپوليس به باشگاه معرفي شدند.

در حالي نام کريم باقري در ميان دستياران دايي ديده مي شود که خود باقري پيش از اين اعلام کرده مدرک مربيگري ندارد و نمي تواند روي نيمکت بنشيند. بايد ديد دايي اين موضوع را چگونه حل خواهد کرد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش استقلال به اقدام غيرحرفه‌اي اماراتي‌ها

واکنش استقلال به اقدام غيرحرفه‌اي اماراتي‌ها

[h=1]واکنش استقلال به اقدام غيرحرفه‌اي اماراتي‌ها[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت:حرکت اماراتي‌ها براي تغيير نام ليگ اين کشور غير حرفه‌اي و گستاخانه بود.[/h]

ميرشاد ماجدي در خصوص اقدام غيرحرفه‌اي مسئولان فدراسيون فوتبال امارات اظهار داشت: به عنوان نماينده باشگاه استقلال و به عنوان يک ايراني اين حرکت را محکوم مي‌کنيم و بايد بگويم که نام خليج فارس تا ابد تغيير نخواهد کرد.

به گزارش فارس ، وي افزود: همان کاري که سعودي‌ها در آزادي با ما انجام دادند و به رسم و رسومات مذهب ما ايراد گرفتند و صحبت‌هاي ما در خصوص امام حسين(ع) و فاطمه زهرا(س) را بزرگ کردند را جوسازي انجام دادند حالا اماراتي‌ها تکرار کرده و اين اقدام آنها غير حرفه‌اي است.همان روز که باشگاه الهلال نسبت به احترام تماشاگران به ائمه ما واکنش نشان داد معلوم بود اهداف ديگري هم در راه است.

سرپرست تيم استقلال تأکيد کرد: اين حرکت‌ها قديمي شده و اماراتي‌ها نمي‌توانند شخصيت ايراني را با اين حرکات پايين آورند متأسفانه کشورهاي عربي به خاطر بازي ايران مقابل قطر مي‌خواهند حالتي را به وجود بياورند که به نفع کشور قطر تمام شود و در واقع فدراسيون‌هاي عرب زبان براي صعود قطر همقسم شده اند.هدف اماراتي‌ها همين موضوع است و مي‌خواهند تمرکز بازيکنان، مسئولان و کادر فني تيم ملي را به هم بريزند. سؤال من اين است چرا در آستانه ديدار ايران و قطر بحث تغيير نام ليگ کشور امارات مطرح شده و آن زماني که ما اعلام کرديم قطري‌ها براي صعود به جام جهاني هر کاري انجام مي‌دهند کسي به حرف ما گوش نکرد.

سرپرست تيم استقلال در ادامه صحبت‌هايش گفت: اماراتي‌ها هر چند صباحي گستاخي خود را نشان مي‌دهند و حتي از طريق موتور جستجوگر گوگل مي‌خواهند خليج هميشه فارس را به نام خود ثبت کنند اما مطمئن باشند گستاخي عرب‌ها توسط مسئولان ما بي پاسخ نخواهد ماند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]احضار سيدصالحي و گردان به کميته انضباطي[/h]
[h=2] کميته انضباطي راي‌هاي خود را درباره سپاهان و بازيکنان مختلف صادر کرد.[/h]

با توجه به تخلف بهمن فروتن، سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه، وي روز سه‌شنبه 92/03/21 به کميته انضباطي دعوت شد تا درباره مصاحبه خود توضيحاتي را ارائه کند.

جريمه نقدي براي باشگاه و مدير سپاهان

ديدار دو تيم سپاهان اصفهان و آلومينيوم هرمزگان از هفته سي و چهارم ليگ برتر در تاريخ 92/02/20 در ورزشگاه اصفهان برگزار شد که در اين ديدار از سوي تماشاگران تيم سپاهان اصفهان تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس باشگاه سپاهان به 80 ميليون ريال جريمه نقدي و يک جلسه مسابقه بدون تماشاگر محروم شد. همچنين به دليل اعتراض و رفتار غيرورزشي مسعود تابش، مدير تيم سپاهان، وي به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

دعوت سيدصالحي و شهاب گردان به کميته انضباطي

کميته انضباطي از سيدمهدي سيدصالحي و شهاب گردان دعوت کرد تا روز يکشنبه 12 خرداد 92 در فدراسيون فوتبال حضور داشته و دلايل خود را درباره عدم حضور در اردوي تيم ملي جهت ديدار با عمان ارائه کنند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
منتظري رسما از استقلال جدا شد

منتظري رسما از استقلال جدا شد


عقيلي گزينه جايگزيني شماره 33 آبي‌ها
[h=1]منتظري رسما از استقلال جدا شد[/h]
[h=2] جدايي پژمان منتظري از استقلال رسمي شد و هادي عقيلي با مسئولان استقلال وارد مذاکره خواهد شد.[/h]

با وجودي که جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال فردا برگزار مي شود اما مسئولان باشگاه طبق فهرستي که قلعه‌نويي به آنها ارائه کرده در حال مذاکره با بازيکنان مد نظر خود هستند.

به گزارش فارس، از سويي صبح امروز پژمان منتظري مدافع تيم استقلال در تماس با مسئولان اين باشگاه جدايي خود از جمع آبي پوشان را اعلام کرد. منتظري در اين تماس ضمن تقدير و تشکر از مسئولان و کادر فني تيم استقلال اعلام کرد که در حال حاضر مشغول مذاکره با 4 تيم قطري است و جدايي اش از جمع آبي پوشان قطعي است.

مدافع فصل گذشته تيم استقلال اعلام کرد با توجه به فصل نقل و انتقالات در ايران بهتر است مسئولان اين باشگاه به فکر جايگزين وي باشند. وي با اين حرکت خود دست استقلالي ها را براي جذب يک مدافع باز کرد.

همچنين به محض تماس منتظري با مسئولان استقلال و امير قلعه‌نويي، سرمربي اين تيم خواستار جذب هادي عقيلي شد. هادي عقيلي که فصل گذشته در تيم القطر بازي مي کرد صبح امروز به ايران آمده است و طي روزهاي آينده با استقلالي ها وارد مذاکره خواهد شد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مصاحبه ساموئل با سايت باشگاه آستون ويلا

مصاحبه ساموئل با سايت باشگاه آستون ويلا

وقتي به ايران رسيدم، شوکه شدم
[h=1]مصاحبه ساموئل با سايت باشگاه آستون ويلا[/h]
[h=2] دل جي لويد ساموئل هنوز با آستون ويلا است.[/h]

سايت باشگاه آستون ويلا از بازگشت ساموئل،بازيکن سابقش به انگليس براي استراحت نهايت استفاده را کرده و مصاحبه مفصلي با بازيکن استقلال انجام داده است.

به گزارش اوج نيوز، به نوشته اين سايت درست است که ساموئل 6 سال قبل باشگاه آستون ويلا را ترک کرد اما هنوز به اين باشگاه فکر مي کند. او درباره حضورش در اين باشگاه مي گويد: روزهاي بسيار خوبي در آستون ويلا داشتم و از آن لذت بردم. اين باشگاه جاي بزرگي در قلب من دارد.

ساموئل که تعصب ويژه اي نسبت به آستون ويلا دارد بازيهاي آخر اين تيم را دنبال کرده: موقع ديدن بازيهاي تيم مرتب در حال خوردن ناخنهايم بودم و دعا مي کردم که اين تيم مقابل حريفانش شکست نخورد.

ساموئل از جولاي 1997 وارد آستون ويلا شد و اولين بازي اش را سپتامبر 1999 مقابل چستر سيتي انجام داد. اما اولين ديداري که او 90 دقيقه در زمين حاضر بود بازي مقابل دربي کانتي در مارس 2000 بود که آستون ويلا حريفش را با نتيجه 0-2 شکست داد. حرفهاي جي لويد را درباره آن بازي بخوانيد: به خوبي اين بازي را به خاطر مي آورم. اولين حضور 90 دقيقه اي ام در زمين بود که احساس فوق العاده اي را تجربه کردم به خصوص آنکه بازي با برد تيممان همراه شد.آن بازي شروع خوبي براي دوران حرفه اي من بود و خاطراتش هميشه همراه من مي ماند. به خاطر اينکه گرت ساوت گيت مصدوم شده بود من به عنوان هافبک مياني بازي کردم.

ساموئل بازي در پستهاي مختلفي را تجربه کرده. از مدافع راست گرفته تا مدافع چپ و حتي هافبک مياني. او مي گويد: من مشکلي با بازي در پستهاي مختلف ندارم و از اينکه مي توانم به تيمم کمک کنم احساس خوبي دارم ضمن اينکه بازي در مناطق مختلف زمين باعث مي شد که در ديدارهاي بيشتري به ميدان بروم.

ساموئل در اين مصاحبه به خاطرات زيادي از دوران حضورش در آستون ويلا اشاره کرده و اينکه بعد از حضور مارتين اونيل در باشگاه متوجه شد که ديگر فرصت زيادي براي بازي به او نمي رسد و گويا عده اي از حضور طولاني مدت او در آستون ويلا خسته شده اند.

بازيکن ترينيداد و توباگويي بعد از آن به بولتون و کارديف رفت .او مي گويد:" بايد تيمم را عوض مي کردم و حضور در بولتون تصميمي خانوادگي بود چرا که همسر من اهل بولتون بود و اين کار مرا راحت تر مي کرد. ضمن آنکه به من پيشنهاد قرارداد 4 ساله داده بودند و احساس کردم که زمان رفتن فرا رسيده. دنبال چالش جديد بودم و هيچ وقت با پشيماني به گذشته ام نگاه نمي کنم. سالهاي خوبي را در آستون ويلا سپري کردم اما زمان رفتنم از اين تيم فرا رسيده بود"

ساموئل حرفهاي جالبي درباره حضورش در فوتبال ايران زده: ايران اصلا جزو گزينه هاي من نبود و مي توانستم در انگليس به فوتبالم ادامه دهم اما پيشنهادهايي که از تيم هاي انگليسي داشتم چندان برايم جالب نبود. وقتي از ايران پيشنهاد دريافت کردم احساس عجيبي داشتم چرا که آنجا دنياي ديگري بود و نميدانستم که چه سرنوشتي انتظارم را مي کشد اما تصميم گرفتم به ايران بروم تا ببينم در اين کشور چه خبر است. يک هفته در ايران بودم و کاملا شوکه شدم. چون ايران آن چيزي نبود که انتظارش را داشتم و کاملا از حضور در اين کشور لذت بردم. در ايران بيشتر در خط مياني بازي مي کنم و از آن لذت مي برم چرا که مي توانم در حمله هم شرکت کنم و حتي گل هم بزنم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشين: دوست دارم زير نظر قلعه‌نويي بازي کنم

افشين: دوست دارم زير نظر قلعه‌نويي بازي کنم

[h=1]افشين: دوست دارم زير نظر قلعه‌نويي بازي کنم[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هز بازيکني آرزو دارد زير نظر قلعه‌نويي بازي کند و من هم دوست دارم زير نظر او بازي کنم.[/h]

آرش افشين در خصوص اينکه گفته مي‌شود قراردادش را با باشگاه فولاد تمديد کرده اظهار داشت: من هنوز قراردادي با فولاد تمديد نکردم اما بايد بگويم توافقاتي صورت گرفته ولي هنوز چيزي روي کاغذ نيامده است.

به گزارش فارس ، وي در پاسخ به اين سوال که چرا سايت فولاد خبر از تمديد قرارداد وي داده است گفت: فقط در همين حد بگويم که همه چيز مشخص نيست و در چند روز آينده تکليفم را روشن خواهم کرد.

افشين در خصوص تاکيد حسين فرکي مبني بر حفظ اين بازيکن در فولاد گفت: زماني که با مسئولان فولاد جلسه داشتم آقاي فرکي در تهران بود و به دليل مشکل پايش در جلسه حضور نداشت. او به من خيلي لطف داشت و اميدوارم که در دور روز آينده تصميم مناسبي بگيرد.

بازيکن تيم فولاد در خصوص اظهارنظر سرپرست اين تيم مبني بر پيراهن شماره 10 گفت: اگر در فولاد باشم اين پيراهن را مي‌خواهم اما مشکلي وجود ندارد و با بازيکنان ديگر کنار مي‌آيم.

وي در خصوص پيشنهاد باشگاه استقلال و امير قلعه نويي تاکيد کرد: هر بازيکني آرزو دارد زير نظر قلعه نويي کار کند و من هم دوست دارم زير نظر او فوتبال بازي کنم. او به من چند سال است که لطف دارد و البته بايد بگويم که فرکي نيز مربي بزرگي است اما هر چه قسمت باشد آن را مي‌پذيرم.

افشين در پايان در خصوص اينکه آيا پيشنهاد خارجي دارد يا خير گفت: پيشنهاد خارجي هم داشتم و البته منتظر ماندم تا ليگ‌هاي اروپايي تمام شود چون فصل نقل و انتقالات آنها بيشتر است. اما در مجموع در چند روز آينده تکليف تيم جديدم را مشخص مي‌کنم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
ايران در رنکينگ فيفا 10 پله سقوط کرد

ايران در رنکينگ فيفا 10 پله سقوط کرد

[h=1]ايران در رنکينگ فيفا 10 پله سقوط کرد[/h]
[h=2] تيم ملي فوتبال ايران در تازه‌ترين رنکينگ فيفا سقوط 10 پله‌اي را تجربه کرد.[/h]

سايت فيفا تازه‌ترين رده بندي رنکينگ تيم‌هاي ملي فوتبال در جهان را اعلام کرد.

به گزارش فارس،در اين رده بندي ، تيم تحت هدايت کارلوس کي‌روش با سقوطي 10 پله‌اي نسبت به ماه قبل و با 506 امتياز به رده شصت و هفتم نزول کرد. تيم ملي فوتبال کشورمان در قاره آسيا نيز با يک پله نزول، پس از تيم‌هاي ژاپن،‌ استراليا، کره جنوبي و ازبکستان رتبه پنجم قاره کهن را در اختيار گرفته است.

در صدر اين فهرست تيم‌هاي اسپانيا، آلمان، آرژانتين و کرواسي حضور دارند. تيم ملي فوتبال هلند با صعود چهار پله‌اي،‌ جاي پرتغال را در رده پنجم گرفت.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور مهدوي‌کيا درکنار بزرگان فوتبال جهان

حضور مهدوي‌کيا درکنار بزرگان فوتبال جهان


در بازي خداحافظي ميشاييل بالاک اتفاق افتاد
[h=1]حضور مهدوي‌کيا درکنار بزرگان فوتبال جهان[/h]
[h=2] هافبک سابق تيم ملي فوتبال ايران در کنار بزرگان فوتبال جهان در بازي خداحافظي ميشاييل بالاک در آلمان به ميدان رفت.[/h]

ديدار نمادين تيم‌هاي منتخب جهان و ياران ميشاييل بالاک چهارشنبه شب در شهر لايپزيک آلمان و در ورزشگاه ردبول آره‌نا برگزار شد و مهدي مهدوي‌کيا بازيکن سابق تيم ملي ايران در کنار بزرگان و ستارگان دنياي فوتبال به ميدان رفت.

به گزارش فارس،اين بازي که به مناسبت خداحافظي بالاک يکي از ستارگان فوتبال آلمان تدارک ديده شده بود شاهد حضور ستارگان برتر دنياي فوتبال بود.

در تيم منتخب جهان که هدايت آن را ژوزه مورينيو سرمربي جديد چلسي بر عهده داشت، بازيکناني نظير شوچنکو، اسين، دروگبا، ينس لمن، لوتار ماتئوس، فيليپ لام، ندود، مهدوي‌کيا و ... حضور داشتند و در آن سوي ميدان در تيم ميشاييل بالاک که هدايت آن برعهده رودي فولر سرمربي سابق تيم ملي آلمان بود بازيکناني نظير رنه آدلر، ديتمار هامن، کريتسن ورنز، ميشاييل شوماخر (اسطوره فرمول‌يک)، حسن صالح حميدزيچ و ... حضور داشتند.

در اين بازي مهدي مهدوي‌کيا موشک ايراني 82 دقيقه در ترکيب تيم مورينيو به ميدان رفت و نشان داد که همچنان توانايي بازي پس از بازنشستگي را هم دارد.

هافبک سابق تيم ملي کشورمان در اين ديدار هم شماره 2 بر تن کرده بود.

تيم منتخب جهان اين بازي را در نهايت با نتيجه 4 بر 3 به سود خود پايان داد تا هافبک ملي‌پوش ژرمن‌ها به طور رسمي از دنياي فوتبال کناره‌گيري کند.

بالاک در مدت حضورش در دنياي فوتبال، با بايرلورکوزن نايب قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شد و با تيم ملي فوتبال آلمان در جام‌ جهاني 2002 و جام ملت‌هاي اروپا 2008 به مقام نايب قهرماني رسيد.

 

solo4

عضو جدید
کی‌روش: برای سرمربی کره پیراهن ازبکستان می‌خرم/ چوی باید از فوتبال ایران عذرخواهی کند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای سرمربی کره پیراهن ازبکستان می‌خرم تا هنگام بازی با ایران آن را به تن کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در ادامه مصاحبه مطبوعاتی خود در پاسخ به این سؤال که با کدام چوب جادویی توانست ایران را که در شرایط ناامیدی قرار داشت در آستانه صعود به جام جهانی قرار دهد، گفت: من چوب جادویی نداشتم اگر هر حس ناامیدی به وجود آمد به دلیل اشتباه اصحاب رسانه بود و شما مقصر آن هستید به این دلیل که همواره پیغام اشتباه را رسانده‌اید. یک روز تقاضای بازی دوستانه می‌کنید تا به بازیکنان جوان بازی برسد و وقتی که این فرصت داده می‌شود شما آنها را می‌کشید.
وی افزود: مقابل عمان در ساعت 5 بعد از ظهر و گرمای 40 درجه به میدان رفتیم، 99 درصد دوستان حاضر در اینجا اگر دمای دفترشان 40 درجه باشد به خانه خود می‌روند، تعدادی جوان را کنار هم قرار دادیم و شما آنها را تخریب کردید. چه اتفاقی افتاد؟ هواداران پیغام اشتباه گرفتند، شما سؤال پرسیدید به همین خاطر اظهار نظر صادقانه کردم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اظهارنظر سرمربی کره جنوبی که گفته از ایران خوشش نمی‌آید، عنوان کرد: خوشحالم این سؤال را مطرح کردید. در این برهه 4 تیم کره، ازبکستان، قطر و ایران نتایج‌شان در مسابقات تأثیرگذار است. باید بدانیم که به جای 4 گزینه 5 گزینه داریم و آقای چوی سرمربی کره که از ایران خوشش نمی‌آید هم وجود دارد. بسیار شفاف پاسخ او را می‌دهم و می‌خواهم رسانه‌های بین‌المللی پیغام من را به او برسانند. مطالبی که چوی می‌گوید به این معناست که او در دیدار با ازبکستان به اندازه کافی سخت تلاش نکرده است و کره با تمام وجود در این مسابقه به میدان نرفته است. او در این مطلب می‌گوید همان‌طور که به عنوان مربی وظیفه داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم آنها چنین کاری نکردند.
کی‌روش تأکید کرد: او مایه ننگ و شرم بازیکنان کره است، او مایه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبی است. او به مربیان فوتبال و هواداران ایران احترام نمی‌گذارد، او گله‌مند است که در ایران برخورد خوبی با کره نشده است در حالی که ما بهترین امکانات را در اختیارشان گذاشتیم، وقتی 5 مرغ داریم اگر مقابل کسی که از گرسنگی رنج می‌کشد یک بال قرار دهیم این اتفاق معنایی ندارد اما اگر یک ران داریم و آن را با آن فرد تقسیم می‌کنیم او باید تشکر کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به عقیده من سرمربی کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگوید اما حق بی‌احترامی به فوتبال ایران را ندارد. آخرین کلام من این است که او قبل از رسیدن کاروان ایران به کره باید از هواداران و فوتبال ایران و همچنین هواداران کره عذرخواهی کند. مطمئنم او دیگر احترامی که بازیکنان کره برایش قائل بودند را ندارد. بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم قبل از دیدار مقابل کره جنوبی پیراهن ازبکستان را خریداری کنم و به او هدیه بدهم. امیدوارم شجاعت این را داشته باشد تا هنگام بازی با ایران پیراهن ازبکستان را تن کند. برای مربیان بین‌المللی چوی مایه شرم است هر چند که تأکید می‌کنم این مسئله ربطی به فدراسیون کره و هیچکدام از بازیکنان این تیم ندارد. برای هواداران و بازیکنان کره احترام قائل هستیم.
وی در ادامه یادآور شد: مطلب آخری که می‌خواهم عنوان کنم و شما از آن اطلاع ندارید این است که ما در بوسان بازی می‌کنیم و طبق قوانین فیفا فاصله تا فرودگاه بسیار زیاد است. با همکاری خوبی که بین فدراسیون ایران و کره وجود داشت ایران به بوسان پرواز می‌کند. این شخص که بعضی‌ها لقب مربی بر او گذاشتند و چنین حرفی را گفته باید از سوی فدراسیون کره مجبورش کنند که از تیم ملی ایران تا قبل از سفر به کره عذرخواهی کنند و یا راه دیگری که او دارد این است که می‌تواند آقای چوی از سمت خود استعفا دهد.
 

solo4

عضو جدید
مراسم بدرقه ملی پوشان برگزار شد
مراسم بدرقه تیم ملی پوشان تیم فوتبال ایران در هتل آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ملی ایران برای سفر به کره جنوبی و دیدار با این تیم در مقدماتی جام جهانی 2014 در هتل آزادی برگزار شد و ملی‌پوشان فوتبال ایران با عبور از زیر قرآن و دود کردن اسپند راهی فرودگاه شدند تا با پرواز اختصاصی به کره بروند.
در این مراسم برخی از بازیکنان از جمله خانواده مسعود شجاعی حضور داشتند و تیم ملی در حضور اصحاب رسانه راهی فرودگاه شدند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت که براي جذب آرش برهاني، شخص مجيد جلالي با اين بازيکن صحبت کرده است.
حميد زيني‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره احتمال حضور آرش برهاني در تراکتورسازي اظهار کرد: شخصا با اين بازيکن مذاکره‌اي نداشته‌ام و فعلا چيزي مشخص نيست. براي دعوت از برهاني تاکنون فقط مجيد جلالي با او صحبت کرده و از او خواسته که به تبريز بيايد. آرش برهاني بازيکن فصل گذشته تيم استقلال تهران است که از چند روز گذشته خبرهايي مبني بر حضورش در تيم تراکتورسازي تبريز منتشر شده بود. اين بازيکن هم اکنون منتظر تعيين تکليفش از سوي باشگاه استقلال است و از چند تيم داخلي پيشهاد دارد. امتناع زيني‌زاده از اعلام خبر قطعي پيوستن برهاني به تراکتورسازي در حالي است که يکي از مسئولان باشگاه تراکتورسازي تبريز در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، اين خبر را تاييد کرد و اظهار داشت: به زودي خبرهاي بسيار خوش ديگري نيز به اطلاع هواداران تيم تراکتورسازي تبريز خواهد رسيد!
رسانه‌ها از پيشنهاد 100 ميليون يورويي موناکو به ستاره پرتغالي رئال مادريد خبر دادند.
بر اساس گزارش‌هاي روزنامه‌هاي فرانسوي و انگليسي تاکنون منچستريونايتد و پاري‌سن‌ژرمن دو باشگاهي بودند که اشتياق خود را براي جذب کريستيانو رونالدو در تابستان نشان داده‌اند. به هر حال اکنون تيم ديگري وارد اين عرصه شده است؛ موناکو که ديميتري ريبولولف روسي مالکيت آن را بر عهده دارد، يکي ديگر از طرفداران رونالدو است. به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از فارس،بر اساس گزارش اينديپندنت، اين تيم که به تازگي به ليگ دسته يک فرانسه راه يافته است در نظر دارد 100 ميليون يورو براي خريد ستاره پرتغالي هزينه کند. موناکو به دليل جيب پرپول مالکش که تاکنون 129.7 ميليون يورو براي خريد رادامل فالکائو، جيمز رودريگوئز و موتينيو هزينه کرده است، مي‌تواند چنين مبلغي را خرج کند. مالک موناکو با پيشنهاد دستمزد سالانه 20 ميليون يورو به رونالدو، تبديل وي به يکي از پردرآمدترين بازيکنان دنيا و تحت‌الشعاع قرار دادن دستمزد 15 ميليون يورو در سال رئال مادريد به علاوه امتيازات ديگر، زنگ خطري به شمار مي‌آيد. هدف رئال مادريد براي رونالدو همان طور که فلورنتينو پرس اخيرا اعلام کرده، امضاي قرارداد جديد با ستاره پرتغالي است. قرارداد وي در ژوئن 2015 به پايان مي‌رسد.
 

solo4

عضو جدید
بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران با حضور در هتل آکادمي، آماده سفر به کره جنوبي شدند.
بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 12 تا 15 آرام آرام وارد محل اسکان تيم ملي شدند و عده‌اي از آن‌ها به اتاق آمادگي جسماني، عده‌اي به استخر و عده‌اي ديگر به استراحت مشغول شدند. به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از ايسنا،ساعت 15:30 بازيکنان تيم ملي وسايل‌شان را به فرودگاه فرستاده و منتظرند تا بعد از نشست خبري کارلوس کي‌روش به کره سفر کنند. قرار است ملي‌پوشان ايران بعد از رسيدن به سئول با سفري زميني راهي اولسان محل برگزاري ديدار‌شان برابر کره شوند. ديدار ايران و کره 28 خرداد در کره جنوبي برگزار خواهد شد.
 

topid

عضو جدید
[h=1]تذکر خداداد عزیزی به شجاعی[/h] در آستانه بازي فينال گونه مقابل كره همه آن مسعود را مي خواهند؛بازيكني كه حتي اگر دريبل اضافه زد،پاس اشتباه داد يا كارت زرد بي مورد گرفت حداقل در يك صحنه اثرگذاري اش را نشان دهد
ملت ایران: خداداد عزيزي پشت ميكروفن رسانه ملي با همان محدوديت هاي هميشگي صحبت درباره بازيكنان و مربيان تيم ملي و در روزي كه همه بايد به به و چه چه كنند در ميانه صحبت هاي كارشناسانه اش مي گويد:«توقع من از مسعود شجاعي بيش از اينهاست».

در واقع خداداد رويش نمي شود تا بگويد شجاعي ضعيف بازي مي كند و ريتم موزون تيم ملي را در بيشتر حملاتش دچار سكته و نقص مي كند اما ما كه با او تعارف نداريم و بايد حقيقت ها را بگوييم حتما به اين نكته اشاره خواهيم كرد كه شجاعي ديشب در سطح پايين تري از بقيه بازيكنان تيم ملي بازي مي كرد و اين چيزي نيست كه در اولسان ناراحت مان نكند.
در مقابل تيم از هم گسيخته و زير متوسط لبنان كه با هر حمله اي دروازه اش مي لرزيد مسعود حتي يك ضربه به چهارچوب دروازه حريف نداشت و يكي دو موقعيت خوب تيمي را با حركات اضافه اش گرفت.او بعضا در پاس هاي نهايي هم دچار اشتباه مي شد تا جايي كه حمله همه جانبه تيم ايران بخصوص در نيمه اول را با سكته مواجه مي كرد و با لو دادن توپ باعث مي شد موقعيت رسيدن به گل از دست برود.
شجاعي كه سال ها قبل آنقدر با كيفيت بازي مي كرد تا برانكو در اوج جو اني او را در جام جهاني 2006 به ميدان بفرستد مدت هاست يك نمايش دلپذير و قابل قبول در تركيب تيم ملي ارائه نداده و بعضا با درگيري هاي بي مورد،اخطارهاي عجيبي كه مي گيرد و حمل بيش از حد توپ تنها ذهنيت هواداران تيم ملي و اهالي فوتبال را نسبت به خود تغيير مي ردهد و متاسفانه همچنان در اين راه گام بر مي دارد.
شجاعي كه با وجود مصدوميت جزئي اش دوباره در تركيب اصلي قرار گرفت و 70 دقيقه در ميدان بود حتي مقابل تيم درجه دوم لبنان هم بازيكن تاثيرگذاري نبود در حالي كه اهالي فوتبال از تنها لژيونر فوتبال ايران در لاليگاي اسپانيا توقعي بيش از اين دارند.
البته كي روش همواره نسبت به مسعود اعتماد كرده و او را درتكيب اصلي اش قرار مي دهد.ظاهرا مرد پرتغالي چيزي در او ديده كه ما نمي بينيم اما با ارائه اين بازي هاي متوسط به پايين از تنها لژيونر فوتبال ايران در اسپانيا فرضيه معروف اهالي فوتبال كه معتقدند «حتي تمرين در تيم هاي اروپايي بهتر از فيكس بازي كردن در ليگ ايران است» چندان درست به نظر نمي رسد و به رد شدن نزديك و نزديك تر مي شود چرا كه مسعود در بيشتر بازي هاي اوساسونا يك نيمكت نشين محض بوده و همه مي دانيم عملكرد جالبي در فصل گذشته لاليگا نداشته است.
با اين حال و با وجود اينكه مي دانيم اين مسعود سر به زير و متين اصلا شبيه مسعود لاليگايي نيست (البته منظورمان مسعودي كه در لاليگا مي بينيم نيست بلكه بازيكني در حد لاليگا را مد نظر داريم)تقريبا مطمئنيم كي روش در اولسان باز هم به او اعتماد خواهد كرد و شجاعي با آن شماره 7 معروف كه برازنده بازيكنان تكنيكي لب خط تيم ملي – يكي مثل نامجو مطلق يا منصوريان و البته خود مسعود – است روبروي كره در تركيب اصلي قرار خواهد گرفت.پس حداقل بايد اميدوار باشيم در غياب اشكان دژاگه به عنوان بازيكني كه مي تواند نتيجه بازي را به تنهايي تغيير دهد ،مسعود حداقل براي يك 90 دقيقه ملي ديگر مسعود لاليگايي باشد.درست مثل آن روزي كه در مسابقه دوستانه با كره و در حالي كه دروازه تيم ملي نود دقيقه زير آتش حريف بود با يك استارت 80-70 متري و يك ضد حمله استثنايي دروازه كره را گشود و باعث برتري آماري مقابل تيمي شد كه از قديم رقابتي شانه به شانه با تيم ملي دارد.
حالا و در آستانه بازي فينال گونه مقابل كره همه آن مسعود را مي خواهند؛بازيكني كه حتي اگر دريبل اضافه زد،پاس اشتباه داد يا كارت زرد بي مورد گرفت حداقل در يك صحنه اثرگذاري اش را نشان دهد و دوباره يادمان بياورد يك بازيكن خوب در لاليگا داريم كه در بازي هاي نزديك و دشوار مي تواند برگ برنده مان باشد.اي كاش شجاعي نا اميدمان نكند.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش افکارنیوز، قاسم حدادی فر هافبک ملی پوش ذوب آهن گفت: «من هم مثل بقیه بچه ها دوست دارم تیم ملی مقابل کره امتیاز بگیرد تا همگی جشن صعود به جام جهانی را برپا کنیم. مطمئن باشید که ما تنها برای پیروزی به کره می رویم و به تساوی فکر هم نخواهیم کرد.»

او ادامه داد: «روحیه و شرایط خوبی بر تیم حاکم است. خدا را شکر که دو هفته شاد را برای مردم رقم زدیم و امیدوارم با همدلی بچه ها هفته سوم هم به همین شکل ادامه داشته باشد.»

بازیکن سابق تراکتورسازی در واکنش به صحبت های سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت:‌ «حرکت سرمربی کره به هیچ وجه حرفه ای نبود. ما در اولسان بازی خودمان را می کنیم و در زمین جواب او را خواهیم داد»

حدادی‌فر همچنین در مورد مذاکره با باشگاه پرسپولیس گفت:‌ «هفته آینده به ایران برمی گردم و با مسئولان پرسپولیس سر میز مذاکره می نشینم. می توانم بگویم در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و تنها بر روی موفقیت تیم ملی تمرکز کرده ام.»

او در پایان در مورد شانس ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر گفت: «ما دو دیدار حساس پلی-آف را در پیش رو داریم. امیدواریم با پیروزی در آن بازی ها در لیگ برتر بمانیم. به هر حال ذوب آهن باشگاه بزرگی است، نایب قهرمان آسیا بوده و حیف است که به دسته پایین تر سقوط کند.»
 

solo4

عضو جدید
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کریمی مهاجم فصل پیش پرسپولیس تهران، دقایقی پیش با مسئولان تراکتورسازی و زینی زاده (مدیرعامل این باشگاه) به توافق رسید و فصل آینده در این تیم تبریزی توپ خواهد زد.

زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در این باره به خبرنگار ما گفت: ما با علی کریمی برای پیوستن به تیممان به توافق نهایی رسیدیم و با او قرارداد داخلی یک ساله بستیم اما هنوز آن را به ثبت نرساندیم و برای این کار یک هفته مهلت خواهیم داشت.
ه گزارش افکارنیوز، درحالی که علی فتح الله زاده حدود ۵ روز است که از مدیرعامل استقلال استعفا کرده، با اینحال گفته می شود که او به صورت پنهانی در حال جذب بازیکنانی است که امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال روی آنها نظر دارد. فتح الله زاده شنبه شب در خبرگزاری ها خبر استعفایش را اعلام کرد، استعفایی که خیلی ها اعتقا دارند که صوری است و فقط برای فشار آوردن به وزارت ورزش رسانه ای شده است. فتح الله زاده قصد دارد به وزارت ورزش فشار بیاورد تا آنها را مجاب به پرداخت بودجه استقلال کند. بعد ازت انتشار این خبر، سایت وزارت ورزش اعلام کرد که هیئت مدیره باید در مورد رفتن یا ماندن علی فتح الله زاده تصمیم بگیرد.

در روزهایی که هر روز یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال با رسانه ها مصاحبه می کندو از مدیرعامل مستعفی تیمشان حمایت می کند گفته می شود فتح الله زاده دور از حاشیه در حال مذاکره با بازیکنان فصل آینده تیم است تا هر چه زودتر تیمی قدرتمند برای فصل آینده ببندد.

گفته می شود مدیر برنامه های محمد قاضی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس روز گذشته به دفتر علی فتح الله زاده آمده تا مذاکرات نهایی اش را با این باشگاه انجام بدهد. هادی عقیلی هم قرار است امروز به دفتر مدیرعامل مستعفی استقلال برود تا در صورت توافق، با این باشگاه قرارداد امضا کند.

گفته می شود علی فتح الله زاده قرار است تا اوایل هفته آینده با آرش افشین هم مذاکره کند. علی فتح الله زاده هر روز جلسه هیئت مدیره استقلال را عقب می اندازد و به نظر می رسد در استقلال ماندنی است. شاید به همین دلیل هم باشد که اوضاع به ظاهر نابسامان استقلال هنوز صدای امیر قلعه نویی، سرمربی این تیم را درنیاورده است.

قلعه نویی مربی است که ترجیح می دهد در تیمی مربیگری کند که موفقیت در آن تضمین شده باشد اما شاید دلیل اینکه قلعه نویی هنوز شکایتی از شرایط استقلال کرده این باشد که خیالش بابت جذب بازیکنان مورد نظرش راحت است.

رسولی نژاد: فتح الله زاده و قلعه نویی باید بمانند

معاون حقوقی و امور مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان روز گذشته از شرایط مالی استقلال انتقاد کرد اما در بخشی دیگر از صحبت هایش گفت که فتح الله زاده و قلعه نویی باید در استقلال بمانند. از این حرف می توان فهمید که وزارت ورزش هم در شرایط فعلی خیلی علاقه ای به تعویض مدیرعامل استقلال ندارد.

احمد رسولی نژاد که سابقه ریاست هیئت مدیره استقلال را دارد، در این باره به فارس گفت: «ما در هیئت مدیره راه های زیادی را برای درآمدزایی باشگاه تصویب کردیم اما آنها پیگیری نشد و الان مدیر یا معاون باشگاه استقلال باید با جتی آن مصوبه ها را پیگیری کند. بخشی از آن مصوبات را آقای رویانیان در باشگاه پرسپولیس عملیاتی کرد و دیدید که مشکلات کمتری را در باشگاه پرسپولیس شاهد بودیم. امیدوارم آقای قلعه نویی هم به استقلال بازگردد و کناره گیری آقای فتح الله زاده هم در این شرایط درست نبود. او باید در کنار تیم باشد تا با راهکارهای لازم مشکلات تیم حل شود.»
جام ورزشی؛ احمد جمشیدیان درباره اینکه گفته می شود چک وی از باشگاه استقلال برگشت خورد است عنوان کرد: «چنین بحثی صحت ندارد. من از باشگاه چکی را در روزی که قراردادم را بستم دریافت کردم اما این چک را به بانک نبردم. فکر می کنم اینگونه بحث ها شیطنت باشد و من نمی خواهم در روزهای اول حضورم در استقلال به حاشیه بروم.»

وی درباره اینکه چه زمانی به تهران می آید گفت: «در حال انجام برخی کارهای شخصی ام در اصفهان هستم و احتمالا روز شنبه به تهران بیایم تا پیگیر تهیه مسکن باشم.»

جمشیدیان افزود: «شخصا از حضور در استقلال احساس خوبی دارم. در این مدت هم برخی دوستانم در استقلال با من تماس داشتند و خوش آمد گفتند. حتی یکی از دوستان مشترک من و خسرو حیدری هم دیروز تماس گرفت و از قول او گفت که به احمد بگویید نگران نباشد و این مشکلات حل می شود و تیم آماده حضور در مسابقات می شود.»
 

solo4

عضو جدید
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛پس ازعقب کشیدن فلورنتینو در راه خرید لواندوفسکی این بار بارسلونایی ها مذاکره با مهاجم دورتمند را آغاز کرده اند.
بارسایی ها می خواهند او را در کنار هوملس به خدمت بگیرند . قیمت لواندوفسکی بین 20 تا 30 میلیون یوروست اما به نظر می رسد که رئال گزینه هایی مثل لوئیز سوارز و کاوانی را ترجیح می دهد.
به گزارش افکارنیوز، گلی که او در نیمه دوم زد، دوندگی های تمام نشدنی اش و پرسی که از نیمه دوم روی حریف وارد می کرد و پیگیری هایش برای توپ ربایی و حضور دائم در منطقه خطر، ثابت کرد که حرف کسانی که حضور او را در تیم ملی زیر سوال می بردند یاوه بوده است.

کسانی که می گفتند گوچی کیفیت لازم را ندارد و معلوم نیست برای چه به تیم ملی دعوت شده است. کسانی که معتقد بودند فورواردهای داخلی کیفیتی بالاتر یا در سطح قوچان نژاد دارند و او را باید از تیم ملی راند. چهار گل در پنج بازی! بالاترین و بهترین آمار در میان مهاجمان گلزن تاریخ تیم ملی.

ما از اولسان کره جنوبی به جام جهانی صعود کنیم یا نه، گوچی خود را در فوتبال ایران ثابت کرده است. او حتی اگر در بازی های آینده هم نتواند در باشگاهش ستاره باشد، نشان داده که حق پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارد و ما به او مدیونیم و می توانیم برای سال ها به بازی اش دل ببندیم.

اما اگر گفته شود نیمکت نشینی او در اندرلشت، ظلم است، باید اعتراف کنیم که ظلم بزرگتر را تیم ملی ایران و مسئولان فوتبال ما به او می کنند. گوچی توانش را برای تیم ملی خرج کرده و نشان داده که مثل یک سرباز دارد برای پرچم کشورش می جنگد و محدودیتی که برای او قائل می شوند قابل درک نیست. از مدیران فرهنگی فدراسیون و همه آنها که ممکن است رأی شان در این زمینه نافذ باشد سوال می کنیم، با دیدن فوروارد دونده تیم ملی در هوای گرم و زمین تب کرده دوحه، درحالی که یقه و آستین های بلند پیراهن زیرینش دارد او را خفه می کند، چه احساسی به شما دست می دهد.

در تهران و هوای گرم خرداد ماهش، گوچی مجبور بود نود دقیقه دیگر با لباسی وحشتناک برای ایران بدود و عرق بریزد، فقط برای اینکه معدودی معتقدند خالکوبی های دست او بدآموزی دارد! بحثی نیست. شاید هم درست بگویند اما آنها که قرار است با دیدن دوتا خالکوبی روی دست و پشت گردن مهاجم تیم ملی منحرف شوند، قبلا با دیدن همین اشکال و بیشتر از آن، روی بدن فابرگاس و بکام و لواندوفسکی و بالوتلی و آلوز و بقیه منحرف نشده اند؟

مدعیان فرهنگ که اینطور بازیکن تیم ملی را محبوس کرده اند خبر ندارند که روی ساق و پای بسیاری از دیگر بازیکنان ما هم چنین نقوشی هست و اغلب هواداران آنها را دیده اند و از آن خبر دارند؟ امروز گوچی برای تیم ملی یک بازیکن غیرقابل چشم پوشی است و خالکوبی هایش هم موضوعی قدیمی است.

باید از متولیان تیم ملی پرسید اینکه اجازه بدهیم او با لباسی آزادتر برای تیم ملی اش بازی کند و افتخار کسب کند، برای روحیه جوانان ایرانی آنقدر مهم نیست که به خاطرش بگذاریم دوتا خالکوبی دیده شود؟ فکر نمی کنید که این «پوشاندن» بسیار بیش از آن «نمایان بودن» اذهان را متوجه این پدیده می کند؟ از تماشای بازیکن ملی پوش در این لباس احساس خفگی نمی کنید؟ از اینکه او دارد شکنجه می شود ناراحت نیستید؟ اگر جواب همه اینها منفی است که هیچ اما اگر ذره ای دلتان می سوزدو متوجه واقعیت هستید، شاید بتوانید تمهیدی بیندیشید و اجازه بدهید او هم مثل هر بازیکن دیگری نفس بکشد. به احترام همه گل هایش و همه عرقی که برای این پیراهن و این کشور می ریزد.
 

solo4

عضو جدید
فتح‌الله‌زاده به استقلال برمی‌گردد؟

فتح‌الله‌زاده به استقلال برمی‌گردد؟

به گزارش مشرق به نقل از فارس، پس از استعفای علی فتح الله زاده از مدیر عاملی باشگاه استقلال این تیم دچار بحران شد و حتی استارت تمرینات این تیم یک هفته عقب افتاد.

از سویی مدیر عامل مستعفی استقلال در چند روز گذشته با بازیکنانی نظیر جباری و عمران زاده گفت و گو کرد و نفرات دیگری هم با معاونان این باشگاه برای فصل آتی مذاکره می کنند. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که نشان دهنده بازگشت فتح الله زاده به پست مدیر عاملی است که اگر اینگونه نبود او پس از استعفا تعهدی برای مذاکره با بازیکنان نداشت.

به نظر می رسد وزارت ورزش با در اختیار گذاشتن بودجه آن هم به صورت توافق با اعضای هیئت مدیره در اختیار فتح الله زاده موافقت کرده و جلسه فردای هیئت مدیره این باشگاه هم در همین راستا و برای بازگشت رسمی فتح الله زاده برگزار می شود.

مقداد نجف نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در این ارتباط به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: جلسه هیئت مدیره باشگاه طبق اعلام قبلی فردا برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فتح الله زاده به کار خود ادامه می دهد یا خیر گفت: از ابتدا هم گفتیم با استعفای او موافقت نمی کنیم و او این روزها کار خود را انجام می دهد.
 

solo4

عضو جدید
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 11:10 در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان به کارهای استقامتی، هوازی و سرعتی پرداختند.
اما نکته جالب امروز آوردن یک صندوق رای سیار بود که در تمرین پرسپولیس این صندوق را مستقر کردند. برخی از بازیکنان و پیشکسوتان و مدیران قبل از تمرین رای‌های خود را به صندوق انداختند و سپس این صندوق کنار زمین چمن مستقر شد و مابقی نفرات بعد از تمرین یکی پس از دیگری به همراه رویانیان رای‌های خود را به صندوق انداختند. بحث و تبادل نظر و گفت‌وگو در خصوص رئیس‌جمهور آینده نیز در تمرین امروز بسیار داغ بود.
* نکته جالب حضور گسترده پیشکسوتان پرسپولیس در تمرین امروز بود. پیشکسوتانی مانند فنونی‌زاده، سید‌علیخانی، رافت، خوراکچی، پنجعلی، باوی، عرب‌شاهی، نعیم‌آبادی، مجید پروین، نادر باقری و خیلی دیگر از این پیشکسوتان در تمرین امروز حضور داشتند. آنها ابتدا به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با دایی و بازیکنان برخورد بسیار گرمی داشتند. سپس نظاره‌گر تمرین شدند و رای‌های خود را به صندوق رای انداختند اما نکته‌ جالب حضور وحید قلیچ بود. وی بابت حضور غلامپور در پرسپولیس از دایی انتقاد‌هایی کرده بود.
وی ابتدا همراه سایر پیشکسوتان به سمت دایی و کادر پرسپولیس نرفت اما پس از دقایقی رویانیان به پنجعلی و شیرینی اعلام کرد که سریعا قلیچ را از بیرون ورزشگاه به داخل بیاورند که پنجعلی نیز این کار را کرد.
*حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و از بیرون ورزشگاه شاهد دیدن تمرین بودند.
*محمد رویانیان نیز در تمرین امرو حضور پیدا کرد. وی ابتدا بازدیدی از ورزشگاه داشت و سپس به سوالات هواداران جواب داد.
*اتوبوس مخصوص صندوق رای هم امروز برای پرسپولیسی‌ها درد‌سرساز شده بود تا حدی که نزدیک به 10 دقیقه دایی را پشت در ورزشگاه نگه داشت.
*پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز پیراهن‌هایی به رنگ فسفری پوشیده بودند.
*استقبال دوربین های تلویزیونی ورزشی نیز در تمرین امروز نیز جال بود.
*گلر‌ها پس از 20 دقیقه اختصاصی تمرین کردند.
*مولایی بدنساز پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز از بازیکنان تست گرفت و سپس بازیکنان به کارهای دو به دوی با توپ پرداختند.
*محمد رویانیان اولین نفری بود که رای داد و سپس صف بزرگی از پیشکسوتان دنبال او راه افتادند.با گذشت دقایقی از تمرین بازیکنان رده‌های سنی امید جوانان و نوجوانان نیز با بستن صف کنار زمین چمن در کنار پیشکسوتان تیم رای دادند و به همین دلیل صحنه های زیبایی به وجود آمده بود.
*وی به بازیکنانی که در هنگام استارت ضعیف کار می‌کردند تذکراتی جدی می‌داد و می‌گفت استارت‌هایی که صد در صد نباشد رضایتبخش نیست به همین دلیل تمرین امروز بسیار جدی بود.
 

Similar threads

بالا